Корун така ти си мислиш... Земи со 110 закочи на 0 едно 10 пати со ред. На 11 прекрстисе и замолиго горнион да ти поможи ако предниот барабан почне да блокира (а има доста добри шаснси да блокира). Знаеш колку можеш да се повредиш да падниш со 60 ако блокира предно тркало? Може да се влечкаш по асвалт 15 метра.
И после ке речиш дека ке идел 110? Никој тоа не го оспорува ако ставиш 250 машина ке оди и повеќе, финтата е што би се десило ако треба да избегнеш препрека на пат, или нагло кочење повеќе пати....
Колку за инфо, почнаа дискови да ставаат напред во новите камиони, со екстра вентилација. Барабан кочењето го оставаат за назад каде што има помали оптеретувања, а и блокирањето при силни напрегања и загревања е најголем проблем на барабаните.