Yugo Fan Club

Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
Има кај нас едно Југо со округли фарови изгледа ОК, мада според мене најубави се како стандардните само со проѕирно стакло.



 
Член од
7 јули 2008
Мислења
131
Поени од реакции
4
jugo (55) vs 101
мах брзина 145 135
0-100 16 18
град 10-12 >12
отворено 6,5 9

е заради овие податоци југо е најдобро од застава
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Нема врска тоа што го пишуваш....

+ Југо излегуваше во варијанти со 45, 55, 60, и 65 кс, додека 101 со 55 кс (и една серија со 65 кс ретки се многу).
И нормално дека 45-ката ке троши помалце, а 65-ката ке има повеќе максимална.

Инаку, и со потрошувачката ја утнале работата. Претерале, 101 не е до толку поголем и потежок од Југо па да има разлика од 3.5 литри на 100 км :uvo:
 
Член од
7 јули 2008
Мислења
131
Поени од реакции
4
Нема врска тоа што го пишуваш....

+ Југо излегуваше во варијанти со 45, 55, 60, и 65 кс, додека 101 со 55 кс (и една серија со 65 кс ретки се многу).
И нормално дека 45-ката ке троши помалце, а 65-ката ке има повеќе максимална.

Инаку, и со потрошувачката ја утнале работата. Претерале, 101 не е до толку поголем и потежок од Југо па да има разлика од 3.5 литри на 100 км :uvo:
Југото има многу помал коефициент на отпор на воздухот а е полесно за 100 кг + има 5 брзини
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Ок е сето тоа... И коефициент на отпор и полесно. Ама не зезај, 101 низ град од 10 не пие повеќе (освен ако е расштелуван карбураторот и палење).
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
Југото има 0,4 а стокецот 0,42 коефициент на отпор, а стокецот е потежок за 40кг. Најбрз сериски автомобил од Застава е Флорида 1,6 Л (95КС) и 1,6 (86КС) а потоа една серија на 101-от кој излезе во лимитирана едиција 1,3 (75КС). Најсилно Југо е 1,3i (68КС).

Инаку постоеше и одел Застава Спорт од 1993 година и таму фабрички се правеа Југовци во топ варијанта чинеше 20 000 германски марки со фабричка гаранција. Спуштено за 10цм, Спарко спортски седишта, алу фелни и нископрофилни гуми , спортски издув, обртомер, мотор од 120КС со 4 лептирести куќишта за електронско вбризгување и забрзување до 100 за 7-8 сек:vozbud:
 
Член од
12 јануари 2009
Мислења
721
Поени од реакции
40
Прегледај го приврзокот 9569

Koga go zedov prvpad da go vozam imav 16 god,majkami i tatkomi bea na gosti ja otidov i go zedov bez da znaat tie,zedov dvajca drugari so mene da se povozime i zaglavivme vo eden cor sokak kade sto nemose mesto kade da srvtam taka da trebase da se vracam rikverc arno ama kako sto im e poznato na site sto imaat jugo menjacot e potezok i tesko vlaga vo brzina i nemozev da go stavam vo rikverc namesto vo rokverc mi stavase vo 4 toa ne da bese smesno drugarite se gazea od smeenje pa taka na drugarmi mu tekna i mi vika ti stisni kumplukot ja ce go stavam rikverc i take nekako so malu sila vleze rikverc i taka toa mi e najuenteresnata slucka sto mi se ima sluceno so ovaa kola
 

head

ЧОВЕКОТ СО МАЛО ТЕЛО
Член од
15 септември 2005
Мислења
1.402
Поени од реакции
590
Ајде Југо фанови , кажете ми кај има квалитетни резервни автоделови за Југо во Скопје !
Значи , зборам за оригинални , а не некои си Турски репарирани ,затоа што ми е преку глава од менување исти делови на два три месеци :uvo:
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
Незнам, јас го имав проблемот со Нивата... Јабучици напред и лагери ми беа редовен сервис на 5 месеци. Какви и да ставев... Ке отидеа. За лагери најпосле ставив SKF, ама чекав 1 недела да дојде бидејки моделот го немаше, и го решив проблемот. Ама јабучици... какви и да ставиш, попуштаа, а ја возев исклучиво по напад.
 

head

ЧОВЕКОТ СО МАЛО ТЕЛО
Член од
15 септември 2005
Мислења
1.402
Поени од реакции
590
Јабучици напред и лагери ми беа редовен сервис на 5 месеци. Какви и да ставев... Ке отидеа. За лагери најпосле ставив SKF, ама чекав 1 недела да дојде бидејки моделот го немаше, и го решив проблемот. Ама јабучици... какви и да ставиш, попуштаа, а ја возев исклучиво по напад.
И после , зашто го мразам Југото :toe:
Ебати Колата ,ако нема овластен сервисер за неа , ако нема оригинални автоделови !
На пример , еднаш месечно го менувам прекидачот за вклучување на светла , цревото за хладњакот ... И тоа ова се само ситници ... А за поголемите поправки да не зборам , се живо е репарирано,шкарт. И џабе што ќе ми речат : "Еј , барем се ефтини деловите" . Што дека јас ќе ги платам поефтино , кога истиот дел ќе го менувам два три пати (колку што би траел оригиналниот) , кај се тука нервозите , изгубено време , пари ...:uvo:
 
Член од
16 септември 2008
Мислења
323
Поени од реакции
3
Vo Bitola e PRZO mislam ovlasten servis do sega na jugoto imame smenato samo kais,jabucici gurtni i nekoi drugi sitnici
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
И после , зашто го мразам Југото :toe:
Ебати Колата ,ако нема овластен сервисер за неа , ако нема оригинални автоделови !
На пример , еднаш месечно го менувам прекидачот за вклучување на светла , цревото за хладњакот ... И тоа ова се само ситници ... А за поголемите поправки да не зборам , се живо е репарирано,шкарт. И џабе што ќе ми речат : "Еј , барем се ефтини деловите" . Што дека јас ќе ги платам поефтино , кога истиот дел ќе го менувам два три пати (колку што би траел оригиналниот) , кај се тука нервозите , изгубено време , пари ...:uvo:
Во право си еве другар ми бара оригинал пумпа за вода. Му велат 1200 денари е ама оригинал моментално нема. Замисли во цело Куманово нема пумпа за Југо-45. Е тоа е проблемот што деловите што ги има се се турски, индиски па дури и некои неквалитетни италијански има. Затоа гледај исклучиво Застава оригинал делови да бараш бидејќи се барем 5 пати подобри иако 40-50% поскапи
 

Kajgana Shop

На врв Bottom