Добрата работа кај Корпа/Кликни јади е што за било каков проблем можам да ѕвонам во корисничка подршка и да го решам проблемот за минута, кај светскиов бренд морам да се допишувам 10-15 минути ко на љубовен састанак да сум, вчера ми се случи со платен и недоставен помфрит кој фалеше во нарачката и се објаснував 20 минути.
Имав слично искуство со Волт. Фалеше и помфрит и пијачка и бургер, уствари нарачка за двајца, само на едниот му доставија. Волт на пример во Прага функционира многу подобро отколку во МК, т.е. повеќето сервиси за достава. Идеш на сајтот, кликаш ордерс, бираш дека има проблем, селектираш дека не ти се доставени тие и тие производи, нема ни разговор со агент ни ништо, автоматски целата сума ти ја рефундираат како кредит. Некогаш дополнително и ваучер ќе дадат како извинување.
Anyway, моментално сите 3 сервиси си имаат предности и маани, ќе видиме на крај кој ќе победи у биткава.