Сите млатиме празна слама вака со „АЈ НЕКОЈ НЕКА МИ ПРЕСМЕТА“.
Мислам глупаво е со такви постови да пишуваме сите!
Иначе според новите измени (предлог) е следното
За вредност на возило до 3000 евра (Значи 1000,1500,2000,5000 кубика нема врска) НЕМА АКЦИЗА!
3000-4000 евра = 20 евра
4000-5000 евра = 50 евра
Значи скоро се од 1997-98 година (дури и за најлуксузните мерцедеси и bmw нема повеќе од 50 евра да платите за акциза)
Данокот е 1 или 2% (мала сума сепак)
ДДВ е 18% од цената на возилото.
Како се пресметува данок или ДДВ?
Во еден мој пост ви оставив линк за референтни цени на возила според каталог.
Горе долу тие цени се исти со пазарните 5% ако има разлика што значи таа цена што ја гледате на нет по mobile.de, mobile.bg, avto.net е таа истата по која ќе ви проценуваат даноци.
СКРИЕНИ ТРОШОЦИ:
100 евра - хомологација (а.к.а а-тест, а.к.а документ за сообразност блабалба)
100 евра - TUV Munchen (ова е МИСЛАМ исто со тоа што го викаат за Метерологија)
50 евра - Цол таблици
ххх евра - регистрација и македонскит таблици (да речеме просек 200 евра).
ххх евра - патни трошоци
Или по сликовито
Opel Astra од 1998 година е 1000 евра со 1.6 мотор
1000+2% (а можи и 1 да биде) = 20 евра
1020+18% = 183 евра = 1183 евра
Тука завршуваат давачките спрема ДРЖАВАТА!
Е сега...доаѓаат оние горе споменатите од 250-500 евра, во случајот околу 400 евра
КРАЈНА ЦЕНА СО МАКЕДОНСКИ ТАБЛИЦИ: 1500-1600 евра за Опел Астра 1600 кубика или Фиат Браво или Алфа Ромео 155 или што ти јас знам, Корси дизел, Фиат дизел, Голф 3 дизел, Поло дизел итн.
Истите тие коли кај нас се најмалку двојно поскапи.
ШТО доаѓаме до заклучок дека ќе има вистински земјотрес на пазарот во Македонија на половни возила.
Забележувате дека на Пазар3 се е ITNO ITNO ITNO!
Никој не купува, пазарите се замрзнати веќе недела дена.