Европска Унија

  • Креатор на темата Креатор на темата Gags
  • Време на започнување Време на започнување
Масло на Путлер е ова... Најпосле негов пасош бил најден на местото на експлозијата на Северен ток гасоводот. :unsure:

Не се сложувам со тебе . Путин сега е зафатен со Украина, нема време да се ебава со Германциве. У меѓувреме самити на Брикс договара и пакува Севернокорејци у Владивосток. Јас се сомневм во некој друг. Чекам само @Vartolu да дојде да напише една детална анализа и полека да му го откриеме стравичниот заговор на председателот на Белорусија Алекасандар Лукашенко.
Пољаците предупредуваа одамна, после тоа и нашиот почитуван политички аналитичар, доктор на политички и безбедносни науки за Белорусија, Вартоломеј.
Наша грешка е не го слушавме. Испадна во право човекот.
 
Гледам се шири некоја пропаганда дека фабрикиве VW ги затвора заради Украина :pos:

Блага врска си нема, затоа што VW, но и германската влада се криви за оваа ситуација.
Посебно Ангела Меркел.


1730272058643.png
 
Гледам се шири некоја пропаганда дека фабрикиве VW ги затвора заради Украина :pos:

Блага врска си нема, затоа што VW, но и германската влада се криви за оваа ситуација.
Посебно Ангела Меркел.


Прегледај го приврзокот 433627


taka e. taa e naj kriva. nikad ne trebase severen tek da go izgradi za da kupuvaat eftin gas svabite pa sega mesto samo vw ke gledavme kako site giganti gi snemuva... doduse ona samo im kupi vreme, cela ger industrija e gore dole minato svrseno... nesto kako ovaa svabska napredna tehnologija od minatiot vek...



1730273801779.jpeg
 
taka e. taa e naj kriva. nikad ne trebase severen tek da go izgradi za da kupuvaat eftin gas svabite pa sega mesto samo vw ke gledavme kako site giganti gi snemuva... doduse ona samo im kupi vreme, cela ger industrija e gore dole minato svrseno... nesto kako ovaa svabska napredna tehnologija od minatiot vek...



Прегледај го приврзокот 433628

Проблемите на VW немаат врска со енергијата.

Ако веќе правиме муабет за енергијата, тогаш тоа се погрешните политики на Германија во врска со енергетската независност.
А Меркел беше креатор на политиката скоро 20 години.

Не се проблемите само од владеењето на зелените, иако тие само ја влошија состојбата уште повеќе.

Мислам решени се германците да експериментираат, па можеби и ќе излезат во право со оваа енергетска транзиција :D
Поарно така богата земја да експериментира и да види цел свет, отколку некој сиромашни како нас.
 
Volkswagen ima problemi. Od druga strana obvrtot im e malku ponizok od lani i sepak Q3 se so okolu 3 milijarda profit. Pokraj toa sistemot Volkswagen zavisi od rast i koga ima stagnacija idat vakvi problemi. Treba da se znae deka obicni rabotnici dobivaat plati kako doktori znaci realnosta e deka se preplateni i vo sporedba so drugite avtomobilski kompanii kako Mercedes ili BMW. I vo minato sefovite na VW nema uspeh da smenat nesto zatoa sega ova go koristat kako nov obid za namaluvanje na troskovite.
 
ama ja vrtite prikaznata... abe kazete si kina im e glaven pazar, radi politicki pricini plus 10 pati pogolemi trosoci posle BASF i ovie se selat vo azija. eu e zavrsena rabota momentalno se vo faza na bavna smrt
 
ama ja vrtite prikaznata... abe kazete si kina im e glaven pazar, radi politicki pricini plus 10 pati pogolemi trosoci posle BASF i ovie se selat vo azija. eu e zavrsena rabota momentalno se vo faza na bavna smrt

VW е веќе преселен во поефтини земји за производство. Ова е само новата реалност, која што VW пробува да им ја објасни на германиците, за да биде конкурентен ќе мора да се намали цената на работната рака во Германија.

Затоа што после тарифиите, кинезите идат во Европа и ќе отвораат фабрики во поефтини земји за производство како Унгарија, Словачка и Турција.

Ќе ги здробат европските производители ако не се реорганизираат.
 
ama ja vrtite prikaznata... abe kazete si kina im e glaven pazar, radi politicki pricini plus 10 pati pogolemi trosoci posle BASF i ovie se selat vo azija. eu e zavrsena rabota momentalno se vo faza na bavna smrt
Vidi, VW lani imase rekordni 24 milijardi profit. Pred nekolku nedeli isplati 4,5 milijardi dividenda. Namalen e profitot vo Q3 na 3 milijardi. Kako da ti kazam, kjeski site vakvi krizi da imame. Namalen e profitot toa nikoj ne negira i deka mora da se raboti na toa. Ama sekogas koga sleduvaat pregovori so sindikatite za kolektivnite dogovori ima vakvi vesti posebno od VW.
Автоматски споено мислење:

ama ja vrtite prikaznata... abe kazete si kina im e glaven pazar, radi politicki pricini plus 10 pati pogolemi trosoci posle BASF i ovie se selat vo azija. eu e zavrsena rabota momentalno se vo faza na bavna smrt

Pocetok na 2000dite situacijata bese daleku polosa. Sleduvaa reformi i zlatna dekada. Bavna smrt e relativno. Ekonomijata ako gledame deceni nanazad sekogas imala strukturalni promeni. Ne deka ne e seriozno ama zboruvame za stagnacija na Germanskata ekonomija koja e sepak na visoko nivo. Treba da se poraboti na temava. Zatoa vikam edno e vistinata drugo e zelbite na nekoi.
Автоматски споено мислење:

Vo megjuvreme:

Автоматски споено мислење:

1730280244510.png
 
Последно уредено:
GbIHqxYWkAAnlBk

Euro area #GDP up by 0.4% in Q3 2024, +0.9% compared with Q3 2023: preliminary flash estimate from #Eurostat https://ec.europa.eu/eurostat/en/web/products-euro-indicators/w/2-30102024-AP

Ušte se držat no edvaj.
 
ama ja vrtite prikaznata... abe kazete si kina im e glaven pazar, radi politicki pricini plus 10 pati pogolemi trosoci posle BASF i ovie se selat vo azija. eu e zavrsena rabota momentalno se vo faza na bavna smrt

Баш така 60% прометот им е намален во Кина, благодарение на Кинеските фирми што направија солидни и ефтини коли во споредба со VW. Европа не може таа дупка да ја пополни, помал пазар иако покушаваат сега на премиум да се вадат (во превод преценето срање)
 
Vidi, VW lani imase rekordni 24 milijardi profit. Pred nekolku nedeli isplati 4,5 milijardi dividenda. Namalen e profitot vo Q3 na 3 milijardi. Kako da ti kazam, kjeski site vakvi krizi da imame. Namalen e profitot toa nikoj ne negira i deka mora da se raboti na toa. Ama sekogas koga sleduvaat pregovori so sindikatite za kolektivnite dogovori ima vakvi vesti posebno od VW.
Автоматски споено мислење:



Pocetok na 2000dite situacijata bese daleku polosa. Sleduvaa reformi i zlatna dekada. Bavna smrt e relativno. Ekonomijata ako gledame deceni nanazad sekogas imala strukturalni promeni. Ne deka ne e seriozno ama zboruvame za stagnacija na Germanskata ekonomija koja e sepak na visoko nivo. Treba da se poraboti na temava. Zatoa vikam edno e vistinata drugo e zelbite na nekoi.
Автоматски споено мислење:

Vo megjuvreme:

Автоматски споено мислење:

Прегледај го приврзокот 433639

tragicno. profitabilni kompanii vi begaat za da mozat da funkcioniraat na istok. ova e kolektiven poraz na zapadniot sistem
Автоматски споено мислење:

Баш така 60% прометот им е намален во Кина, благодарение на Кинеските фирми што направија солидни и ефтини коли во споредба со VW. Европа не може таа дупка да ја пополни, помал пазар иако покушаваат сега на премиум да се вадат (во превод преценето срање)

pazarot za koli ke go dominiraat kineskite ev so nad 80%... kombinacija na dobra cena, inovacii, sposobnost da proizvedat i izvezat... poleka ke gi zakopaat site... toest ne poleka, taka ide zborot, za nekolku godini ke gi nema drugite.
 
Последно уредено:
tragicno. profitabilni kompanii vi begaat za da mozat da funkcioniraat na istok. ova e kolektiven poraz na zapadniot sistem
Автоматски споено мислење:



pazarot za koli ke go dominiraat kineskite ev so nad 80%... kombinacija na dobra cena, inovacii, sposobnost da proizvedat i izvezat... poleka ke gi zakopaat site... toest ne poleka, taka ide zborot, za nekolku godini ke gi nema drugite.
Vidi, amerika i EU možat da go soprat razvojot na EV ako sakaat. Ne preku tarifi i danoci, ednostavno možat prekinat da davaat dozvoli za polnači. Kako pokraj soobrakajnicite taka i doma. Ne go pravat toa zatoa što deklarativno se za sprečuvanje na zagaduvanje klimatskitte promeni itn. NO ako im zagusti ke go napravat.
Toa i na Kina ne i odgovara, zato se pregovara, da se najde sredina.
Malku se znae deka izvozot na čelik od Kina e pogolem od izvozot na koli i mobilni. A čelikot e senzitivna kategorija, i Brazil i Indija i Indonezija gi pokačija tarifite. Ne samo SAD i EU, site sakaat da imaat svoe proizvodstvo. . Kina treba da bide vnimatelna, iako e vo podobra situacija, premnogu zavisatt od svojot izvoz.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom