Хибриден автомобил,да се биде или не.......

  • Креатор на темата Креатор на темата Evo XII
  • Време на започнување Време на започнување
Хахахахахахахахахахахах е кога ке треснеш нешто треснато е до крај.А бе си учел ти физика или нешто што е поврзано со струја,а?

Значи електромотор како поим е најнесовршената машина која постои.Значи кај неа фактор на искористеност а се искажува во косинус ФИ се движи од 0,65 до 0,70.Значи имаш 70% искористеност.....

Кај DC Моторите има еден проблем.Не смеат да се остават во празен од или по нашки без оптеретување бидејки во тој празен од повлекува многу струја,и доага до негово само распагање во буквална смисла на зборот.Затоа кога е во погон треба да е оптеретен минимум 60%....

Ако некогаш си бил на Железничка сигурно си се запрашал зошто кај електричните локомотиви електромоторот е нон стоп во погон????Поради таа причина........

Едниствена машина која има косинус ФИ приближно до 1 или поточно е 0,98 е парната локомотива!!!!!!!!

Кога сме кај вртежниот момент тука си се заебал и тоа гадно.Кривата на дијаграм прикажана за електромотор почнува по нагорна линија каде веке на средни вртежи,во споредба со ОТО машина има заситување за да кога го постигнува својот максимум се добиваат осцилации поради заситување на магнетното поле,итн,итн......

Значи да резимираме час по електрични мотори бидејки ми беше на дипломска па затоа знам...

Не смее да го остави без оптеретување,и поради тоа Тесла С се запали(мое мислење)
На удолница не смееш да го остави без оптеретување,значи се оптеретуваат кочниците
Кога доага до дисипација или заситување на магнетното поле,тој виок од енергија треба некаде да се складира(пак проблем со акумулаторите)
Што со вишокот на енегрија која ке се создаде во тој електромотор.....
Акумулаторите имаат краток век на траење.Зборуваме за акумулатор не како кај класичните возила кои едвај сега во последниве години го подигнаа рокот на траење на 8-9 години ,а пази се движиш со ОТО мотор......


И за крај ладењето?????Како ке го ладиш електро моторот????Со хладњак и антифриз....Ванкеловиот мотор не заживеа воопшто а е каде каде поедноставен од ОТО мотор и е поекономичен поради еден проблем.Топлината и немање начин како да се акумулира.....

Толку од часот по електротехника-дел за електромотори

Незнам дали си положил или што ли веќе направи но ете малце да ти ги освежиме познавањата за ефикасноста на моторите.
Степен на искористеност на бензински мотор 25- 30%.
На дизелот до максимум 50%( кај најновите модели со незнам какво вбризгување и при оптиамлен број на вртежи и бла бла бла.
На електричниот мотор до кај 70 %.
Или со други зборови кажано тој 70 % од електричната енергија ја користи за корисна работа( во случајот придвижување на возилото) додека кај бензиските едвај 25 % се користи за придвижување на возилото, другото тие све џабе. Исто важи и за дизелот.
Ајде ке сфатиме дека не ги сакаш хибридите( нити јас ги сакам) но ова твоето иди како да навиваш за ФК Новаци и да не убедуваш дека Барселона ке ја тепаат и тоа дома со 3+ разлика. Не оди тоа баш така па колку сакаш навивај си за твојот тим.
 
Na benzinec ili dizel 100 turbini i kompresori da mu nacukas ni priblizno nema da go ima vrtezniot moment i *boost* efektot kako sto ima kaj EV vozilata.
 
Добро е ова тесла навистина!Јасно е дека е новина на пазарот и поради тоа и е таа висока цена!Нели на западот се цени нечиј труд и тој мора да се плати.Сепак за некоја година очекувам доста да се намалат цените на овие модели.Доколку би имало нешто вакво до 20000 евра воопшто не би се мислел се разбира доколку имам и станица за полнење на батериите
 
Momentalno tesla vozilata se *pasat* na subvencii i danocni olesnuvanja. Koga bi bile podednakvo tretirani kako OTO vozilata cenata bi bila uste najmalku +50% pogolema.
Zasega nema lek za bateriite. Vrti suci soliden battery pack za barem 300-400km dostrel cini najmalku 40-50.000 dolari so denesnata tehnologija i nacin na proizvodstvo. Dodeka sve se vrti okolu LIon bateriite nema teorije da mrdne na podobro,bateriite moze samo da poskapat. Kina trlja race,tamu se najgolemite svetski naogalista i rezervi na litiumovi rudi,i fabriki za baterii.
--- надополнето: 12 ноември 2013 во 22:38 ---
Koga kinezite ne moze da proizvedat eftin battery pack i da napravat revolucija vo avtoindustrijata sto da kazeme za drugite.
 
Генерално елетрични возила на батерии се пиши пропало. Нити биле нити ке бидат во догледна идинина. И незнам што толку сте запнале за батерии кога и сега има алтернатива која ги соединува двете најдобри работи од досегашните возила.
Едното е електричниот мотор кој сакале или не е каде каде поефикасен и подобар од било кој мотор со внатрешно согорување и другата е автономијата на движење и дополнување на резервоарот на начин на кој и досега сме го практикувале. А тоа се возилата со горивни келии кој користат водород како енергенс. Да не зборуваме за загадувањето пошто кај овие не се ни рачуна дека има.
линк
 
Problemot kaj vozilata na vodorod e vo samoto pridobivanje na vodorod. Ekonomski isplatlivo e samo metodata na krakiranje-razbivanje na metan za proizvodstvo na vodorod. Sto i ne e bas ekonomicno i ekoloski,em se trosi energija za razbivanje,em za skladiranje i za ladenje na vodorodot. Podobro koga voziloto bi se pridvizuvalo na metan. Dodeka metodata za pridobivanje na vodorod od voda so pomos na elektroliza e fakticki 5x poskapa i za 5x pomalku energetski isplatliva nego pridobivanje na vodorod od metan.
--- надополнето: 12 ноември 2013 во 23:11 ---
Vo bliska idnina bi bila idealna kombinacijata hibrid so nekojsi 50km dostrel i so ICE pogon na metan. I mislam deka ova ke bide glavno resenie za narednite 100tina godini. 100% EV vozilo ke ostane samo vo domenot na luksuzni i prestizni vozila za tie so podlabok gep.
 
Problemot kaj vozilata na vodorod e vo samoto pridobivanje na vodorod. Ekonomski isplatlivo e samo metodata na krakiranje-razbivanje na metan za proizvodstvo na vodorod. Sto i ne e bas ekonomicno i ekoloski,em se trosi energija za razbivanje,em za skladiranje i za ladenje na vodorodot. Podobro koga voziloto bi se pridvizuvalo na metan. Dodeka metodata za pridobivanje na vodorod od voda so pomos na elektroliza e fakticki 5x poskapa i za 5x pomalku energetski isplatliva nego pridobivanje na vodorod od metan.
--- надополнето: 12 ноември 2013 во 23:11 ---
Vo bliska idnina bi bila idealna kombinacijata hibrid so nekojsi 50km dostrel i so ICE pogon na metan. I mislam deka ova ke bide glavno resenie za narednite 100tina godini. 100% EV vozilo ke ostane samo vo domenot na luksuzni i prestizni vozila za tie so podlabok gep.

Незнам колку е скапо производтвото на водород, но сегашната цена му е колку на бензинот( колку што видов на клипот кој го постирав) со таа разлика што никогаш нема да секни. Е тоа е она што ги еба кокошките а не е петел. Во иднина можеби и ке се најди порентабилен начин на добивање на водород , можеби ке се произведат поефикасни горивни келии и што ти јас знам, но во секој случај тоа е иднината барем според мене.
 
Незнам дали си положил или што ли веќе направи но ете малце да ти ги освежиме познавањата за ефикасноста на моторите.
Степен на искористеност на бензински мотор 25- 30%.
На дизелот до максимум 50%( кај најновите модели со незнам какво вбризгување и при оптиамлен број на вртежи и бла бла бла.
На електричниот мотор до кај 70 %.
Или со други зборови кажано тој 70 % од електричната енергија ја користи за корисна работа( во случајот придвижување на возилото) додека кај бензиските едвај 25 % се користи за придвижување на возилото, другото тие све џабе. Исто важи и за дизелот.
Ајде ке сфатиме дека не ги сакаш хибридите( нити јас ги сакам) но ова твоето иди како да навиваш за ФК Новаци и да не убедуваш дека Барселона ке ја тепаат и тоа дома со 3+ разлика. Не оди тоа баш така па колку сакаш навивај си за твојот тим.


Фактор косинус ФИ не се изразува во проценти туку е константа и се изрзазува во бројки.Значи со најголем фактор на искористеност е парната локомотива каде е фактор 0,98 до 0,99....

Дизел машината има фактор 0,85до 0,90, а бензинските мотори имаат фактор 0,70 до 0,75

Значи не тропај глупости ........

Најголемиот проблем кај електричните возила е пак ке повторам,моментот кога моторот ке остане во т.н режим на празен од или по селски не оптеретен.Е тука е проблемот бидејки се работи за несовршена машина.Доага до повлекување на огромна струја и до негово ама буквално самораспагање.....

Слободно качете се на Железничка и чекајте ги електричните локомотиви па ке го дознаете одговорот сами......

Најголемото форсирање на електричниве колички е само поради глобалното загадување и ништо друго.Но цената се плака гледате и самите.

Несовршена машина ништо повеке.Проблеми со батерии,проблеми со сопирачките,краток век на акумулаторите,итн,итн......
 
Фактор косинус ФИ не се изразува во проценти туку е константа и се изрзазува во бројки.Значи со најголем фактор на искористеност е парната локомотива каде е фактор 0,98 до 0,99....

Дизел машината има фактор 0,85до 0,90, а бензинските мотори имаат фактор 0,70 до 0,75

Значи не тропај глупости ........

Најголемиот проблем кај електричните возила е пак ке повторам,моментот кога моторот ке остане во т.н режим на празен од или по селски не оптеретен.Е тука е проблемот бидејки се работи за несовршена машина.Доага до повлекување на огромна струја и до негово ама буквално самораспагање.....

Слободно качете се на Железничка и чекајте ги електричните локомотиви па ке го дознаете одговорот сами......

Најголемото форсирање на електричниве колички е само поради глобалното загадување и ништо друго.Но цената се плака гледате и самите.

Несовршена машина ништо повеке.Проблеми со батерии,проблеми со сопирачките,краток век на акумулаторите,итн,итн......

Добро така е(y)
Само искрено кога ке помислам само на момент да го видеше првиот бензиски или дизел автомобил и неговите перформанси, се си мислам под итно ке се обесеше или нешто полошо.
 
Дизел машината има фактор 0,85до 0,90, а бензинските мотори имаат фактор 0,70 до 0,75

Значи не тропај глупости ........

Стварно не знам кој ти дал диплома на тебе, или можеби прасето завршило работа.

Most steel engines have a thermodynamic limit of 37%. Even when aided with turbochargers and stock efficiency aids, most engines retain an average efficiency of about 18%-20%.[9] Rocket engine efficiencies are much better, up to 70%, because they operate at very high temperatures and pressures and can have very high expansion ratios.[10] (Electric motors are better still, at around 85-90% efficiency or more.)
 
Стварно не знам кој ти дал диплома на тебе, или можеби прасето завршило работа.

Most steel engines have a thermodynamic limit of 37%. Even when aided with turbochargers and stock efficiency aids, most engines retain an average efficiency of about 18%-20%.[9] Rocket engine efficiencies are much better, up to 70%, because they operate at very high temperatures and pressures and can have very high expansion ratios.[10] (Electric motors are better still, at around 85-90% efficiency or more.)

Зборите за различни работи а и двајцата сте во право :) Мислам EVO Што кажува за фи - фактор тоа е air-fuel ratio, а пак ти кажуваш за volumetric efficiency. Бар јас така мислам , може и не сум во право... :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom