Ljupco Meljata
AJFON ILI ANDROID you choose
- Член од
- 11 ноември 2007
- Мислења
- 1.726
- Поени од реакции
- 475
WIZZ air се солидни но сите рути ги немаат на пример во Будимпешта имаш комбинации кај сакаш глава боли но океј се !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Второво не ти е точно, Виена, Братислава па и Прага се многу близу и може да се комбинираат преку Виз од Будимпешта отколку да одиш со автобус од Скопје или со Аустриан кои се изгор.
Јас се надевав на Барселона![]()
А за Скопје-Прага?
За да не мислиш дека произволно кажувам што било тука - мојот исказ се базира на три и пол години живеење во Будимпешта, често летање на рутата Скопје-Будимпешта со Малев и работење конкретно на развојот и управувањето со нови дестинации на Wizz Air во Централна и Источна Европа последниве 6 и пол години.
За да се отвори која било рута треба многу повеќе од паушален сезонски интерес од точката со (далеку) послаба куповна моќ. На никој не му се фрлаат пари во празно деновиве - еден повратен лет е 10-20 илјади евра, па направи брза пресметка за колкава инвестиција станува збор. Не пропадна Малев туку така.
Во ред јасно за Малев. Инаку малку ми е нелогично што за Германија има три рути, Мемингем (Минхен), Дортмунд и сега Франкфурт. Исто и за Шведска. По ова што кажуваш, добри пресметки сигурно се правени дека ќе опстанат тие рути, меѓутоа централниве градови, Виена, Будимпешта и Прага штета е што немаат комбинирано барем една рута натаму. Мислам дека за Виена па веројатно и за Прага ќе има интерес но тоа е тоа, сепак никој не очекуваше толку брз раст на дестинацииве и број на патници од Скопје.
Во ред јасно за Малев. Инаку малку ми е нелогично што за Германија има три рути, Мемингем (Минхен), Дортмунд и сега Франкфурт. Исто и за Шведска. По ова што кажуваш, добри пресметки сигурно се правени дека ќе опстанат тие рути, меѓутоа централниве градови, Виена, Будимпешта и Прага штета е што немаат комбинирано барем една рута натаму. Мислам дека за Виена па веројатно и за Прага ќе има интерес но тоа е тоа, сепак никој не очекуваше толку брз раст на дестинацииве и број на патници од Скопје.
More da ne bea bracata nemase eden let od Makedonija da ima.
Sent from my HUAWEI P6-U06
Да, веројатно нив ги нема никаде. Според мене да не ви се мешам во математиките би била одлична точка Прага. Ги поврзува Братислава, Виена, Будимпешта и средна Германија која ни е болка зошто до неа нема директен лет и мора да се малтретираме со дополнителни превози. А Прага има три пати на ден конекција со Германија, Австрија, Словачка и Унгарија со автобус и е одлично поврзана без малтретирања.Во некоја следна прилика, си стои на важната листа на потенцијални нови дестинации. За Прага не оди во прилог тоа што има многу Македонци со бугарски пасоши кои не фигурираат во официјалната статистика, а сигурен сум дека таква е состојбата и со други делови од Европа.![]()
Вистина. Над 70% од секој лет се Албанци и Роми. Дали 30% се Македонци.More da ne bea bracata nemase eden let od Makedonija da ima.
Sent from my HUAWEI P6-U06
Да, веројатно нив ги нема никаде. Според мене да не ви се мешам во математиките би била одлична точка Прага. Ги поврзува Братислава, Виена, Будимпешта и средна Германија која ни е болка зошто до неа нема директен лет и мора да се малтретираме со дополнителни превози. А Прага има три пати на ден конекција со Германија, Австрија, Словачка и Унгарија со автобус и е одлично поврзана без малтретирања.
Моја желба, плус Прага е одлична дестинација за туристи.
Се надевам некој ден ќе ти се исполни желбата.![]()
Ти си стујард во Визз?Дај таму ургирај у следниот број на Wizz Magazine протни ја Теодора стујардесата како интервју пошто гледам сега е ставена некоја од Србија.Малце да се изрекламираме и ние
The bottom line мислам дека за ова време што Виз е присутен во Скопје сепак е успех.Од што на што дојдовме не е за занемарување
Ти си стујард во Визз?
Шо ќутиш, кажи на која линија леташ да те малтретираме повеќе![]()
Нема патници на таа линија тешко...тоа само у пик сезона и толку.Едино како сезонска да би била ама незнам. А за Будимпешта тогаш последна надеж отпаѓа на новиот авиопревозник од Унгарија Sólyom Hungarian Airways може они некогаш ќе го вратат Скопје пак...Како и да е Long live Wizz. Додека другите дремат они знаат како треба![]()