Југото има многу помал коефициент на отпор на воздухот а е полесно за 100 кг + има 5 брзиниНема врска тоа што го пишуваш....
+ Југо излегуваше во варијанти со 45, 55, 60, и 65 кс, додека 101 со 55 кс (и една серија со 65 кс ретки се многу).
И нормално дека 45-ката ке троши помалце, а 65-ката ке има повеќе максимална.
Инаку, и со потрошувачката ја утнале работата. Претерале, 101 не е до толку поголем и потежок од Југо па да има разлика од 3.5 литри на 100 км :uvo:
Добро има и 101 со 5 брзини..Југото има многу помал коефициент на отпор на воздухот а е полесно за 100 кг + има 5 брзини
И после , зашто го мразам ЈуготоЈабучици напред и лагери ми беа редовен сервис на 5 месеци. Какви и да ставев... Ке отидеа. За лагери најпосле ставив SKF, ама чекав 1 недела да дојде бидејки моделот го немаше, и го решив проблемот. Ама јабучици... какви и да ставиш, попуштаа, а ја возев исклучиво по напад.
Во право си еве другар ми бара оригинал пумпа за вода. Му велат 1200 денари е ама оригинал моментално нема. Замисли во цело Куманово нема пумпа за Југо-45. Е тоа е проблемот што деловите што ги има се се турски, индиски па дури и некои неквалитетни италијански има. Затоа гледај исклучиво Застава оригинал делови да бараш бидејќи се барем 5 пати подобри иако 40-50% поскапиИ после , зашто го мразам Југото
Ебати Колата ,ако нема овластен сервисер за неа , ако нема оригинални автоделови !
На пример , еднаш месечно го менувам прекидачот за вклучување на светла , цревото за хладњакот ... И тоа ова се само ситници ... А за поголемите поправки да не зборам , се живо е репарирано,шкарт. И џабе што ќе ми речат : "Еј , барем се ефтини деловите" . Што дека јас ќе ги платам поефтино , кога истиот дел ќе го менувам два три пати (колку што би траел оригиналниот) , кај се тука нервозите , изгубено време , пари ...:uvo: