Aуу ама си се намачил... ако не пали или е бензин или струјата фактор. Ако има бензин во резерварот менувај свеќица.Ми цркна акумулаторот и го палев на курбла некое време.
И тогаш тешко палеше но сега 2 дена со ред по 50 пати пробувам и нема шанси да запали.
Шо можи да е проблемот? Свекицата има врска? Можи поради неа да не пали?
Хаххаа копија и овој почнаа и томос да праат ко кинезиве брееИма некој видено Томос Нитро 50/150 кај нас ? Изгледаат добро... за Томос
лелелеле.....а пред недела дена го зема.... ако можеш да возиш со него,однеси го на мајстор...ако не извади го па од неси го..Едно говедо пред малце ми го чукна моторот е сеа најоштетен дел ми е калникот на предната гума.Дали да го извадам целосно или да одам да го прават.....?
Има бензин. Освен ако не прима не знам а резерварот е полн.Aуу ама си се намачил... ако не пали или е бензин или струјата фактор. Ако има бензин во резерварот менувај свеќица.
Несакаш да знаеш... магнетот е палењето, а тоа е електронско и недај боже да се заеби.Има бензин. Освен ако не прима не знам а резерварот е полн.
Еден другар ми рече можи да е магнетот. А шо е магнетот за шо служи? Ќе пробам после со нова свеќица се надевам до тоа е
Пробав до свеќицата е. Сега ја проверивме со еден другар. Ми рече треба да пушта искри кога удирам на курбла ако е во допир со метал.Извади ја свеќицата, сликај го долниот дел што лежи во моторот и стави ја сликата овде да ја видиме...
Провери го и цревото кое носи гориво до карбураторот дали има гориво...
Џабе брат, пробав и со тоа. Ја загревав на плинско, и тоа ми го кажаа но не чини нова треба. Поминав 3500 км доста му е.Ми се гледа како да е за менуванје тоа што пушта значи не е изгорена.
Тоа горе што е малку чукни го подолу да слези и земи шмирглај го од внатре
Мене ми се има заебано ... пред 2 месеца ми го мењаа 2500 ме ошуријаНесакаш да знаеш... магнетот е палењето, а тоа е електронско и недај боже да се заеби.