Училиште според замислата на Стив Џобс

  • Креатор на темата Креатор на темата Setsuko
  • Време на започнување Време на започнување

Дали ваквиот тип на настава ќе биде ефективен и ќе ги продлабочи знаењата?


  • Вкупно гласачи
    75
Ја би да исфрлиме тоа ајпадите скроз, и едукација а не образование, предавањата под отворено небо со практични примери. Посебно добро по природа, билогија, физика, хемија, географија. Замислете го тоа набројување на сите растенија и животни, инсекти, карпи, сталактити и сталагмити, нивни карактеристики и својства, начин на живот. Опсерваторија под отворено небо со набројување на соѕвездија, ѕвезди и планети, учење на страни на светот, годишни времиња и нивното влијание врз околината, флората и фауната.....

Можи ајпад понекогаш да се однесе на час.....

Читајќи те се потсетив кога професорката по филозофија ни раскажуваше за Аристотел. Демек он се палел по ботаника, биологија and stuffs, па си направил перипатетичка школа тн. ликеон. Он шетал по тоа ботаничките градини или негде на отворено и им раскажувал на учениците лекции.
И професоркава ни вика „ај сега замислете јас ве однесам на Водно и идам напред и почнувам да ви раскажувам лекции. Гарант кога ќе се свртам да видам дал ме следите вие сите ќе бидете испопикани по грмушки.“ :cuc:
 
Денешниве деца треба да се учат на морал и култура ,џабе и да отвориме школи како од sci-fi филмовите дур не се сватат тие први две лекции не бива ништо .
 
Анкетава тесно некако, а баш мислев драстично ќе преовладува едното. :)
 
Анкетава тесно некако, а баш мислев драстично ќе преовладува едното. :)
Технологијата дава можности, ама за жал повеќето са неистражени, неиспитани, и ного од човеците не знаат точно у каква насока може да се искористе технологијата за да се подобре самио образовен процес.

Дали технологијата ќе го воде образовнио процес, или само технолошки ќе го надоградува образованието е клучното прашање. ;)
 
Технологијата дава можности, ама за жал повеќето са неистражени, неиспитани, и ного од човеците не знаат точно у каква насока може да се искористе технологијата за да се подобре самио образовен процес.

Дали технологијата ќе го воде образовнио процес, или само технолошки ќе го надоградува образованието е клучното прашање. ;)
Човеците много бараат од технологијата. А е обично орудие за работа. Нишчо појќе.
 
Човеците много бараат од технологијата. А е обично орудие за работа. Нишчо појќе.
Ами човеците не знаат шо точно може да праа и да напраа технологијата.
И затава нагаѓат и имат нереални очекувајна.
Од друга страна, тава отвара ного простор за истражувајне на улогата на технологијата у образованието. Само шо такво истражувајне кај нас е ного слабо/непостоечко. :)
 
Ами човеците не знаат шо точно може да праа и да напраа технологијата.
И затава нагаѓат и имат нереални очекувајна.
Од друга страна, тава отвара ного простор за истражувајне на улогата на технологијата у образованието. Само шо такво истражувајне кај нас е ного слабо/непостоечко. :)
Зборот ми беше човеците баараат инка со која на некој дибидус глуп ќе му туриш ум и од него ќе направиш човек. Одлично поле за земање пари од анксиозните малограѓански родители кои не сфаќаат дека нивното прекрасно синче кое не знае газот да го избрише е пропалитет и дека се што краделе ке спичка.
 
Зборот ми беше човеците баараат инка со која на некој дибидус глуп ќе му туриш ум и од него ќе направиш човек. Одлично поле за земање пари од анксиозните малограѓански родители кои не сфаќаат дека нивното прекрасно синче кое не знае газот да го избрише е пропалитет и дека се што краделе ке спичка.


Потрагата по инката е безвременска. Едноставно, денеска е технологијата. Утре ќе е нешто друго.
 
Не баш. Ама убаво е човек да сонува за такво нешто... :)
Види во право си за се. Да нема забуни не ми беше работата да противречам, иако погоре малку провоцирав. Јасно, има работи и технологии кои се добро испитани и/или исплатливи, а од друга страна има и работи кое не мирисаат на успех. И нормално нијансите измеѓу.
 
Ме депресираат вакви теми и да можев црвенко ќе ти стаев.
Боли да се дискутира на темава затоа што сме толку далеку од "како треба да биде" што ми се плаче.
Енивеј. Мојот утописки модел на едукативен систем е исфрлање на учење на било какви Информации.
Она што Постарите треба да ги учат Помладите е Како да размислуваат. Сакам некој да ме научи како да размислувам интелигентно, како да го Применам знаењето кое ми е на 1 клик оддалеченост.
Не ми треба некој да ме учи Географија, Историја, Физика, Биологија. Се што професорот може да ме научи физика, можам тоа, пута десет, да го научам сам на интернет. Иам на нет предавања од врвни факултети, предавања шо патем можам да си ги паузирам, да идам да серам и да си ги продужам. Ако нешо не ми е јасно, да го вратам. Ако пак не ми е јасно да го гуглам и еден од 10 извори сигурно ќе сфатам.
Значи, доста е со турање информации со инка. Не ми треба никој да ми Бира што ја да знам и што мене треба да ме интересира. Ми требаат Мудрости. Ми требаат Тајните на Среќата и Мирот, тајните на Животот.
Професорите треба да бидат спиритуални гуруа. Не ми треба Екатерина физика да ми црта атом на табла коа можам на јутјуб да глеам симни од LHC као судираат 2 атома и ги кршат на 150 дела. Не ми треба некој географија да ми предава затоа што НЕ МИ ТРЕБА. GPS, google maps, итн. Коа ќе ми текне на час географија у средно ми се кења. - Охридско езеро е длабоко 250 метри!
И што? И што КУР ако е длабоко 250 метри? Или 300? Или 30? Коа у 3 метри ми е над глава and thats all I care. Што кур бе ако ја иам таа информација.
Секоја Информација која можеби некогаш би ми паднало на памет дека ми треба, можам да ја гуглам и ја Имам. Ми треба знаењето како да ја Применам. Ми треба конечниот одговор на "И што?".


Сум ја прочешлал темава набрзина, и секако застанав тебе да те прочитам. Пола си апсолутно точен, ама пола невазможно тактички-скроз-погрешно.
Во моменталнава self-conscious состојба - во ред, но како очекуваш ако на дете му е оставено ИЗБОР, тоа да гугла basic физика, хемија или историја? Да слуша предавања, уопште да се интересира за нешто за кое воопшто нема базични втурнати-вгрло информации, кои ако не биле така наметнати, можеби воопшто немало да го стимулираат да се заинтересира за одредена тематика?

Преголем е ризикот детето да си губи времето на фејсбук и дота 24/7 ако биде оставено само да се информира од, да, каде-каде поквалитетно приложени информации, неголи да му се наметнати базичните општи информации, па пак нека се надоградува само ако веќе ги сметаме толку ентелигентни. По твојата логика за 250 метри дубочина, зарем повеќето информации не се ирелевантни во таков случај? Шо ме боли мене кур за прва свецка војна онака? Значи има многу бенефиции, во најмала рака разгибање на мозокот и мозочни активности, поштено нема ништо лошо во вишок информации. Ако незнаеше колку е длабоко, еве сега ќе имаше еден аргумент помалку. Скратено, ништо не штети имање и традиционалниот образовен систем кога веќе (под претпоставка) сите се едуцираат со уан клик ауеј.
 
Не е баш дека им е дадена целосна слобода да прават што сакаат на таблетите. Ќе имаат програми кои ќе се апдејтираат и со тек на совладувањето на една материја се преминува на нова. Концептот е сличен ко вообичаено предавање лекција, повторување па преминување на новото.

Јас гласав против од причина што не сакам експерименти во редовното образование. Нека има такви приватни училишта и нека функционираат за луѓе што сакаат така да се едуцираат, но класичниот модел не може да се исфрли целосно.
 
Не е баш дека им е дадена целосна слобода да прават што сакаат на таблетите. Ќе имаат програми кои ќе се апдејтираат и со тек на совладувањето на една материја се преминува на нова. Концептот е сличен ко вообичаено предавање лекција, повторување па преминување на новото.

Јас гласав против од причина што не сакам експерименти во редовното образование. Нека има такви приватни училишта и нека функционираат за луѓе што сакаат така да се едуцираат, но класичниот модел не може да се исфрли целосно.


Јас зборев стриктно за постот на год, инаку немам интернет да го ѕирнам клипот, но сфатив од котекст.
И јас сум за класичниот модел на образование, но АКО алтернативниот покаже добри резултати, дали во приватни или експериментални училишта како проекти или штагод..
Не гледам зошто не би го прифатиле. Секако без притисокот од мора-да-се-прифати оти е нели развој „напред“, технологијата е иднината и мора така, и сличности.
 
Јас зборев стриктно за постот на год, инаку немам интернет да го ѕирнам клипот, но сфатив од котекст.
И јас сум за класичниот модел на образование, но АКО алтернативниот покаже добри резултати, дали во приватни или експериментални училишта како проекти или штагод..
Не гледам зошто не би го прифатиле. Секако без притисокот од мора-да-се-прифати оти е нели развој „напред“, технологијата е иднината и мора така, и сличности.

Знам, затоа не те цитирав.

Го нема во клипот тој податок, туку го имам прочитано некаде на друго место од порано. И башка лично сум засегната околу проблемот, мислам дека со приморувањето да се прифати по секоја цена новиот модел ќе умре професијата професор. Иако во Македонија тоа е научна фантастика, невладиниве организации веќе имаат некои такви проекти, обучувачи од Европа или тренери што им покажуваат како е замислено ова да функцинира.
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: wot

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom