Хибриден автомобил,да се биде или не.......

  • Креатор на темата Креатор на темата Evo XII
  • Време на започнување Време на започнување
Сега искочи голф мислам електричен + веќе се продава XL1 кој троши помалку од еден литар гориво на 100км
Аууу, ценава €111,000...

Не бе, додека не се појават добри модели од некои 15к јура... не прави пробив ова.
1но литро нафта на 100км ;) Каква заштеда бе, едно делче да треба да смениш неколку илјади јура летнаа, и тоа ако уопште има кој да го сервисира тука.
 
Аууу, ценава €111,000...

Не бе, додека не се појават добри модели од некои 15к јура... не прави пробив ова.
1но литро нафта на 100км ;) Каква заштеда бе, едно делче да треба да смениш неколку илјади јура летнаа, и тоа ако уопште има кој да го сервисира тука.

Сите овие хибриди и електрични автомобили мора да се орджуваат од многу обучени лица на самата компанија, е сеа пошо во македонија пазарот е толку мал не се труди никој да донесе ваква кола. Еве твизито на рено е многу ефтино окулу 8-10илјади е ама мора одржување и затоа не е донесен ниту еден кај нас.


Ова на фолксваген ке го испокупат актери,фудбалери,пејачи,кардашијани и сл. тешко дека некој ‘‘обичен‘‘ човек ке го види ова. Цената е лудница за тие пари ке купам еден Пајтон (vw phaeton) на старо и 100цистерни гориво па ке биде ем полуксузно ем поисплатливо
 
Да не планираше да купуваш хибрид па се разочара
или акции имаш во ламборџини па се плашиш да не им падни цената? Вака кога те читам си милам дека си директно засегнат од хибридите и дека од утре само хибриди ке мора да се возат или скраја да е само електрични па нема да можиш да ги мирисаш октаните. Како да ти паднала продажбата на марка возила па ете ти видно изреволтиран реши тука да ја споделиш твојата мака.


Не бе машко,прочиај го мојот прв пост зошто ја отворив оваа тема.Ме заболе мене органот дали ке се продаваат хибриди или како веке се нарекуваат тие т.н возила......

Проблемот е што почнаа да ги упропастуваат култните модели.Нисан ГТ Р на хибриден погон,Јаааааааааа мајката.Или Ферари Ф430 Дизел,а???????

Некои рабои природно си одговараат,ти текнуе или не?????

Ако не да ти објасни чича како стојат работите.Кога исфрлаа со килограми издувни гасови пред 30 години никој не спомнуваше ни катализатори,ни струја,ни бакрачи.Сите си се возеа и беа весели........

Ама сега некое неизмиено дериште кое мисли дека туку така се брише историјата,ај сега ке измислува топла вода......Хеххехехехехехех,ама веке била измислена за жал......
 
Не бе машко,прочиај го мојот прв пост зошто ја отворив оваа тема.Ме заболе мене органот дали ке се продаваат хибриди или како веке се нарекуваат тие т.н возила......

Проблемот е што почнаа да ги упропастуваат култните модели.Нисан ГТ Р на хибриден погон,Јаааааааааа мајката.Или Ферари Ф430 Дизел,а???????

Некои рабои природно си одговараат,ти текнуе или не?????

Ако не да ти објасни чича како стојат работите.Кога исфрлаа со килограми издувни гасови пред 30 години никој не спомнуваше ни катализатори,ни струја,ни бакрачи.Сите си се возеа и беа весели........

Ама сега некое неизмиено дериште кое мисли дека туку така се брише историјата,ај сега ке измислува топла вода......Хеххехехехехехех,ама веке била измислена за жал......


Тука си во право, електричните и хибридните ги има одамна, имам гледано многу документарци како после ноќ исчезнуваат. Повеќето компании кој се пробаја на тој пазар беа најчесто купувани од гигантите како GM и потоа ни трага ни глас. Загадување од секогаш имало и од секогаш се знаело ако се продолжи со тоа темпо што ќе настане. Финтата е има помалку гориво и ќе се премине на алтернативи. И тоа не дека ние сакаме. Туку затоа што така гигантите одлучиле. Електричните автомобили се луксуз и се со причина за да неможе секој да ги има. пред 100 години дали секој можеше да има автомобил?

Истото се случува и денес спонтано ќе се премини само на хибриди и електрични. И после 100 години внуците ќе зборват море струјата поскапе и ќе е истата математика како денес со горивото. Ништо не е туку така пуштено на пазарот се е со причина.
 
Не бе машко,прочиај го мојот прв пост зошто ја отворив оваа тема.Ме заболе мене органот дали ке се продаваат хибриди или како веке се нарекуваат тие т.н возила......

Проблемот е што почнаа да ги упропастуваат култните модели.Нисан ГТ Р на хибриден погон,Јаааааааааа мајката.Или Ферари Ф430 Дизел,а???????

Некои рабои природно си одговараат,ти текнуе или не?????

Ако не да ти објасни чича како стојат работите.Кога исфрлаа со килограми издувни гасови пред 30 години никој не спомнуваше ни катализатори,ни струја,ни бакрачи.Сите си се возеа и беа весели........

Ама сега некое неизмиено дериште кое мисли дека туку така се брише историјата,ај сега ке измислува топла вода......Хеххехехехехехех,ама веке била измислена за жал......

Секоја генерација си има култен модел и секоја генерација си има посебни вредности. Се сеќаваш на онаа често користена изрека. Еххх тоа беа златни времиња. Ако земиме така денес има еден куп повеќе глупости што ми пречат отколку дека некој култен модел на автомобил ке го направеле хибрид или електричен. Ама како што реков работите се менуваат. Некои на подобро некои на полошо, па така и во автомобилската индустрија. Почнувајки од цената на горивата, па до дозволената брзина , па до дизјан , безбедност , правила и прописи и уште еден милион мали глупости кои пред 30 години билие мисловна именка. И искрено ако се прашувам јас хибриден автомбил ти е нити ваму нити таму во еволуцијата на автомобилите. Нити пак сметам дека батериските модели ке доживеат некоја славна судбина. Повеќе од сигурно е дека сега засега обичните ке го имаат приматот на патиштата но кој ке ги наследи во целост ке видиме за некои 20-30 години.
 
Прво пожарите во Tesla, а сега и ова: Експерт тврди дека практично сите електрични автомобили имаат слаби сопирачки. Во Tesla исто така се свесни за проблемот, но и тие немаат решение.
Правилото се учи уште во автошколата: Кога се вози по надолнина менувачот се префрлува во понизок степен и се користи моторното сопирање. На тој начин се заштитуваат класичните сопирачки од прегревање и од опасно губење на дејството на сопирање. Но, што да се прави кога возилото нема моторно сопирање? Електричните автомобили имаат генераторско сопирање. Две муви со еден удар: Автомобилот се забавува и во исто време се полнат батериите.
Проблем се јавува кога батериите се полни и во тој случај електричното сопирање е оневозможено. Тоа значи дека кога некој живее на рид и наутро ќе појде со полни батерии, при спуштањето мора цело време да ја притиска сопирачката. Експертот за електротехника Петер Маркс од Берлин верува дека производителите на електрични автомобили го немаат согледано доволно овој проблем и во најлошиот случај се заканува опасност од откажување или од предвремено трошење на сопирачките.
 
Тоа значи дека кога некој живее на рид и наутро ќе појде со полни батерии, при спуштањето мора цело време да ја притиска сопирачката. Експертот за електротехника Петер Маркс од Берлин верува дека производителите на електрични автомобили го немаат согледано доволно овој проблем и во најлошиот случај се заканува опасност од откажување или од предвремено трошење на сопирачките.
Детски болести.
Опишуваат еден дизајн на решавање на проблемот. Зошто мора пасивно моторно кочење кои ги полни батериите, зошто не додатен мод на моторно кочење кое ќе ги троши батериите за моторот активно да кочи?

Тоа на страна, колку луѓе живеат на висок рид/планина и се спуштаат наутро со полна батерија? Или, зарем не можат тие малкумина, да ги полнат батериите на 80-90%? ;)
Во краен случај (пред да го решат проблемов) не е крај на светот ако тие што даваат огромни пари за вакви коли, малку почесто менуваат флуиди и дискови на сопирачките.

Милион можни лесни решенија на проблемот, кој очигледно се предимензионира од конкуренцијата .
Како што кажав, ова се детски болести на дизајнот, кои ќе бидат надминати многу пред ваквите автомобили да бидат достапни за нас обичните луѓе.
 
A и го заборавивме BMW i3 пуштен во продажба и сериско производство.

34 000 евра , на половина од Тесла. Во реални услови можиш да го возиш до 140 км на едно полнење.

http://www.bmw.co.uk/en/new-vehicles/bmw-i/i3/2013/start.html

bmv-danok-olesnuvanje-02.jpg


bmv-danok-olesnuvanje-06.jpg
 
Детски болести.
Опишуваат еден дизајн на решавање на проблемот. Зошто мора пасивно моторно кочење кои ги полни батериите, зошто не додатен мод на моторно кочење кое ќе ги троши батериите за моторот активно да кочи?

Тоа на страна, колку луѓе живеат на висок рид/планина и се спуштаат наутро со полна батерија? Или, зарем не можат тие малкумина, да ги полнат батериите на 80-90%? ;)
Во краен случај (пред да го решат проблемов) не е крај на светот ако тие што даваат огромни пари за вакви коли, малку почесто менуваат флуиди и дискови на сопирачките.

Милион можни лесни решенија на проблемот, кој очигледно се предимензионира од конкуренцијата .
Како што кажав, ова се детски болести на дизајнот, кои ќе бидат надминати многу пред ваквите автомобили да бидат достапни за нас обичните луѓе.


Проблемот е што електро моторите работат поинаку од нивните бензински брака
 
Koga bi izmislile pokvalitetni poizdrzlivi i normalno poeftini baterii EV e 100x podobra opcija nego OTO motor. Ustvari bilo kakov motor na fosilno gorivo e vo sekoj pogled pi*kin dim prema elektricniot motor. Elektricnite motori imaat nenormalen vrtezen moment,strasno malku sostavni delovi i prosta konstrukcija sto znaci minimalno odrzuvanje i dolg vek,nema potreba od menjac, ulje se menuva ednas na 10 godini itn.... Problemot e isklucivo kaj bateriite,sve ostalo e svetlosni godini ponapred i podobro od OTO dinosaurusite. Prosecen MK gragjanin dali vrti 100.000km vo 15tina godini sto pretvoreno vo gorivo e okolu 6000-10000 evra za gorivo vo zavisnost dali benzin plin ili nafta. Koga razklikata megu avtomobil so OTO ili EV bi bila bas tolku okolu 10.000 evra bi se isplakalo da se kupi EV. Kako sto kazav ako imas EV dosta ke se ustedi i na servis (mal,golem itn), nema sto da se rasipe,pod pretpostavka deka bateriite ke izdrzat 15ina godini.
 
Koga bi izmislile pokvalitetni poizdrzlivi i normalno poeftini baterii EV e 100x podobra opcija nego OTO motor. Ustvari bilo kakov motor na fosilno gorivo e vo sekoj pogled pi*kin dim prema elektricniot motor. Elektricnite motori imaat nenormalen vrtezen moment,strasno malku sostavni delovi i prosta konstrukcija sto znaci minimalno odrzuvanje i dolg vek,nema potreba od menjac, ulje se menuva ednas na 10 godini itn.... Problemot e isklucivo kaj bateriite,sve ostalo e svetlosni godini ponapred i podobro od OTO dinosaurusite. Prosecen MK gragjanin dali vrti 100.000km vo 15tina godini sto pretvoreno vo gorivo e okolu 6000-10000 evra za gorivo vo zavisnost dali benzin plin ili nafta. Koga razklikata megu avtomobil so OTO ili EV bi bila bas tolku okolu 10.000 evra bi se isplakalo da se kupi EV. Kako sto kazav ako imas EV dosta ke se ustedi i na servis (mal,golem itn), nema sto da se rasipe,pod pretpostavka deka bateriite ke izdrzat 15ina godini.



Нема батерии што држат 15години ,сеуште, овие на тесла се многу добри од аспек што се така поделени ако се расипе еден блок или ’’цигла’’ може да се смени истата. А за моторот си 100% во право.


еве документарец добар
Who Killed the Electric Car?
 
Koga bi izmislile pokvalitetni poizdrzlivi i normalno poeftini baterii EV e 100x podobra opcija nego OTO motor. Ustvari bilo kakov motor na fosilno gorivo e vo sekoj pogled pi*kin dim prema elektricniot motor. Elektricnite motori imaat nenormalen vrtezen moment,strasno malku sostavni delovi i prosta konstrukcija sto znaci minimalno odrzuvanje i dolg vek,nema potreba od menjac, ulje se menuva ednas na 10 godini itn.... Problemot e isklucivo kaj bateriite,sve ostalo e svetlosni godini ponapred i podobro od OTO dinosaurusite. Prosecen MK gragjanin dali vrti 100.000km vo 15tina godini sto pretvoreno vo gorivo e okolu 6000-10000 evra za gorivo vo zavisnost dali benzin plin ili nafta. Koga razklikata megu avtomobil so OTO ili EV bi bila bas tolku okolu 10.000 evra bi se isplakalo da se kupi EV. Kako sto kazav ako imas EV dosta ke se ustedi i na servis (mal,golem itn), nema sto da se rasipe,pod pretpostavka deka bateriite ke izdrzat 15ina godini.


Хахахахахахахахахахахах е кога ке треснеш нешто треснато е до крај.А бе си учел ти физика или нешто што е поврзано со струја,а?

Значи електромотор како поим е најнесовршената машина која постои.Значи кај неа фактор на искористеност а се искажува во косинус ФИ се движи од 0,65 до 0,70.Значи имаш 70% искористеност.....

Кај DC Моторите има еден проблем.Не смеат да се остават во празен од или по нашки без оптеретување бидејки во тој празен од повлекува многу струја,и доага до негово само распагање во буквална смисла на зборот.Затоа кога е во погон треба да е оптеретен минимум 60%....

Ако некогаш си бил на Железничка сигурно си се запрашал зошто кај електричните локомотиви електромоторот е нон стоп во погон????Поради таа причина........

Едниствена машина која има косинус ФИ приближно до 1 или поточно е 0,98 е парната локомотива!!!!!!!!

Кога сме кај вртежниот момент тука си се заебал и тоа гадно.Кривата на дијаграм прикажана за електромотор почнува по нагорна линија каде веке на средни вртежи,во споредба со ОТО машина има заситување за да кога го постигнува својот максимум се добиваат осцилации поради заситување на магнетното поле,итн,итн......

Значи да резимираме час по електрични мотори бидејки ми беше на дипломска па затоа знам...

Не смее да го остави без оптеретување,и поради тоа Тесла С се запали(мое мислење)
На удолница не смееш да го остави без оптеретување,значи се оптеретуваат кочниците
Кога доага до дисипација или заситување на магнетното поле,тој виок од енергија треба некаде да се складира(пак проблем со акумулаторите)
Што со вишокот на енегрија која ке се создаде во тој електромотор.....
Акумулаторите имаат краток век на траење.Зборуваме за акумулатор не како кај класичните возила кои едвај сега во последниве години го подигнаа рокот на траење на 8-9 години ,а пази се движиш со ОТО мотор......


И за крај ладењето?????Како ке го ладиш електро моторот????Со хладњак и антифриз....Ванкеловиот мотор не заживеа воопшто а е каде каде поедноставен од ОТО мотор и е поекономичен поради еден проблем.Топлината и немање начин како да се акумулира.....

Толку од часот по електротехника-дел за електромотори
 
Значи електромотор како поим е најнесовршената машина која постои.Значи кај неа фактор на искористеност а се искажува во косинус ФИ се движи од 0,65 до 0,70.Значи имаш 70% искористеност.....

Зошто не кажеш дека искористеноста кој ОТО моторите не е ни половина од ова (0.25 до 0.35)
 
Nema potreba povtorno da ni dokazuvas deka nemas pojma ni od koli,ni mehanika od elektrika nitu od bilosto. Gabe ti e i skolo i diploma.
http://marcusomahony.wordpress.com/final-report/
--- надополнето: 12 ноември 2013 во 22:14 ---
I ova:
http://gm-volt.com/2013/07/22/spark-ev-boasts-more-torque-than-a-ferarri-458-italia/

Poarno traj si da ne ti se smeat.
EV vozilata imaat maksimalen vrtezen moment odma uste na 0+ vrtezi i go drzi nonstop, OTO motorite samo vo eden moment i toa vo pogolemi vrtezi koga e pogolema potrosuvackata.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom