Тјунирање на скутери до 50cc

  • Креатор на темата Креатор на темата KaKtus
  • Време на започнување Време на започнување

Колку кубика има ваштиот скутер

  • 50

    Гласови: 50 67,6%
  • 70 или 80

    Гласови: 8 10,8%
  • 100 или 125

    Гласови: 3 4,1%
  • 15о или 180

    Гласови: 6 8,1%
  • 200 или 250

    Гласови: 1 1,4%
  • 400 или над 500

    Гласови: 6 8,1%

  • Вкупно гласачи
    74
Ова ти доаѓа како што е турбото кај колите, така ова кај веспите.

Односно е поврзано со карбураторот, и кога ќе дадеш гас, да не чекаш тоа секундарно растојание од давањето на гас - до примање на бензин.
Одма прима веспата, нема ни 0,0000001 секунда разлика од тоа кога ќе ја завртиш рачката за гас.
Корисна работа е ова за оној кој сериозно се грижи за неговата веспа (со кит)


благе везе нема ова што го напиша... на исток има сонце и зелена трева а во јужна африка има песок... тоа ти е едо те исто, е тој ти е муабетов...

таа боца се става кај мотори што се тјунирани имаат поголема дизна на карбураторот од пропишаната, па со нејзе се добива подобар старт... ама само старт. кога ке повлече вакумот повлекува и од него, ама како што реков само на почетокот. над 2500 обртаи веке нема функција, исто како и да го нема... а скутерите во лер работат на околу 1800 до 2100 обртаи... така да тоа е тоа...
 
Не ме цитирај ако веќе не кажуваш ништо паметно, туку само тролаш.

Да океј, можда направив глупа споредба.
Турбото работи на принцип на издувните гасови од колата.

А тоа дали ќе тресам нешто, не треба ти да се грижиш.
А ти па што пиша еден паметен пост бог да чува ама не видов дека си дете има време ке научиш со тек на времеќ ама прво треба да научиш да читаш зошто на три поста над твојот е објаснето за што служи ова. Така да уживај си еден ден може и нешто паметно ке пишеш :smir:
 
vaka ako nekoj se razbira od vespi da mi pomogne malce
imam kinez 50cc 4t izgubi kompresija pa resiv da go pravam 80cc i staviv
cilindar i klip od toj sto e okolu 78cc neznam kolku mm bese
ventilite se nastelani za 80cc kit poveke otvarat izgleda staviv posiroka usisna grana filterot za vozduh auspuhot karburatorot se e stanadard a i toa kais lameli federi rolni variator se e standarno sto bese na nego poentata e motorot odi isto okolu 65-70 km/h kako koga bese 50cc trosi za skoro eden litri poveke od koga bese 50cc (sega trosi 4.5 litri na 100km) ama vlece poveke nagore nadole isto odi sega fintata e kako da go napravam da odi okolu 80 i da ima malku bojli start bar da trosi kako sega ili bar na 4 litri da e
ps: dali taa boca za vozduh (kako i da i e imeto) dali ke ima nekoe dejstvo vrz cetritakten motor

--- надополнето ---

Шо имаш намера да му прајш? Вака прилично “спортски“ изгледа за прпало од 50-150 кубици...
pa jas vakov baram da kupam posto lici "sportski" za prpalo od 50cc a mojov ima eden nikakov taka kako skapana konzerva so nikolvan poklopec e a i motorot ne se cue deka raboti vakov kako na slikata gore navedena mozes malku da go seknes da go dupnes i da brci dobro i da izgleda dobro :toe:
 
А ти па што пиша еден паметен пост бог да чува ама не видов дека си дете има време ке научиш со тек на времеќ ама прво треба да научиш да читаш зошто на три поста над твојот е објаснето за што служи ова. Така да уживај си еден ден може и нешто паметно ке пишеш :smir:

Епа кога ти вака возрасен, се најде со деца да се објаснуваш, тогаш ти треба да си го измериш уште еднаш паметот :)
 
vaka ako nekoj se razbira od vespi da mi pomogne malce
imam kinez 50cc 4t izgubi kompresija pa resiv da go pravam 80cc i staviv
cilindar i klip od toj sto e okolu 78cc neznam kolku mm bese
ventilite se nastelani za 80cc kit poveke otvarat izgleda staviv posiroka usisna grana filterot za vozduh auspuhot karburatorot se e stanadard a i toa kais lameli federi rolni variator se e standarno sto bese na nego poentata e motorot odi isto okolu 65-70 km/h kako koga bese 50cc trosi za skoro eden litri poveke od koga bese 50cc (sega trosi 4.5 litri na 100km) ama vlece poveke nagore nadole isto odi sega fintata e kako da go napravam da odi okolu 80 i da ima malku bojli start bar da trosi kako sega ili bar na 4 litri da e
ps: dali taa boca za vozduh (kako i da i e imeto) dali ke ima nekoe dejstvo vrz cetritakten motor

--- надополнето ---

pa jas vakov baram da kupam posto lici "sportski" za prpalo od 50cc a mojov ima eden nikakov taka kako skapana konzerva so nikolvan poklopec e a i motorot ne se cue deka raboti vakov kako na slikata gore navedena mozes malku da go seknes da go dupnes i da brci dobro i da izgleda dobro :toe:

таа боца (бустер боца) уствари и само за четиритактен мотор е. би требало да ја намали за малку потрошњата. што се однесува до крајната брзина, ке треба да ставиш малку поголема грана и поголем издув. проблем е веке со поголема кубикажа кога се става стандард ауспух од помала. сигурен сум дека со поголем издѕв ке ја кренеш крајната брзина за барем уште 10... ова е веке проверено на неколку мотори кои добиле апдејт на машина...
 
Епа кога ти вака возрасен, се најде со деца да се објаснуваш, тогаш ти треба да си го измериш уште еднаш паметот :)

Тој пост беше за да прочиташ нешто и да да нучиш нешто за друг пат да не трескаш зелени, не мислам да си го мерам паметот со пубертетлија кој мисли дека се знае а уствари е дрво неделкано. И не мислам да се расправам повеќе со тебе очигледно немаш мозок да сватиш некои работи.
 
таа боца (бустер боца) уствари и само за четиритактен мотор е....
bas ke plesnam nekoj auspuh od 125 ili 150 ili na kraj kraeva u motoparts ima eden eptem dobar nesto yosimura taka nekako se vika ama eptem e dobar za kineski vespi i e samo 4000denari a inace mojata vespa nosi masina od kymco agilaty.vitaliti 50cc 4t a bocava e okolu 20e samo kako se stava mislam na koj del od karburatorot bas planiram da go sredam koska pa taka da sekoja pomos mi e dobredojdena zasto okolu vespi nesum diral nigogas a inace sum avto mehanicar(malku i elektricar) tnx
 
bas ke plesnam nekoj auspuh od 125 ili 150 ili na kraj kraeva u motoparts ima eden eptem dobar nesto yosimura taka nekako se vika ama eptem e dobar za kineski vespi i e samo 4000denari a inace mojata vespa nosi masina od kymco agilaty.vitaliti 50cc 4t a bocava e okolu 20e samo kako se stava mislam na koj del od karburatorot bas planiram da go sredam koska pa taka da sekoja pomos mi e dobredojdena zasto okolu vespi nesum diral nigogas a inace sum avto mehanicar(malku i elektricar) tnx

гледај на сликата она што ке ти го кажам. воопшто не е комплицирано.
dba9d291759ae27a40731d3f2f5412ab.jpg

боцата ке ја монтираш што поблиску до карбураторот ама во хоризонтална положба, а металниот приклучок од боцата да биде нај доле. ја стегаш со везиците-црни на сликава. понатака, има едно мало црево (во принцип црно е) кое иде со бензин од резервоар, до карбуратор. тоа црево го пресечуваш и на двата краја го вметнуваш она пластичното црното како буквата Т. значи како што е поставено сега на сликата, левата и десната страна на цревото се става. третата, т.е. долната страна му го закачуваш она цревцено прозирно, и директ по нај краток можеш пат во бустерот-боцата во приклучокот за неа. пази да биде цревцето комотно и лабаво, не презатегнато, зашто од вибрации може да испадне т.е. да се откачи и тогаш се знае... ке почне да тече бензин. важно да се знае УПОТРЕБУВАЈ СТЕГИ НА СИТЕ КРАЕВИ ОД ЦРЕВАТА!!!
 
ta boca fsusnost e kako sise vnatre nema bas nisto otidov u prodavnica i razgledav nesto i imase ista kako na slikata gore i imase malossi ova gore na slikava e bas Boca (vnatre ekako limenka nema nisto federi gumi ventili) volumenot vnatre na bocive e nekade okolu 100-125 ml .a i cenata e solena 50 evra za boca :nenene:. pa na net vidov lugeto pravat sami i ja si napraviv :jaj: zedov malo sise nesto kako epruveta e od 100ml na tapata izbusiv dupka staviv nastavka za crevo koja se stega kako straf i potoa okolu staviv ziva guma(toa sluzi za lepenje na ladilnici plastiki cooleri abe se lepi u pm) i staviv okolu toa potoa celata ja izlepiv so elektricna traka(izolir) i go presekov creloto sto izleguva od usisnata grana i odi do vakum pumpata za gorivo i na nea staviv T spoj za tenko crevo i eve nesto slikicki za nekoj sto bi sakal da si napravi sam
DSC00806.jpgDSC00804.jpgDSC00805.jpgDSC00803.jpgDSC00802.jpg
i eve go zaklucokot po edno kratko vozenje koga davas gas od ic pa nagore primi poubavo a i motorot taka pobrgu pojde i koga pustam gas od max pa nakaj min nema takvo gusenje (grooooooooo groooo grooo) i masinata u ler raboti po smireno i nema vibracii a za top speed nemase kaj da go mavam(posto ne e skuter za voda) posto do 60 go butav i kako malce poubavo raboti ne e kako sto mislat drugite toa e kako turbo kaj kolite pa neznam ke leta ili pak uste pred da stisnes gas ke pojde :vozbud:
Sepak sum zadovolen od bocickata ako smali potrosnja ke bidam uste pozadovolen a se mislam deka ja neam staveno dobro zaosto ja zakaciv za usisnata cevka pred karburatorot bidejki crevo podolgo neam a ova bese edinstveno mosto kaj moze da bide fiksno
isto ke me prasate neam stegi na crevata bratceee jas edvaj gi nabiv na T spojkata zosto ona e pogolema odosto treba da bide a i crevata se eptem kruti
Ps: motorot nikogas ne e mien i samo go brisam so krpa ili so vozduh ja duvam prasinata zatoa e se lom Tnx to onak za objasnuvanje na rabota i do Dzo0le za slikata ( od slikata pocna rasprava sto e a sto ne e bocava)
Ps No2: ova nema kojznae kolku da vi dade sila samo mal boost pa vespata ke "letai" a i malku pomala potrosuvacka do nekoi 200-300grama :toe:
 
ta boca fsusnost e kako sise vnatre nema bas nisto otidov u prodavnica i razgledav nesto i imase ista kako na slikata gore i imase malossi ova gore na slikava e bas Boca (vnatre ekako limenka nema nisto federi gumi ventili) volumenot vnatre na bocive e nekade okolu 100-125 ml .a i cenata e solena 50 evra za boca :nenene:. pa na net vidov lugeto pravat sami i ja si napraviv :jaj: zedov malo sise nesto kako epruveta e od 100ml na tapata izbusiv dupka staviv nastavka za crevo koja se stega kako straf i potoa okolu staviv ziva guma(toa sluzi za lepenje na ladilnici plastiki cooleri abe se lepi u pm) i staviv okolu toa potoa celata ja izlepiv so elektricna traka(izolir) i go presekov creloto sto izleguva od usisnata grana i odi do vakum pumpata za gorivo i na nea staviv T spoj za tenko crevo i eve nesto slikicki za nekoj sto bi sakal da si napravi sam
Прегледај го приврзокот 37596Прегледај го приврзокот 37597Прегледај го приврзокот 37598Прегледај го приврзокот 37599Прегледај го приврзокот 37600
i eve go zaklucokot po edno kratko vozenje koga davas gas od ic pa nagore primi poubavo a i motorot taka pobrgu pojde i koga pustam gas od max pa nakaj min nema takvo gusenje (grooooooooo groooo grooo) i masinata u ler raboti po smireno i nema vibracii a za top speed nemase kaj da go mavam(posto ne e skuter za voda) posto do 60 go butav i kako malce poubavo raboti ne e kako sto mislat drugite toa e kako turbo kaj kolite pa neznam ke leta ili pak uste pred da stisnes gas ke pojde :vozbud:
Sepak sum zadovolen od bocickata ako smali potrosnja ke bidam uste pozadovolen a se mislam deka ja neam staveno dobro zaosto ja zakaciv za usisnata cevka pred karburatorot bidejki crevo podolgo neam a ova bese edinstveno mosto kaj moze da bide fiksno
isto ke me prasate neam stegi na crevata bratceee jas edvaj gi nabiv na T spojkata zosto ona e pogolema odosto treba da bide a i crevata se eptem kruti
Ps: motorot nikogas ne e mien i samo go brisam so krpa ili so vozduh ja duvam prasinata zatoa e se lom Tnx to onak za objasnuvanje na rabota i do Dzo0le za slikata ( od slikata pocna rasprava sto e a sto ne e bocava)
Ps No2: ova nema kojznae kolku da vi dade sila samo mal boost pa vespata ke "letai" a i malku pomala potrosuvacka do nekoi 200-300grama :toe:

ова што си го направил беше втора фаза што сакав да ја кажам како опција... браво... јас имав друго направено... наместо боцата метална направив од манжетна за мењач на застава... подобар ефект на тргање не сум имал... значи кога ке повлечеше вакумот манжетната се собираше и кога ке пуштиш во лер, пак се отвараше... потполно истиот ефект го добив како со бустер боцата... толку...
 
ова што си го направил беше втора фаза што сакав да ја кажам како опција... браво... јас имав друго направено... наместо боцата метална направив од манжетна за мењач на застава... подобар ефект на тргање не сум имал... значи кога ке повлечеше вакумот манжетната се собираше и кога ке пуштиш во лер, пак се отвараше... потполно истиот ефект го добив како со бустер боцата... толку...
pa i jas sakav ama nemav niedna manzetna doma :( posurfav po skafcinjata po garazata i edinstveno ova go najdov i bas planiram da stavam nesto kako manzetna ili onie gumi kako na kros na amortizerite samo fintate e u kubikaza mislev deka striktno od 100-125ml a inace sto motor bese toj sto mu stavi toa? a dodusa pa manzetnata od menjac e talku so volumen max da e 150ml tvoeto e kako Malossi buster sto e kako manzetna samo sto vnatre ima feder

--- надополнето ---

sega najdov manzetna za letva na volan na 101 taman e :vozbud:
 
Ej сте ја откриле америка :)

Yamaha слична “играчка“ вградуваше во сите RD модели кои се произведуваа од 80-та до 95-та одприлика... сосема случајно дојдов до RD-80 пред неколку години, се убив од думање шо ѓаол е то куралото, и шо функција има? Без него, моторот несака да работи, а со него каде каде подобри перформанси има... а ништо, една пластична боца со логото на Yamaha и едно црево. Излезе дека тоа е тоа :)
 
Ej сте ја откриле америка :)

Yamaha слична “играчка“ вградуваше во сите RD модели кои се произведуваа од 80-та до 95-та одприлика... сосема случајно дојдов до RD-80 пред неколку години, се убив од думање шо ѓаол е то куралото, и шо функција има? Без него, моторот несака да работи, а со него каде каде подобри перформанси има... а ништо, една пластична боца со логото на Yamaha и едно црево. Излезе дека тоа е тоа :)
:mist: jak izum nema sto i jas se utepav od mislenje:raz: sto k... e to a toa da ti e samo boca :pehar:
 
:mist: jak izum nema sto i jas se utepav od mislenje:raz: sto k... e to a toa da ti e samo boca :pehar:
Ај малце постручно да образложам како чудово работи...

двотактната машина нема вентили, и пали на секое качување на клипот нагоре. Наместо вентил, на усисната грана има “лептир“ кој се затвара откако ќе почни клипот да прави компресија. Но, дел од таа компресија се враќа низ лептирот назад до карбуратор (некои двотактни мотори знаат и да фрлат бензин низ карбуратор поради лошото затварање на лептирот најчесто поради дотраеност и да го изводенат филтерот за водух). Е тука тоа шише го има ефектот. Наместо низ карбуратор, целата таа смеса се собира во него, и кога клипот доаѓа на точка да повлече гориво, има екстра компресиран воздух зачуван во “тубето“ кој што лесно протекува до цилиндарот. Со тоа се зголемува компресијата, автоматски се подобрува согорувањето и моторот има подобри перформанси.
 
da taka na dvotaktni a kako sto citav gledam za cetritaktnite 50'ki so toa cudo pomalku trosele a na performans nemale eptem bost malku na start:motor: i malku na finish a za dvotakno su u potpolnost u pravo
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom