Тешко прашање пошто доста зависи од мајстори и работни раце, јас имам во план да го правам али немам уште математика, имаш ефтини ставки како на пример делови од застава 850 кои одат внатре али имаш и преработки и доработки на моторот за кој треба ем добар мајстор ем квалитетна изработка
Отприлика ова би требало да го направиш (не мораш се, можеш да одиш сегмент по сегмент)
1 Ставаш клипови од 850 и радилица од 850 (која со стругање ќе му даде дополнителен од на клипот) овде би требало да стигнеш до 900-980 кубици секако и пократки клипњачи
2 Спушташ глава на моторот (машински) за 2 милимтри и ставаш дихтунзи 0,8 наместо 1,2 и добиваш компресија од 9,2:1 (фабрички е 7,5:1)
3 Ставаш вентили од фиат 850 (треба да се прошири седиштето на вентилот и ширната на венецот)
4 Ако си менувал вентили треба да ставиш и брегаста во забвисност од вентилите дали стандардна брегаста или некоја модифицирана (за ова треба допрва да се распрашам) појаки федери на вентили олеснување на клацкалица замаец (не премногу)...
5 Двоострук карбуратор Вебер 40 или 45
6 Бомбина од Југо и најубо и палење од Југо 45
7 Ладење најубо напред на спојлер да се угради ладњак со цевки да се спроведи до мотор а од моторот да се извади вентилаторот. Поголем картер за масло (од фиат спорт купе или исто на преден спојлер да се стави ладњак за масло (од Застава 101 “радијаторчето“ што е за греење на кабината)
8 Издув 4 во 2 или 4 во 1
9 Кумплунг (имам слушано дека препорачуват од застава комбиња 850 комби али во секој случај постоеччките треба да се стават поквалитетни облоги и појаки опруги
10 Менувач - наука за себе некои комбинираат со различни запчаници за да добијат на убрзање но јас би го зел стандардниот од застава 850.
11 Кочници - дискови (напред сигурно а и назат ако сакаш) може од застава 850 комби, но ако не е претерано фризирано фиѓото може да се користат и постоечките кочници 9ако добро се стегнат и наштелат)
12 тркала, од Југо 13“ или од фиат, гуми пошироки
13 Спуштање со сечење на задни федери и обработка на преден лиснат, ставање на пократки амортизери (назат потврди)
14. Олеснување на каросерија исфрлање на непотребни работи од неа ставање попречни шипки и рол барови (ако се тркаш)
ова е во главном важното и воопштено, не мора се значи може сегмент по сегмент постепено како се има пари и време.
1. nema vrska, od sto ke gi najdes tie pokratki klipnaci za fico?? koga i za 750 i 850 i za site Ficovski motori klipnacite se isti
2. Koga veke spremas ficovski motor, zemi i glava od superas 750 sc ili 850, ima isti ventili kako jugovskata od y45..sitna razlika.. a ne obicna ficovska.. nisto fajde so tie smesni ventilcinja malecki od obicna 750 glava.. i tolkav kompresionen prostor koj go navede (7.5:1)
850 glavata ima standard 9:1 kompresija. sto znaci so samo spustanje na glavata za MAX 2mm imas veke 10:1 kompresija..pa i poveke. . .
4. bregasta stavete od fico 750 SC. 269* usis i izduv i okolu 3mm poveke lift.. zavisi od lienjeto .. site se razlicni.
6. za palenjeto sto fajde ako stavam od jugo platinsko?? nisto , isti k***c . najdobro e da se stavi elektronsko palenje od y 45 i kvalitetni NGK svekici. (isprobano na mojot motor ,najdobra kombinacija)
7. moze no i nema potreba od dopolnitelen hladnjak napred .. moze diskreten mal od parno od jugo/101 dolu kaj traverzni,, ako e cist hladnjakot i NOV tip na vodena pumpa koja ja vrti vodata mnogu pobrzo od stariot tip nema potreba od nisto drugo, normalno i otvorena klapna pod hladnjak i termostat. (ova go imam kaj mene, bez dodatni hladnjaci..)
i za ulje nema potreba.. ni trkacite nemale na vremeto.
8. Ova ti e tocno, star tip na potisna ploca od fico kombi.. steluvacka.. ja koristele trkacite, a ke ja koristam i jas na novio y45 motor koj "bi trebalo" da go izdrzi
10. Vo vrska so menjacite . imate na raspolaganje 3 vrsti.. zavisi sto sakate
se e isto osven konusno tanjirastiot odnos..
8/43 Fico kombe- spor.. prespor.. tesko deka poveke od 120 ke ide.. a ke treba da se drzi vo visoki RPM.
8/39 fico 750 - sredina.. malce pospor od 850
8/37 fico 850 - najbrz.. so ova se dostiga top speed. no na dobro slozen motor slobodno montirajte go-dokolku mozete da go najdete :pos2:
11. Ne tocno. ne pasuvaat od fico kombi mada mnogumina taka mislat.. Najdobro fiat 850 , dokolku nemozete a i veruvam deka nemozete, bidejki gi nema ni za lek.. napravete si od y45 so adapter ploca.. momentalno spremame so eden prijatel za negovoto fico.
12. Kolku posiroki tolku poveke otpor.. ne poveke od karoserija !!! dokolku ne se odi na nekoj exteremen tuning ne preporacuvam presiroki gumi i felni.
13. vo vrska so suspenzijata ne preporacuvam secenje na oprugi.. ke dopira samo na edna tocka oprugata. najdobro od peglicka-kamen tvrdo
vo kombinacija so kratki amortizeri ne otkrivam podetalno
14. Dovolno e H pojacuvanje na podvozje i punktiranje na odredeni mesta..
15. Pozdrav do site ljubteli na zastava vozilata , ne sakam da go reklamiram no ako sakate nesto podetalno da naucite vo vrska so ovoj tip vozila posetete go makedonskiot forum :
www.zastavamk.tk