Тјунирање на скутери до 50cc

  • Креатор на темата Креатор на темата KaKtus
  • Време на започнување Време на започнување

Колку кубика има ваштиот скутер

  • 50

    Гласови: 50 67,6%
  • 70 или 80

    Гласови: 8 10,8%
  • 100 или 125

    Гласови: 3 4,1%
  • 15о или 180

    Гласови: 6 8,1%
  • 200 или 250

    Гласови: 1 1,4%
  • 400 или над 500

    Гласови: 6 8,1%

  • Вкупно гласачи
    74
Па ти викам, се заинтересирав за чудото што е и како е... најдов доста интересни анимации кои што покажуваат како работи и доста лесно сваќаш што е цаката, вака со пишување е малку потешко да се разбери. Ама да ме убиеш неможам да ги најдам кај се. И шишето, за мал мотор, нема потреба да е поголемо од обична лименка... ионака толкава е компресијата што ја создава самиот мотор :)

А четворотактниот мотор има усисен вентил кој се отвара и затвара, така што ефектот на “враќање“ на гасови назад низ карбуратор е минимизиран. Одтаму и намалениот ефект, бидејќи нема со што да се компресира шишето :)
 
E da ... samo sto kaj friziranite ova koga zgolemuvas kubikaza stavas pogolem usis izduf gi steluvas ventilite znaci se se zgolemuva za (malku) so sto i potrosuvacka na gorivo duri do 30/40% e tuka doaga bocava :wink: bidejki kaj "friziranite" motorcinja od 50cc ima premnogu smesa u usisot bidejki ventilite se stelat da se poveke vreme otvoreni znaci kaj nif e poenta koga imas gas do Max i go pustas u Min ima smesa koja ostanuva neiskoristena pa za sreca bocava ja asorbira i pre sledno davanje gas Min-> max nema nisto uloga kaj standardni motori koi ne se cepkani a kaj dvotaknite poveke se polni vajda posto jas pravev Search okolu 4t bidejki takov imam :motor:
 
dali ima nekoja vrska ako stavam auspuh od 150cc na 80cc da ne napravam nekoja belja da izgorat ventilite ili da se zgolemi portosuvackata? ili nesto slicno aj neka pomozi nekoj
 
dali ima nekoja vrska ako stavam auspuh od 150cc na 80cc da ne napravam nekoja belja da izgorat ventilite ili da se zgolemi portosuvackata? ili nesto slicno aj neka pomozi nekoj

Нема ништо да ти изгори или да ти се случи. Можи само да ти се промени силата на моторот, а најчесто во негативна смисла :) Сите што експериментираат со издуви (а не знаат што прават) најчесто го добиваат спротивниот резултат. Зошто?Епа затоа што ауспухот на 150-ката е пресметан спрема гасовите и протокот на 150 кубичен мотор а не на преправан 50 кубичен т.е 80 кубичен.
 
Нема ништо да ти изгори или да ти се случи. Можи само да ти се промени силата на моторот, а најчесто во негативна смисла :) Сите што експериментираат со издуви (а не знаат што прават) најчесто го добиваат спротивниот резултат. Зошто?Епа затоа што ауспухот на 150-ката е пресметан спрема гасовите и протокот на 150 кубичен мотор а не на преправан 50 кубичен т.е 80 кубичен.


нема да добие негативен ефект со издувите ако стави поголем. бидејки се скржави со цевките, ова кинезиве се помали и помали ставаат, дури цевшињата уште малку ке заличат како цевка за нескафе, така да тој од 150, ставен на 80-ка може да подобри во крајна брзина колку да иде...
 
Како и да е треба да се проба да се види. Знам ко мали се глупиравме со APN 6-ка со издувите. Што и да стававме (а не знаевме...стававме широки цевки и трошевме еден тон прохроми - тогаш џабе беа) никако не одеше како оригиналот :)) Дури без ауспух (изваден од грана) не одеше како со стандардниот ауспух (онај како топ спуштен покрај тркалата, не од оние новите како триаголник што ги правеа.
 
Како и да е треба да се проба да се види. Знам ко мали се глупиравме со APN 6-ка со издувите. Што и да стававме (а не знаевме...стававме широки цевки и трошевме еден тон прохроми - тогаш џабе беа) никако не одеше како оригиналот :)) Дури без ауспух (изваден од грана) не одеше како со стандардниот ауспух (онај како топ спуштен покрај тркалата, не од оние новите како триаголник што ги правеа.

друга е прикаската со двотактните, друга е со четири тактните. прво и основно сега, има правило. ако кушпиш кинез мотор, одма да му го смениш ауспухот, за да има подобро издувавање на гасови. втор момент е промена на филтерот за воздух, да му се извади она срањето со сунгери и еден убав спортски филтер. и со само овие 2 потези, ке добиеш и на стратна и на крајна брзина. другото не го чепкај, додека има гаранција, зашто ке ти отиде гаранцијата у ветер.

--- надополнето ---

абе ебеш му матер... купив ганц нов 150-ка летово, и му го гледам издувот... ф18 му е цевката за грана што е ставена... ф18 од надвор мерена... неможе бе со таа цевка да има добар издув... нема теорија...
 
blagodaram okolu sovetite ke odom seka po auspuhot od 150 pa za 5-6 dena ke vi kazam rezultati :motor:
a za dvotaktno samo orginalen 2t auspuh sportski i nisto drugo probuvav jas na honda dio 300 cuda cevki creva ova ona busenje dupki i na kraj si frlif 50e na tehnogas i :vozbud::vozbud::vozbud: + nesto federcinja na lamela rolnicki i dioto bese koska (taman pocna da odi 80-90 i zavlece) :zid:
 
blagodaram okolu sovetite ke odom seka po auspuhot od 150 pa za 5-6 dena ke vi kazam rezultati :motor:
a za dvotaktno samo orginalen 2t auspuh sportski i nisto drugo probuvav jas na honda dio 300 cuda cevki creva ova ona busenje dupki i na kraj si frlif 50e na tehnogas i :vozbud::vozbud::vozbud: + nesto federcinja na lamela rolnicki i dioto bese koska (taman pocna da odi 80-90 i zavlece) :zid:

Епа пред да завлечат најубаво одат :pos2:
 
Епа пред да завлечат најубаво одат :pos2:

да да... аааа хахахаха... проверено и со колите стари.. олд скул технологија... пред да зарибаат влечат како неарни... кога се фалев низ маало дека пезеецот ми иде 190 ме правеа неарен, а кога им покажав се чудеа а после 3 недели сеир ми маваа пошто зариба... ова се дешаваше како копиљ на 16 години:pos2:
 
:raz: zosto ne e taka i kaj kineskite 50ki (cetritaktni) nego me ostavi na pat pa go turkav 8 kilometri :zid: abe u mesto raboti prima gas pojdes i nesaka da prima gas a dioto 2taktno odese odese odese i ot ednas napravi pufffff i zastana :pop: pa staviv klip i kariki (kineski za 400denari) i go tutnav 350evra :devil2: i kupiv kines :party1: nego gledam temava glasi " Тјунирање на скутери до 50cc " pa da ne odime :oftopic: tuku da se zadrzime okolu ( Tjuningot ) bar jas taka mislam :nesum: a ustvari jas celo vreme postavuvam glupi prasanja :blabla:
 
Дечки се мислим на априлиа СР50 од 1996 тој модел дали да и ставам Кристофолини ауспух или пак Гианели Нр-х for competiton.Моторот е 50 кубици ич не тјуниран прв газда сум има само 12000 км како од фабрика ми е не знам за ова кристофолиниото како за ујачувани машини да е да не го заебам

--- надополнето ---

исто така иам и Априлиа Рели 50 таа ја земав за 200 евра со изгорено палење тоа е средено сега дали да одам на малоси,полини,итн китови или па да оставам на фабрицко пошто и овака не е лошо макимална брзина тестирав 80-90 км/х а и добро влече како му стаив нови ролни од ониe 600 денари :)))
 
Мој совет сега за сега е да го паркираш скутерчето до напролет. Шо викаш? :))
 
za reli 50 sto ke tuniras koga odi 80-90 edinstbeno ke frlis pari za da imas pogolema potrosuvacka i eventualno pobrz start a za sr50 gledam kaj mene u gradot samo gineli stavat i eden vidov so LeoVance a isto na sr 50 samo auspuh i filter za vozduh da mu stavis koska ke e
 
Oстаени се за пролет двата него да се занимаваме преку зимата :)))).
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom