Знаење или игнорантност?

  • Креатор на темата Креатор на темата marsovka
  • Време на започнување Време на започнување
мислам дека образованието(еве некои дури и основното го оспоруваат па прво оделение) не би требало да се третира така,секако има недостатоци,има сегде но мора едноставно каде имаме необразованост имаме криминал,заразни болести, ,фанатизам радикализам Ит.н




ами тие програми се прават од стручен тим на советници,психолози педагози...сигурно не се џабе.

Воопшто не е за џабе.Прашај некој од сите тие зоветници,психолози,педагози,наставници,учители,професори,асистенти.ректори и други...јасно дека за нив не е џабе.

А после прашај некое дете...

Јас сум необразован (во смисла на школство) па не сум ни криминалец,ни заразно болен ни фанатичен радикал...:smir:


There is a reason why education sucks...
 
сега не спомнав ничиј бекграунд а инаку мислев на силен он спомна 1во одделение.

конкретно за тие нуспојави мислам на општесва и држави во африка азија,централна средниот исток:smir:
 
Воопшто не е за џабе.Прашај некој од сите тие зоветници,психолози,педагози,наставници,учители,професори,асистенти.ректори и други...јасно дека за нив не е џабе.

А после прашај некое дете...
Да живееш во Руанда и да си неписмен гладен жеден дали би го имал истотo мислење дека образованието само те кочи во развојот?
Право на образование е основно човеково право и некои за жал го немаат тој луксуз за да го остварат тоа право:


 
Колку само плодови на знаење треба да се изедат за да се сфати дека игнорантонста е средство за протест против игнорантното општество. Имаше едно време еден стих од една песна на Бора чорба (Рибља чорба) во која тој вели „За идеале, гину будале“. Оттука ако тежнеењето кон постојана главоболка е некаков идеал, тогаш неминовно ќе се разболиме, ако притоа не употребуваме седатив „игнорантимус“. Впрочем постојаното издвојување од стадото сакале или не не прави црна овца, а тоа е лошо за нашата главоболка која нема да можеме да ја кажеме никому вака издвоени. А со тоа сме лишени од превентива како суштества кои по природата на нештата сме створени да бидеме едни покрај, без притоа да се издигнуваме едни над други тежнеејќи нашето определување да го истакнеме како поисправно.
 
Да живееш во Руанда и да си неписмен гладен жеден дали би го имал истотo мислење дека образованието само те кочи во развојот?
Право на образование е основно човеково право и некои за жал го немаат тој луксуз за да го остварат тоа право:



Гладот,жедта и страдањата во Руанда ги предизвикаа луѓе со дипломи од универзитети (и тоа некои престижни) а ги продлабочија застапниците на `основни човекови права` (Обединети нации, и таму врие од супер-образувани) а не селанецот од Кибунго кој си ја гледал работата...

Ете гледаме и деновиве резултатите од супер образувани глави (МАНУ,политичари...) а сети се и на САНУ и нивната улога во војната во Југославија...

Ако сметаме према резултатите...образованието е...

Hey teachers leave them kids alone!
 
Во ред е, we don't need no education, сфативме. Кога некој преоѓа на лични навреди, тука нешто смрди... Ако не сакаш да се образуваш-немој! Ама не може да кажеш дека не ти требало образованието и дека било губење време. Хипи идеалите одамна умреа.
Јас ја бирам игнорантноста за повеќе полиња. Никогаш не сум сакала да дознаам некои работи, никогаш не сум сакала да ги доживеам, појма немаш за што зборам и не можеш да коментираш за тоа. Коментирај за оној дел за кој си способен да коментираш, не си ги надминувај границите. :back:
 
"Описменувањето" кое го спомна Буцио не беше само да научиш да читаш, туку општо учењето основни работи.
Не гледам дека школскиот систем мене ме затупе. Образованието ми нудеше просечен доток на информации, она што дополнително ме интересираше можев да го научам ако сакам. Часовите и материјалот се приспособени за просечни деца. За натпросечните имаше дополнителни активности, стимулации од професорите, математископи, проекти, натпревари, секој можеше да се дообразува ако сака да го направи тоа. Време да, треба, но пари? Денес барем има интернет со бесплатни материјали од најелитните факултети и научници.

Ако тебе не те затупавел и ти нудел просечен извор на информации тоа не мора да важи и за сите нели?

И мене не ме затупаве само ми одземаше по 6 часа од денот кои можев многу покреативно и поубаво да ги поминам во активности кои мене ми одговараа, нешто што во ниедно јавно школо не се нуди!

Сите дополнителни активности кои ги спомна се само додатни часови на веќе постоечката наставна програма, ако случајно си различен и имаш други потреби и интереси немаш среќа! Не е се во математика, физика, биологија и во други егзактни и природни науки има и други интересни работи кои едно дете може да го интересираат ама тие никогаш нема да влезат во школскиот систем. Пак ќе повторам ако си различен од другите, ќе скапеш од досада и ќе го губиш непотребно времето. Кој така се осеќал знае колку е тупо тоа чувство.

Но не е само проблем ако си посебен и за просекот се нуди само просек нешто што и ти го потврди погоре а тоа е и трагедијата на школскиот систем!

Критичките мислители, самосвесните индивидиуи и креативно активната раја не се раѓаат од образованието, туку сами по себе и каков и да е образовниот процес процентот на таквите ќе биде ист. Исто како што ќе биде идентичен и процентот на идиоти кои колку и да ги учиш дека треба да кажат добар ден, пак нема да кажуваат.

Свесна си дека ова не е точно во основа! Toecutter ти кажа претходно, која е тогаш смислата на образованието? Само да ги држиме децата во школо колку нешто да прават?

Со добро и правилно образование бројот на идиоти со тек на време ќе се намали затоа што родителите веќе подобро ќе ги воспитуваат децата а тие деца пак нивните деца и со тек на неколку генерации одредени информации ќе влезат во гени. Штом таков процес масовно немаме значи дека школството во основа е погрешно или пак е правилно во зависност од целите кои ги има :).

Баш ќе се информирам како е денес во основно да видам дали нешто се променило пошто од мој клас на пример дали двајца одеа со ќеиф а сите други (дури и просекот :)) најрадо би останале дома и никогаш повеќе не би се појавиле на час. Веројатно од што им била многу интересна наставната програма :).

сега не спомнав ничиј бекграунд а инаку мислев на силен он спомна 1во одделение.

Добро де јас си кажав мене како ми било а на никого не му оспорувам ако во основно му било прекрасно. Јас окапав од досада и тоа е тоа :smir:.
 
Сигурно е тешко кога треба да се симнат розовите очила. Повеќето луѓе не ги гледааат или не се стремат да ги видат работите во суштина. Како је лепо бити глуп-Р. Чорба. Лично одбирам знаење и вистина по секоја цена. Не викам дека другиот избор е погрешен, лично право е, може им го упростува животот и спијат полесно ноќе. Едно е сигурно. Знаењето заедно со волјата се двата клучни фактори преку кои луѓето го насочуваат сопствениот живот и во зависност на моќта и на другите. Се друго е мање-више судбина, среќа, случајност, Бог или кој како милува. Се согласувам дека образованието, она класичното преку институции е меч со две оштрици. Иако дава некоја подлога, истовремено колку и да изгледа парадоксално ограничува. Да Another brick in the wall има добра поента како што има и говорот на Лери Елисон (еден од најбогатите луѓе во светот) во Јејл http://www.kassanke.de/misc/ceo_speech.html

Знаење или игнорантност? Зависи за што и зависи за кого. Не е како во Матрикс ова каде што има два света па или знаеш или не знаеш што се случува. Во овој свет се врзано и испреплетено.
 
Ај да те испровоцирам...зошто мислиш дека со игнорантност ќе дојдеш до совршена-блажена состојба и се ќе тече мазно? Јас мислам дека е обратно...

Не мислам. Тврдам. :) Затоа што е многу логично, кога многу знаеш тоа отвара двојно повеќе прашања кои три пати повеќе ќе те замислат. А кога човек ќе седне да размислува, ќе види дека е подобро да не знае ништо, бидејќи она кое не го знаеш и сфаќаш и не може да ти влијае и да те повреди.

Dee Jay напиша:
Вистината никогаш не можи да те однеси до совршенството и идеалното, баш напротив, ќе ти покаже само колку многу си далеку.
Така да, ако бараш совршенство и идеално поблиску би бил доколку би одбрал сино апче
Сметам дека медиокритетот кој сите ние (речиси без исклучок) го живееме е оној каде е најтешко да се снајде човек со малку од малку интелигенција и информација. Но, ако успее да дојде до онаа точка на просветлување како што тоа успеваат да го направат будистичките монаси на пример, тогаш и мирот и спокојството не е далеку. Само ние сме премногу зафатени со тривијалности да можеме да се посветиме на комплетно пронаоѓање на вистината, на знаењето. Тоа би не одвело до совршенството, само што нашиот живот е премногу краток според начинот на кој го живееме за да дојдеме до вистината и идеалот.

Blackout напиша:
Ова не е провокација, чисто ме интересира како ке избереш да не избереш!Значи сина или црвена пилула, што е измеѓу?(и не мислам буквално како во филмот)
Јас лично би одела со црвената.Колку и да е мизерна вистината сепак не може да биде помизерна од живеењето во заблуда.
Кога се работи за начинот на живот, за погледот на свет, за сфаќањата на работите, нема бирање. Или си трагач или си лесно задоволлив.

Апсолутно не се сложувам со болдот. Луѓето кои не ја знаат вистината за Тито и неговото подигрување со светот, со лагите, со убиствата, со манипулациите живеат и ден денес во розов свет на игнорантска среќа. Слично е во секојдневието на многу луѓе кои игнорирајќи ги сите оние нешта кои некои од нас би не полуделе до бескрај, живеат спокоен живот без било какви поголеми осцилации и се чувствуваат прекрасно.
Големото знаење ќе ни донесе нам сатисфакција преку натпреварување со други луѓе кои многу знаат и ништо повеќе. Но ако знаењето се употреби во вистински правец за дознавање на суштината на нештата тоа ќе отвори една многу песимистичка слика за чие отстранување ќе мораме да бараме нови знаења кои ретко ќе не доведат до вистински резултат, или секако за нејзино отстранување да употребиме повторно игнорантност, само овој пат вешачка, исфорсирана и неефикасна како онаа основната.
Pacientka напиша:
Тој/таа што ја избрал игнорантноста и живее во совршена блажена состојба е многу среќен човек а такви се ретки. Од друга страна викаш дека игнорантноста ќе те доведе до совршена состојба а само вистината е совршена и идеална. Малку си контрадикторен.

Јас би сакала да живеам во знаење но до одреден степен, да не ми го наруши мирот и спокојството. Значи за некои работи добро е да бидеш игнорантен што не значи дека е исто со глуп.
Да, сум одбрал лоши зборови. Напишав, игнорантноста ќе ме доведе до совршена блажена состојба, односно до комплетен мир и спокојство. Од друга страна, јас сум љубопитен, и сакам да знам како функционираат работите до срж, односно да ја истражам нивната совршеност, а тоа можам да го добијам само преку вистината за нив самите.
Б_О_Ж_И_Н_О напиша:
Јас сепак сум за знаење, ќе имам на што да сум горд... Едноставно да научиш да знаеш, а сепак да немаш главоболки е особина која ја имаат малку луѓе. Да се остане трезен иако си свесен дека цел свет (вклучувајќи те и тебе) е пијан и уште потрагично, не е свесен за ситуацијата.

Знаење, дефинитивно.
Прифаќам. :)
Дали гордоста ќе те доведе некаде? Гордоста е само издадена тула во карактерниот ѕид кој си го изградил. Оној кој сака да те сруши да ја види и да ја искористи за полесно да те бутне.
Особината да се остане приземен е многу ретка, бидејќи по општиот принцип, колку повеќе примаш толку и губиш, па со стекнувањето на сето тоа знаење ќе загубиш дел од себе, од личноста, од... кој знае што.
Всушност и што би требало да означува знаењето? Дали е тоа информации од најновите технолошки достигнувања, знаења за смислата на нашето постоење и светот, знаења за усогласувања со универзумот...? И будистичките монаси се тотално игнорантни кон принципот на кој Волво ги прави своите автомобили и еден просечен инџенер би ги нарекол луди, додека тие би го сфатиле и би му простиле но сеуште останале покуси за една вистина во светот.

Но, оние кои велат дека сакаат знаење пред игнорантност, тогаш не се чувствуваат горди или надмоќни во никоја област и пред никого, бидејќи така само би покажале колку всушност се плитки со знаење. Обичните податоци се вредни, но не би ги нарекол знаење. А кога човек би имал знаење (што би требало да вклучи многу повеќе од гугл на памет) тогаш сигурно и не би бил задоволен со едноставна гордост, туку (како што спомнав на почеток на постот) би паднал во некоја агонија зошто не може да ги проучува обичаите на африкнаските пигмеи и нивната моќ за станување едно со прашумата. Додека е таму, би мечтаел за книга од `45 за форд автомобилите бидејќи во областа има само еден таков од таа година и никако не може да го сфати концептот иако е премногу едноставен и истовремено ќе сака да знае како да извади најмногу од машината.

silen напиша:
AlternativeF напиша:
Критичките мислители, самосвесните индивидиуи и креативно активната раја не се раѓаат од образованието, туку сами по себе и каков и да е образовниот процес процентот на таквите ќе биде ист. Исто како што ќе биде идентичен и процентот на идиоти кои колку и да ги учиш дека треба да кажат добар ден, пак нема да кажуваат.
Свесна си дека ова не е точно во основа! Toecutter ти кажа претходно, која е тогаш смислата на образованието? Само да ги држиме децата во школо колку нешто да прават?

Со добро и правилно образование бројот на идиоти со тек на време ќе се намали затоа што родителите веќе подобро ќе ги воспитуваат децата а тие деца пак нивните деца и со тек на неколку генерации одредени информации ќе влезат во гени. Штом таков процес масовно немаме значи дека школството во основа е погрешно или пак е правилно во зависност од целите кои ги има .
Според мене, AlternativeF е комплетно во право, и да, токму тоа е поентата на образованието, да се држат децата подалеку од улица.
Основното, средното одамна, а во последно време кај нас и универзитетското образование е само насока која може да им покаже на децата што ги интересира во животот. Образованието особено за знаењето нема да придонесе воопшто, бидејќи таму со сила се учат децата на одредени теории, а некои од нив се крајно дискутабилни. Сеедно, мислам дека тоа нема никаква врска со темата.
 
1.Не мислам. Тврдам. :) Затоа што е многу логично, кога многу знаеш тоа отвара двојно повеќе прашања кои три пати повеќе ќе те замислат. А кога човек ќе седне да размислува, ќе види дека е подобро да не знае ништо, бидејќи она кое не го знаеш и сфаќаш и не може да ти влијае и да те повреди.


Сметам дека медиокритетот кој сите ние (речиси без исклучок) го живееме е оној каде е најтешко да се снајде човек со малку од малку интелигенција и информација. Но, ако успее да дојде до онаа точка на просветлување како што тоа успеваат да го направат будистичките монаси на пример, тогаш и мирот и спокојството не е далеку. Само ние сме премногу зафатени со тривијалности да можеме да се посветиме на комплетно пронаоѓање на вистината, на знаењето. Тоа би не одвело до совршенството, само што нашиот живот е премногу краток според начинот на кој го живееме за да дојдеме до вистината и идеалот.


Кога се работи за начинот на живот, за погледот на свет, за сфаќањата на работите, нема бирање. Или си трагач или си лесно задоволлив.

2.Апсолутно не се сложувам со болдот. Луѓето кои не ја знаат вистината за Тито и неговото подигрување со светот, со лагите, со убиствата, со манипулациите живеат и ден денес во розов свет на игнорантска среќа. Слично е во секојдневието на многу луѓе кои игнорирајќи ги сите оние нешта кои некои од нас би не полуделе до бескрај, живеат спокоен живот без било какви поголеми осцилации и се чувствуваат прекрасно.
Големото знаење ќе ни донесе нам сатисфакција преку натпреварување со други луѓе кои многу знаат и ништо повеќе. Но ако знаењето се употреби во вистински правец за дознавање на суштината на нештата тоа ќе отвори една многу песимистичка слика за чие отстранување ќе мораме да бараме нови знаења кои ретко ќе не доведат до вистински резултат, или секако за нејзино отстранување да употребиме повторно игнорантност, само овој пат вешачка, исфорсирана и неефикасна како онаа основната.

Да, сум одбрал лоши зборови. Напишав, игнорантноста ќе ме доведе до совршена блажена состојба, односно до комплетен мир и спокојство. Од друга страна, јас сум љубопитен, и сакам да знам како функционираат работите до срж, односно да ја истражам нивната совршеност, а тоа можам да го добијам само преку вистината за нив самите.

Прифаќам. :)
Дали гордоста ќе те доведе некаде? Гордоста е само издадена тула во карактерниот ѕид кој си го изградил. Оној кој сака да те сруши да ја види и да ја искористи за полесно да те бутне.
Особината да се остане приземен е многу ретка, бидејќи по општиот принцип, колку повеќе примаш толку и губиш, па со стекнувањето на сето тоа знаење ќе загубиш дел од себе, од личноста, од... кој знае што.
Всушност и што би требало да означува знаењето? Дали е тоа информации од најновите технолошки достигнувања, знаења за смислата на нашето постоење и светот, знаења за усогласувања со универзумот...? И будистичките монаси се тотално игнорантни кон принципот на кој Волво ги прави своите автомобили и еден просечен инџенер би ги нарекол луди, додека тие би го сфатиле и би му простиле но сеуште останале покуси за една вистина во светот.

Но, оние кои велат дека сакаат знаење пред игнорантност, тогаш не се чувствуваат горди или надмоќни во никоја област и пред никого, бидејќи така само би покажале колку всушност се плитки со знаење. Обичните податоци се вредни, но не би ги нарекол знаење. А кога човек би имал знаење (што би требало да вклучи многу повеќе од гугл на памет) тогаш сигурно и не би бил задоволен со едноставна гордост, туку (како што спомнав на почеток на постот) 3.би паднал во некоја агонија зошто не може да ги проучува обичаите на африкнаските пигмеи и нивната моќ за станување едно со прашумата. Додека е таму, би мечтаел за книга од `45 за форд автомобилите бидејќи во областа има само еден таков од таа година и никако не може да го сфати концептот иако е премногу едноставен и истовремено ќе сака да знае како да извади најмногу од машината.


4.Според мене, AlternativeF е комплетно во право, и да, токму тоа е поентата на образованието, да се држат децата подалеку од улица.
Основното, средното одамна, а во последно време кај нас и универзитетското образование е само насока која може да им покаже на децата што ги интересира во животот. Образованието особено за знаењето нема да придонесе воопшто, бидејќи таму со сила се учат децата на одредени теории, а некои од нив се крајно дискутабилни. Сеедно, мислам дека тоа нема никаква врска со темата.

Зошто мислиш по дифолт дека знаењето за некоја работа ќе те повреди? Во многу случаи може да те заштити...на пример `тешка` информација која ќе ти овозможи користејќи туѓо искуство да не поминуваш низ страдање кое некој го поминал.

1.Не мора да значи дека животот на будистичките монаси е заштитен од страдања. Само зависи кој е на власт на одредено место.На пример кога Пол Пот дошол на власт или талибаните или комунистите во Кина...би било добро монасите (некои така и постапиле на Тибет) да знаеле понекоја информација...чисто за да не ги убијат...

2.Јас знам за зулумите на трикратниот народен херој и идолот на генерациите Јосип Броз па пак сум спокоен. Повторно претпоставката е дека знаењето предизвикува...негативни работи...

3.I agree...но од друга страна затоа е светот вака шаролик и интересен.

4.Па можат да се држат подалеку од улица на многу поконструктивен начин од ова сега.Дури и нешто (ужас!) практично да научат кое (пак ужас!) ќе им користи во живеачката...
Државното образование нема таква цел туку има цел да вработи армија чиновници и да створи онакви карактерни структури какви што му требаат на тоа општество.
 
Зошто мислиш по дифолт дека знаењето за некоја работа ќе те повреди? Во многу случаи може да те заштити...на пример `тешка` информација која ќе ти овозможи користејќи туѓо искуство да не поминуваш низ страдање кое некој го поминал.

1.Не мора да значи дека животот на будистичките монаси е заштитен од страдања. Само зависи кој е на власт на одредено место.На пример кога Пол Пот дошол на власт или талибаните или комунистите во Кина...би било добро монасите (некои така и постапиле на Тибет) да знаеле понекоја информација...чисто за да не ги убијат...

2.Јас знам за зулумите на трикратниот народен херој и идолот на генерациите Јосип Броз па пак сум спокоен. Повторно претпоставката е дека знаењето предизвикува...негативни работи...

3.I agree...но од друга страна затоа е светот вака шаролик и интересен.

4.Па можат да се држат подалеку од улица на многу поконструктивен начин од ова сега.Дури и нешто (ужас!) практично да научат кое (пак ужас!) ќе им користи во живеачката...
Државното образование нема таква цел туку има цел да вработи армија чиновници и да створи онакви карактерни структури какви што му требаат на тоа општество.

- Примери можеме да редиме до задутре. Се трудев општо да ја направам дискусијата.

1. Токму така, затоа и спомнав некаде во цитатот, вистината е многу поголема, не се ни тие перфектни, но ако веќе ги разглобуваме, политичките игри и знаењето за нив ќе ги избави од смрт, ама и онака тие смртта поинаку ја разбираат. :)

2. Не знам дали си ироничен но... знаењето, особено во случајов, отвара сомнеж, недоверба, паѓање на идеалот и... негативни работи.

3. Како што реков, вистината, големата слика е толку масовна и гломазна што нашите мали мозочиња неможат да ја испроцесираат, не можат да ја сомелат во убава грутка и да ја држат на дланка. Знаат да се запенават во одредена област, и да ја проучат најдетално, но да останат затворени како школка за други области кои се есенцијални за комплетирањето на севкупното сфаќање на вистината.

4. Кога би одлучувале ние за работите секогаш би ги направиле подобри. Но тогаш некои други двајца мочковци ќе дојдат на форум да ни ги најдат мааните, а гарант ќе ги имаме.
 
Мудроста не спаѓа во знаењето туку само се манифестира и низ него, така да би избрал игнорантност. Ко пештерски човек што не знае ништо, како ни тоа дека старее и дека ќе умре, и живее секогаш сега и овде, а не робува на времето и стереотипите ко ние многу паметните.

Само со една добра пештерска рипка. :) ОК, не мора само една.
 
Да би имала можност сега во овој момент да бирам без двоумење би го одбрала апчето на знаењето од проста причина што би ми било страв да го изберам незнаењето и целиот мој живот да го поминам во лага за која моментално сум свесна дека постои. Од друга страна пак, знаењето води кон болка и страдање и тешко е да се живее со истото ако нема со кого да се сподели исто како што е тешко и кога не можеме да најдеме соодветна личност за разговор. "Несреќата" е неминовна, а факт е дека поголемиот дел од личностите од нашето минато кои го вкусиле знаењето биле отфрлени и осудени од општеството поради што следи и осаменоста. На крај ќе дигнеш раце од се и ќе си речеш WTF, боље ќе беше да гледав пинк, читав свет и секој петок среќно да си пеев "она е лепша од ноќи". Уствари половина доза од едното апче и половина доза од другото апче би било совршена комбинација, но за жал мешањето и кратењето дози секогаш доведува до несакани дејства и контраефект :toe:
 
Дали сте го гледале Матрикс?
Повеќето од вас знаат за што станува збор .
Ја знаете сцената кога на главниот карактер му доаѓа морфеус и му раскажува дека ова не е реално туку виртуелна реалност и му дава избор едноставен : црвено апче и да се ја дознае вистината и реланиот свет или сино апче и ќе заборави што научил за матриксот и ќе продолжи да коегзистира во овој свет која за него ќе биде реален .
Ова влече свои последици црвено апче- будење во не толку пријатна реалност но со знаење и сознание
сино апче - продолжување да живееш во нереален свет како во меурче во сапуница удобно во незнаење

Слична тематика има и во библијата адам и ева биле прогонети од рајот поради тоа што вкусиле плод од дрвото на знаењето (како симболика колку знае да биде скапо платено знаењето)

Прашањето е просто; знаење (кое носи главоболки) или игноратност(и неговата удобност)?
Што би одбрале?

Знаење се разбира. Подобро да сум свесен за нешто него да живеам во илузија која јас (или општеството те принудува да) ја сметам/ш за реалност. Интересен пример со филмот Матрикс. Одамна имам чувство дека работите не се баш како што нашата перцепција е навикната да ги восприема, како да живееме во една чудна верзија на Матрикс, и е само прашање на време пред меурот да пукне и вистината да исплива на површина.
 
не се сеќавам во која книга беше, мислам или во 'Психологија на успехот' од Дејл Карнеги, или 'Играта на животот, и како се игра', имаше случај на жена што не можела да си ја постигне целта и по некое време почнала да си живее во свој свет каде е успешна и се е совршено. се мрднала жената, ама била толку среќна, постојано насмеана. и некој во книгата имаше кажано, мислам дека и да можам да и помогнам да се врати во нормала, не би и помогнал затоа што е толку среќна во својот свет. не би сакал да ја видам како е тажна и не може да се носи со неуспехот во реалниот свет.
ова не беше цитат, него го напишав како што ми останало во сеќавање, ама тоа беше поентата. јас би го одбрала синото апче, кога би знаела колку е убаво да не се замараш со проблемите на обичните смртници.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom