Koga bi izmislile pokvalitetni poizdrzlivi i normalno poeftini baterii EV e 100x podobra opcija nego OTO motor. Ustvari bilo kakov motor na fosilno gorivo e vo sekoj pogled pi*kin dim prema elektricniot motor. Elektricnite motori imaat nenormalen vrtezen moment,strasno malku sostavni delovi i prosta konstrukcija sto znaci minimalno odrzuvanje i dolg vek,nema potreba od menjac, ulje se menuva ednas na 10 godini itn.... Problemot e isklucivo kaj bateriite,sve ostalo e svetlosni godini ponapred i podobro od OTO dinosaurusite. Prosecen MK gragjanin dali vrti 100.000km vo 15tina godini sto pretvoreno vo gorivo e okolu 6000-10000 evra za gorivo vo zavisnost dali benzin plin ili nafta. Koga razklikata megu avtomobil so OTO ili EV bi bila bas tolku okolu 10.000 evra bi se isplakalo da se kupi EV. Kako sto kazav ako imas EV dosta ke se ustedi i na servis (mal,golem itn), nema sto da se rasipe,pod pretpostavka deka bateriite ke izdrzat 15ina godini.
Хахахахахахахахахахахах е кога ке треснеш нешто треснато е до крај.А бе си учел ти физика или нешто што е поврзано со струја,а?
Значи електромотор како поим е најнесовршената машина која постои.Значи кај неа фактор на искористеност а се искажува во косинус ФИ се движи од 0,65 до 0,70.Значи имаш 70% искористеност.....
Кај DC Моторите има еден проблем.Не смеат да се остават во празен од или по нашки без оптеретување бидејки во тој празен од повлекува многу струја,и доага до негово само распагање во буквална смисла на зборот.Затоа кога е во погон треба да е оптеретен минимум 60%....
Ако некогаш си бил на Железничка сигурно си се запрашал зошто кај електричните локомотиви електромоторот е нон стоп во погон????Поради таа причина........
Едниствена машина која има косинус ФИ приближно до 1 или поточно е 0,98 е парната локомотива!!!!!!!!
Кога сме кај вртежниот момент тука си се заебал и тоа гадно.Кривата на дијаграм прикажана за електромотор почнува по нагорна линија каде веке на средни вртежи,во споредба со ОТО машина има заситување за да кога го постигнува својот максимум се добиваат осцилации поради заситување на магнетното поле,итн,итн......
Значи да резимираме час по електрични мотори бидејки ми беше на дипломска па затоа знам...
Не смее да го остави без оптеретување,и поради тоа Тесла С се запали(мое мислење)
На удолница не смееш да го остави без оптеретување,значи се оптеретуваат кочниците
Кога доага до дисипација или заситување на магнетното поле,тој виок од енергија треба некаде да се складира(пак проблем со акумулаторите)
Што со вишокот на енегрија која ке се создаде во тој електромотор.....
Акумулаторите имаат краток век на траење.Зборуваме за акумулатор не како кај класичните возила кои едвај сега во последниве години го подигнаа рокот на траење на 8-9 години ,а пази се движиш со ОТО мотор......
И за крај ладењето?????Како ке го ладиш електро моторот????Со хладњак и антифриз....Ванкеловиот мотор не заживеа воопшто а е каде каде поедноставен од ОТО мотор и е поекономичен поради еден проблем.Топлината и немање начин како да се акумулира.....
Толку од часот по електротехника-дел за електромотори