MIKI1
Поставувач на неодговорени прашања.
Стварно не знам зашто...
...ама вака поставеново прашање ме потсетува на она, кое вели: „Дали Бог може да створи камен со кој сам ќе се поклопи?„
Одговорот на Твоево прашање е сличен како за она кое го напоменав погоре: имено, Христос не дојде за да пали еретици на клада, туку Он дојде за да не‘ повика на спасение, ради Неговото неограничено човекољубие. Дали јас ќе ја прифатам или нема да ја прифатам од Христа подаденат рака за спасение, тоа е мој избор. Така е и со еретиците, кои ем излегуваат од Христовата вистина, ем нудат своја вистина, а најлошото е тоа што еретиците повлекуваат со себе и други, кои се приклониле кон нивната ерес. Ако убиствто на еретикот е крајна можност за спречување на ереста да прејде во вистина, тогаш тоа е прифатливо за Црквата.
Чисто за споредба, би го напоменал случајот во кој лукавиот со себе повлече 1/3 од белите ангели и на сите нив, пеколот и ме загарантиран, затоа што нивната злоба е непроменлива. Слично е и со еретиците. Ако еден еретик, како индивидуа, се одвои од Црквата, тоа одвојување е пред се‘ негов личен проблем, а помалку црковен проблем. Но, ако еден еретик со својата ерес привлече и други, тогаш тоа станува и црковен проблем, оти улогата од Црквата е да спасува а не да гарантира нечие одење во пеколот! Затоа, поарно еден еретик „мање“„ отколку цела група приклонета кон еретиците да отиде во пеколот...

Одговорот на Твоево прашање е сличен како за она кое го напоменав погоре: имено, Христос не дојде за да пали еретици на клада, туку Он дојде за да не‘ повика на спасение, ради Неговото неограничено човекољубие. Дали јас ќе ја прифатам или нема да ја прифатам од Христа подаденат рака за спасение, тоа е мој избор. Така е и со еретиците, кои ем излегуваат од Христовата вистина, ем нудат своја вистина, а најлошото е тоа што еретиците повлекуваат со себе и други, кои се приклониле кон нивната ерес. Ако убиствто на еретикот е крајна можност за спречување на ереста да прејде во вистина, тогаш тоа е прифатливо за Црквата.
Чисто за споредба, би го напоменал случајот во кој лукавиот со себе повлече 1/3 од белите ангели и на сите нив, пеколот и ме загарантиран, затоа што нивната злоба е непроменлива. Слично е и со еретиците. Ако еден еретик, како индивидуа, се одвои од Црквата, тоа одвојување е пред се‘ негов личен проблем, а помалку црковен проблем. Но, ако еден еретик со својата ерес привлече и други, тогаш тоа станува и црковен проблем, оти улогата од Црквата е да спасува а не да гарантира нечие одење во пеколот! Затоа, поарно еден еретик „мање“„ отколку цела група приклонета кон еретиците да отиде во пеколот...