Авто новости

Најбрз минатито викен се снимал со камера. погледнете многу јако изгледа.


 
Најбрз минатито викен се снимал со камера. погледнете многу јако изгледа.


Рже не се држе... Ритмто е лудило, моторот којзнае од што е ставен, можеби е 1.6 или 2.0 турбо од Браво... Струмикс е покомпетентен за Фиатите ке каже тој. Како добро влече... Би сакал еден ваков мотор да ставам во Фиат 128 спорт :vozbud:. Па да го видам Алек_ск каде ке ме виде со Аудито :smir:
 
Најбрз минатито викен се снимал со камера. погледнете многу јако изгледа.




Браво!:aplauz::zver: Води борба со воланот, ама мн добро ги фаќа кривините!

Не е битно да си прв, туку да си пред вториот!
 
По хет трикот во 2001, 02 и 03 година, според Auto Bild, Toyota повторно се искачи на највисокото место на пиедесталот на најквалитетни возила на незгодниот германски пазар на автомобили. Второто место го делат уште две јапонски компании, Mazda и Honda.
Како главни критериуми, Auto Bild ги зема задоволството на купувачите од својот автомобил, извештајот од TUV за квалитет и хард тестовите на 100.000 km, кои тие самите ги прават на возилата. Во испитувањето се опфатени возила стари од 3 до 7 години. Високата оценка на Toyota, Auto Bild ја потврдува и со тестовите, во кои беспрекорно поминаа Lexus GS450h и Toyota Prius, оценка која најверојатно ќе ја добие и Auris, кој по 72.000 поминати километри нема појавено ниту еден проблем. Важно е да се спомне дека вторите на табелата, Mazda и Honda, заостануваат незначително зад Toyota.
Од друга страна, француските автомобили се повторно на дното од табелата, додека добро не поминаа ниту VW, кој го дели 15-тото место со KIA, BMW, кој го дели 10-тото со Volvo и Ford, кој заврши на разочарувачката 18-та позиција, но и Seat кои е 17-ти. Покрај големата победа на Јапонците, добро котираат и Opel (4) и Hyundai (5).
Ваквите испитувања на квалитетот, најчесто се покажуваат како точни – јапонските автомобили веќе долго време важат за најмалку расипливи во светот. На овие тестирања на Auto Bild, во претходните 6 години, по три победи однесоа Mazda и Toyota, јасно нагласувајќи ја определбата за квалитет на Јапонците.
 
Момци, вие повеќе знаете од мене, што е она старо Пунто за ново?
 
Рже не се држе... Ритмто е лудило, моторот којзнае од што е ставен, можеби е 1.6 или 2.0 турбо од Браво... Струмикс е покомпетентен за Фиатите ке каже тој. Како добро влече... Би сакал еден ваков мотор да ставам во Фиат 128 спорт :vozbud:. Па да го видам Алек_ск каде ке ме виде со Аудито :smir:


Jas gore na vodno ke te cekam so nekoja zenska na zadno sediste :D, bi sakal i ti da sednes nekoja vo ova pozadi ama gledam vo ova nema zadni sedista :D se salam. Bez da menuvam motor bez da stavam sipki bez nisto samo da se dodade eden cip za da dobie audito 250KS so istiot motor ke praime pak muabet:) A ako sakam da pravam vakvi zaebancii ke zemam Smart ke mu stavam motor od hayabusa i ke se dobie ova: ako nisto drugo poubavi se od Fiat :smir:
 
Да кажеш дека Минито е поубаво од Фиат...тоа е...смешно...
Земи кој сакаш ФИАТ од 60-ти споредено со таквите шпорети...ќе видиш споредба на шпорет со скулптура на четири тркала.

П.С.
Напрај го Аудито на 250 КС, а јас со делови од отпад ќе склопам нешто интересно, и ќе ми гледаш штоповите :)
Ќе има и понекое ново делче де...
 
Да кажеш дека Минито е поубаво од Фиат...тоа е...смешно...
Земи кој сакаш ФИАТ од 60-ти споредено со таквите шпорети...ќе видиш споредба на шпорет со скулптура на четири тркала.

П.С.
Напрај го Аудито на 250 КС, а јас со делови од отпад ќе склопам нешто интересно, и ќе ми гледаш штоповите :)
Ќе има и понекое ново делче де...

:D Ne ne go pravam 250ks, neka ostane 180, a ti sklopi i javi mi se da gi probame :) moze da gi gledam stopovite ako od otpad gi stavis kaj mene na hauba :) Toa sto ke go sklopis od odpad na 250 (ako gi dostigne) ke bide pak odpad a za na start kolku sakas novi delcinja staj mu pak nema da bide quattro :) Inaku mini morisot so taa boja i so toj motor mi e vo srce i zelba mi e da go imam, ke gledam da ja ostvaram taa zelba:)

i popusti glas :)
 
Види вака Алек...
Тоа што би го склопил со многу делови од отпад, нема да биде 250 кс, нема да биде кватро, туку класичен заден погон, и нема да има електроника, туку чиста механика, а ќе биде постартно и побрзо :) и постабилно.
Башка ќе привлече многу повеќе внимание. И ќе изгледа поубаво, онака со некоја перла боја.
За таква операција се потребни околу 7000 евра сосе набавка на кола и мотор од отпад :)
 
А заден диференцијал на чудово ќе ставате или ќе одите директ во ѕид секогаш кога сакате да дрифтате?:tapp:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom