Buggy

  • Креатор на темата Креатор на темата StormRage
  • Време на започнување Време на започнување
добро а 50 кубика не се малку?


па подобро е да земеш четирицикал од 50сс затоа што трајно се регистрира ( и нема технички секоја год. а ако е повеке од 50сс нема да поминеш на технички со новава машина ) и после ја исфрлас таа машина и ја ставаш твојота со измените што ти ги напишав
 
па подобро е да земеш четирицикал од 50сс затоа што трајно се регистрира ( и нема технички секоја год. а ако е повеке од 50сс нема да поминеш на технички со новава машина ) и после ја исфрлас таа машина и ја ставаш твојота со измените што ти ги напишав
па ионака не планирав технички пошо мислам дека ќе ми треба и А-тест а за то ќе ме изгорат...
 
па ионака не планирав технички пошо мислам дека ќе ми треба и А-тест а за то ќе ме изгорат...



изгледа не ме разбра ако можеш да купиш веќе трајно регистриран четирицикал од 50сс и ќе го возеш како таков само со друга машина а со стари документи и нема ни а тест ни ништо
 
Ако некој планира да пишува колку да каже дека се знае, и напаѓа почетник, подобро нека не пишува. Ако имате направено слободно покажете :)
На темата... StormRage, мислам дека ја сфати поентата на sanatorium. Најдобро е да почниш со нешто комплетно како квад, и само да го измениш изгледот или евентуално правење шасија од нула со сите расположливи делови. Инаку, популарни се преработките од косачки за трева, ама оние големите на кои се седи. Верувам дека твојот мотор е од такво нешто изваден, и затоа барај комплет косачка или квад. Комбинирање од 300 машини ем нема да успее ем ќе ти го убие ентузијазмот затоа што твојата комбинација е невозможна.

Овој клип го гледам некое време, ама немам ништо со што да почнам (освен профили) и се откажав.

Teшко е да се дојде до rolling chassis, т.е. да ја решиш механиката - изгледот е лесна работа.
 
DADA dizel motor na motocikl i vibracii do besvest ima da se drmas i dodeka spies
Take a look...

http://thekneeslider.com/archives/2007/05/22/hydrostatic-drive-diesel-motorcycle/

Кхм, 1123cc diesel engine овде вика. Така да за 2 цилиндричниот и шасија од АПН 6 ќе брка работа.

http://www.diesel-bike.com/Diesel_Bike/Flipbook/Changzuki.htm сличен мотор како тој погоре што го има... ептен ќе легни.

http://www.journeytoforever.org/biodiesel_bikes.html


Во наредна прилика не зборај на памет.
 
Jet-Powered-Motorcycle2.jpg



Абе и ова е возможно, ама се си има цена и инженеринг. Сепак комбинацијата што беше спомената...НЕМА теоретски шанси да функционира. Неможи ни ГОСПОД да поврзи мењач од Југо со дифренецијал од Лада. Мислам читајте што пишува! Кватро ќе биде тоа? Ако беше така лесно сите Југовци ќе се правеа 4х4
 
Ако некој планира да пишува колку да каже дека се знае, и напаѓа почетник, подобро нека не пишува. Ако имате направено слободно покажете :)
На темата... StormRage, мислам дека ја сфати поентата на sanatorium. Најдобро е да почниш со нешто комплетно како квад, и само да го измениш изгледот или евентуално правење шасија од нула со сите расположливи делови. Инаку, популарни се преработките од косачки за трева, ама оние големите на кои се седи. Верувам дека твојот мотор е од такво нешто изваден, и затоа барај комплет косачка или квад. Комбинирање од 300 машини ем нема да успее ем ќе ти го убие ентузијазмот затоа што твојата комбинација е невозможна.

Овој клип го гледам некое време, ама немам ништо со што да почнам (освен профили) и се откажав.

Teшко е да се дојде до rolling chassis, т.е. да ја решиш механиката - изгледот е лесна работа.

Sasijata mnogu lesno se resava samo ti e potrebna dobra imaginacija i poznavanje na mehanika i mnogu eftino ke pomines.
 
Ако некој планира да пишува колку да каже дека се знае, и напаѓа почетник, подобро нека не пишува.

ако некој го интересира да научи на форум, тогаш ке отвори тема и ке почне да прашува и да се интересира, а не да реди глупости дека знае и видел како врзуваат нешто слично од мењач на југо со диференцијал на лада...


мој совет е следен:

моторот-дизел, иможе да се искористи, а за погон да искористи подвозје од буба. а може и ако се најде некаде слупана буба од напред, само треба да се исече, се до задниот трап, т.е. погонот. останува мењачот со моторот и задните тркала како комплет од кој се почиња па се тера кон предниот дел. за шасија, може да се искористат шемите од некој рол бар, а нај едноставен е ролбарот на југо. тој и ке пасува како димензија, од аспект на големината. понатака за предница е друг муабет, тоа ке треба да се комбинира од нешто друго, можда и од пеглица, можда и од трабант а можда и од било што кое има по едноставна предница со 6 точки на врзување...
 
ако некој го интересира да научи на форум, тогаш ке отвори тема и ке почне да прашува и да се интересира, а не да реди глупости дека знае и видел како врзуваат нешто слично од мењач на југо со диференцијал на лада...


мој совет е следен:

моторот-дизел, иможе да се искористи, а за погон да искористи подвозје од буба. а може и ако се најде некаде слупана буба од напред, само треба да се исече, се до задниот трап, т.е. погонот. останува мењачот со моторот и задните тркала како комплет од кој се почиња па се тера кон предниот дел. за шасија, може да се искористат шемите од некој рол бар, а нај едноставен е ролбарот на југо. тој и ке пасува како димензија, од аспект на големината. понатака за предница е друг муабет, тоа ке треба да се комбинира од нешто друго, можда и од пеглица, можда и од трабант а можда и од било што кое има по едноставна предница со 6 точки на врзување...


ова може да се направи но на појак мотор околу 30кс па да има некоја смисла а вака нема да оди затоа што моторот е слаб за buggy a за четирицикал моторот е доста добар
 
сепак мислам дека ќе тера работа и овој мотор сепак да се проба... начекав некои цртежи и планови за ролбарот, диференцијалот го имам исто набавив и лада мењач... и најверојатно преден погон... само дали воланска кутија од фиќо или шо би ми препорачале за управување?
 
Диференцијалот е широк бааги, колку планираш да биде широко багито?
 
Многу е потешко да се направи преден погон одколку заден ради зглобовите и според мене тој мотор е премногу слаб за тој мењач нема никаков сооднос. Мој совет напрај мало баги позади моторот на осовина од картинг со ланец чиста снага комбинацииве со мењачи со дифренцијали може да функционираат ама ништо нема да добиеш.
 
ова може да се направи но на појак мотор околу 30кс па да има некоја смисла а вака нема да оди затоа што моторот е слаб за buggy a за четирицикал моторот е доста добар


сакав да кажам да се задржи моторт од буба, со се мењачот и погонот комплет. можеш буквално да ги отстраниш сите лимови и плехови, и на носачите-држачите да накалемиш рол бар од југо да речеме и после само предница. се разбира ке треба по високи гуми и ако е можно по високи амортизери... ама со амортизерите нема многу да се претерува зашто ке ги извлече полуосовините на првата поголема дупка...

спомна за предница од фиќо... не е паметно тоа зашто предницата е на федер платно. треба од нешто друго... нешто на кое ке можеш да клапнеш високи амортизери... или.... не сум размислувал ама.... што ако наместо федер платното, на точките кај што лежи на предницата се убацат амортизери со јаки спирали кои ке се потпираат на ролбарот? видиш, може и тоа да се искомбинира, само треба дмензии да се бараат...
 
Комбинацијава ти е направи сам : )))

Мое мислење е да не го ставаш моторот од 10-15 коња, убаво рече ЏИШ иде 100-120, само што кога е на мотор има повеќе сила затоа што тежината која што ја влече е полесна, додека ваму има шасија, диференцијал и мењач ко шо разбрав... Затоа би било подобро да стаиш поснажен мотор.

Нека ме исправат поискусниве ако грешам, почетник сум во овие комбинации со механики :)
 
сепак мислам дека ќе тера работа и овој мотор сепак да се проба... начекав некои цртежи и планови за ролбарот, диференцијалот го имам исто набавив и лада мењач... и најверојатно преден погон... само дали воланска кутија од фиќо или шо би ми препорачале за управување?
Машко, ти се дупиш со нас, или стварно немаш врска од механика? Како побогу ќе врзиш менувач и диференцијал од лада (кои се стриктно за заден погон, немаат зглобови нити било какви додатоци за да монтираш јабучици) и да добиеш погон напред?

Размисли малку, не е само плукни залепи работата. Парите ќе ги потрошиш, времето ќе го потрошиш, а мене ми мириса дека ништо нема да излези од багито.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom