- Член од
- 11 мај 2010
- Мислења
- 2.952
- Поени од реакции
- 718
ај малку податоци..
кој прв вгради клима во возилата? волво, и тоа далечната 1989 година, кога за повекето клима беше баук за дома да ја имаат а не па во кола....
кој прв вгради аирбег во возилата? волво се разбира... не за џабе е епитетот нај сигурно возило... а богами во таа класа на иновации, кој прв стави АБС во возилата?... а кој прв АСР? ај погодете... не се ни германци ни јапанци... се е тоа технологија на волво... одпосле со еден куп модификации почнаа сите други возила да тураат... ајде, реков јас.. кој сака да ги измериме нивото на опрема помеѓу волво и друга кола... на прмер ајде волво Ѕ70 од 1998-ма година и еве еден мерцедес или бмв од иста класа на возила ама 10 години подоцна, да се увериме кој е технолошки понапред...
и за крај... чив е концептот и сопственоста на ПАТЕНТИРАНИОТ мотор со ознака Т5?????
и уште нешто... немојте со заклучоци од ракав истресени или од комшии и пријатели слушнати, дека волвото е скапо за одржување и скапи биле деловите... денес купив и сменив стабилиизатор, на предно лево тркало,го извадив фабричкиот што се заебал после 14 години пројдени и тоа се заебал пошто гумичето се скинало (можно е јас да сум крив за тоа) па влегло ѓубре... цена? 900 денари... да точно, баш така, околу 14 евра... колку е за пунто или пежо? а за мерцедес од таа година? а бмв? а јапански и корејски возила? збориме за квалитетни лимузини со исто годиште па и нека се понови или постари сеедно...
волво возилата се скапи за да ги купиш... а дека се скапи за одржување...? е па не се баш скапи или не се поскапи од било кое такво луксузно возило од исто годиште... си имаат свои моменти на пример дека потешко ке најдеш дел... да се наоѓа... ама нема да го имаш ДЕНЕС.. и тоа не е за се туку за специфични работи... додека и за бмв, мерцедес и слични коли исто тка не ти е се на ачик и достапно денес или вечер... ама тука ни е соседна грција или србија кои имаат претставништва и магацини кои имаат БУКВАЛНО се од резервни делови... па така, во нај лош случај ке чекаш 48 часа да стигне делот... толку...
--- надополнето: 22 март 2012 во 14:28 ---
не велам дека другите коли се ѓубре... далеку од тоа... и тие се безбедни, сигурни и јаки коли... ама волво им бега за нијанса или некој чекор е пред нив...
е сега, волво е во раете на друга фирма која гледа да се пордадат повеке возила, па е удрено на квантитет... и сеуште производството им е 90% за амерички пазар...
кој прв вгради клима во возилата? волво, и тоа далечната 1989 година, кога за повекето клима беше баук за дома да ја имаат а не па во кола....
кој прв вгради аирбег во возилата? волво се разбира... не за џабе е епитетот нај сигурно возило... а богами во таа класа на иновации, кој прв стави АБС во возилата?... а кој прв АСР? ај погодете... не се ни германци ни јапанци... се е тоа технологија на волво... одпосле со еден куп модификации почнаа сите други возила да тураат... ајде, реков јас.. кој сака да ги измериме нивото на опрема помеѓу волво и друга кола... на прмер ајде волво Ѕ70 од 1998-ма година и еве еден мерцедес или бмв од иста класа на возила ама 10 години подоцна, да се увериме кој е технолошки понапред...
и за крај... чив е концептот и сопственоста на ПАТЕНТИРАНИОТ мотор со ознака Т5?????
и уште нешто... немојте со заклучоци од ракав истресени или од комшии и пријатели слушнати, дека волвото е скапо за одржување и скапи биле деловите... денес купив и сменив стабилиизатор, на предно лево тркало,го извадив фабричкиот што се заебал после 14 години пројдени и тоа се заебал пошто гумичето се скинало (можно е јас да сум крив за тоа) па влегло ѓубре... цена? 900 денари... да точно, баш така, околу 14 евра... колку е за пунто или пежо? а за мерцедес од таа година? а бмв? а јапански и корејски возила? збориме за квалитетни лимузини со исто годиште па и нека се понови или постари сеедно...
волво возилата се скапи за да ги купиш... а дека се скапи за одржување...? е па не се баш скапи или не се поскапи од било кое такво луксузно возило од исто годиште... си имаат свои моменти на пример дека потешко ке најдеш дел... да се наоѓа... ама нема да го имаш ДЕНЕС.. и тоа не е за се туку за специфични работи... додека и за бмв, мерцедес и слични коли исто тка не ти е се на ачик и достапно денес или вечер... ама тука ни е соседна грција или србија кои имаат претставништва и магацини кои имаат БУКВАЛНО се од резервни делови... па така, во нај лош случај ке чекаш 48 часа да стигне делот... толку...
--- надополнето: 22 март 2012 во 14:28 ---
нај новото што ни јас не сум го знаел... пред да се продаде фабриката во шведска... краш тест на волво бил правен со 120 км на час... тоа е скоро дуплопобрзо од сите други, вклучувајки ги и оние од светото тројство....Кој што сака и како сака нека каже, Волвото се прекрасни возила, и секако, не се усељачени и извулгаризирани како “германското тројство“, во смисла сон на секој гастарбајтер, новокомпониран бизнисмен и сл.
Безбедни, робусни, здраво направени, без експерименти.
Почитувам Волво!
не велам дека другите коли се ѓубре... далеку од тоа... и тие се безбедни, сигурни и јаки коли... ама волво им бега за нијанса или некој чекор е пред нив...
е сега, волво е во раете на друга фирма која гледа да се пордадат повеке возила, па е удрено на квантитет... и сеуште производството им е 90% за амерички пазар...