Пруга кон Албанија и довршување на истата кон Бугарија

Член од
31 јули 2007
Мислења
1.580
Поени од реакции
39
Искрено не ги читав постовите во последните 2-3 страни... можам да замислам препукувања....

Изградба на коридор исток запад неможе во никој случај да биде конкуренција на север југ, во денешнава глобализација .... срамота е да се нема пруги, (железничкиот транспорт е најефтин) да не се поврзани индустриските комплекси да сме откачени од светот...

еф на северот... едновреме имав можност да работам на пристаништето во копенхаген... доаѓаат пратки од секаде... се товараат на воз и се препраќаат Шведска, Финска, Данска, Германија, Велика Британија, Норвешка.... и тоа кошта многу помалце него ли камионскиот превоз...

За ова прашање барем немора да има меѓудржавни глупирања...ТОА Е ОПШТ ИНТЕРЕС, колку повеќе пруги толку повеќе штедење на пари
 

fmi

Член од
1 февруари 2007
Мислења
13.039
Поени од реакции
2.270
Hristo ti po se izgleda ne si ni stanal od spienje odnosno ne si se ni razbudil uste.
A be covek Makedonija nema zavrseno nitu eden edinstven proekt a ne pak koridorot 10 koj i znaci zivot na Makedonija vo ekonomska smisla se razbira.
Za koridorot 8 ne treba ni zborovi da se trosat bidejki toa nikogas nema da zazivee bidejki Makedonija nema kapacitet toa sama da go napravi dokolku ne debie 90% pomos od EU za sto Eu ne e zainteresirana.

Znaci ni ostanuva so duplo pomali investicii da se zavrsi koridorot 10 koj ke i garantira na Makedonija deka vkupniot soobrakaj od EU sprema bliskiot istok ke odi niz teritorijata na Makedonija pazi Makedonija a ne Bugarija kako sto toa tatarite bi sakale.

Daj boze da imavme dva koridora i 10 i 8 togas ke bevme vo odlicna pozicija no vo momentalnata sostojba vo koja se naogjame morame da mislime ekonomski opravdano pred se so najmali trosoci da si gi ostvarime celite.

Samo prasanje za tebe Hristo so togas Tatarite potpisuvaa dogovor so Rusite i gradat koridor od Burgas do Aleksandropolis, a ne go forsiraat koridorot 8??

Ovde ni prodavaat magla samo za nekoj si koridor 8 koj uste ednas ke povtoram e prekinat uste na teritorijata na Gruzija odnosno Kaspiskiot basen i ne lazete ovde vekje ne e ova 1941 godina koga tatrite mozea da pravat so sakaat.
Прво ке биде много трудно да заобиколиш БГ.Патja Истамбул-Софиja-Белград е почти незаменим!Некои не одат во Белград,па преку Руманиja.
Определено МК не е на патja на потока за Близкиа исток-поверваj.
Интересен е ставот ти да се остави коридор 8.Уште от Jгославско време знаеме зашто нема поврзаност на возовите помежду БГ и МК.Ова е во интерес единствено и само на Србиja и помалце на ГР!Но ова не е во интерес на МК.
Бугарските ти пристаништа не можат да бидат заменени со ни едно друго за Азиja и Русиja.

Чел си некаде нешто и зборуваш.Коридор между Бургас и Александруполис нема и никогаш не е ставал збор за това.
Нафтопровод ДА,но не и коридор.Коридор има от Москва-Киев-Букурешт-Русе-Александруполис.Ова градим сега.Ова е во голема изгода на БГ,заштото от границата ни со ГР до Бело море има 50км на места 30.
Голем дел от нас одат на планина во БГ да спат,па ке одат сабале на 30км на море.На мене ми е поблизко бело море отколкото црно.
Бг има икономически интереси во Егеjска Тракиja во ГР.
Градиме магистрала Струма(Софиja-Солун)-оставуват около 200 км
Градиче магистрала Тракиja(Ова е дел от коридор 8 - Бургас-Пловдив-Софиja-Скопие-Влиора)-оставуват 150 км
Градиме магистрала Малица(Истамбул-Хасково-Пловдив-Софиja)-оставуват 120 км
Градиме магистрала Хемус(Софиja-Велико Трново-Варна)-ова врзи наjбавно-оставуват около 300км.
Градиме ние сега брза железничка линиja Истамбул-Софиja (200 км/h)-оставуват 150-180 км
 

delboy

кршач на огледала
Член од
23 декември 2007
Мислења
1.358
Поени од реакции
24
Коридор номер 8.Бургас-Влиора.Ова е проект со приоритет на ЕУ.Бугарските пристаништа не можат да бидат заменени за Азиja и Русиja со никои други.
При сегашните дилеми со името Солун е аутопиja-Нешто което не може да стане.

Ахам,приказнава за важноста на Бугарските пристаништа на Балканот продавајте ја по Бугарските весници и прессовите на вашата влада ,за ете колку економски напреднувате со важноста на вашите ``огромно важни пристаништа за овој регион``.Кои ете по некоја случајност сум имал шанса да ги посетам и искрено кажано ако пристаништа со еден 45 тонски кран,три 50тонски виљушкари ,3 влечни камиони и контејнерски терминал за само 24 часовно набљудување ,тогаш господ напомош нека им е на Балканските земји ако се чека на експорт импорт преку ``важните`` Бугарски пристаништа.
 

fmi

Член од
1 февруари 2007
Мислења
13.039
Поени од реакции
2.270
Ахам,приказнава за важноста на Бугарските пристаништа на Балканот продавајте ја по Бугарските весници и прессовите на вашата влада ,за ете колку економски напреднувате со важноста на вашите ``огромно важни пристаништа за овој регион``.Кои ете по некоја случајност сум имал шанса да ги посетам и искрено кажано ако пристаништа со еден 45 тонски кран,три 50тонски виљушкари ,3 влечни камиони и контејнерски терминал за само 24 часовно набљудување ,тогаш господ напомош нека им е на Балканските земји ако се чека на експорт импорт преку ``важните`` Бугарски пристаништа.
Виде се дека не си бил во Варна например.
Само за информациja пристаниште Варна разполага сега во този момент со 2 крана "Готвалд GHMK 6407" - 100 т.
За нив нема да е никакав проблем ни 45,ни 50 т:helou:
Тази година се отпуштиха пари за чисто нов голем терминал на Бургас.
Бугарските пристаништа нема како да ги замениш.

Еве ти план на Варненските портове.

 

Serpico

Сковинистратор / I'm Batman
Член од
25 јануари 2007
Мислења
11.166
Поени од реакции
691
Стига сос този офтопици поне моне вамте тамте :)
Не ја ебете темава, интересна е.
 

delboy

кршач на огледала
Член од
23 декември 2007
Мислења
1.358
Поени од реакции
24
Стига сос този офтопици поне моне вамте тамте :)
Не ја ебете темава, интересна е.

Ако за тебе беше офф топик со што располгаат Бугарските пристаништа тогаш ок.
 

Serpico

Сковинистратор / I'm Batman
Член од
25 јануари 2007
Мислења
11.166
Поени од реакции
691
Ако за тебе беше офф топик со што располгаат Бугарските пристаништа тогаш ок.
Темата е бугарски пристаништа, бугарска економска моќ, бугарски било што....или Коридор 8?
Со такви "забелешки" се води дискусијата во правец кој ќе ја затвори темава, пошо со муабет за Гоце и Самуил на крај ќе завршиме.

Focus, focus, focus :)
 

fmi

Член од
1 февруари 2007
Мислења
13.039
Поени од реакции
2.270
Темата е бугарски пристаништа, бугарска економска моќ, бугарски било што....или Коридор 8?
Со такви "забелешки" се води дискусијата во правец кој ќе ја затвори темава, пошо со муабет за Гоце и Самуил на крај ќе завршиме.

Focus, focus, focus :)
Коридор номер 8 почнува от бугарското пристаниште Бургас,минава през Софиja -Скопие и завршва во Албаниja-Влиора.
Бугарското пристаниште Бургас е поврзано со темата на 100% исто така и пристаништето во Влиора.Исто е поврзана со коридор 8 магстрала Тракиja,исто е поврзана со коридор номер 8 железничката линиja от Скопие до Софиja,коja се чека РМ да изгради до границата.Незнам дали се зборува за магистрала от Скопие преку Куманово за Гуешево-ако некоj има информациja да каже.
Шо става со магистралата от Скопие ком Тетово,Гостивар и така натаму?
Со какви далекопроводи е поврзана МК со АЛ?Ова исто е коридор номер 8.
 

Serpico

Сковинистратор / I'm Batman
Член од
25 јануари 2007
Мислења
11.166
Поени од реакции
691
Oк, забелешка прифатена, мислењата се вратени.
 

delboy

кршач на огледала
Член од
23 декември 2007
Мислења
1.358
Поени од реакции
24
Контејнерен терминал "Варна-Изток"
Складова плошт - 45 000 м2
Капацитет - 1600 TEU
Д'лжина на кеја - 338 м
Макс. д'лбочина - 7,5 м
Кранове - 3 конвенционални (32 т) и1 портејнер (30,5т)
Акцизна зона, капацитет - 150 TEU
Хладилен стиф, капацитет - 100 бр



Контејнерен и Ро-Ро терминал "Варна-Запад"
Складова плошт -70 000 м2
Капацитет - 2600 TEU
Д'лжина на кеја - 500 м
Макс. д'лбочина - 9 м
Кранове - 2 портејнера (35 т)
Акцизна зона, капацитет - 50 TEU
Хладилен стиф, капацитет - 250 бр
Број паркинг места - 500



Солун

Container Terminal The containers are handled through a specially arranged area located in the western part of pier 6. The 550 m. long and 340 m. wide Container Terminal can berth ships with a draught of 12 m. Being part of the Free Zone, it covers a surface area of 254,000 m2 with an on-site storage capacity of 4,696 TEUs in ground slots.

1 transtainer of 50 ton lifting capacity

The Container Terminal disposes of 336 plugs (380V) for reefer containers.
The following equipment is used to handle, store and stow containers:

  • 17 straddle carriers
  • 4 tractors
  • 5 front lifts
  • 20 trailers
  • 6 forklifts
The Container Terminal is the destination of shipping lines such as: MSC, Maersk, COSCΟ, ΕΜΕS, Yang Ming Lines, CAN MAR, CMA CGM, SBS Lines, Evergreen, China Shipping, Hapag Lloyd, K-Line, Senator, Hanjin Shipping, NYK Lines, BULCON, Norasia.

Бар

Dužina operativne obale na Kontejnerskom terminalu: 330 m

Ukupna dužina operativne obale na Kontejnerskom terminalu: 330 m + 150 m (neuređen vez, Južna obala Gata I, u produžetku uređenog dijela obale) + 340 m (neuređen vez, Čelo Gata I) = 820 m;

Dubina akvatorijuma: 12 m (moguće je dubljenje morskog dna do kote – 14 m. Tlo ispod kote – 12 m je pješčani materijal sa slojevima gline);

Skladišni kapacitet: Terminal trenutno zauzima površinu od 45 900 m2. Uzimajući u obzir vrijednosti parametara koji karakterišu postojeću situaciju, kapacitet uređenog skladišnog prostora na Kontejnerskom terminalu je cca 70 000 TEU/godišnje.

Pretovarna mehanizacija:
• kontejnerski kran – dohvat prema moru: 23 m (8 redova u širinu);

Nova oprema:
• mobilna lučka dizlica HMK 280 - dohvat prema moru: 30 t (sa sprederom), na dohvatu od 44 m;
• mobilna lučka dizalica HMK 260 - dohvat prema moru: 30 t (sa sprederom), na dohvatu od 37 m;

Kapacitet pretovarnih sredstava:
• kontejnerski kran: 20 kont./h;


Tabela 6.1 Skladištenje generalnih tereta
Tip skladišta


Teret

Jedinica mjere
cijena u Eurima/t na dan
cijena u Eurima/t na dan

ZA PRVIH
150 DANA
NAKON 150 DANA








ZATVORENA SKLADIŠTA

za sve uskladištene robe,
osim u sulosu i za drvo,
drvene proizvode i trupce
t
0,28eura
1,40eura
OTVORENA SKLADIŠTA
nepokriveni tereti
t
0,15eura
1,30eura
pokriveni tereti
t
0,22
1,35

Fmi баш поради тоа болдираното не можете да бидете главно контејнерско пристаниште на Балканот,секогаш пред вас ќе се Грците.И зошто до сега не се напнуваше толку со тој коридор 8.Сега за сега немате капацитет за нешто такво,е понатаму здравје боже ако уложите нешто разбира се.
Да напоменам не сум противник за коридорот 8 ,но сум противник да заузврат за тој коридор ,инвестициски се помогнат Бугарските пристаништа од сите заинтересирани страни,Албанија,Македонија и Бугарија,во кој колачот ќе го делите само вие ,на штета на шпедициите и произведувачите во Македонија.Значи нека се инвестира во 8-цата ,ама јас прво би идел на запад (Албанија-помала километража,поефтина лежарина и шанса за инвестиции во пристаништето Драч) со инвестициите, па тек потоа на исток (Бугарија-поскапа лежарина,поголема километража,никаква шанса за инвестиции бидејќи се чека на договорот од коридорот 8 ,па од таму да се добијат инвестиции):helou:
 
Член од
2 септември 2008
Мислења
997
Поени од реакции
22
delboy ти сакаш да одиш за Албанија чудесно ама лугето в албаниа мислам на бизнесмените сакат други опции.Много интересна но безмислена тема.Само во Македонија има "експерти" против подобни инфраструктурни проекти.Стоките не е необходиме сите да одат до Варна.Може и до Софија,до Пловдив.Според бизнеса на лугето.
 

delboy

кршач на огледала
Член од
23 декември 2007
Мислења
1.358
Поени од реакции
24
delboy ти сакаш да одиш за Албанија чудесно ама лугето в албаниа мислам на бизнесмените сакат други опции.Много интересна но безмислена тема.Само во Македонија има "експерти" против подобни инфраструктурни проекти.Стоките не е необходиме сите да одат до Варна.Може и до Софија,до Пловдив.Според бизнеса на лугето.

А ти овака ко експерт се јави или друга ти беше идејата? Не реков јас дека сум против тој коридор ,само напоменав дека повеќе сум тој коридор да почне со изградба кон Албанија а после тоа кон Бугарија,баш поради причините кои ти се горе наведени,ако и при очи слеп се правиш или пак незнаш да прочиташ напишано тогаш не ни пишувај на темава,оти намерата ти е да ја однесеш во друг правец темава експерту.
А вие да не мислите ко у Хамбург канал да правите до Софија,па стоките да се превезуваат директно од таму ? Ако тоа го направите е тогаш сум за изградбата да почне од кај вас!:helou:
 
Член од
4 септември 2008
Мислења
951
Поени од реакции
18
Ахам,приказнава за важноста на Бугарските пристаништа на Балканот продавајте ја по Бугарските весници и прессовите на вашата влада ,за ете колку економски напреднувате со важноста на вашите ``огромно важни пристаништа за овој регион``.Кои ете по некоја случајност сум имал шанса да ги посетам и искрено кажано ако пристаништа со еден 45 тонски кран,три 50тонски виљушкари ,3 влечни камиони и контејнерски терминал за само 24 часовно набљудување ,тогаш господ напомош нека им е на Балканските земји ако се чека на експорт импорт преку ``важните`` Бугарски пристаништа.
Баце, б'лгарски пристаништа са лоши, ама ај да видим некое србско. Може и в Monteгро. Се таа Црна гора е србија, нели:vozbud:
 

delboy

кршач на огледала
Член од
23 декември 2007
Мислења
1.358
Поени од реакции
24
Баце, б'лгарски пристаништа са лоши, ама ај да видим некое србско. Може и в Monteгро. Се таа Црна гора е србија, нели:vozbud:
Глуп си или трењираш ? Се разговара за коридорот 8 придобивките од истиот,и секако, која е поисплатлива опција за Македонија, а како солуција е дадено Барското пристаниште,познавајќи ги вашите афинитети за брзо богатење мора да се има резерва!.Кај виде ти србија и срби во постовите?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom