Матура

  • Креатор на темата Креатор на темата elektro
  • Време на започнување Време на започнување
Тестот беше прелесен...
Најзезнат беше Дојчин, а оној тектот со авионот на соларна енергија премногу ме напињаше...

Есејот за штурчето и мравката мислам дека го средив добро (во разработка ги споредив двете категории луѓе - оние што работат и тие што неработат)
Биографијата ја пишував како есеј во трето лице (Лицето Ева... или како и да беше...)

Е сега некои зезнати прашања:
Хамлет
1. На која литература припаѓа В. Шекспир? - Пишав Англиска литература оти не ми бара правец, ама послем надополнив: Англиска литература од прериодот на ренесансата.
2. За убавината и не знам што беше другото, целосен цитат на Хамлет препишав од извадокот.

Злосторство и казна
1. вошка - споредба, оти пишуваше „вошка КАКО сите други луѓе“.

Болен Дојчин
Не го памтам распоредот...
1. Народното творештво за Болен Дојчин
2. Чувствува немоќ
3. Црна арапина е непријателот, турчинот (Османлиите)
4. столбот и дојчин --- метафора

Од дебилните текст за авионот во прашањето за што се работи во текстот, го заокружив она кај што пишуваше авиони (мислам под б беше), ама изгкледа било нешто алтернативни извори ан енергија...

Граматиката мислам дека ми е во целост точна: сонанти (ј,р,л,љ,м,н,њ); акц. целост со проклитика; честиците се неменливи, реченицата е условна; извадокот за Н2О е научен; радиЈа и детаЛи (под в); детиштата - пејоратив (иако мислам дека е аугментатив, не беше понудено),...

Во глобала, не задоволен... ПРЕЗАДОВОЛЕН, иако можеле подобар избор на дела да стават...
 
Граматиката мислам дека ми е во целост точна: сонанти (ј,р,л,љ,м,н,њ); акц. целост со проклитика; честиците се неменливи, реченицата е условна; извадокот за Н2О е научен; радиЈа и детаЛи (под в); детиштата - пејоратив (иако мислам дека е аугментатив, не беше понудено),...
...
ова така точно е?
Пу, ја под а заокружив, пошто од 8 души никој не знаеше и заеднички се договоривме за А.Така испадна со еци пеци пец.:toe:
 
Лееле колку беше најлесно. Од тоа што очекував, врска немаше, ама важно препишување на велико, да можам пак ќе се вратам да решавам само зошто ми беше забавно со групава :)
Инаку ова Дојчинов сите ги заеба ко што гледам. Јас пошто имав помош од страна од професорот по македонски, ми рече да напишам носталгија дека чувствувал у тоа прашањето што беше, а крајното беше нешто со истрајност, бла бла не ми текнува.
Се на се, матурава само од есеите ми зависи пошто другото ми е 99% точно.


И тоа проклитика е, под Б.
 
ова така точно е?
Пу, ја под а заокружив, пошто од 8 души никој не знаеше и заеднички се договоривме за А.Така испадна со еци пеци пец.:toe:

„Крушата под круша паѓа“
под круша - акцентска целост, бидејќи под е пред именката, тогаш е проклитика (јас така мислам) :smir:
 
Тестот беше прелесен...
Најзезнат беше Дојчин, а оној тектот со авионот на соларна енергија премногу ме напињаше...

Есејот за штурчето и мравката мислам дека го средив добро (во разработка ги споредив двете категории луѓе - оние што работат и тие што неработат)
Биографијата ја пишував како есеј во трето лице (Лицето Ева... или како и да беше...)

Е сега некои зезнати прашања:
Хамлет
1. На која литература припаѓа В. Шекспир? - Пишав Англиска литература оти не ми бара правец, ама послем надополнив: Англиска литература од прериодот на ренесансата.
2. За убавината и не знам што беше другото, целосен цитат на Хамлет препишав од извадокот.

Злосторство и казна
1. вошка - споредба, оти пишуваше „вошка КАКО сите други луѓе“.

Болен Дојчин
Не го памтам распоредот...
1. Народното творештво за Болен Дојчин
2. Чувствува немоќ
3. Црна арапина е непријателот, турчинот (Османлиите)
4. столбот и дојчин --- метафора

Од дебилните текст за авионот во прашањето за што се работи во текстот, го заокружив она кај што пишуваше авиони (мислам под б беше), ама изгкледа било нешто алтернативни извори ан енергија...

Граматиката мислам дека ми е во целост точна: сонанти (ј,р,л,љ,м,н,њ); акц. целост со проклитика; честиците се неменливи, реченицата е условна; извадокот за Н2О е научен; радиЈа и детаЛи (под в); детиштата - пејоратив (иако мислам дека е аугментатив, не беше понудено),...

Во глобала, не задоволен... ПРЕЗАДОВОЛЕН, иако можеле подобар избор на дела да стават...


И јас така напишав ама не сум сигурна дали е така. Некои одговориле и акц. целост меѓу два полнозначни збора :S
Инаку „Болен Дојчин“ ме измачи. Кое чувство преовладува во првата строфа?- напишав тага. Додека кој му е најголем непријател во втората строфа?- напишав немоќта. :tapp:
Како вие го одговоривте ова? Со непријателот во втората строфа?

И за биографијата... и тоа ме замисли. Ама видов дека во документот Практично-професионална комуникација објавен на веб-страната на матура, се ставени и двете форми.
Па сега...:toe:
------------
Проклитика изгледа е со глагол. А овие со полнозначни збора е со именка, во овој случај предлог и именка. :S Грешкааа!!!
 
Граматиката мислам дека ми е во целост точна: сонанти (ј,р,л,љ,м,н,њ); акц. целост со проклитика; честиците се неменливи, реченицата е условна; извадокот за Н2О е научен; радиЈа и детаЛи (под в); детиштата - пејоратив (иако мислам дека е аугментатив, не беше понудено),...
Пејоративи се: воле, ушле, окле, забле, влечко...
Детишта во случајов беше тоа зборот на х под в што беше.
 
Инаку ова Дојчинов сите ги заеба ко што гледам. Јас пошто имав помош од страна од професорот по македонски, ми рече да напишам носталгија дека чувствувал у тоа прашањето што беше, а крајното беше нешто со истрајност, бла бла не ми текнува.
.

Фала богу некој да напишал носталгија ко мене :) Ми се чудеа свите у школо.......
 
Тестот беше прелесен...
Најзезнат беше Дојчин, а оној тектот со авионот на соларна енергија премногу ме напињаше...

Есејот за штурчето и мравката мислам дека го средив добро (во разработка ги споредив двете категории луѓе - оние што работат и тие што неработат)
Биографијата ја пишував како есеј во трето лице (Лицето Ева... или како и да беше...)

Е сега некои зезнати прашања:
Хамлет
1. На која литература припаѓа В. Шекспир? - Пишав Англиска литература оти не ми бара правец, ама послем надополнив: Англиска литература од прериодот на ренесансата.
2. За убавината и не знам што беше другото, целосен цитат на Хамлет препишав од извадокот.

Злосторство и казна
1. вошка - споредба, оти пишуваше „вошка КАКО сите други луѓе“.

Болен Дојчин
Не го памтам распоредот...
1. Народното творештво за Болен Дојчин
2. Чувствува немоќ
3. Црна арапина е непријателот, турчинот (Османлиите)
4. столбот и дојчин --- метафора

Од дебилните текст за авионот во прашањето за што се работи во текстот, го заокружив она кај што пишуваше авиони (мислам под б беше), ама изгкледа било нешто алтернативни извори ан енергија...

Граматиката мислам дека ми е во целост точна: сонанти (ј,р,л,љ,м,н,њ); акц. целост со проклитика; честиците се неменливи, реченицата е условна; извадокот за Н2О е научен; радиЈа и детаЛи (под в); детиштата - пејоратив (иако мислам дека е аугментатив, не беше понудено),...

Во глобала, не задоволен... ПРЕЗАДОВОЛЕН, иако можеле подобар избор на дела да стават...

И мене ми се исти одговориве со тебе, како да сме препишувале :)) Само јас го оставив англиска литература :)

Радија и детали е, затоа што треба помеѓу И и А секогаш да има Ј, ама и да не се знаеше ова, се знае дека множината од детаљ е детали :)

А што заокруживте за тоа кај авионот, за кога слетува, со периодично? Зошто викаше тој кога слетува немаат потреба да вклучуваат батерии, ама после кога летаат пак ги вклучуваат?

Јас тука заокружив дека не користат енергија :S
 
Злосторство и казна
1. вошка - споредба, оти пишуваше „вошка КАКО сите други луѓе“.

И мене тоа ме збуни, ама дали се сите други вошки во вистинска смисла на зборот?
 
Вкупно 100 бода беше? Koлку бода носеше биографијата?
 
Пејоративи се: воле, ушле, окле, забле, влечко...
Детишта во случајов беше тоа зборот на х под в што беше.
под в беше хипокористици а тие не се за искаживање чувствен однос?
Уствари аугментатив е детиште, ама немаше понудено така да останува пејоратив.
 
Пејоративи се: воле, ушле, окле, забле, влечко...
Детишта во случајов беше тоа зборот на х под в што беше.

Да, хипокористик- така беше. Ние го учевме во школо како исто со аугментатив. А јас пак заокружив пејоратив:S ама изгледа грешно е.
 
Кога ќе има резултати, знае некој ?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom