Volkswagen pravese dobri auta zaklucno so Golf 3. Zasto eve malce fakti. Ziveeme vo MK, imame mali plati i ni treba vozilo sto e ekonomicno i EFTINO za odrzuvanje znaci ima eftini rezervni delovi.
Kaj benzincite Golf 1, se pokaza dobar motor, no karburatorite imaat dosta problemi, Isto i kaj Golf 2 (do 1.6 benzin) koj e poznat po problemite so Pierburg 2E2 karburatorot, Golf 2 1.8i (monopoint injection - Passat motor) se edni od najdobrite benzinski motori 1.8 - 90 Ks so injection. Golf 3, 1.4, 60KS trosi zasto sasijata e poteska, i e dobar, 1.6 e uste podobar a 1.8mi, 90KS vrv vo taa klasa do 2.0. Ima i 2.0 GTI verzija koj vazi za eden od najdobrite isto taka. E sega ide interesnoto. Najdobar motor koj e dokazan vo Golf 3 e 2.8 AAA kod, VR6. Osven visokata potrosuvacka sve drugo e top. Golf 3 ima problemi so rgjata ! Golf 2 nema tolkavi problemi so rgjata, a Golf 1 poradi starosta sepak ima dosta problemi so rgjata.
Golf 4 1.4 benzin, motorot e dobar, no Ima plasticen zatezac na rebrast kais, imaat problem so menuvacite.
Golf 4 1.6 benzin, motorot e odlicen, pukaat nitni na diferencijalot i go probivaat zvonoto na menuvacot, istekuva uljeto od menuvacot i cao - nov menuvac.
Dizel
Golf 1 - 1.6 dizel - odlicen motor - maana e sto nema samopodesuvacki ventili, Golf 2 - D super motor, dokazan, Golf 2 TD - znae da puka glavi no e mnogu podobar od D. Kaj niv nema problemi so menuvacite. Golf 3, 1.9D - prost motor, odlicen, 1.9TD - dobar motor (samo 10 KS pojak od D) i nema smisol da se zbori nataka - maani - problemi so kaisnicata na rabrast kais sto e na radilica, lezisteto na radilicata i kaisnicata e konstruktivno loso reseno i mozno e provrtuvanje na kaisot. Se jade celoto na radilicata. Problemot se resava. Golf 3 - TDI - 90 KS - odlicen motor, elektricno upravuvana gorivna pumpa, do kod na motor 1Z, nema problemi so kaisnicata kako kaj TD. do tuka site modeli imaat klasicno - eftino kvacilo so ednomasen zamaec i imaat federi na potisna ploca. No od Modelot Golf 3 1.9 TDI AHF kod na motor (110KS) - ist kako 1Z no ralika e vo turbinata so promenliva geometrija, ima EGR ventil koj ne moze da se zatapi, i vekje se vgraduva DMF - dvomasen zamaec i koga ke dojde red da se menuva kumplung set cenata e preku 600 EUR za nov. Golf 3 SDI e odlicen motor AHY (nema vrska so motorite vo Polo Classic, duri i Polo Fox ima razlicen motor). SDI (64KS) kaj Golf 3 nema DMF kumplung no ima EGR koj bez nikakvi problemi moze da se zatapi (Nema MAF senzor). No kupuvanje na SDI i D osven ako si penzioner nema logika. Kaj Golf 3 dizelite onie so 90 i 110KS patat i od problemi so menuvacite.
Golf 4, 1.9 SDI (50KS) - odlicen motor no za penzioneri, isto kako kaj Golf 3. 1.9 TDI - 90KS ima DMF (ovoj e motor so Roto pumpa i jade sekakva nafta). TDI 110 KS (ima 2 modela 1 so roto pumpa, 1 TDI PD) onoj so roto pumpa jade sekakov dizel, a PD e mnogu poosetliv, 115 KS - PD odlicen motor, 116 KS PD odlicen motor, 130 PD odlicen motor, 150 PD isto taka odlicen motor. No kaj site modeli na Golf 4 se zabelezuvaat problemi so menuvacite. Taka da koj kupuva Golf 4 neka si stavi na strana uste 1200 EUR - 500 EUR za menjac i 700 EUR za kumplung set !
Drugi modeli na VW i poznati problemi.
2.5 TDI motorot - problemi so roto pumpata za nafta, problemi so podmackuvanjeto na bregastite vratila.
Passat B5, B5.5 imaat aluminiumski ramenja osetlivi na prednica.
Polo benzin 1.0 - aluminiumski motor - mozno e zaribuvanje pri laden start - problem so podmackuvanje pri niski temperaturi,
Polo benzin 1.4 - 1.6 problem so TPS senzorot (ima grafitni pisti koi se iznosuvaat brzo), problem so menuvacite. Istekuva maslo od semeringot na salterite !
Polo dizel 1.9 (nisto opsto so motorot na Golf 3 1.9 d) - Ima Lucas pumpa koja e mnogu problematicna i e osetliva na losa nafta. Problem so menuvacite. I sekako ovoj model na Polo ima dvomasen zamaec - DMF sto e mnogu skap pri promena.
Polo SDI 1.9 -mozni problem so menuvacot - znae da istece maslo od semeringot na salterot. No ima edna dobra strana - Nema DMF ! Ima konvencionalen kumplung set i menjacot kaj SDI i D ne se zamenlivi !. Ima EGR no nema MAF taka da EGR komotno moze da se zatapi bez problemi.
Audi A4 - Aluminiumski ramenja - osetliva prednica na dupki.
Audi A3 - kako Golf 4 prednica, no ima DMF kumplung set.
Pa sea videte koj VW ke zemete. Ete zatoa Golf 3 TDI 90 drzi cena, Audi A3 drzi cena, 2.5 TDI e poeftin od 1.9TDI pri kupuvanje, Polo D e poeftino od Polo SDI (koe drzi cena). Zasto Golf 4 TDI 1.9 - 90 KS drzi cena. Itn...