мкд владе
arch-enemy
- Член од
- 21 ноември 2009
- Мислења
- 20.215
- Поени од реакции
- 25.461
Хахахахахахахахахахахах е кога ке треснеш нешто треснато е до крај.А бе си учел ти физика или нешто што е поврзано со струја,а?
Значи електромотор како поим е најнесовршената машина која постои.Значи кај неа фактор на искористеност а се искажува во косинус ФИ се движи од 0,65 до 0,70.Значи имаш 70% искористеност.....
Кај DC Моторите има еден проблем.Не смеат да се остават во празен од или по нашки без оптеретување бидејки во тој празен од повлекува многу струја,и доага до негово само распагање во буквална смисла на зборот.Затоа кога е во погон треба да е оптеретен минимум 60%....
Ако некогаш си бил на Железничка сигурно си се запрашал зошто кај електричните локомотиви електромоторот е нон стоп во погон????Поради таа причина........
Едниствена машина која има косинус ФИ приближно до 1 или поточно е 0,98 е парната локомотива!!!!!!!!
Кога сме кај вртежниот момент тука си се заебал и тоа гадно.Кривата на дијаграм прикажана за електромотор почнува по нагорна линија каде веке на средни вртежи,во споредба со ОТО машина има заситување за да кога го постигнува својот максимум се добиваат осцилации поради заситување на магнетното поле,итн,итн......
Значи да резимираме час по електрични мотори бидејки ми беше на дипломска па затоа знам...
Не смее да го остави без оптеретување,и поради тоа Тесла С се запали(мое мислење)
На удолница не смееш да го остави без оптеретување,значи се оптеретуваат кочниците
Кога доага до дисипација или заситување на магнетното поле,тој виок од енергија треба некаде да се складира(пак проблем со акумулаторите)
Што со вишокот на енегрија која ке се создаде во тој електромотор.....
Акумулаторите имаат краток век на траење.Зборуваме за акумулатор не како кај класичните возила кои едвај сега во последниве години го подигнаа рокот на траење на 8-9 години ,а пази се движиш со ОТО мотор......
И за крај ладењето?????Како ке го ладиш електро моторот????Со хладњак и антифриз....Ванкеловиот мотор не заживеа воопшто а е каде каде поедноставен од ОТО мотор и е поекономичен поради еден проблем.Топлината и немање начин како да се акумулира.....
Толку од часот по електротехника-дел за електромотори
Незнам дали си положил или што ли веќе направи но ете малце да ти ги освежиме познавањата за ефикасноста на моторите.
Степен на искористеност на бензински мотор 25- 30%.
На дизелот до максимум 50%( кај најновите модели со незнам какво вбризгување и при оптиамлен број на вртежи и бла бла бла.
На електричниот мотор до кај 70 %.
Или со други зборови кажано тој 70 % од електричната енергија ја користи за корисна работа( во случајот придвижување на возилото) додека кај бензиските едвај 25 % се користи за придвижување на возилото, другото тие све џабе. Исто важи и за дизелот.
Ајде ке сфатиме дека не ги сакаш хибридите( нити јас ги сакам) но ова твоето иди како да навиваш за ФК Новаци и да не убедуваш дека Барселона ке ја тепаат и тоа дома со 3+ разлика. Не оди тоа баш така па колку сакаш навивај си за твојот тим.