Да претпоставиме дека возач удира во пешак:
- пешакот поминал на зелено
- пешакот поминал на црвено
- пешакот поминал на обележан пешачки премин
- пешакот поминал на место каде што нема обележан пешачки премин
- пешакот поминал на растојание од (не сум сигурен за бројката) 4 метри од раб на раскрсница
Возачот е ВИНОВЕН! Точка. Нема дискусија вака беше, така беше. Пешакот ја пресекува линијата на правец на движење на возилото кое удира во него така? Замислете во горните примери да беше: ТЕНК поминува... Појасно е зошто возачот СЕКОГАШ е виновен во сообраќајна несреќа со смртни последици по пешак? Еден автомобил во друг, ќе се докажува кој е виновен. Еден автомобил во камион, исто. Еден автомобил во автобус...виновен е автомобилот! Во автобусот има 10 - 20 - 50 лица и истиот се смета за "ранлив". Внимавајте, цело време автомобилот "удира" во нешто. Да не биде толку "страшно" возењето автомобил, само во една ситуација пешакот е виновен. Ако самиот скокне, истрча на/пред автомобилот. Треба да се донесе измена во Закон за безбедност...(ме мрзи цел назив) со која ќе биде наложено, секое возило да има камера што ќе снима сѐ пред возилото. Така ќе се тргне генерализирањето "овие/оние се вакви/такви/некакви".
А за случаиве: пијан, возел над 100 (нека е и над 50), црвено, пешачки... Затвор мин 3 год. Пешак со смртни последици? Минимум 10 год затвор!