Знаење или игнорантност?

  • Креатор на темата Креатор на темата marsovka
  • Време на започнување Време на започнување
но зошто незнаењето се поврзува со убавина...со спокој??

а знаењето па морало да ве носи кон гнев кон презир кон болка??

напротив знаењето значи свеста за околината која ја имаме како и информациите кои сме ги добиле ни даваат една претстава за општеството,за човекот....

е сега тука е проблемот,имено станува збор за филтрирање на податоци Т.Е конкретно еве примерот со питачите-не би требало да одиме кон наједноставно решение(а не е решение никако) значи треба малце да го искористиме нашето знаење и да придонесеме за минимизирање на тие појави.

значи минимизирање не терминирање....

Терминирањето е игнорантност не е знаење.
 
Па затоа и реков да се насочи љубопитноста, да се филтрираат информациите, она што ме нервира-не сакам да го знам (затоа и не гледам вести), она што веќе го знам и ме нервира-го игнорирам. Значи, знаење-да, но не по секоја цена и за се' што постои.
 
Знаете, треба точно да се дефинира тоа знаење кое сакате да го имате и да го насочите љубопитството.
Љубопитни сте и сакате да знаете како изгледа биопсија? Хемотерапија? Абортус? Убиство и после затвор?
Убава е желбата за знаење, само многу бе розево гледате на учењето.
Фино е што сфаќате многу ствари, али што кога ќе ви стане премногу? Нели ќе посакате да си се вратите назад во убавото незнаење? :smir:
А ти си мислиш дека во незнаењето ке живееш така срекно и убаво?
Е не.
Ке се најде нешто што ке ти го помати сето тоа.
Вака или онака,секако не можеш да живееш мирно,убаво,спокојно...ни во сонот.

Секако дека не сакам да искусам од оние работи што ги наброја.

Кога би ми ги понудиле тие две апчиња би го одбрала црвеното,џабе што ке се вратам,кога веке сум таму.
 
Искрено незаменливо е чуството на немир и копнежот по уште знаење, исто и краткото задоволство кое го добиваш со тоа што гледаш дека не си овца, не си дел од стадото, туку си надвор од тој круг. Дека си на некој начин посебен. И едноставно кај некои љубопитноста е поголема од потребата да имаш мир и да пловиш по навидум мирно море .
Јбг некои тоа го сакаат хард кор а јас сум еден од нив.
И онака нема враќање кога ќе го вкусиш јаболкото на знаењето.

Самото знаење би било беспредметно кога не би постоело веќе високо ниво на развој во мозокот и душата бидејќи од нив главно зависи како единката ги процесира информациите што ги добива. Знаењето може секој да го добие но секој различно ќе реагира на тоа знаење.

Среќни се оние кои од раѓање имаат способност да ги разбираат нештата и да се унапредуваат како единки затоа што таа способност не им е на сите дадена. Дали е тоа резултат на минат труд или пак чиста среќа не ми е познато а можеби се и двете заедно.

Патем да не споменувам социолошки студии кои велат дека децата на бездомниците веруваат у некави бајки истото и нините родители, а никој не става акцент на образованието туку полагаат надежи во некави соништа.

Владите треба да стават акцент на образованието, една крава не ни знае што е образование така да тие што знаат и можат треба да ги образуваат останатите. Зашто тоа тие не го прават е веќе тема за друга дискусија :smir:.
 
Владите треба да стават акцент на образованието, една крава не ни знае што е образование така да тие што знаат и можат треба да ги образуваат останатите. Зашто тоа тие не го прават е веќе тема за друга дискусија :smir:.

Владите тоа го прават, во цел свет далеку најголемиот дел од образованието е државна контрола.
Резултатите се тие што се.:tapp:
Образованието има за цел да створи онакви карактерни структури кај поединец или група какви што се потребни од системот.Значи послушни работници и потрошувачи.
 
Владите тоа го прават, во цел свет далеку најголемиот дел од образованието е државна контрола.
Резултатите се тие што се.:tapp:
Образованието има за цел да створи онакви карактерни структури кај поединец или група какви што се потребни од системот.Значи послушни работници и потрошувачи.

ДА!!!!!

практично искуство...на економски факултет првен креираат Егоист а потоа Економист...приметив-ретко кој на ова ќе одолее!!

а има и такви ги знам кои се за наука за прогрес а не пари и исполнување сопствено его.
 
Владите тоа го прават, во цел свет далеку најголемиот дел од образованието е државна контрола.
Резултатите се тие што се.:tapp:
Образованието има за цел да створи онакви карактерни структури кај поединец или група какви што се потребни од системот.Значи послушни работници и потрошувачи.

Тоа веројатно и била првобитната намена за човечкиот род така да гледано од тој аспект се е во ред.

Проблемот е кај оние кои на некој начин избегале од стадото па сега се чудат што да прават заробени во санаториумов наречен Земја населен воглавно со идиоти.

Не сакам ни да се присетувам на моето школство, чисто губење време и енергија.
 
Не сакам ни да се присетувам на моето школство, чисто губење време и енергија.
Па ти си писмен благодарение на тоа школство и пишуваш на форумов така да не е во целост губење време и енергија.
Е сега за образовниот систем настрана од сите подземни сценарија за контрола на народните маси преку тоа образование, тоа нас ни е потребно не описменува, не збогатува со знаење, не учи како да учиме (тоа би требало и во основа да биде).....
 
Па ти си писмен благодарение на тоа школство и пишуваш на форумов така да не е во целост губење време и енергија.
Е сега за образовниот систем настрана од сите подземни сценарија за контрола на народните маси преку тоа образование, тоа нас ни е потребно не описменува, не збогатува со знаење, не учи како да учиме (тоа би требало и во основа да биде).....

Кога тргнав во прво одделение веќе знаев и да читам и да пишувам така да твојот пример за мене не важи :smir:.

Во мојот случај беше чисто губење време и енергија што не мора да важи и за тебе. Зависи и кои знаење ги добиваш од дома, јас добив многу од моите така да да имав избор немаше ни еден ден да губам во државно школо.

Школството (посебно основното) е направено за просекот да остане просек и ако не си таков или треба да губиш време и да се досадуваш или твоите да имаат доста пари и време сами да те образуваат бидејќи општеството таквите деца не ги рецка ни 5 %.

У краен случај не џабе рекле глуп народ силна држава, само што кај нас ни тоа не важи!
 
Кога тргнав во прво одделение веќе знаев и да читам и да пишувам така да твојот пример за мене не важи :smir:.

Во мојот случај беше чисто губење време и енергија што не мора да важи и за тебе. Зависи и кои знаење ги добиваш од дома, јас добив многу од моите така да да имав избор немаше ни еден ден да губам во државно школо.

Школството (посебно основното) е направено за просекот да остане просек и ако не си таков или треба да губиш време и да се досадуваш или твоите да имаат доста пари и време сами да те образуваат бидејќи општеството таквите деца не ги рецка ни 5 %.

У краен случај не џабе рекле глуп народ силна држава, само што кај нас ни тоа не важи!

Silen, не знам колку години имаш, но школството заклучно со мојата генерација беше одлично.
Јас кирилица знаев да читам и да пишувам кога имав 3 години, латиница на 4 научив. Ме научи баба ми.
"Описменувањето" кое го спомна Буцио не беше само да научиш да читаш, туку општо учењето основни работи.
Не гледам дека школскиот систем мене ме затупе. Образованието ми нудеше просечен доток на информации, она што дополнително ме интересираше можев да го научам ако сакам. Часовите и материјалот се приспособени за просечни деца. За натпросечните имаше дополнителни активности, стимулации од професорите, математископи, проекти, натпревари, секој можеше да се дообразува ако сака да го направи тоа. Време да, треба, но пари? Денес барем има интернет со бесплатни материјали од најелитните факултети и научници.
 
Не сакам ни да се присетувам на моето школство, чисто губење време и енергија.

Истото мислење го имам и јас и моето `школување` го гледам како тотално бескорисно поминато време кое можело многу подобро да се искористи.

Silen, не знам колку години имаш, но школството заклучно со мојата генерација беше одлично.
Јас кирилица знаев да читам и да пишувам кога имав 3 години, латиница на 4 научив. Ме научи баба ми.
Не гледам дека школскиот систем мене ме затупе. Образованието ми нудеше просечен доток на информации, она што дополнително ме интересираше можев да го научам ако сакам. Часовите и материјалот се приспособени за просечни деца. За натпросечните имаше дополнителни активности, стимулации од професорите, математископи, проекти, натпревари, секој можеше да се дообразува ако сака да го направи тоа. Време да, треба, но пари? Денес барем има интернет со бесплатни материјали од најелитните факултети и научници.

Извини ама не знам од каде да почнам...во што тоа било одлично образованието во твојата генерација? Ај кажи резултатите од тоа школство? На пример,влегуваш во автобус и таму врие од критички мислители,самосвесни индивидуи,креативно активна раја...аман немој...

Часовите и материјалот се приспособени за просечни деца.

Оффф...
Часовите и материјалот се приспособени за да наставниците и професорите имаат ВРАБОТУВАЊЕ.
Ако мислиш дека при организацијата на образованието се земаат потребите на децата во предвид тогаш си во голема заблуда.
 
Истото мислење го имам и јас и моето `школување` го гледам како тотално бескорисно поминато време кое можело многу подобро да се искористи.
Извини ама не знам од каде да почнам...во што тоа било одлично образованието во твојата генерација? Ај кажи резултатите од тоа школство? На пример,влегуваш во автобус и таму врие од критички мислители,самосвесни индивидуи,креативно активна раја...аман немој...
Оффф...
Часовите и материјалот се приспособени за да наставниците и професорите имаат ВРАБОТУВАЊЕ.
Ако мислиш дека при организацијата на образованието се земаат потребите на децата во предвид тогаш си во голема заблуда.

Критичките мислители, самосвесните индивидиуи и креативно активната раја не се раѓаат од образованието, туку сами по себе и каков и да е образовниот процес процентот на таквите ќе биде ист. Исто како што ќе биде идентичен и процентот на идиоти кои колку и да ги учиш дека треба да кажат добар ден, пак нема да кажуваат.
Часовите и материјалот порано беа приспособени на учениците. Барем книгите по кои јас учев.
А тие наставници и професори кои го предаваат тоа "само за вработување" ми ја дадоа основата за знаењето кое го имам денес, знаење кое јас сама го проширив до каде што сама сакав.
Доста више со побуни против системот, патетично е. Колку и да сте интелигентни, школо не е губење време.
 
1.Критичките мислители, самосвесните индивидиуи и креативно активната раја не се раѓаат од образованието, туку сами по себе и каков и да е образовниот процес процентот на таквите ќе биде ист.
2.Исто како што ќе биде идентичен и процентот на идиоти кои колку и да ги учиш дека треба да кажат добар ден, пак нема да кажуваат.
3.Часовите и материјалот порано беа приспособени на учениците. Барем книгите по кои јас учев.
4.А тие наставници и професори кои го предаваат тоа "само за вработување" ми ја дадоа основата за знаењето кое го имам денес, знаење кое јас сама го проширив до каде што сама сакав.
5.Доста више со побуни против системот, патетично е. Колку и да сте интелигентни, школо не е губење време.

1.Тогаш образованието е непотребно.
2.Види под 1.
3.Изгледа не ја делиме истата реалност...за перцепцијата да не зборувам...
4.Да,образовниот кадар е таму за плата,позиција и напредување во тој систем.Потребите на децата се 1765 место.Освен ако некој ги прашал децата какво образование сакаат (ако воопшто сакаат)...
5.Индивидуално прашање.Не сум особено интелегентен.За мене школото е губење време.А системот...не е ни чудно што сакаш игноранција...па така тој за тебе ќе е добар...

П.С. Што точно значи зборот `патетично`?
 
мислам дека образованието(еве некои дури и основното го оспоруваат па прво оделение) не би требало да се третира така,секако има недостатоци,има сегде но мора едноставно каде имаме необразованост имаме криминал,заразни болести, ,фанатизам радикализам Ит.н

4.Да,образовниот кадар е таму за плата,позиција и напредување во тој систем.Потребите на децата се 1765 место.Освен ако некој ги прашал децата какво образование сакаат (ако воопшто сакаат)...


ами тие програми се прават од стручен тим на советници,психолози педагози...сигурно не се џабе.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom