Tuning

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
Ova e samo del od netocnite informacii koj gi iznesovte ovde pred cela javnos i ovoj eden od najcitanite i najposetenite forumi vo makedonija.

Nemase da se registriram no od prosti pricini sto vidov deka sirite dezinformacii po cela javnost, a osobeno za zastava vozilata (fico) , luge koj nemaat nikakvi iskustva ke si ja treskaat glavata od zid trazejki kolenesto vratilo (radelica) so hod od 74 mm i klipovi od 850 so precnik od 65 mm i sl..

Dokolku ne ste sigurni vo nesto podobro za site e da ne go pisuvate. i neznam kako ne e postaven odgovoren covek na ovoj del za avtomobili koj se razbira od avtomobili i koj moze da ve popravi vo greskite sto gi pravite.. sto sirite dezinformacii..
Солзи ми потекоа од гордост што се жртвовавте овде заради јавноста
Сте застанале храбро на браникот на вистината на радилици за застава750 не жалејќи при тоа и да се регистрирате на “eden od najcitanite i najposetenite forumi vo makedonija“ во тој патриотски занес во тој транс додека од возбуда рачето Ви куцкаше грозничаво одговор сте пропуштиле да прочитате декка јас не сум фризирал фиќо, дека сакам тоа да го направам и дека тоа ќе го направам можеби следната година, значи пишувам за она кое сум го прочитал или слушнал и јас некаде. Али спак остана за паметење Вашата жртва вашата желба да како камиказа се обрушите на некој кој се осмелил да изнесе дека негде слушнал или прочитал за радилица од застава која издигнува вентили и до 74 мм и со тоа застанете на страната на правдата и вистината.

Кажете го вашето ценето име за да крстиме некое дете по Вас, да остане вечно во сеќавањата на благородните поколнија, раме уз раме со александар, карпош, Наполеон, Че ге вара...

А друго шо мотор би одговарал на фиќо? нешо побесно така? :)
Нема граници, исфрли задни седишта и стави и мотор од BMW M серија, али после ќе треба наново да го изградиш фиќото да ја издржи таа сила (и да тргне и да застане со таква зверка)
Наједноставно е варијанта со мотор од југо 45
 
Член од
6 февруари 2010
Мислења
5
Поени од реакции
0
Тешко прашање пошто доста зависи од мајстори и работни раце, јас имам во план да го правам али немам уште математика, имаш ефтини ставки како на пример делови од застава 850 кои одат внатре али имаш и преработки и доработки на моторот за кој треба ем добар мајстор ем квалитетна изработка
Отприлика ова би требало да го направиш (не мораш се, можеш да одиш сегмент по сегмент)

1 Ставаш клипови од 850 и радилица од 850 (која со стругање ќе му даде дополнителен од на клипот) овде би требало да стигнеш до 900-980 кубици секако и пократки клипњачи

2 Спушташ глава на моторот (машински) за 2 милимтри и ставаш дихтунзи 0,8 наместо 1,2 и добиваш компресија од 9,2:1 (фабрички е 7,5:1)

3 Ставаш вентили од фиат 850 (треба да се прошири седиштето на вентилот и ширната на венецот)

4 Ако си менувал вентили треба да ставиш и брегаста во забвисност од вентилите дали стандардна брегаста или некоја модифицирана (за ова треба допрва да се распрашам) појаки федери на вентили олеснување на клацкалица замаец (не премногу)...

5 Двоострук карбуратор Вебер 40 или 45

6 Бомбина од Југо и најубо и палење од Југо 45

7 Ладење најубо напред на спојлер да се угради ладњак со цевки да се спроведи до мотор а од моторот да се извади вентилаторот. Поголем картер за масло (од фиат спорт купе или исто на преден спојлер да се стави ладњак за масло (од Застава 101 “радијаторчето“ што е за греење на кабината)

8 Издув 4 во 2 или 4 во 1

9 Кумплунг (имам слушано дека препорачуват од застава комбиња 850 комби али во секој случај постоеччките треба да се стават поквалитетни облоги и појаки опруги

10 Менувач - наука за себе некои комбинираат со различни запчаници за да добијат на убрзање но јас би го зел стандардниот од застава 850.

