Tuning

аллександар

Вечно ненаспан
Член од
5 мај 2006
Мислења
7.381
Поени од реакции
2.522
значи лет3 и шадоу мен... слободно дојдете и двајцата кажав претходно. ке искочиме на автопатот од бутел према стајковци ( рамен пат нема узгорници уздолници ). еве јас лично и персонално кажувам пред сите на форумов дека ке ставам кладба во колата. ако не отиде 160 јас ке ви ја дадам колата ако отиде дајте ми ги вие вашите коли.

Колку за информација. се е фабрички на колата само има ремонт направено 2ра специјала и нормално има поголеми и пошироки клипови. може ова кога ке го прочитате ке смените мислење. мислам дека имам клип на компиутеров каде што крева 160. ако го најдам одма ке го поставам ма да пак нема да верувате ко што гледам.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
Колку за информација. се е фабрички на колата само има ремонт направено 2ра специјала и нормално има поголеми и пошироки клипови. може ова кога ке го прочитате ке смените мислење. мислам дека имам клип на компиутеров каде што крева 160. ако го најдам одма ке го поставам ма да пак нема да верувате ко што гледам.
хахахаа

еве ти фабричко фиќо се е на него фабрички освен.....


и на крај сепак испадна дека немаш фабрички модел на 101.
а бе деца деца се мачеше се виткаше и на крај сепак испадна по моето.
Фабричко стоедно (1100) е декларирано на 135 км час
 

аллександар

Вечно ненаспан
Член од
5 мај 2006
Мислења
7.381
Поени од реакции
2.522
хахахаа
и на крај сепак испадна дека немаш фабрички модел на 101.
а бе деца деца се мачеше се виткаше и на крај сепак испадна по моето.
Фабричко стоедно (1100) е декларирано на 135 км час
ти не ни праша не ни дозволи да кажам шо има и шо нема... мислев фабрички нема менувано друг мотор или двогрлен карбуратор на приемр ставано или поголеми гуми. ти одма сам кажа неможе и крај... Инаку.. сепак е фабрички само 2ра специјала е ремонтот.. моторот е пак 1100 кубика и е застава мотор. не е ланчија да речеме.. ме сваќаш шо зборам ???
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
ти не ни праша не ни дозволи да кажам шо има и шо нема... мислев фабрички нема менувано друг мотор или двогрлен карбуратор на приемр ставано или поголеми гуми. ти одма сам кажа неможе и крај... Инаку.. сепак е фабрички само 2ра специјала е ремонтот.. моторот е пак 1100 кубика и е застава мотор. не е ланчија да речеме.. ме сваќаш шо зборам ???
Не знаеш за колите.
Штом си ставил поголеми и пошироки клипови не е иста кубикажа.
На фиќото на тој клипот е истиот (фабрички) мотор, али проширен на 980 кубици.
Ставаш клипови од фиќо 850 (тој е со промер 65мм а стандардниот е 62 мм значи се одзема 2 мм)
Радилицата од 63,5м ја менуваш со 69 (или 74) (со се клипњача) и на истиот мотор одма имаш поширок клип со подолг од и запремниа од 982 кубици... после зависи од желба или можности на истиот мотор менуваш карбуратор, токариш подизачи на вентили, олеснуваш замаец, спушташ малце главата, олеснуваш вентили, клацкалици, додаваш ладњак на преден браник.... и па ете ти фиќо со фабрички мотор кој оди 180 (па и повеќе) на сат
 

аллександар

Вечно ненаспан
Член од
5 мај 2006
Мислења
7.381
Поени од реакции
2.522
Не знаеш за колите.
Штом си ставил поголеми и пошироки клипови не е иста кубикажа.
На фиќото на тој клипот е истиот (фабрички) мотор, али проширен на 980 кубици.
Ставаш клипови од фиќо 850 (тој е со промер 65мм а стандардниот е 62 мм значи се одзема 2 мм)
Радилицата од 63,5м ја менуваш со 69 (или 74) (со се клипњача) и на истиот мотор одма имаш поширок клип со подолг од и запремниа од 982 кубици... после зависи од желба или можности на истиот мотор менуваш карбуратор, токариш подизачи на вентили, олеснуваш замаец, спушташ малце главата, олеснуваш вентили, клацкалици, додаваш ладњак на преден браник.... и па ете ти фиќо со фабрички мотор кој оди 180 (па и повеќе) на сат
Океј. Се разбравме. фала шо се измачи не требаше.. го знам ова
 

Martin_GSM

бившиот torrent
Член од
13 април 2006
Мислења
2.076
Поени од реакции
68
Не знаеш за колите.
Штом си ставил поголеми и пошироки клипови не е иста кубикажа.
На фиќото на тој клипот е истиот (фабрички) мотор, али проширен на 980 кубици.
Ставаш клипови од фиќо 850 (тој е со промер 65мм а стандардниот е 62 мм значи се одзема 2 мм)
Радилицата од 63,5м ја менуваш со 69 (или 74) (со се клипњача) и на истиот мотор одма имаш поширок клип со подолг од и запремниа од 982 кубици... после зависи од желба или можности на истиот мотор менуваш карбуратор, токариш подизачи на вентили, олеснуваш замаец, спушташ малце главата, олеснуваш вентили, клацкалици, додаваш ладњак на преден браник.... и па ете ти фиќо со фабрички мотор кој оди 180 (па и повеќе) на сат
и колку ке кошта се ова да се направи, пошто имам фичо
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
WTF? Од кој мотор ќе ја најдеш радилицата ? :tapp:
не одев во детали и објаснувања, али еве, на стандардната радилица од З750 се брусат ексцентрично рукавците се намалуваат (со брусење) за 0,256 милиметри и со тоа добиваш од на клипо од 65,5 см.
Радилицат од З850 има поголем од (фабрички) али не знам за неа податоци и на колку може да се подигни кај неа одот со брусење али сигурноповеќе од 65,5.
Исто може да се види дали одговараат и од Фиат 850 спорт.

Мене ми е сон да фризирам фиќо али за ова одина нема да имам ни пари ни време, наједноставно е да се уфрли во фиќо мотор од југо 45 (одговара штраф на штраф) па после да се дотерува, али некако појќе би сакал да земам 750 ка и да ја дотерам до некои 980 кубици и барем 50 коња.
али ќе видиме в година....
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
и колку ке кошта се ова да се направи, пошто имам фичо
Неможе да се направи се што има напишано, фантазира. Инаку во зависност што сакаш да постигнеш експоненцијално и пари треба да вложиш. Место да се замараш да бушиш, брусиш, прошируваш 750-ка стави веднаш 903 мотор од Југо или Фиат Уно со издув од Специал и двогрл карбуратор ќе извлечеш некои 50-55кс. Ако ти се малку тогаш се јово-наново чепкај на истиот мотор (компресија, проширување и полирање на каналите во главата, олеснет замајец, електронско палење и тн и тн....) :toe:
 

Martin_GSM

бившиот torrent
Член од
13 април 2006
Мислења
2.076
Поени од реакции
68
Неможе да се направи се што има напишано, фантазира. Инаку во зависност што сакаш да постигнеш експоненцијално и пари треба да вложиш. Место да се замараш да бушиш, брусиш, прошируваш 750-ка стави веднаш 903 мотор од Југо или Фиат Уно со издув од Специал и двогрл карбуратор ќе извлечеш некои 50-55кс. Ако ти се малку тогаш се јово-наново чепкај на истиот мотор (компресија, проширување и полирање на каналите во главата, олеснет замајец, електронско палење и тн и тн....) :toe:
аха, а на 903 од југо дали е можно да се стави турбо знам дека е глупа идеа но би добило на коњажа а во фиќото барем има место до моторот околу издувот

едит: забегавме офтопик, џиш ке не стрела му отворивме работа
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
Исто може да се види дали одговараат и од Фиат 850 спорт.
Не одговара од 850 спорт, таа брегаста врти обратно од фиќовата.

Идејата ти е благо речено безвезе, да малтретираш 750 мотор на кој ќе изгубиш многу пари и време и на крај ќе добиеш измалтретиран мотор со скоро иста сила како сериски 903 :toe:
 
S

StormRage

Гостин
А друго шо мотор би одговарал на фиќо? нешо побесно така? :)
 
Член од
6 февруари 2010
Мислења
5
Поени од реакции
0
Не знаеш за колите.
Штом си ставил поголеми и пошироки клипови не е иста кубикажа.
На фиќото на тој клипот е истиот (фабрички) мотор, али проширен на 980 кубици.
Ставаш клипови од фиќо 850 (тој е со промер 65мм а стандардниот е 62 мм значи се одзема 2 мм)
Радилицата од 63,5м ја менуваш со 69 (или 74) (со се клипњача) и на истиот мотор одма имаш поширок клип со подолг од и запремниа од 982 кубици... после зависи од желба или можности на истиот мотор менуваш карбуратор, токариш подизачи на вентили, олеснуваш замаец, спушташ малце главата, олеснуваш вентили, клацкалици, додаваш ладњак на преден браник.... и па ете ти фиќо со фабрички мотор кој оди 180 (па и повеќе) на сат
1. Ne postojat klipovi 65 za fico 850, za fico 750ccm ima 62mm do 62.6mm (III ta specijala)
odnosno, za 850ccm motor od Fico imas 63mm do 63.6mm

65ka klip nosi yugo 45 !

2.Radelicata na fico 850 e ista kako i na y45 i nejziniot Od iznesuva 68mm


Ova e samo del od netocnite informacii koj gi iznesovte ovde pred cela javnos i ovoj eden od najcitanite i najposetenite forumi vo makedonija.

Nemase da se registriram no od prosti pricini sto vidov deka sirite dezinformacii po cela javnost, a osobeno za zastava vozilata (fico) , luge koj nemaat nikakvi iskustva ke si ja treskaat glavata od zid trazejki kolenesto vratilo (radelica) so hod od 74 mm i klipovi od 850 so precnik od 65 mm i sl..

Dokolku ne ste sigurni vo nesto podobro za site e da ne go pisuvate. i neznam kako ne e postaven odgovoren covek na ovoj del za avtomobili koj se razbira od avtomobili i koj moze da ve popravi vo greskite sto gi pravite.. sto sirite dezinformacii..
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
и колку ке кошта се ова да се направи, пошто имам фичо
Тешко прашање пошто доста зависи од мајстори и работни раце, јас имам во план да го правам али немам уште математика, имаш ефтини ставки како на пример делови од застава 850 кои одат внатре али имаш и преработки и доработки на моторот за кој треба ем добар мајстор ем квалитетна изработка
Отприлика ова би требало да го направиш (не мораш се, можеш да одиш сегмент по сегмент)

1 Ставаш клипови од 850 и радилица од 850 (која со стругање ќе му даде дополнителен од на клипот) овде би требало да стигнеш до 900-980 кубици секако и пократки клипњачи

2 Спушташ глава на моторот (машински) за 2 милимтри и ставаш дихтунзи 0,8 наместо 1,2 и добиваш компресија од 9,2:1 (фабрички е 7,5:1)

3 Ставаш вентили од фиат 850 (треба да се прошири седиштето на вентилот и ширната на венецот)

4 Ако си менувал вентили треба да ставиш и брегаста во забвисност од вентилите дали стандардна брегаста или некоја модифицирана (за ова треба допрва да се распрашам) појаки федери на вентили олеснување на клацкалица замаец (не премногу)...

5 Двоострук карбуратор Вебер 40 или 45

6 Бомбина од Југо и најубо и палење од Југо 45

7 Ладење најубо напред на спојлер да се угради ладњак со цевки да се спроведи до мотор а од моторот да се извади вентилаторот. Поголем картер за масло (од фиат спорт купе или исто на преден спојлер да се стави ладњак за масло (од Застава 101 “радијаторчето“ што е за греење на кабината)

8 Издув 4 во 2 или 4 во 1

9 Кумплунг (имам слушано дека препорачуват од застава комбиња 850 комби али во секој случај постоеччките треба да се стават поквалитетни облоги и појаки опруги

10 Менувач - наука за себе некои комбинираат со различни запчаници за да добијат на убрзање но јас би го зел стандардниот од застава 850.

11 Кочници - дискови (напред сигурно а и назат ако сакаш) може од застава 850 комби, но ако не е претерано фризирано фиѓото може да се користат и постоечките кочници 9ако добро се стегнат и наштелат)

12 тркала, од Југо 13“ или од фиат, гуми пошироки

13 Спуштање со сечење на задни федери и обработка на преден лиснат, ставање на пократки амортизери (назат потврди)

14. Олеснување на каросерија исфрлање на непотребни работи од неа ставање попречни шипки и рол барови (ако се тркаш)

ова е во главном важното и воопштено, не мора се значи може сегмент по сегмент постепено како се има пари и време.
 
Член од
6 февруари 2010
Мислења
5
Поени од реакции
0
не одев во детали и објаснувања, али еве, на стандардната радилица од З750 се брусат ексцентрично рукавците се намалуваат (со брусење) за 0,256 милиметри и со тоа добиваш од на клипо од 65,5 см.
Радилицат од З850 има поголем од (фабрички) али не знам за неа податоци и на колку може да се подигни кај неа одот со брусење али сигурноповеќе од 65,5.
Исто може да се види дали одговараат и од Фиат 850 спорт.

Мене ми е сон да фризирам фиќо али за ова одина нема да имам ни пари ни време, наједноставно е да се уфрли во фиќо мотор од југо 45 (одговара штраф на штраф) па после да се дотерува, али некако појќе би сакал да земам 750 ка и да ја дотерам до некои 980 кубици и барем 50 коња.
али ќе видиме в година....
Od 750 ka tesko da dojdes do tvoite 980 ccm ... bi ti preporacal da si zemes 45ka i fino lepo da pocnes da si ja sreduvas do detal, so toa sto na start imas 45ks i 903ccm, so pogolemi klipovi primer : 66mm koj mozat da se najdat.. mislam deka Koneks gi nudi vo katalogot, ke dobies 930 ccm.. mozes da stavis do 67.2 mm klipovi, od ova poveke ne bi ti preporacal .. premnogu se istencuva cilindarot i postoi golema opasnost od pukanje na cilindar , krsenje na klip i se po red..

best regards :tapp:
 

Kajgana Shop

На врв Bottom