Контејнерен терминал "Варна-Изток"
Складова плошт - 45 000 м2
Капацитет - 1600 TEU
Д'лжина на кеја - 338 м
Макс. д'лбочина - 7,5 м
Кранове - 3 конвенционални (32 т) и1 портејнер (30,5т)
Акцизна зона, капацитет - 150 TEU
Хладилен стиф, капацитет - 100 бр
Контејнерен и Ро-Ро терминал "Варна-Запад"
Складова плошт -70 000 м2
Капацитет - 2600 TEU
Д'лжина на кеја - 500 м
Макс. д'лбочина - 9 м
Кранове - 2 портејнера (35 т)
Акцизна зона, капацитет - 50 TEU
Хладилен стиф, капацитет - 250 бр
Број паркинг места - 500
Солун
Container Terminal
The containers are handled through a specially arranged area located in the western part of pier 6. The 550 m. long and 340 m. wide Container Terminal can berth ships with a draught of
12 m. Being part of the Free Zone, it covers a surface area of
254,000 m2 with an on-site storage capacity of
4,696 TEUs in ground slots.
1 transtainer of 50 ton lifting capacity
The Container Terminal disposes of 336 plugs (380V) for reefer containers.
The following equipment is used to handle, store and stow containers:
- 17 straddle carriers
- 4 tractors
- 5 front lifts
- 20 trailers
- 6 forklifts
The Container Terminal is the destination of shipping lines such as:
MSC, Maersk, COSCΟ, ΕΜΕS, Yang Ming Lines, CAN MAR, CMA CGM, SBS Lines, Evergreen, China Shipping, Hapag Lloyd, K-Line, Senator, Hanjin Shipping, NYK Lines, BULCON, Norasia.
Бар
Dužina operativne obale na Kontejnerskom terminalu: 330 m
Ukupna dužina operativne obale na Kontejnerskom terminalu: 330 m + 150 m (neuređen vez, Južna obala Gata I, u produžetku uređenog dijela obale) + 340 m (neuređen vez, Čelo Gata I) = 820 m;
Dubina akvatorijuma: 12 m (moguće je dubljenje morskog dna do kote – 14 m. Tlo ispod kote – 12 m je pješčani materijal sa slojevima gline);
Skladišni kapacitet: Terminal trenutno zauzima površinu od 45 900 m2. Uzimajući u obzir vrijednosti parametara koji karakterišu postojeću situaciju, kapacitet uređenog skladišnog prostora na Kontejnerskom terminalu je cca 70 000 TEU/godišnje.
Pretovarna mehanizacija:
• kontejnerski kran – dohvat prema moru: 23 m (8 redova u širinu);
Nova oprema:
• mobilna lučka dizlica HMK 280 - dohvat prema moru: 30 t (sa sprederom), na dohvatu od 44 m;
• mobilna lučka dizalica HMK 260 - dohvat prema moru: 30 t (sa sprederom), na dohvatu od 37 m;
Kapacitet pretovarnih sredstava:
• kontejnerski kran: 20 kont./h;
Tabela 6.1 Skladištenje generalnih tereta
Teret
cijena u Eurima/t na dan
cijena u Eurima/t na dan
150 DANA
NAKON 150 DANA
ZATVORENA SKLADIŠTA
za sve uskladištene robe,
osim u sulosu i za drvo,
drvene proizvode i trupce
t
OTVORENA SKLADIŠTA
nepokriveni tereti
t
pokriveni tereti
t
Fmi баш поради тоа болдираното не можете да бидете главно контејнерско пристаниште на Балканот,секогаш пред вас ќе се Грците.И зошто до сега не се напнуваше толку со тој коридор 8.Сега за сега немате капацитет за нешто такво,е понатаму здравје боже ако уложите нешто разбира се.
Да напоменам не сум противник за коридорот 8 ,но сум противник да заузврат за тој коридор ,инвестициски се помогнат Бугарските пристаништа од сите заинтересирани страни,Албанија,Македонија и Бугарија,во кој колачот ќе го делите само вие ,на штета на шпедициите и произведувачите во Македонија.Значи нека се инвестира во 8-цата ,ама јас прво би идел на запад (Албанија-помала километража,поефтина лежарина и шанса за инвестиции во пристаништето Драч) со инвестициите, па тек потоа на исток (Бугарија-поскапа лежарина,поголема километража,никаква шанса за инвестиции бидејќи се чека на договорот од коридорот 8 ,па од таму да се добијат инвестиции):helou: