Според мене џабе фрлени пари за тие пари за тие пари се прави несто ваквоБато тјунинг е да ја чепнеш машината, да го дотераш подвозјето, да ги стегнеш кочниците, а не само да префрлиш јак мотор.
Пример за тјунинг за мене е Југово. На мотор од 1,600 кубци и само 8 вентили со сериски 88КС извлечени се 150КС без употреба на турбина што е е зголемување на моќноста од 70%. Максимална брзина до која е возен сега за сега е 210km/h, a забрзувањето е некаде околу 7 секудни до 100. Во моторот е скоро се доработено:
МОТОР
-ковани клипови
-288 степени брегаста
-проширени вентили во главата на моторот
-зголемена компресија на 10,8:1
-изедначени осовини
-конверзија од карбуратор на секвенцијално вбризгување
-рачно мапирани сензори
-издувна гранка 4-2-1
-каскадно напојување со гориво
-додатен ладилник за масло
-посилен алтернатор
-подолги односи на менувачот
-појачана корпа и ламела
КАРОСЕРИЈА И ПОДВОЗЈЕ
-каросерија спремена по FIA стандарди со ојачувања и дупли профили
-прогресивна работа на задното федер платно со 4 листа наместо 2
-појачани држачи на баланс штанглата
-попречни "санки" под моторот
-"коска" за спојување на предните амортизери
-тврдо полнети амортизери 50мм пократки соодветно и потврд
-рамења од Ланча (пошироки за по 15mm)
-вилушки од Поли (поцврсти)
-сите лагери заменети со SKF
-напред поголеми и самовентилирачки диск кочници
-диск кочници позади
-Пирели 185/55 R14 и Алесио бандажи
Ништо ти не разбра. Јас зборувам за улична брмчалка што во град нема да троши над 10 литри а не за Југо за на писта што троши над 30 литра на 100км. Тоа се две тотално различни работи. Првин треба да разграничиш што сакаш.
Оваа ја бараш?dajte nekoe slikce od opel astra od prvite modeli sedan verzija
sakam da zemam takva da ja spustam malce ,crna boja i da stavam kremov enterier.se ubiv barajne na google NEMA nisto takov model
да да специјално тој ден направија посебно јаки и добри стојадини кои одеа 20% побрзо од она што го проектираа имженерите. Некако мајсторот тој ден на линијата за мотори беше посебно расположен и така специјално го појача моторот за да тера појќе....Еј браво сега си паметен. Фала на информација незнаев ја фабрички перформанси за стокец какви се... да не беше ти со линков никад немаше да дознаам.
добро пишува погоре. ако не веруваш повели јас живеам во бутел дојди и ке се увериш.
добро човек зашто не разнираш или се правиш со сила дека не разбираш... гледам упорно не веруваш. дојди и увери се со свои очи. прашај прво пред да кажеш дали колата има некои посебни работи ставано или додавано па после коментирајда да специјално тој ден направија посебно јаки и добри стојадини кои одеа 20% побрзо од она што го проектираа имженерите. Некако мајсторот тој ден на линијата за мотори беше посебно расположен и така специјално го појача моторот за да тера појќе....
Вакви прикаски слушам веќе 20+ години.
Ко не ми се погоди мене до сега некоја кола која оди побрзо од што кажува призбводителот.
Имам возено голем број коли разни модели од 750 до 3000 кубици од 27 до скоро 200 коња шо мои шо туѓи шо службени, имам продавано и инсталирано програми за дијагностика на коли на механичари и автоелектричари во Битола Прилеп Скопјје Велес и Охрид, имам поминато денови по работилници кај приатели така да знам по нешто од коли механика електроника и колку некоја кола со оглед на коњски сили обртен момент гуми и коефициент на отпор на воздух да постигни. Смачено ми е од прикаски за шкода фелиција караван 1,3 која оди 200 од лади кои одат 180, од стојадини кој одат 160....добро човек зашто не разнираш или се правиш со сила дека не разбираш... гледам упорно не веруваш. дојди и увери се со свои очи. прашај прво пред да кажеш дали колата има некои посебни работи ставано или додавано па после коментирај