Тјунирање на скутери до 50cc

  • Креатор на темата Креатор на темата KaKtus
  • Време на започнување Време на започнување

Колку кубика има ваштиот скутер

  • 50

    Гласови: 50 67,6%
  • 70 или 80

    Гласови: 8 10,8%
  • 100 или 125

    Гласови: 3 4,1%
  • 15о или 180

    Гласови: 6 8,1%
  • 200 или 250

    Гласови: 1 1,4%
  • 400 или над 500

    Гласови: 6 8,1%

  • Вкупно гласачи
    74
Инаку од поодамна ЕЈСИД го продаде својот XOR.
А тоа што си напишал дека со кит ќе ти зариба машината нема врска, како може? Коа со кит ти идат цилиндар, клип и ред други работи....фактички целата машина....само ако не му ставиш малоси варијатор или полинини speed control може фабричкиот повеже да се троши, или доколку не му смениш примарен или секундарен пренос. Само квалитетно уље и ќе си трае машината долго време :helou:

Уфф , не сум знаел за Ејсид... :) , а иначе зарибува машината ... стави па ке видиш... единствено Аерокс може долго време да издржи... а тоа што кажа кактус за ауспух, нема везе... има еден дечко на ср 50 р стави риврс и му иде многу побргу и многу е послина машината, исто така и за ХОR... а за ШОТ моделот, незнам...
 
Зарибува машината после 20.000 километри(одрпилика) може и многу порано или покасно...зависи дали е aluminium или gus кит....али ако ставиш квалиетна радилица мислам дека нема да имаш многу проблеми.
 
он ке иде боље но истото можеш да го постигнеш со поефтин ауспух на пример џианели ехтра...тој ср 50 не прави толку обрати да го напуни...и да му извади мах..

а за кит трае колку го чуваш особено ако е base исто ко сериски ....не прајте глупи муабет
 
Корун така ти си мислиш... Земи со 110 закочи на 0 едно 10 пати со ред. На 11 прекрстисе и замолиго горнион да ти поможи ако предниот барабан почне да блокира (а има доста добри шаснси да блокира). Знаеш колку можеш да се повредиш да падниш со 60 ако блокира предно тркало? Може да се влечкаш по асвалт 15 метра.

И после ке речиш дека ке идел 110? Никој тоа не го оспорува ако ставиш 250 машина ке оди и повеќе, финтата е што би се десило ако треба да избегнеш препрека на пат, или нагло кочење повеќе пати....

Колку за инфо, почнаа дискови да ставаат напред во новите камиони, со екстра вентилација. Барабан кочењето го оставаат за назад каде што има помали оптеретувања, а и блокирањето при силни напрегања и загревања е најголем проблем на барабаните.

Еднаш или 2пати само ја иам возено веспава со 110... не викам дека кочев нагло или било шо...за препрека на пат никој мотор не е сигурен, а камоли мојон. Јас не реков дека се гордеам со то дека немат моторот дикови...само кажвам како го користам јас. Од камион до моторче имат едно минимум 2 тона разлика, сигурно дека ке има нови стандарди кај нив...Поентава на постов беше риплај на некој мислења како...колку е сигурно ако го тјуновам моторов, и после да возам со 80-90....

Така е, во 90% се користат дискови дури и на камионите и другите возила имаат и напред и назад, барабани мислам се ставаат само да се намали цената на чинење, што е случај кај поевтините автомобили, скутери итн..

Дај бе прво читајте моторов е '91 (во превод 1991 - година на производство) да не сакате вие гпс навигација да имат...
 
Дај бе прво читајте моторов е '91 (во превод 1991 - година на производство) да не сакате вие гпс навигација да имат...
Eпа '91 тоа е, праиме исклучок, ама моево е 2007 и пак назад има барабан, и уште многу други скутерчиња!
 
Еднаш или 2пати само ја иам возено веспава со 110... не викам дека кочев нагло или било шо...за препрека на пат никој мотор не е сигурен, а камоли мојон. Јас не реков дека се гордеам со то дека немат моторот дикови...само кажвам како го користам јас. Од камион до моторче имат едно минимум 2 тона разлика, сигурно дека ке има нови стандарди кај нив...Поентава на постов беше риплај на некој мислења како...колку е сигурно ако го тјуновам моторов, и после да возам со 80-90....
Тоа е и поентата на мојот одговор... Ако планираш еднаш да го дигнеш 100-ка во цело лето тоа е ок, тјунирај што сакаш, но ако планираш да се тркаш цело лето и да споредуваш која веспа е побрза од твојата :toe: заебано ке биде (а впрочем за тоа се тјунира :)). Инаку празен камион тежи 14 тона, па која е разликата во тежината со твојата веспа сам пресметај :)
 
За што служи оваа боца да појасни некој, и на кој принцип работи? Фала


dba9d291759ae27a40731d3f2f5412ab.jpg
 
Eпа '91 тоа е, праиме исклучок, ама моево е 2007 и пак назад има барабан, и уште многу други скутерчиња!

До 50-60 км на сат издржливи се барабани посебно на задно тркало (е сеа кинескиве шо се трошет после 2 коченја...јебига), не толку издржливи, колку шо добиваш за цената, зато и реков не знам колку се издржливи кинески моторчина со тјунинг да ги возиш околу 100 (+,- не ме фаќајте за збор..),а пак Априлиа и слични добри мотори немет гајле да се возет тјунирани (според мене, ак ви се десит не ми се лјтите:) ). За камиони не сум искусен, битно ми беше да потенцирам на разликата шо ја имет едниве со другиве диској...Не планирам да се тркам, страв ми е да го возам над 90 со мотор од девеесетите и ако едино му менвам делој би му клал оригинални...(целата поента не беше за тјунирање на мојов мотор туку за сигурност на други тјунирани моторчиња, најчесто 50цц, само доста беше “карање“ да не ја полниме темава оффтопици)
 
boast bottle mnogu skuterdzii se furaat deka e nitro...a vprocem sluzi da namaluvanje na potrosuvackata na izfrizirani skuteri

se spojuva so karburatorot..go sobira visakot benzin koj nastanuva pri naglo dodavanje i otpustanje gas...se ovozmozuva optimalno rabotenje na skuterot a da ne se zadusi

ne gledam nekoja svrha vo stavanje na Boast Bottle..bidejki ne se dobiva na performansi
 
ima li nekoj standarden auspuh za kineska vespa 50-125cc modelitebaram da kupam :D
images.jpg
sakam da go szeckam da pravam sportski :D
 
Ај не ве бришам.... Де бре зошто мислите дека 50-ките неможат да доодат до Берово? Со правилно возење, без големо оптеретување моторчето без проблем може да помине 500 км (просек по 50 на час=10 саати возење) како ништо без никакво застанување.

Dvajca drugari na tatko mi so tuniran tomos automatik imaat otideno do Ohrid i nazad a ne pa so vespa
 
За што служи оваа боца да појасни некој, и на кој принцип работи? Фала


dba9d291759ae27a40731d3f2f5412ab.jpg

Ова ти доаѓа како што е турбото кај колите, така ова кај веспите.

Односно е поврзано со карбураторот, и кога ќе дадеш гас, да не чекаш тоа секундарно растојание од давањето на гас - до примање на бензин.
Одма прима веспата, нема ни 0,0000001 секунда разлика од тоа кога ќе ја завртиш рачката за гас.
Корисна работа е ова за оној кој сериозно се грижи за неговата веспа (со кит)
 
Ова ти доаѓа како што е турбото кај колите, така ова кај веспите.

Односно е поврзано со карбураторот, и кога ќе дадеш гас, да не чекаш тоа секундарно растојание од давањето на гас - до примање на бензин.
Одма прима веспата, нема ни 0,0000001 секунда разлика од тоа кога ќе ја завртиш рачката за гас.
Корисна работа е ова за оној кој сериозно се грижи за неговата веспа (со кит)

А прво да отвореше на интернет да видиш како работи турбото кај колите и каква функција има и да видш за ова за другпат да не трескаш зелени по форум :smir:
 
А прво да отвореше на интернет да видиш како работи турбото кај колите и каква функција има и да видш за ова за другпат да не трескаш зелени по форум :smir:

Не ме цитирај ако веќе не кажуваш ништо паметно, туку само тролаш.

Да океј, можда направив глупа споредба.
Турбото работи на принцип на издувните гасови од колата.

А тоа дали ќе тресам нешто, не треба ти да се грижиш.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom