Aбе народе мислам за добар тјунинг само многу јак мотор да се најдит од овие чистачи шо ги викаат... (за делегации ко ќе врват тие БМВ најчесто шо свират да се тргниш...) појачана машина упм... знам еден шо начека таков мотор и сеа лом прајт...
Бато тјунинг е да ја чепнеш машината, да го дотераш подвозјето, да ги стегнеш кочниците, а не само да префрлиш јак мотор.
Пример за тјунинг за мене е Југово. На мотор од 1,600 кубци и само 8 вентили со сериски 88КС извлечени се 150КС без употреба на турбина што е е зголемување на моќноста од 70%. Максимална брзина до која е возен сега за сега е 210km/h, a забрзувањето е некаде околу 7 секудни до 100. Во моторот е скоро се доработено:
МОТОР
-ковани клипови
-288 степени брегаста
-проширени вентили во главата на моторот
-зголемена компресија на 10,8:1
-изедначени осовини
-конверзија од карбуратор на секвенцијално вбризгување
-рачно мапирани сензори
-издувна гранка 4-2-1
-каскадно напојување со гориво
-додатен ладилник за масло
-посилен алтернатор
-подолги односи на менувачот
-појачана корпа и ламела
КАРОСЕРИЈА И ПОДВОЗЈЕ
-каросерија спремена по FIA стандарди со ојачувања и дупли профили
-прогресивна работа на задното федер платно со 4 листа наместо 2
-појачани држачи на баланс штанглата
-попречни "санки" под моторот
-"коска" за спојување на предните амортизери
-тврдо полнети амортизери 50мм пократки соодветно и потврд
-рамења од Ланча (пошироки за по 15mm)
-вилушки од Поли (поцврсти)
-сите лагери заменети со SKF
-напред поголеми и самовентилирачки диск кочници
-диск кочници позади
-Пирели 185/55 R14 и Алесио бандажи
[URL=http://img40.imageshack.us/my.php?image=yugo01fhdr.jpg]
[/URL]