Супер коли низ Македонија

  • Креатор на темата Креатор на темата martint
  • Време на започнување Време на започнување
registracijata na F599 e Liechtenstein drzavata normalno deka od tamu gi kupuvaat site ovie skapi koli bidejki e oslobodena od danok koga kupuvas kola na pr na firma registrirana tamu si ja plakas samo cenata a ne ko kaj nas eve ovaa 599 tamu e 330.000 evra kaj nas tuka da ja naracate sigurno ke bide nakaj 400 zatoa site gi vozat na takvi tablici ne gi registriraat tuka
 
Ford Mustang 4000 CC, ..........1973........ red.............:)))))))))))

Струмица.........:smir:
 
registracijata na F599 e Liechtenstein drzavata normalno deka od tamu gi kupuvaat site ovie skapi koli bidejki e oslobodena od danok koga kupuvas kola na pr na firma registrirana tamu si ja plakas samo cenata a ne ko kaj nas eve ovaa 599 tamu e 330.000 evra kaj nas tuka da ja naracate sigurno ke bide nakaj 400 zatoa site gi vozat na takvi tablici ne gi registriraat tuka
330.000 eura...what the fuck :jaj:
Јас кога би имал толку не би правел проблем за некои 70.000 евра :wink:
 
Не чинело Фиораново бе? Баш Фиораното е поразлично од сите други Ферари што биле до сега,па дури и од Енцо. Моторот му е напред (битна работа) ако се прави муабет за ферари пошто до сега секогаш биле на средина/назад. Башка од тоа начинот на кој што се прави,ручни рад,за производство на моторот (блокот) секој калап е нов,од некојси кварцен песок или незнам што,имаше специјална емисија на Дискавери само за Фиорано.......:vozbud:
 
Не чинело Фиораново бе? Баш Фиораното е поразлично од сите други Ферари што биле до сега,па дури и од Енцо. Моторот му е напред (битна работа) ако се прави муабет за ферари пошто до сега секогаш биле на средина/назад. Башка од тоа начинот на кој што се прави,ручни рад,за производство на моторот (блокот) секој калап е нов,од некојси кварцен песок или незнам што,имаше специјална емисија на Дискавери само за Фиорано.......:vozbud:

Битен момент. Фиорано е модел направен на една Ферари класика:

Ferrari 250 GT и GTO
 
Не би рекол дека е така :) (не дека 75%, ако гледаме од 1945+ година од тогаш официјално како Ферари).

Ferrari quickly moved into the Gran Turismo market, and the bulk of the company's sales remain in this area.


Останатите модели се средишно поставен мотор од V6 до V12 модели.




1962-1964 250 GTO

 
eeeeee...da bea samo tie...poveke od 75% od ferrarinjata se so motorot napred
Пишав за во поново време...Да речеме една деценија наназад гледано,Фиораново се издвојува од билокој претходен модел на тоа поле,а и со начинот на лиење на блокот на моторот :smir:
 
yok...na semafori kaj Saang Yong salonot bese...prvo mi zalice na carrera ama koga vidov deka e kafeava mi tekna za sto stanuva zbor...otidov do kaj nea i dur da izvadam mobilen veke trgna..ali ke ja najdam,nemaj gajle...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom