Vlatko_100
DUKE
- Член од
- 21 јануари 2008
- Мислења
- 648
- Поени од реакции
- 20
Абе југо вакво онакво дека не го биваше е вистина ама беше кола која секој можеше лесно и евтино да ја прави што би рекол еден мој другар во трафика да побараш ќе најдеш дел за југо и повеќе од 100 денари немада те фати. А и мора да признаете секој кој ќе се вработеше и ќе сакаше да се оддели од татко му да си има своја кола прво што купуваше е југо
Да не кажувам колку мака треба за да смениш брзина ако и ова пунтото што ќе го прават биде исто поарно да не го прават
Знам од што имав и од постарите југо корал а после и темпо имаа барем подобрување кај темпото во кочниците што имаа серво уред а не како кај коралот кочниците зависеа од силата на возачот или попознато кај народот како АЗЗ(ако застане застане)
Сепак исто како и фичото и ова е најупотребуван автомобил на овие простори и секако кај некој страсни југоносталгичари и постари ќе им биде жал.
А јас викам добро е што нема веќе да се произведува бидејќи беше катастрофа троши како да е некој џип ќе ’рѓоса после една година па го крпиш секое лето единстевено добра страна беа греачите на задно стакло да не ти мрзнеа рацете во зима:pos2:
Да не кажувам колку мака треба за да смениш брзина ако и ова пунтото што ќе го прават биде исто поарно да не го прават
Знам од што имав и од постарите југо корал а после и темпо имаа барем подобрување кај темпото во кочниците што имаа серво уред а не како кај коралот кочниците зависеа од силата на возачот или попознато кај народот како АЗЗ(ако застане застане)
Сепак исто како и фичото и ова е најупотребуван автомобил на овие простори и секако кај некој страсни југоносталгичари и постари ќе им биде жал.
А јас викам добро е што нема веќе да се произведува бидејќи беше катастрофа троши како да е некој џип ќе ’рѓоса после една година па го крпиш секое лето единстевено добра страна беа греачите на задно стакло да не ти мрзнеа рацете во зима:pos2: