пазар 3 стана феномен сам по себе заради авто берзата... после се испојавија нов тип на феномени со дигнати цени до плафон... пази, гледам едно рено 19 како моето исто му пишал 3600 евра... и тоа за 300 кубика и 40 коња послабо а се друго исто... па мислам алоооооо....
или ко ќе видам некое трошно фиќо старо 30 години, цена ставено 800 евра... има примери безброј... да не го спомињам оној со фолксвагенот Т1 за 700 евра, кој конечно после 265 години седење во нива го откопале и туриле за продажба, или она фиќото “олд тајмер“ чувано во гаража демек 31 година и со вкупна старост од 33 години го продава за 11.000 евра или замена за фијат 500...
а примерите за секојдневни возиласе уште по интересни... југо 45, испрекршено целото, издеформирано како да е 5 пати тумбано, цена 1650 евра.. ма дај... да ти даам 200 да ти го тргнам од дома е*ате.... или да речеме форд мондео во незнам каква си одлична состојба, цена 3500, 4000 евра.... мислам стварно со цените се забегува...
а да... ми текна и на југцето што беше “кобајаги спортско правено“ на некој пријател од форумов... не му беше цената 3500 евра? алоооооо... спуштете се на земја... нек је стопати ново (мислам дека беше 2004 година) неможеш да продаваш кола стара 6 години со спуштање на цената само 10% од фабричката... па општо познато е дека кога купуваш нова кола, уште не седнат во неа она вреди 20% подоле... само што од салон ке излезе и ке го пипне асвалтот она е поевтина за минимум 20%...
муабетот дека “имал он мноооооогу вложено во него“ и дека дури и со оваа цена е во загуба више ми се смачи да ги слушам... како сакаш да купиш кола и после 5 години да ја продадеш за исти пари? има да ја пресечеш цената за пола, па ке додадеш амортизација и ке добиеш цена за продажба... се разбира ако сакаш да го продадеш, а ако сакаш да го продаваш за да не го дадеш ондак летајте си во облаци и лупајте цени солени... пазарната економија и цените на пазарот се едно а желбите се друго... и јас сакам да го шитнам реното за 4000 евра... еве ако некој сака да го купи за тие пари одма му го давам? има ли таков будала? а?
или ко ќе видам некое трошно фиќо старо 30 години, цена ставено 800 евра... има примери безброј... да не го спомињам оној со фолксвагенот Т1 за 700 евра, кој конечно после 265 години седење во нива го откопале и туриле за продажба, или она фиќото “олд тајмер“ чувано во гаража демек 31 година и со вкупна старост од 33 години го продава за 11.000 евра или замена за фијат 500...
а примерите за секојдневни возиласе уште по интересни... југо 45, испрекршено целото, издеформирано како да е 5 пати тумбано, цена 1650 евра.. ма дај... да ти даам 200 да ти го тргнам од дома е*ате.... или да речеме форд мондео во незнам каква си одлична состојба, цена 3500, 4000 евра.... мислам стварно со цените се забегува...
а да... ми текна и на југцето што беше “кобајаги спортско правено“ на некој пријател од форумов... не му беше цената 3500 евра? алоооооо... спуштете се на земја... нек је стопати ново (мислам дека беше 2004 година) неможеш да продаваш кола стара 6 години со спуштање на цената само 10% од фабричката... па општо познато е дека кога купуваш нова кола, уште не седнат во неа она вреди 20% подоле... само што од салон ке излезе и ке го пипне асвалтот она е поевтина за минимум 20%...
муабетот дека “имал он мноооооогу вложено во него“ и дека дури и со оваа цена е во загуба више ми се смачи да ги слушам... како сакаш да купиш кола и после 5 години да ја продадеш за исти пари? има да ја пресечеш цената за пола, па ке додадеш амортизација и ке добиеш цена за продажба... се разбира ако сакаш да го продадеш, а ако сакаш да го продаваш за да не го дадеш ондак летајте си во облаци и лупајте цени солени... пазарната економија и цените на пазарот се едно а желбите се друго... и јас сакам да го шитнам реното за 4000 евра... еве ако некој сака да го купи за тие пари одма му го давам? има ли таков будала? а?