Војната на патиштата

  • Креатор на темата Креатор на темата Supervisor
  • Време на започнување Време на започнување
Си слушнал за оддржување на растојание помеѓу возилата така ? Негова грешка и кривица ке биди ако те закачи од позади. Од кај знае тој дали тебе ке ти излези пешак, куче, крава или ке ти пукни гума. Затоа е тоа минимално растојание помеѓу возилата. На крај на крајовите ке те закачи со толкава брзина со која и ти си возел, а пошто ти како совесен возач си возел со нормална и прписна брзина имаш доволно време да закочиш да не го удриш пешакот и со тоа да не го повредиш скраја да е да го оставиш на место( и да скапиш во затвор), а тој зад тебе пошто бил приморан од тебе и тој да вози со иста брзина и оджувал прописно растојание ке има време да закочи и да не се забие во тебе. Сите среќни и весели. Единствено мангупите што ке треба да возат како луѓе а не како на трки и што ке треба да излезите некоја минута порано од дома или ке стигните некоја минута покасно. Ќе има и такви на кои им се брза и се нервозни со гаста пошто тате им купил јака машина но за година две ке се изретчат и ке ни прават камени коцки за новиот пат кој ке ја поврзува Битола со Гевгелија преку Мариово.
И ова е проблем во градов. Сите се лепат позади тебе чиниш на Ф1 сте и секој сантиметар е важен.
 
И ова е проблем во градов. Сите се лепат позади тебе чиниш на Ф1 сте и секој сантиметар е важен.
Проблеми има многу во сообраќајната култура. Решенијата не чинат, премногу се комплицирани и со дупки. Работата е ако не можеш со арно тогаш со лошо. Решението е во црнобел закон кој лесно се толкува и големи казни. Само големи казни без таков закон очигледно немаат никаков ефект.
 
Ај замисли возиш со децата позади, некој ти претрча улица вон пешачки или на негово црвено, ти закочуваш а одпозади ти се забива комбе или камион ...
... претеравме со неказнување на пешаци !! Ај разбирам и да претрча на црвено или вон пешачки, ама кога нема никој во близина, а не на црвено или вон пешачки да се влече ко црево и загрозува сообраќај...
При брзини од 60 км/ч, што треба да биде максималната брзина низ град, во случај да претрча пешак возачот може безбедно да застане или во најлош случај да го удри со многу мала брзина, што би значело и мали повреди, но далеку од смрт. Исто така и возилата кои што се зад возилото кое нагло кочи ќе може да застанат.
Меѓутоа, сите пешаци кои починале од удар на автомобил ( во Скопје, во последниов период ), се прегазени со брзини над 100км/ч. Тоа е екстремна брзина за возење во град каде постои голема раздвиженост на луѓе. Брзините над 60км/ч припаѓаат на отворени патишта надвор од град. Надвор од секаков разум е да се оправдува брзо возење низ град каде што на ризик се ставаат животите на сите пешаци.
 
P.S. Многу пешаци забораваат на едно правило кое го учевме во основно - погледни лево и десно пред да ја поминеш улицата. Не знам за вас јас и кога е зелено на пешачки прво погледнувам да видам до кај се колите ако има некој залетан или со неисправни кочници после нема да имам можност да се објаснувам кој бил во право. А како возач сто пати имам видено невнимателни пешаци кои проаѓаат на црвено дури некои и не ни приметуваат се забораваат и одат. Претрчуваат преку улица а уште еден показатал на огрмоно непочитување на правилата е кога седат со вровите од кондурите и патиките преку работ од тротоарот додека чекаат на пешачки. Ќе те залепи некој автобус со ретровизор ќе се чудиш или ќе те подбутне некој од позади и отиде. Се стои еден метар од работ додека чекаш.
 
Може и двајцата да се виновни. Ако возиш побрзо од дозволеното и удираш во пешак кој поминува на црвено и тој сноси одговорност и ти сносиш одговорност. Поентата е да се одреди до кој степен е вината кај едниот и кај другиот.
P.S. не заборавај дека за пеашкот е многу полесно да избегне несреќа може да се движи брзо на каде сака а со кола не е баш така едноставно.
Он тоа го плаќа со живот а ти со затвор :) Единствена отстапка би била доколку некој ти рипне под кола.
 
P.S. Многу пешаци забораваат на едно правило кое го учевме во основно - погледни лево и десно пред да ја поминеш улицата. Не знам за вас јас и кога е зелено на пешачки прво погледнувам да видам до кај се колите ако има некој залетан или со неисправни кочници после нема да имам можност да се објаснувам кој бил во право. А како возач сто пати имам видено невнимателни пешаци кои проаѓаат на црвено дури некои и не ни приметуваат се забораваат и одат. Претрчуваат преку улица а уште еден показатал на огрмоно непочитување на правилата е кога седат со вровите од кондурите и патиките преку работ од тротоарот додека чекаат на пешачки. Ќе те залепи некој автобус со ретровизор ќе се чудиш или ќе те подбутне некој од позади и отиде. Се стои еден метар од работ додека чекаш.

А ја како пешак едно 5 пати сум била во ситуација на пешачки на зелено да бидам на сантиметри од некој да ме качи на хауба. А гледам и лево и десно и на булевари и на еднонасочни баш поради вакви дешавки.
Во ред е дека има некултура и кај пешаците, ама возачите се оние што можат да убијат, ја до сега не сум слушнала некој возач да загине откако удрил некого на пешачки.
Него кого браните во случајов? Или не ви кажаа име од штаб? @Ireal ?
 
Он тоа го плаќа со живот а ти со затвор :) Единствена отстапка би била доколку некој ти рипне под кола.
Да освен ако си некој бездушник инаку тоа и ти ќе си го носиш цел живот со себе. Нема врска баш ради тоа со што се плаќа треба сите повнимателни да бидеме.[DOUBLEPOST=1456570558][/DOUBLEPOST]
А ја како пешак едно 5 пати сум била во ситуација на пешачки на зелено да бидам на сантиметри од некој да ме качи на хауба. А гледам и лево и десно и на булевари и на еднонасочни баш поради вакви дешавки.
Во ред е дека има некултура и кај пешаците, ама возачите се оние што можат да убијат, ја до сега не сум слушнала некој возач да загине откако удрил некого на пешачки.
Него кого браните во случајов? Или не ви кажаа име од штаб? @Ireal ?
Точно. Поентата е да не се гледа еднострано. А се случуваат и сообраќајки ради невнимателни пешаци е сега дали некој загинал како последица на тоа не знам. На мислење сум дека баш ради тоа инаетење ја сум пешак што сакам ќе правам гинат луѓе. Држете ги очите отворени и внимавајте.
 
2 лица загинаа утринава на магистрала Струмица - Радовиш. Судар на камион и пасат. Од камионот излетала 72 годишна жена , а од пасатот загинал 25 годишен момак од Штип.

Страшна глетка било. :(

пасат.jpg
 
А ја како пешак едно 5 пати сум била во ситуација на пешачки на зелено да бидам на сантиметри од некој да ме качи на хауба. А гледам и лево и десно и на булевари и на еднонасочни баш поради вакви дешавки.
Во ред е дека има некултура и кај пешаците, ама возачите се оние што можат да убијат, ја до сега не сум слушнала некој возач да загине откако удрил некого на пешачки.
Него кого браните во случајов? Или не ви кажаа име од штаб? @Ireal ?
возиш ли ти воопшто кола или само тресеш зелени ? Ја сум и возач и пешак и ја знам проблематиката, а имам возено и во Загреб и во Белград и во Истанбул и во Тирана и во Солун... во центрите на градовите, таму каде 60% од наши возачи ќе се покакаат..
Пешаакот треба да гледа и коли, не само семафор, семафорот не згазил никој... Ако не одиш во странство, достапни се на интернет странски весници, еве јас пратам хрватски и српски. Во Хрватска по новите ЕУ закони ригорозно се казнуваат и пешаци и велосипедисти, а има случај и на потполно ослободување на возачи, (не зборувам за тајкуните како Хорватинчиќ што има насмрт згазено 4 лица и повредено бајаги а никогаш не му е одземена ни дозвола), зборувам и за обични граѓани.[DOUBLEPOST=1456575633][/DOUBLEPOST]
40 км/ч во град е бавно возење? Ако си возач, возачката да ја скинеш одма! Без дискусија.
40км/ч на булевар со 4 ленти е опасно бавно возење... единствено ако е оправдано ако има застој, колона. Па со намалувањенот на спид лимитот во град од 60 на 50 не е ништо подобро. Јас кога преминувам улица вон пешачки (а нема на многу места) многу е подобро е ако возат возилата 60 отколку 50, бидејќисега со 50 и 40 се смалува размакот меѓу нив и неможеш безбедно да преминеш...т.е. подобро е тој да помине со 60 и да си преминеш улица отколку на згусната колона да претрчуваш меѓу возила како што прават грото пешаци..
 
Последно уредено:
возиш ли ти воопшто кола или само тресеш зелени ? Ја сум и возач и пешак и ја знам проблематиката, а имам возено и во Загреб и во Белград и во Истанбул и во Тирана и во Солун...


40км/ч на булевар со 4 ленти е опасно бавно возење... единствено ако е оправдано ако има застој, колона. Па со намалувањенот на спид лимитот во град од 60 на 50 не е ништо подобро. Јас кога преминувам улица вон пешачки (а нема на многу места) многу е подобро е ако возат возилата 60 отколку 50, бидејќисега со 50 и 40 се смалува размакот меѓу нив и неможеш безбедно да преминеш...т.е. подобро е тој да помине со 60 и да си преминеш улица отколку на згусната колона да претрчуваш меѓу возила како што прават грото пешаци..

Одма тебе на рели те праќаме. Па ти си бил искусен глупсон. :facepalm:

Во град, булевар може да има и 100 ленти по правец и кола ЌЕ ВОЗИ СО 40-50-60км/ч. Јасно?! Ако тој булевар е испресечен со пешачки премини, семафори и сл. ќе лази возилото. Точка! Нема "ама"...

А одговорот твој на моето... Се читаш што пишуваш? Поминувам вон пешачки (!!!) и подобро беше кога возеа побрзо. Демек, побрзо да поминат за и ти побрзо да поминеш? Па оди живеј покрај автопат, а цигари купувај на бензинска од другата страна. Секој ден ќе се "бркате" со колите.
 
Одма тебе на рели те праќаме. Па ти си бил искусен глупсон. :facepalm:

Во град, булевар може да има и 100 ленти по правец и кола ЌЕ ВОЗИ СО 40-50-60км/ч. Јасно?! Ако тој булевар е испресечен со пешачки премини, семафори и сл. ќе лази возилото. Точка! Нема "ама"...

А одговорот твој на моето... Се читаш што пишуваш? Поминувам вон пешачки (!!!) и подобро беше кога возеа побрзо. Демек, побрзо да поминат за и ти побрзо да поминеш? Па оди живеј покрај автопат, а цигари купувај на бензинска од другата страна. Секој ден ќе се "бркате" со колите.
ништо не се намалени сообраќајките со намалување на спид лимитот од 60 на 50.. бадијала некој ќе вози 50 ( а има што возат и 40 и зборуват на мобилен), кога има доста што возат 70-80...
- незамисливо е булевар да биде со пешачки без светлосна сигнализација и дисциплина на пешаците...
ај што нашите возачи не знаат да возат во другите метрополи, јас мислам и нашите пешаци ќе бидат проблем ако преминуваат на пешачки во соседните држави како кај нас...
 
сите се за никаде и возачи и пешаци. Ни правила почитуваат ни имаат општа култура со исклучок нормално.
 
http://reporter.mk/2016/03/12/фото-страшна-сообраќајка-во-скопје-м/

Денес пројдов од тука враќајки се од Шити мол и шо ќе видам! Хаос! Читам се слупал со Алтеа, а освен оваа друга кола не видов на раскрсницата (а не веруем да киднал), оти претпоставувам на ваква сообраќајка дека и Сеат-от е крш, до кај ќе догура така...
Лошо. Многу лошо!
 
За случајот со Фросина.
12920297_10209053580237806_5201100401221720526_n.jpg
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom