Tuning

Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
сакам да ве прашам дали некој од вас ги има видено алфите и delta integrale-turbo на Гоце(САФ) се надевам дека нема никој да прави проблем што го именувам наведениот.еден другар ми има нешто кажувано, ама ке се потрудам да направам некои слики и да се распрашам за перформансите.ке глеам да ги постирам у најбрзо време :helou::helou::helou::helou:
Ги имам видувано по слики, дај сликај ги па постави :)
 

Alek_rjk

Za prviot vpecatok nema vtora sansa
Член од
14 март 2006
Мислења
387
Поени од реакции
4
КАЛИБРАТА ФЕРАРИ ВЛЕАДЕЕ

:pos2:

Знаете за што ви зборам така? Оди мислење бр.148 (во оваа тема)
 
Член од
21 мај 2009
Мислења
876
Поени од реакции
466
тјунинг

е ова е за пример како се прави тјунинг во ретро стил.навистина е реткост да најде човек нешто вакво по скопските улици.јас сум за тјунинг ама не овој модерниот(нов чип,гуми и чао).нешто класика брат,да извадиш снага максимално.јас сум постар од вас,не знам колку ја паметите националната класа(фиќо).тоа беа тјунирани до таму да каросеријата пукаше на патосот кај педалите.го памтам еден дечко од скопје е,мислам дека го чува уште кај сервис Морски.национална класа до 850цм3.фиќото е мерено на радар кај катланово по завршување на шампионатот,поминал со 170км/ч.е тоа е за мене тјунинг.нешто што не паѓа во очи а пали асфалт.позз
 
S

StormRage

Гостин
Aбе народе мислам за добар тјунинг само многу јак мотор да се најдит од овие чистачи шо ги викаат... (за делегации ко ќе врват тие БМВ најчесто шо свират да се тргниш...) појачана машина упм... знам еден шо начека таков мотор и сеа лом прајт...
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
Aбе народе мислам за добар тјунинг само многу јак мотор да се најдит од овие чистачи шо ги викаат... (за делегации ко ќе врват тие БМВ најчесто шо свират да се тргниш...) појачана машина упм... знам еден шо начека таков мотор и сеа лом прајт...
Бато тјунинг е да ја чепнеш машината, да го дотераш подвозјето, да ги стегнеш кочниците, а не само да префрлиш јак мотор.

Пример за тјунинг за мене е Југово. На мотор од 1,600 кубци и само 8 вентили со сериски 88КС извлечени се 150КС без употреба на турбина што е е зголемување на моќноста од 70%. Максимална брзина до која е возен сега за сега е 210km/h, a забрзувањето е некаде околу 7 секудни до 100. Во моторот е скоро се доработено:

МОТОР
-ковани клипови
-288 степени брегаста
-проширени вентили во главата на моторот
-зголемена компресија на 10,8:1
-изедначени осовини
-конверзија од карбуратор на секвенцијално вбризгување
-рачно мапирани сензори
-издувна гранка 4-2-1
-каскадно напојување со гориво
-додатен ладилник за масло
-посилен алтернатор
-подолги односи на менувачот
-појачана корпа и ламела

КАРОСЕРИЈА И ПОДВОЗЈЕ
-каросерија спремена по FIA стандарди со ојачувања и дупли профили
-прогресивна работа на задното федер платно со 4 листа наместо 2
-појачани држачи на баланс штанглата
-попречни "санки" под моторот
-"коска" за спојување на предните амортизери
-тврдо полнети амортизери 50мм пократки соодветно и потврд
-рамења од Ланча (пошироки за по 15mm)
-вилушки од Поли (поцврсти)
-сите лагери заменети со SKF
-напред поголеми и самовентилирачки диск кочници
-диск кочници позади
-Пирели 185/55 R14 и Алесио бандажи

[URL=http://img40.imageshack.us/my.php?image=yugo01fhdr.jpg]
[/URL]
 

kIRe9

OK. u'r right
Член од
4 март 2009
Мислења
1.419
Поени од реакции
73
ија југовоооо.. лудница е... е ова мене ми се свиѓа... а не на некоја лада да акнеш ефтини пластики... :zver::zver:
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
колку те фати ова?
Не е мое на еден човек од Белград е инаку тој е инжинер и има над 50 години значи крајно сериозно е пристапено кон проектот без никакви импровизации или компромиси за штедење на пари. Користени се се видни марки (Valeo, Sparco, Weber, Marelli, Bosch,Motul, Pirreli, Veglia, VDO...)

Незнам точно ама само каросеријата која е по FIA стандарди е директно нарачана од спорскиот одел на Застава и чини околу 1200 евра.

Целиот систем за електронско вбризгување чини околу 2000 евра порачувана од Германија, а мапирњето (подесување) се изведува во пракса. Значи колата се вози 1000-2000км и притоа се дотеруваат сензорите како најдобро би работеле во наши услови (слаб квалитет на нашето гориво) Слабото гориво ги всушност ги ограничува нашите тјунери бидејќи несмеат да ги форсираат моторите за да не дојде до самодетонации. Доколку би имале 100 октанско гориво на пумпите колава би извлекла 15 КС повеќе. А од друга страна електорнсково вбризгување секогаш вади 10-20% повеќе сила од карбуратор плус штеди и до 3-4 литри гориво така да со тек на време се исплаќа.

Фарбањето е околу 1000 евра, внатре седиштата се од Пежо, инструментите се италијански и чинат над 300 евра. Брегастата чини околу 300 евра и е порачувана од Белгија, 4-2-1 издувот е Cobra од Америка, кованите клипови се 600 евра, Пумпата за гориво е од AUDI V8 за мотори од 500КС...

Според мене некаде околу 10 000 евра
 
Член од
30 јуни 2008
Мислења
493
Поени од реакции
13
Кочниците сменети се ?:smir: Пошо овдека на сликава ми изгледаат исти, иако не ми се верува дека вакво нешто би ги имало фабричките кочници.:nesvest:
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
Кочниците сменети се ?:smir: Пошо овдека на сликава ми изгледаат исти, иако не ми се верува дека вакво нешто би ги имало фабричките кочници.:nesvest:
Сменети се тотално.

Напред наместо полни 227mm дискови од Југо, ставени се 257mm самовентилирачки од Фиат Пунто Турбо. Разликата е во тоа што после 10 посилни кочења полните дискови се загреани и доста го продолжуваат патот на кочење, додека самовентилирачките се ладат константно.

Позади наместо барабан кочници ставени се исто така диск кочници (227mm со соодветен ротор и адаптер)

Клештите и дисковите се од англиско производство (TRW-Lucas), пакните германски (АТЕ).

Користено е Motul Dot 5.1. масло за кочење кое трпи доста повисока температура од стандардното. Вграден и серво уред на кочниците од последната гернерација.
 

Kriticar

дискриминатор
Член од
7 мај 2007
Мислења
1.037
Поени од реакции
5
сајСиГа дај некое линкче за југцево нешто повише или некоја слика плус ако имаш :smir:
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
Имаше тема за Југово на фан клубот ама мислам дека ја избришаа бидејќи започнаа нешто да се препираат. Оваа е што ги имам некои постари слики на компјутер









Инаку карактеристично за ваквите спортски дотерани мотори е што и покрај големата сила тие се однесуваат како сериска кола некаде до 3000 вртежи меѓутоа кога моторот ќе се заврти над 3-4000 вртежи станува ѕвер. Виновна за ваквиот карактер е брегастата осовина со поголем лифт на вентилите во однос на фабричката.
 

kIRe9

OK. u'r right
Член од
4 март 2009
Мислења
1.419
Поени од реакции
73
ЈУГОВО КОРНЕ... ја би радо вакво да имам него некое количе мало ново за истите пари...
ЈУГО rulzzzzzz сеа еве еден другар присобира пари ке го средуе малце од малце да го напраи 70hp и симињање,гуми, стегање... за нашиве простори за малце пари тоа е ... али југцево горе... no comment :zver:
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
Ова е стајлнг не тјунинг :nenene:
Не ми се баш бендисува вакво китење на кола повеќе почитувам јака машина иако и стајлингот е добар ако не се претера
 

Kajgana Shop

На врв Bottom