Buggy

  • Креатор на темата Креатор на темата StormRage
  • Време на започнување Време на започнување
сакав да кажам да се задржи моторт од буба, со се мењачот и погонот комплет. можеш буквално да ги отстраниш сите лимови и плехови, и на носачите-држачите да накалемиш рол бар од југо да речеме и после само предница. се разбира ке треба по високи гуми и ако е можно по високи амортизери... ама со амортизерите нема многу да се претерува зашто ке ги извлече полуосовините на првата поголема дупка...

спомна за предница од фиќо... не е паметно тоа зашто предницата е на федер платно. треба од нешто друго... нешто на кое ке можеш да клапнеш високи амортизери... или.... не сум размислувал ама.... што ако наместо федер платното, на точките кај што лежи на предницата се убацат амортизери со јаки спирали кои ке се потпираат на ролбарот? видиш, може и тоа да се искомбинира, само треба дмензии да се бараат...

za rollbar Nemora od jugo a i nema da pasuva ko sto treba i na nisto nema da lici si zimas dimenzi i po tie dimenzii ti vitkaat cevki posle samo si varis ili montazen go pravis.
 
јас дадов пример... бидејки членот се изјасни дека е почетник, се обидов да му доловам... а и секако дека ролбарот, нема да заврши работа целосно. потребни се модификации.. како инаку ќе закачи предница...
 
Машко, ти се дупиш со нас, или стварно немаш врска од механика? Како побогу ќе врзиш менувач и диференцијал од лада (кои се стриктно за заден погон, немаат зглобови нити било какви додатоци за да монтираш јабучици) и да добиеш погон напред?

Размисли малку, не е само плукни залепи работата. Парите ќе ги потрошиш, времето ќе го потрошиш, а мене ми мириса дека ништо нема да излези од багито.
то ми беше работата да го опнам на заден...

--- надополнето ---

Многу е потешко да се направи преден погон одколку заден ради зглобовите и според мене тој мотор е премногу слаб за тој мењач нема никаков сооднос. Мој совет напрај мало баги позади моторот на осовина од картинг со ланец чиста снага комбинацииве со мењачи со дифренцијали може да функционираат ама ништо нема да добиеш.
а то со ланец е добра идеја и првото шо го смислив... ама финтава ми е шо палењето е директно поврзано на ременицата... така да кога би го палел чудово ќе трни само... дај тука идеја
 
то ми беше работата да го опнам на заден...

--- надополнето ---


а то со ланец е добра идеја и првото шо го смислив... ама финтава ми е шо палењето е директно поврзано на ременицата... така да кога би го палел чудово ќе трни само... дај тука идеја
Со центрифугална ламела како што е изведено кај скутерите и многу е едноставно се состои од два дела
ламела
fz00360361.jpg


корпа
mf%20korpa%20kvacila.JPG

Е сеа на корпата место каишница треба да се завари запчаник за ланец а пожелно е и монтажно да се направи порад мењавање на запчаник и добро да се центрира.
 
Со центрифугална ламела како што е изведено кај скутерите и многу е едноставно се состои од два дела
ламела
fz00360361.jpg


корпа
mf%20korpa%20kvacila.JPG

Е сеа на корпата место каишница треба да се завари запчаник за ланец а пожелно е и монтажно да се направи порад мењавање на запчаник и добро да се центрира.

според мене, идејата е добра, ама има една мала фалинка што треба да се прерачуна... а тоа е дека овој тип на ламели е за тежини до 100 кила максимум... колку ке тежи багито? колку време ке тера оваа ламела? според мене, за брзо време ке си оди... а инаку, не сум информиран, можда има и појаки ламели кои носат поголем терет.. треба да се провери, баш ме интересира... ако има, тогаш ова би било одлично решение... плус треба да се видат обртите. овие ламели отвараат на 3000 обртаи одприлика... ама како и да е, и да го користи дизел моторот, тој сигурно крева барем толку обртаи..
 
според мене, идејата е добра, ама има една мала фалинка што треба да се прерачуна... а тоа е дека овој тип на ламели е за тежини до 100 кила максимум... колку ке тежи багито? колку време ке тера оваа ламела? според мене, за брзо време ке си оди... а инаку, не сум информиран, можда има и појаки ламели кои носат поголем терет.. треба да се провери, баш ме интересира... ако има, тогаш ова би било одлично решение... плус треба да се видат обртите. овие ламели отвараат на 3000 обртаи одприлика... ама како и да е, и да го користи дизел моторот, тој сигурно крева барем толку обртаи..

Лесно се решава тоа на колку да отвори ламелата со ставање на појаки и послаби федери а за тоа дали ке издржи ако добро се погоди соодносот на запчаниците не гледам зошто да не би издржало.
 
според мене, идејата е добра, ама има една мала фалинка што треба да се прерачуна... а тоа е дека овој тип на ламели е за тежини до 100 кила максимум... колку ке тежи багито? колку време ке тера оваа ламела? според мене, за брзо време ке си оди... а инаку, не сум информиран, можда има и појаки ламели кои носат поголем терет.. треба да се провери, баш ме интересира... ако има, тогаш ова би било одлично решение... плус треба да се видат обртите. овие ламели отвараат на 3000 обртаи одприлика... ама како и да е, и да го користи дизел моторот, тој сигурно крева барем толку обртаи..
па 3000 му е максимум на моторот...
 
па 3000 му е максимум на моторот...

Што си се фатил ко слеп за стап за тој мотор едноставно има многу модификации за да приспособиш да биде функционален а со твоето знаење тешко. Ова како најдобронамерен совет ти го давам фати прво научи некој основи па земи да работиш на возило ти сакаш од нула да направиш возило со совети од форум едноставно не функционираат така работите.
 
Лесно се решава тоа на колку да отвори ламелата со ставање на појаки и послаби федери а за тоа дали ке издржи ако добро се погоди соодносот на запчаниците не гледам зошто да не би издржало.

мислев на ударната-контакт површина... тежината е мала на скутерите и соодветно на тоа и површината е мала...

еј... а што викаш за две ламели? за секое тркало своја. централна шипка-пренос со ланец од моторот на двете ламели, дури може и со каишницаи и со каиш да иде наместо со ланец. така ке добие посебен погон за секое тркало... така и ке се дуплира снагата на преносот, па и ако се вози теренски она тркало што е заглавено нема да биде мртво, туку ке бара поголема сила-обртаи за да повлече, напсроти слободното што ке почне во место да врти... така во таква ситуација и моторот ке има поголема центирифугална сила да го извлече возилото... треба да се размислува за оваа идеја... на хартија пресметки, хартијата трпи се нели? во таква ситуација и толку посакуваниов дизел мотор ке може да го употреби, поставен бочно како кај дрвосечачиве, и каишницата ке му биде во правец на преносот... ако запнал више тој мотор да го користи, што не препорачувам ама ете... вака и ке може, само мислам дека е слаб тој мотор, ниски обртаи, 15 коња и не е нешто многу... треба да се израчуна колку ке тежи цело возило па да се види колкава ке му биде снагата потребна за да се движи, ама не само колку да оди, туку и треба да влече...
 
Што си се фатил ко слеп за стап за тој мотор едноставно има многу модификации за да приспособиш да биде функционален а со твоето знаење тешко. Ова како најдобронамерен совет ти го давам фати прво научи некој основи па земи да работиш на возило ти сакаш од нула да направиш возило со совети од форум едноставно не функционираат така работите.
јбг друже расположливи средства... ама и некако сеа почнавте да ме премислувате и фиќо да набавам и да го спастрам :)
 
Многу јасно дека ти е попаметна идеја со фиќото. Мала хемија од 100-тина евра и добиваш кола од 0-100 за 12 секунди (Фиќото).
 
Еве ти одличен пример за баги со механика од Фиќо

e65c44af-ecd3-469b-aed2-df6272eba21.jpg


Има уште слики низ форумот само не знам каде точно.
 
Детево си игра курот овде :pos2:
Мој совет тие да земеш мотор од томос автоматик и само ланец да спроведеш до мешачот од југото,кој можеш да го поврзеш со два каиша преку полу осовините до фланшната на деференцијалот од лада,или пак во најдобар случај да земеш деференцијал тоест комплет заден трап од опел рекорд, мењач од варбург и мотор од АПН мотор абе има да лети тоа багето а шасијата можеш да ја направиш од преправена брако камп приколка
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom