V O L K S W A G E N

  • Креатор на темата Креатор на темата Volkswagen
  • Време на започнување Време на започнување
Dzish напиша:
И мене така ми делуваше. Џамовите видете ги на што личат. Напред пасат, назад поло и капаче кровни носачи од 20 см.
Не е назад Поло, пасат си е. Туку разгледајте ја убаво сликата во повисока резолуција и ќе видите дека не е фотомонтажа
 
Dzish напиша:
a шо модел е ова? Прв пат го глеам...
Го најдов под името Concept A, мада се надевам пред да го пуштат во масовно производство ќе му дадат некое си боље име.
 
Ova e photoshop izrabotka. Gledajte gi ivicite na vtatata i primetete kolku e mala prednata vrata(covek ne moze da vleze).
passatrp0.jpg
 
Остај тие бубите мизерни дали имаш слушнато за голф 2 g60 чудовиште распрашај се па ќе прајме муабет


vw_golf_II_sedy_x_b.jpg
 
Legija напиша:
Остај тие бубите мизерни дали имаш слушнато за голф 2 g60 чудовиште распрашај се па ќе прајме муабет


Прегледај го приврзокот 1978


Во Голфот имам ставено интериер од G60!

За мотор потешко се наоѓа...мада до сега иам многу вложено во мојот Голф, а за продажба ми е...така што да менувам и мотор ќе бидам уште толку во загуба!
 
Abe luge, fotoshop ama kolicevo e top za nasive skopski guzvi + ne mora cel den da baras parking za da sednes u kafic na saat vreme.
 
VW е една од најдобрите марки што некогаш излегоа на автомобилската сцена. Во секаков поглед и дизајн и инженеринг.

Мене искрено повеќе ми се допаѓаат воздушно ладените модели (Буба, Буба комбе - Т1 особено, Тип 3 и 4 итн итн).

Новите ми се некако без душа.

Плус тоа овие постарите се креирани од Фердинанд Порше, име кое самото зборува за каков инженеринг има во нив!
 
Плус тоа овие постарите се креирани од Фердинанд Порше, име кое самото зборува за каков инженеринг има во нив!

Фердинанд Порше го има развиено мењачот за Југо 45 :smir:
 
Дојде и тој ден... Мислев дека никогаш нема да кажам, ама сум сопственик на Голф 1 :kesa:. Од денеска сите мои лоши работи за Голф ги повлекувам :helou:. Инаку моделот е произведен 1975 под хауба има 1.6 карбураторски бензин (моментално во неисправна состојба со минимален дефект). Намерата ми е... GTI- реставриран :vozbud:. Слики од возилото и повеќе инфо на темата за реставрација.
 
Дојде и тој ден... Мислев дека никогаш нема да кажам, ама сум сопственик на Голф 1 :kesa:. Од денеска сите мои лоши работи за Голф ги повлекувам :helou:. Инаку моделот е произведен 1975 под хауба има 1.6 карбураторски бензин (моментално во неисправна состојба со минимален дефект). Намерата ми е... GTI- реставриран :vozbud:. Слики од возилото и повеќе инфо на темата за реставрација.
Ооооо, ај честито Голф, колега...
Само...немој да видам нешто заради кое викам Гољф...како мрежа за кокошарник, шанкови, пластика, хахахахаха....
И, фала богу, бензинче :)
Ај да видиме што ќе излезе од тоа.
 
Ооооо, ај честито Голф, колега...
Само...немој да видам нешто заради кое викам Гољф...како мрежа за кокошарник, шанкови, пластика, хахахахаха....
И, фала богу, бензинче :)
Ај да видиме што ќе излезе од тоа.
Oд тоа што засега не ме бендисува се браниците кои не се оригинал туку се од 2-ка... Инаку остатокот според интернет страниците се е оригинал, така да дефинитивно нема да биде racing (т.е. можеби ке биде само под хауба ама ако начекам солиден 1.8 мотор кој ке можам да го “шверцнам“ како 1.6 и да го пишам во сообраќајна без А-тест, или поефтината варијанта само декла и вбризгување кое би го заменило постоечкиот карбуратор).

П.С. Заборавив да напоменам, има и “диф“ плински уред комплетен, кој највероватно ке ми донесе 50 еврони за акумулатор.

п.п.с. Фотки утре ако не ме мрзи.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom