Пруга кон Албанија и довршување на истата кон Бугарија

Член од
4 септември 2008
Мислења
951
Поени од реакции
18
Глуп си или трењираш ? Се разговара за коридорот 8 придобивките од истиот,и секако, која е поисплатлива опција за Македонија, а како солуција е дадено Барското пристаниште,познавајќи ги вашите афинитети за брзо богатење мора да се има резерва!.Кај виде ти србија и срби во постовите?
Ај да се намери наи убаво за МК. И економски изгосно. Не за други влади, нели?
 

Joakim

Skopjanecot
Член од
17 јули 2008
Мислења
534
Поени од реакции
71
Дали некој може да ја појасни по прецизно железничката линија од коридорот 8. Односно ако 8-та почнува од Бургас - Софија -Скопје -Валона дали железничката линија се сведува на оваа релација (со пристаништата како крајни точки) или кои се можностите за понатамошно железничко разгранување.

И втора работа, дали капацитетот на преносот на електрична енергија помеѓу земјите вклучени во проектот е фактор кој би трбало да се земе во предвид.
 

fmi

Член од
1 февруари 2007
Мислења
13.039
Поени од реакции
2.270
[

Fmi баш поради тоа болдираното не можете да бидете главно контејнерско пристаниште на Балканот,секогаш пред вас ќе се Грците.И зошто до сега не се напнуваше толку со тој коридор 8.Сега за сега немате капацитет за нешто такво,е понатаму здравје боже ако уложите нешто разбира се.
Да напоменам не сум противник за коридорот 8 ,но сум противник да заузврат за тој коридор ,инвестициски се помогнат Бугарските пристаништа од сите заинтересирани страни,Албанија,Македонија и Бугарија,во кој колачот ќе го делите само вие ,на штета на шпедициите и произведувачите во Македонија.Значи нека се инвестира во 8-цата ,ама јас прво би идел на запад (Албанија-помала километража,поефтина лежарина и шанса за инвестиции во пристаништето Драч) со инвестициите, па тек потоа на исток (Бугарија-поскапа лежарина,поголема километража,никаква шанса за инвестиции бидејќи се чека на договорот од коридорот 8 ,па од таму да се добијат инвестиции):helou:
Чекаj малце,никаде не зборуваме за централно балканско пристаниште!
Никоj не ти вели дека Варненското е поголемо от Солунското.
Ако треба да пратиш товар за Азиja или за Русиja,ке го пратиш преку Солун или преку Варна и Бургас?От Солун треба да мине през пол Бело море,цело Мраморно море,Босфора,оттамо да стигне до нивото на Варна и тогаш за Русиja или некаде другаде.Разлика 1-2 дена.

Ова не са полните терминали на Варна.Има уште портове за:

зрно

Број кејови места - 7
Д'лжина на кеја - 981 м
Макс. д'лбочина - 10,80 м
Кранове - 11)

клинкер и кумур
Број кејови места - 3
Д'лжина на кеја - 430 м
Макс. д'лбочина - 10,50 м
Број кранове - 6 /16 - 32 т/

цимент
Број кејови места - 2
Д'лжина на кеја - 375 м
Макс. д'лбочина - 10,50 м
Број кранове - 2 (10т)

сода
Број кејови места - 2
Д'лжина на кеја - 363 м
Макс. д'лбочина - 9,50 м
Претоварни машини -2 бр.
Број кранове - 1

течни химически товари

Д'лжина на кеја - 200 м
Макс. д'лбочина - 10,50 м
Ж. коловози .- 2
Жп разтовариште, капацитет - 2000 т/24 часа
С'ор'жение за товарене на кораби, капацитет - 600 т/час
Танкове - 3 бр., обшт капацитет - 18 000 м3


Забораваш дека от Бургас ке започнуват 1 нафтопровод-(Бургас - Александруполис) и 1газопровод (Бургас - Скопие - Влиора) 1 нефтопровод от Варна (Варна-грциja-италиja).
 

fmi

Член од
1 февруари 2007
Мислења
13.039
Поени од реакции
2.270
Дали некој може да ја појасни по прецизно железничката линија од коридорот 8. Односно ако 8-та почнува од Бургас - Софија -Скопје -Валона дали железничката линија се сведува на оваа релација (со пристаништата како крајни точки) или кои се можностите за понатамошно железничко разгранување.

И втора работа, дали капацитетот на преносот на електрична енергија помеѓу земјите вклучени во проектот е фактор кој би трбало да се земе во предвид.
Железничката линиja е готова да Гуешево от бугарска страна.Чека се македонската страна да докара линиjaта до границата.

Капацитетот на електрична енергиja мисле дека нема,но требаше да се изградат нови далекопроводи,заштото до сега сме поврзани само со 110 KV далекопроводи,а сега от Штип се гради 440 KV далекопровод.
 

AtoM-AnT

Dexter
Член од
3 септември 2008
Мислења
4.530
Поени од реакции
583
Tekstot podolu kazuva se...

SOFIA, March 4 (Reuters) - Bulgaria set Wednesday as a day of national mourning for its worst rail disaster since 1992, as the death toll rose to nine from a fire that swept through two sleeper carriages on a train last week.

The incident, which was initially reported to have killed eight people, provoked a heated debate about safety standards at state railway company BDZ and prompted calls for the transport minister to resign.

"Last week, we received eight badly burnt bodies and tiny remains of a suspected ninth body, which were mixed with animal remains. We confirmed today it was a human body," said Petko Lisaev, head of the forensic unit of Pleven Medical University.

Sixty-two people were in the two coaches when the fire broke out last Thursday as the train travelled from the capital Sofia to the northern town of Kardam.

The cause of the fire remains unknown, although prosecutors have not ruled out arson.

The government set Wednesday as a day of national mourning for the disaster and said compensation of 10,000 levs ($7,790) per victim would be paid to families who lost loved ones.

Some survivors said the train lacked enough working fire-extinguishers and that railway workers failed to unlock some carriage doors.

BDZ head Oleg Petkov has defended railway safety standards and said initial investigations showed railway staff had acted professionally.

But opposition parties said the government had neglected train safety at BDZ and called for Transport Minister Petar Mutafchiev to resign, something the BTA state news agency said he did not rule out.

The number of passengers served by the ailing state railway operator has dropped to about 35 million a year from over 110 million in the early 1990s, mainly due to declining quality.

The last big railway incident in the Balkan country was in August 1992, when 10 passengers died after their train collided with a cargo train. (Reporting by Anna Mudeva; Editing by Jon Boyle)
 
Член од
2 септември 2008
Мислења
997
Поени од реакции
22
Tekstot podolu kazuva se...

SOFIA, March 4 (Reuters) - Bulgaria set Wednesday as a day of national mourning for its worst rail disaster since 1992, as the death toll rose to nine from a fire that swept through two sleeper carriages on a train last week.

The incident, which was initially reported to have killed eight people, provoked a heated debate about safety standards at state railway company BDZ and prompted calls for the transport minister to resign.

"Last week, we received eight badly burnt bodies and tiny remains of a suspected ninth body, which were mixed with animal remains. We confirmed today it was a human body," said Petko Lisaev, head of the forensic unit of Pleven Medical University.

Sixty-two people were in the two coaches when the fire broke out last Thursday as the train travelled from the capital Sofia to the northern town of Kardam.

The cause of the fire remains unknown, although prosecutors have not ruled out arson.

The government set Wednesday as a day of national mourning for the disaster and said compensation of 10,000 levs ($7,790) per victim would be paid to families who lost loved ones.

Some survivors said the train lacked enough working fire-extinguishers and that railway workers failed to unlock some carriage doors.

BDZ head Oleg Petkov has defended railway safety standards and said initial investigations showed railway staff had acted professionally.

But opposition parties said the government had neglected train safety at BDZ and called for Transport Minister Petar Mutafchiev to resign, something the BTA state news agency said he did not rule out.

The number of passengers served by the ailing state railway operator has dropped to about 35 million a year from over 110 million in the early 1990s, mainly due to declining quality.

The last big railway incident in the Balkan country was in August 1992, when 10 passengers died after their train collided with a cargo train. (Reporting by Anna Mudeva; Editing by Jon Boyle)
Сам разбираш што е глупо на фона на една трагедија какви се случват секоја године и во сите радвити држави да се вадат политички или икономички дивиденти.А ако не го разбираш тоа аз неможам да ти помогнам
 

Divider

Seraphim
Член од
24 февруари 2005
Мислења
27.337
Поени од реакции
3.062
Колку што разбрав јас, во преговори сме со Албанците кој да ги догради последните кесони за столбовите на мостот кој треба да завршува на среде во јадранско море за да можат без мака затворените вагони полни пциштовидни фриказоидни мршојадни и мемлосани коњољубни чувашки полувидови од гремлинска провениенција да ги придавиме и удавиме како бесни траури какви што се и да го спасиме светот од таквата клетија и гнаса.
 
Член од
2 септември 2008
Мислења
997
Поени од реакции
22
Абе ти верно ли имаш 35 г и уште си толку комплексиран?
 

AtoM-AnT

Dexter
Член од
3 септември 2008
Мислења
4.530
Поени од реакции
583
Сам разбираш што е глупо на фона на една трагедија какви се случват секоја године и во сите радвити држави да се вадат политички или икономички дивиденти.А ако не го разбираш тоа аз неможам да ти помогнам
Ne se raboti za toa kolku nesreki imalo tuku deka i dvete posledno bile so kargo vozovi a preku koridorot 8 nema da se prevezuvaat patnici neli?
 
Член од
2 септември 2008
Мислења
997
Поени од реакции
22
Ne se raboti za toa kolku nesreki imalo tuku deka i dvete posledno bile so kargo vozovi a preku koridorot 8 nema da se prevezuvaat patnici neli?
Ти разбираш ли англијски.Не става дума за карго возови.А за п'тнически с 62 пасажера.За која странска компанија си работел че нешто не ти вервам веке?:smir:
 

Divider

Seraphim
Член од
24 февруари 2005
Мислења
27.337
Поени од реакции
3.062
Топорчо и останата сурија на здивени пциштовидни фриказоидни мршојадни и мемлосани коњољубни чувашки полувидови од гремлинска провениенција слободно можат да клекнат и поколеничат пред било кој македонец молејќи не повторно да им ја обелиме државата која откако им се подналутивме почна повторно да им се процрнува поради сестроебниот им турко-монголски ген.
Многу треба да молат бидејќи дури и пијани е тешко да успееме да се натераме да го брцнеме во таква изродско муфлосана обезженскостена пизда на чувашки припадник на некој подвид на женско!

Ти одговорив ли бај Гањо? Да имам токму 35 години и мал милион деца по Чувашијата од добрина на мојта душа (читај: alcohol induced perversion та ебавав ви мајки и сестри)

Ајде сега ти одговори му на барем едно прашање на Омопирин.
 
Член од
2 септември 2008
Мислења
997
Поени од реакции
22
Топорчо и останата сурија на здивени пциштовидни фриказоидни мршојадни и мемлосани коњољубни чувашки полувидови од гремлинска провениенција слободно можат да клекнат и поколеничат пред било кој македонец молејќи не повторно да им ја обелиме државата која откако им се подналутивме почна повторно да им се процрнува поради сестроебниот им турко-монголски ген.
Многу треба да молат бидејќи дури и пијани е тешко да успееме да се натераме да го брцнеме во таква изродско муфлосана обезженскостена пизда на чувашки припадник на некој подвид на женско!

Ти одговорив ли бај Гањо? Да имам токму 35 години и мал милион деца по Чувашијата од добрина на мојта душа (читај: alcohol induced perversion та ебавав ви мајки и сестри)

Ајде сега ти одговори му на барем едно прашање на Омопирин.

Личи си дел от местната интелигенциа:smir:
 

Divider

Seraphim
Член од
24 февруари 2005
Мислења
27.337
Поени од реакции
3.062
Не бе Топорчо, нема да те банирам.
На получовек, на алката која недостига, на хумористичноста која ја внесуваш на политика мора да се гледа благонаклоно, дури и за фриказоидно пциштомуфлиште како тебе.

Како да баннирам будалетинка??
Срамота е да се банира обезмозочен, обезмашкостен коњољубен мајкојеб со АјКју од собна температура во Сибир во зима во просторија со кршен прозорец!
 

Kajgana Shop

На врв Bottom