11 Кочници - дискови (напред сигурно а и назат ако сакаш) може од застава 850 комби, но ако не е претерано фризирано фиѓото може да се користат и постоечките кочници 9ако добро се стегнат и наштелат)

12 тркала, од Југо 13“ или од фиат, гуми пошироки

13 Спуштање со сечење на задни федери и обработка на преден лиснат, ставање на пократки амортизери (назат потврди)

14. Олеснување на каросерија исфрлање на непотребни работи од неа ставање попречни шипки и рол барови (ако се тркаш)

ова е во главном важното и воопштено, не мора се значи може сегмент по сегмент постепено како се има пари и време.

1. nema vrska, od sto ke gi najdes tie pokratki klipnaci za fico?? koga i za 750 i 850 i za site Ficovski motori klipnacite se isti:vozbud::vozbud::vozbud:

2. Koga veke spremas ficovski motor, zemi i glava od superas 750 sc ili 850, ima isti ventili kako jugovskata od y45..sitna razlika.. a ne obicna ficovska.. nisto fajde so tie smesni ventilcinja malecki od obicna 750 glava.. i tolkav kompresionen prostor koj go navede (7.5:1)

850 glavata ima standard 9:1 kompresija. sto znaci so samo spustanje na glavata za MAX 2mm imas veke 10:1 kompresija..pa i poveke. . .


4. bregasta stavete od fico 750 SC. 269* usis i izduv i okolu 3mm poveke lift.. zavisi od lienjeto .. site se razlicni.


6. za palenjeto sto fajde ako stavam od jugo platinsko?? nisto , isti k***c . najdobro e da se stavi elektronsko palenje od y 45 i kvalitetni NGK svekici. (isprobano na mojot motor ,najdobra kombinacija)

7. moze no i nema potreba od dopolnitelen hladnjak napred .. moze diskreten mal od parno od jugo/101 dolu kaj traverzni,, ako e cist hladnjakot i NOV tip na vodena pumpa koja ja vrti vodata mnogu pobrzo od stariot tip nema potreba od nisto drugo, normalno i otvorena klapna pod hladnjak i termostat. (ova go imam kaj mene, bez dodatni hladnjaci..)
i za ulje nema potreba.. ni trkacite nemale na vremeto.

8. Ova ti e tocno, star tip na potisna ploca od fico kombi.. steluvacka.. ja koristele trkacite, a ke ja koristam i jas na novio y45 motor koj "bi trebalo" da go izdrzi :vozbud:

10. Vo vrska so menjacite . imate na raspolaganje 3 vrsti.. zavisi sto sakate

se e isto osven konusno tanjirastiot odnos..

8/43 Fico kombe- spor.. prespor.. tesko deka poveke od 120 ke ide.. a ke treba da se drzi vo visoki RPM.
8/39 fico 750 - sredina.. malce pospor od 850
8/37 fico 850 - najbrz.. so ova se dostiga top speed. no na dobro slozen motor slobodno montirajte go-dokolku mozete da go najdete :pos2:


11. Ne tocno. ne pasuvaat od fico kombi mada mnogumina taka mislat.. Najdobro fiat 850 , dokolku nemozete a i veruvam deka nemozete, bidejki gi nema ni za lek.. napravete si od y45 so adapter ploca.. momentalno spremame so eden prijatel za negovoto fico.


12. Kolku posiroki tolku poveke otpor.. ne poveke od karoserija !!! dokolku ne se odi na nekoj exteremen tuning ne preporacuvam presiroki gumi i felni.


13. vo vrska so suspenzijata ne preporacuvam secenje na oprugi.. ke dopira samo na edna tocka oprugata. najdobro od peglicka-kamen tvrdo

vo kombinacija so kratki amortizeri ne otkrivam podetalno



14. Dovolno e H pojacuvanje na podvozje i punktiranje na odredeni mesta..

15. Pozdrav do site ljubteli na zastava vozilata , ne sakam da go reklamiram no ako sakate nesto podetalno da naucite vo vrska so ovoj tip vozila posetete go makedonskiot forum : www.zastavamk.tk
 
Член од
6 февруари 2010
Мислења
5
Поени од реакции
0
Солзи ми потекоа од гордост што се жртвовавте овде заради јавноста
Сте застанале храбро на браникот на вистината на радилици за застава750 не жалејќи при тоа и да се регистрирате на “eden od najcitanite i najposetenite forumi vo makedonija“ во тој патриотски занес во тој транс додека од возбуда рачето Ви куцкаше грозничаво одговор сте пропуштиле да прочитате декка јас не сум фризирал фиќо, дека сакам тоа да го направам и дека тоа ќе го направам можеби следната година, значи пишувам за она кое сум го прочитал или слушнал и јас некаде. Али спак остана за паметење Вашата жртва вашата желба да како камиказа се обрушите на некој кој се осмелил да изнесе дека негде слушнал или прочитал за радилица од застава која издигнува вентили и до 74 мм и со тоа застанете на страната на правдата и вистината.

Кажете го вашето ценето име за да крстиме некое дете по Вас, да остане вечно во сеќавањата на благородните поколнија, раме уз раме со александар, карпош, Наполеон, Че ге вара...



Нема граници, исфрли задни седишта и стави и мотор од BMW M серија, али после ќе треба наново да го изградиш фиќото да ја издржи таа сила (и да тргне и да застане со таква зверка)
Наједноставно е варијанта со мотор од југо 45
Dokolku nemate iskustvo zosto uporno tvrdite na ostanatite clenovi deka toa e taka? kazuvate nekoj poimi koj me vadat od takt kako ovoj zdebeleniot gore.. radelica ne podiga ventili.. BREGASTA OSOVINA GI POTISKA !!!

Nemam sto da krijam ,se vikam Stefan i ziveam vo Kocani, ziveam od sorabotka so nekoj dobro poznati iminja na koj im pomagam vo portanjeto na glavi i obrabotka na ventili ,klipovi i slicni raboti vo vrska so motorite a rabotam vo eden ovlasten servis (nema da kazam javno no nekoj clenovi na forumov znaat vo koj servis). Ova dosega ne sum go iznel javno no eve za tebe,,pa ti krsti go sin ti ako sakas po mene.


Samo ke kazam deka spored dosega procitanite vasi mislenja na ovoj forum deka NE SI MI NI DO KOLENA !!

Mladicu barem sega vo 21 vek postojat kupista knigi koj mozat da se nabavat i da podnaucis nesto..
ako nezanes prakticno barem teoretski :)

Ili nemas pari da kupis pa citas rekla kazala po srpski forumi.. eh patriote.. od takvite kako tebe ne ni ja biduva drzavata :jaj:


do administracijata- se izvinuvam radi pisuvanjeto na latinica. pred 1 den go formatirav kompjuterot pa ne mi e stavena makedonskata poddrska.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
Dokolku nemate iskustvo zosto uporno tvrdite na ostanatite clenovi deka toa e taka? kazuvate nekoj poimi koj me vadat od takt kako ovoj zdebeleniot gore.. radelica ne podiga ventili.. BREGASTA OSOVINA GI POTISKA !!!

Samo ke kazam deka spored dosega procitanite vasi mislenja na ovoj forum deka NE SI MI NI DO KOLENA !!

Mladicu barem sega vo 21 vek postojat kupista knigi koj mozat da se nabavat i da podnaucis nesto..
ako nezanes prakticno barem teoretski :)


do administracijata- se izvinuvam radi pisuvanjeto na latinica. pred 1 den go formatirav kompjuterot pa ne mi e stavena makedonskata poddrska.
1. Да моја грешка требаше да напишам клип дека подига а не вентил али јас имам напишано преку 6000 поста така да се случуваат грешки. Ти си напишал 3 поста така да и не можеш да направиш грешка - тазе си и неискусен и поарно да те вади од такт “здебелениот горе“ од колку “здебелениот доле“

2 Не знам зошто се вознемируваш дека некој пишувал за фризирање фиќо, ја осеќаш таа тема како пес кој ја помочал територијата па друг му навлезе во неа и сега лаеш и завиваш?? Дискусии се бе чичко дискусии јас убаво напоменав дека немам фризирано фиќо и дека пишам она што сум слушнал или прочитал негде, па и да фризирам фиќо ти си последен чоек на планетата кај кој би пошол за совет па ти вака неуротичен веројатно муштериите ги годиш со алат ако згрешат во мислење или збор, веројатно губиш такт на секоја ситница и му се дериш на секој кој е во близина.

3. Книги се купуваа во 20 сти век. Сега е 21, и сите информации се достапни и лесни за пребарување на компјутер. Денес се печатат само учебници и верски календари.
Инаку компјутер кога форматираш со самото форматирање ставаш македонска подршка. Али секој си има своја струка, твојата е да беснееш и се нервираш мојата се коли, компјутери, религија фотографија.....

Кој со ксмет кој со....

Инаку фризирање на фиќо бара преправки и интервенции негде нешто да сецнеш негде нешто да завариш да доправииш да избрусиш. Затоа и можат да одат дискови од комбе фиќо, или со се главчина или со преправање на плочата која ја носи клештата. Ти ко спомна “клај мотор од Југо“ ми беше јасно. Ако се може без мака работа мислење и труд да се направи.
 

JeepMkd

Scratch model builder
Член од
25 јуни 2008
Мислења
1.576
Поени од реакции
468
Продолжете овде со дискусијата, и намалете со навредите за да не бришам. Не се нафрлајте некому ако ништо не знае туку пробајте објаснете, ако до толку знаете :)
 
Член од
6 февруари 2010
Мислења
5
Поени од реакции
0
1. Да моја грешка требаше да напишам клип дека подига а не вентил али јас имам напишано преку 6000 поста така да се случуваат грешки. Ти си напишал 3 поста така да и не можеш да направиш грешка - тазе си и неискусен и поарно да те вади од такт “здебелениот горе“ од колку “здебелениот доле“

2 Не знам зошто се вознемируваш дека некој пишувал за фризирање фиќо, ја осеќаш таа тема како пес кој ја помочал територијата па друг му навлезе во неа и сега лаеш и завиваш?? Дискусии се бе чичко дискусии јас убаво напоменав дека немам фризирано фиќо и дека пишам она што сум слушнал или прочитал негде, па и да фризирам фиќо ти си последен чоек на планетата кај кој би пошол за совет па ти вака неуротичен веројатно муштериите ги годиш со алат ако згрешат во мислење или збор, веројатно губиш такт на секоја ситница и му се дериш на секој кој е во близина.

3. Книги се купуваа во 20 сти век. Сега е 21, и сите информации се достапни и лесни за пребарување на компјутер. Денес се печатат само учебници и верски календари.
Инаку компјутер кога форматираш со самото форматирање ставаш македонска подршка. Али секој си има своја струка, твојата е да беснееш и се нервираш мојата се коли, компјутери, религија фотографија.....

Кој со ксмет кој со....

Инаку фризирање на фиќо бара преправки и интервенции негде нешто да сецнеш негде нешто да завариш да доправииш да избрусиш. Затоа и можат да одат дискови од комбе фиќо, или со се главчина или со преправање на плочата која ја носи клештата. Ти ко спомна “клај мотор од Југо“ ми беше јасно. Ако се може без мака работа мислење и труд да се направи.

Џабе имаш напишано преку 6000 поста, еден пост немаш напишано фул точен ! Липаш глупости како симе бугаринот роднина да ти е :tapp::tapp:

Ако си толку "начитан" немаше да лупаш глупости на кило па да ти се смее цела јавност :vozbud: или ти само верски книги и библии читаш ?!?!?!!?!

Го чекам денот кога ќе го ИСФРЕЗИРАШ фичото па да се пробаме кај сакаш :pos2::pos2: Од мене многумина имаат побарано совет во врска со фризиранје на мотори, имам преработено еден куп делови, некој тркачи возат со карбуратори спремани со мој раце, глави спремани од мене, некој се борат и за титули надвор од Македонија.

Ти можеш да лупеташ и да се**ш колку сакаш, сите те знаат кој си и што си :kesa:

A зошто јас се вознемирувам за дискусии околу фризирање фичо ? Затоа што сум еден од подобро упатените и еден од оние кој најдобро го познаваат фичовскиот мотор и имам спремано мотори за многу мој пријатели, па така да ти што не си имал прилика ни да отвориш фичовски мотор а не па да склопиш се најде на мене да ми кажуваш..

Да не те интересира и како се презивам?? :toe:
 
Член од
15 јануари 2011
Мислења
53
Поени од реакции
5
Еве уште некоја слика од другар ми од Белград, плус уште нешто со 1300, ама Абарт, кое може да послужи како добра идеја за евентуална обработка:
Еве како Абарт го правел тоа:

Ова е остатокот од она што претходно го постирав, внимавајте, нема ништо модерно! Се е во стилот на времето кога машинава била во производство, а деталите на тјунингот и стајлингот се приметуваат:
Маската одблизу. Додатни фарови за магла сосема во склад со епохата:

Оригинална внатрешност:


И обртомерот е хромиран:)

Тука и црн пластичен би легнал, инструмент таблата на овие модели е црна, и онаа ај да ја кажеме лајсна, додека на постарите 1300 е хромирана.
Во целина, странично и во профил, и со ова ја завршувам оваа успешна tuning приказна.


Ги приметивте проширените бандаши?
Што се однесува до брзината и забрзувањето, дечкото вели дека од 0-100 е за помалку од 10 сек. (споредено со оригиналните 17, 8 е одлично), а за крајната не е сигурен, бидејки кога лентата отишла до 180, се залепила на крајот, а обртомерот бил нешто над 4000/мин.

Одлично, баш по мој вкус, однадвор најобично али као излезено од фабрика, а под хауба ѕвер... Само обртомерот ружно личи тука ( можел да го тури понастрана) не се глеа брзиномерот, шо е извонреден многу впечатлив и препознатлив... :)
 
Член од
11 мај 2010
Мислења
2.952
Поени од реакции
718
Одлично, баш по мој вкус, однадвор најобично али као излезено од фабрика, а под хауба ѕвер... Само обртомерот ружно личи тука ( можел да го тури понастрана) не се глеа брзиномерот, шо е извонреден многу впечатлив и препознатлив... :)
се согласувам со тебе за обртомерот дека можел по настрана... ама ако се гледа онака како што треба и она што е битно, уствари на брзиномерот му се гледаат баш оние бројки што треба да се гледаат... она што не се гледа од обртомерот не е ни битно уствари и е нешто за кое не се секираш воопшто... :D од 150 па нагоре во тристачов ке имаш ваква фаца :eek:
:P:D
 
Член од
2 декември 2012
Мислења
189
Поени од реакции
24
Некоја екипа во македонија што средуваат надворешен ентериер (сполјер преден заден,фарбање) ?
 
Член од
21 мај 2009
Мислења
876
Поени од реакции
466
А да ве прашам јас како постар,кога сте тјунирале вие Застава 750 или југо?Кога сте оделе во Грција или во Италија по специјализираните продавници за фризирање,каде еден дупли карбуратор се плакал и по 300марки.
Ретки беа тие механичари кои имаа добри средени фиковци кои знаеа да повлечат и до 170км/час....Да да добро прочитавте 170км/час.Затоа не мелете глупости по форумот.......

Најевтината варијанта???????? за фризирање беше со спуштање на главата за 1,6мм и со промена на дихтунгот,ставање појаки штрафови зошто 850 и специјалот носеа м10 штраф а стандард носеше м8,полирање на канали појаки федери на вентилите,обработка на седиштето на вентилот,карбуратор од 101 или евентуално од комбе 850,менувач од 850 комбе.....Почетокот на 80-те Црвена Застава пушти во продажба фабрички среден мотор 850 кој развиваше некаде околу 54КС,а спарен со менувач од 900АК комбе кое го носи моторот на Југо 45,знаеше да потера и до 150км/час

За овие возила пополека и снемува делови освен ентузијасти кои ги наплакаат дебело.....Позз
 

Kajgana Shop

На врв Bottom