Знаеш, не мислам дека има многу луѓе кои не веруваат ама баш во ништо.
Се сложувам но колку помалку верува толку е поблиску до ништоверноста и до нејзиниот разорен нихилизам. Колку повеќе верува толку е со поголема внимателност кон светот надворо од себе. Затоа и: 4 Љубовта е долготрпелива, полна со добрина, љубовта не завидува, љубовта не се превознесува, не се гордее, 5 не прави што не е пристојно, не бара свое, не се срди, не мисли зло, 6 не направда не се радува, а на вистина се радува, 7 се извинува,
во се верува, на се се надева, се претрпува.
Очајните кои изгубиле секаква надеж се една специфична категорија и само тие се ништоверци. Станува гадно во оној момент кога некој ќе реши да злоупотреби нечија вера, политичко убедување, идеализам.
Е да, ама тогаш доаѓа до лажното сатанос правдање со „целите ги оправдуваат средствата“.
Такви „вампири“ кои живеат од верниците (во секоја смисла на зборот) ги има насекаде, во сите вери, народи, партии, секти...
Знам многу луѓе кои се декларираат како атеисти, агностици, анархисти и што се не, а кои се прекрасни луѓе - ни мравка не би згазиле.
Сите ние веруваме во нешто (на крајот на краиштата веруваме во себе). Не е до верата - до луѓето е.
Тоа со добрината на неверниците е од краток период и најчесто во периодот на постабилен живот. Во случај на потешки искушенија, отфрлања, изневерувања, непроменетата грешна природа ќе го искаже животинското, а до такви искушенија секако доаѓа за секој. Тогаш или човекот ќе се изохоли или ќе ја согледа потребата од најдување нешто надвор од себе за надминување на грешноста. И верниците грешат, но во онолку намален обем колку што нивната грешна природа се смирила, ја намалила гордоста, себичноста, со попримање на Бог во својата личност.