Wizz Air летови од/до Македонија

  • Креатор на темата Креатор на темата Apple
  • Време на започнување Време на започнување
WIZZ air се солидни но сите рути ги немаат на пример во Будимпешта имаш комбинации кај сакаш глава боли но океј се !
 
Второво не ти е точно, Виена, Братислава па и Прага се многу близу и може да се комбинираат преку Виз од Будимпешта отколку да одиш со автобус од Скопје или со Аустриан кои се изгор.

За да не мислиш дека произволно кажувам што било тука - мојот исказ се базира на три и пол години живеење во Будимпешта, често летање на рутата Скопје-Будимпешта со Малев и работење конкретно на развојот и управувањето со нови дестинации на Wizz Air во Централна и Источна Европа последниве 6 и пол години.

За да се отвори која било рута треба многу повеќе од паушален сезонски интерес од точката со (далеку) послаба куповна моќ. На никој не му се фрлаат пари во празно деновиве - еден повратен лет е 10-20 илјади евра, па направи брза пресметка за колкава инвестиција станува збор. Не пропадна Малев туку така.
 
Јас се надевав на Барселона:(


Нема патници на таа линија тешко...тоа само у пик сезона и толку.Едино како сезонска да би била ама незнам. А за Будимпешта тогаш последна надеж отпаѓа на новиот авиопревозник од Унгарија Sólyom Hungarian Airways може они некогаш ќе го вратат Скопје пак...Како и да е Long live Wizz. Додека другите дремат они знаат како треба :)
 
А за Скопје-Прага?

Во некоја следна прилика, си стои на важната листа на потенцијални нови дестинации. За Прага не оди во прилог тоа што има многу Македонци со бугарски пасоши кои не фигурираат во официјалната статистика, а сигурен сум дека таква е состојбата и со други делови од Европа. :(
 
За да не мислиш дека произволно кажувам што било тука - мојот исказ се базира на три и пол години живеење во Будимпешта, често летање на рутата Скопје-Будимпешта со Малев и работење конкретно на развојот и управувањето со нови дестинации на Wizz Air во Централна и Источна Европа последниве 6 и пол години.

За да се отвори која било рута треба многу повеќе од паушален сезонски интерес од точката со (далеку) послаба куповна моќ. На никој не му се фрлаат пари во празно деновиве - еден повратен лет е 10-20 илјади евра, па направи брза пресметка за колкава инвестиција станува збор. Не пропадна Малев туку така.


Во ред јасно за Малев. Инаку малку ми е нелогично што за Германија има три рути, Мемингем (Минхен), Дортмунд и сега Франкфурт. Исто и за Шведска. По ова што кажуваш, добри пресметки сигурно се правени дека ќе опстанат тие рути, меѓутоа централниве градови, Виена, Будимпешта и Прага штета е што немаат комбинирано барем една рута натаму. Мислам дека за Виена па веројатно и за Прага ќе има интерес но тоа е тоа, сепак никој не очекуваше толку брз раст на дестинацииве и број на патници од Скопје.
 
Во ред јасно за Малев. Инаку малку ми е нелогично што за Германија има три рути, Мемингем (Минхен), Дортмунд и сега Франкфурт. Исто и за Шведска. По ова што кажуваш, добри пресметки сигурно се правени дека ќе опстанат тие рути, меѓутоа централниве градови, Виена, Будимпешта и Прага штета е што немаат комбинирано барем една рута натаму. Мислам дека за Виена па веројатно и за Прага ќе има интерес но тоа е тоа, сепак никој не очекуваше толку брз раст на дестинацииве и број на патници од Скопје.


Епа ја гледаш фората со пасошите.Сите одат со бугарски пасоши и тоа никаде го нема.Неможе Визер да знае кој се тие македонци со бугарски пасош па да погодуваат.Тоа е секако наша грешка сега барем има смисла зошто некои линии што навидум нас ни требаат ги нема.Визер оди по статистика а не по пратење на тоа кој каде како оди.
 
Во ред јасно за Малев. Инаку малку ми е нелогично што за Германија има три рути, Мемингем (Минхен), Дортмунд и сега Франкфурт. Исто и за Шведска. По ова што кажуваш, добри пресметки сигурно се правени дека ќе опстанат тие рути, меѓутоа централниве градови, Виена, Будимпешта и Прага штета е што немаат комбинирано барем една рута натаму. Мислам дека за Виена па веројатно и за Прага ќе има интерес но тоа е тоа, сепак никој не очекуваше толку брз раст на дестинацииве и број на патници од Скопје.

До Виена веќе има директна врска. Братислава и Прага се можни потенцијални дестинации во некоја следна прилика. Будимпешта заборави ја :D

Бројот на линии до Германија и Шведска покажува три нешта - 1) голем број на иселеници; 2) добра куповна моќ благодарејќи на силната економија (за разлика од Унгарија или Чешка) 3) алтернативните начини на патување (кола) бараат преголем напор (за разлика од Будимпешта)
--- надополнето: 5 август 2013 во 14:28 ---
More da ne bea bracata nemase eden let od Makedonija da ima. :)

Sent from my HUAWEI P6-U06

Има тука муабет. :D
 
Во некоја следна прилика, си стои на важната листа на потенцијални нови дестинации. За Прага не оди во прилог тоа што има многу Македонци со бугарски пасоши кои не фигурираат во официјалната статистика, а сигурен сум дека таква е состојбата и со други делови од Европа. :(
Да, веројатно нив ги нема никаде. Според мене да не ви се мешам во математиките би била одлична точка Прага. Ги поврзува Братислава, Виена, Будимпешта и средна Германија која ни е болка зошто до неа нема директен лет и мора да се малтретираме со дополнителни превози. А Прага има три пати на ден конекција со Германија, Австрија, Словачка и Унгарија со автобус и е одлично поврзана без малтретирања.

Моја желба, плус Прага е одлична дестинација за туристи.
--- надополнето: 5 август 2013 во 14:34 ---
More da ne bea bracata nemase eden let od Makedonija da ima. :)

Sent from my HUAWEI P6-U06
Вистина. Над 70% од секој лет се Албанци и Роми. Дали 30% се Македонци.
 
Да, веројатно нив ги нема никаде. Според мене да не ви се мешам во математиките би била одлична точка Прага. Ги поврзува Братислава, Виена, Будимпешта и средна Германија која ни е болка зошто до неа нема директен лет и мора да се малтретираме со дополнителни превози. А Прага има три пати на ден конекција со Германија, Австрија, Словачка и Унгарија со автобус и е одлично поврзана без малтретирања.

Моја желба, плус Прага е одлична дестинација за туристи.

Се надевам некој ден ќе ти се исполни желбата. ;)
 
Се надевам некој ден ќе ти се исполни желбата. ;)


Дај таму ургирај у следниот број на Wizz Magazine протни ја Теодора стујардесата како интервју пошто гледам сега е ставена некоја од Србија.Малце да се изрекламираме и ние :D

The bottom line мислам дека за ова време што Виз е присутен во Скопје сепак е успех.Од што на што дојдовме не е за занемарување
 
Дај таму ургирај у следниот број на Wizz Magazine протни ја Теодора стујардесата како интервју пошто гледам сега е ставена некоја од Србија.Малце да се изрекламираме и ние :D

The bottom line мислам дека за ова време што Виз е присутен во Скопје сепак е успех.Од што на што дојдовме не е за занемарување
Ти си стујард во Визз? :D
Шо ќутиш, кажи на која линија леташ да те малтретираме повеќе :D
 
Ти си стујард во Визз? :D
Шо ќутиш, кажи на која линија леташ да те малтретираме повеќе :D


Хаха чул те господ аман не сум стујард :) Уште една година факултет па искрено тоа ми е првата работа во која ќе се пробам :) Ако тогаш успеам тогаш малтретирај ме секако тоа ќе ми биде работа :D
 
А како е со доцнењата читам ќе пуштате уште еден авион од месец април следна година, сега со два ли се опслужуваат сите линии?
 
Нема патници на таа линија тешко...тоа само у пик сезона и толку.Едино како сезонска да би била ама незнам. А за Будимпешта тогаш последна надеж отпаѓа на новиот авиопревозник од Унгарија Sólyom Hungarian Airways може они некогаш ќе го вратат Скопје пак...Како и да е Long live Wizz. Додека другите дремат они знаат како треба :)

Чудно ми е што мислите дека би немало патници на таа линија, барем во летниот период. Јас лани бев во Барселона и еден куп луѓе ме прашаа како стигнав до таму и искажаа интерес да одат за толку ефтини пари колку што бев. Плус се надевав и заради тоа што од Софија има летови до Барселона и Валенсија и тоа по повеќе пати во неделата, па мислев дека и тука би им се исплатело, ама очигледно не е така.

А во врска со Брисел, од Скопје веќе има линија до таму со Џет аир, ама оваа секако ќе биде поефтина.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom