Телеком ADSL и OPTIC интернет - генерална дискусија (новости, прашања, проблеми)

  • Креатор на темата Креатор на темата vmx
  • Време на започнување Време на започнување
:tapp:


да заокружиме на 600 GB :facepalm:

Мислам дека им е грешка тоа, бидејќи за мојот 50/50мбпс пишува

За неограничен интернет сообраќај важи политика на фер користење од 600 GB месечно. По надминување на вклучениот интернет сообраќај, брзината на пристап се намалува на 2 Мbps/2 Мbps.

Веројатно ќе го средат деновиве
--- надополнето: 28 октомври 2013 во 21:07 ---
Ако добро пресметав, тоа се 128mb/sec :vozbud:


Download би достигнала максимум од 120мб, а upload може и максимална да иде.
A ако добро размислам, никогаш нема да ги достигнам максималните брзини, освен на некој торент со преку 1к сидери.
Ова земаш и го делиш со рутер за комшиите и пари си собираш :D

цела зграда може комотно да живее од интернетов :icon_lol:
 
Кој e user/pass за Speedport w503 рутерите ?
awm awd... така нешто мислам беше :D
 
Кој e user/pass за Speedport w503 рутерите ?
awm awd... така нешто мислам беше :D

Назад на рутерот го имаш пассот. Најдолните бројки кај WPA/WPA2.
 
Назад на рутерот го имаш пассот. Најдолните бројки кај WPA/WPA2.

Но тој нели е за Wi-fi ?
Мене ми треба да влезам во рутерот (кога ќе ја внесам IP-адресата во browser).

Кога ми го монтираа, знам влезе со некој таков password (awm... краток и едноставен беше).
Но помина подолго време и го заборавив :(
 
Но тој нели е за Wi-fi ?
Мене ми треба да влезам во рутерот (кога ќе ја внесам IP-адресата во browser).
Кога ми го монтираа, знам влезе со некој таков password (awm... краток и едноставен беше).
Но помина подолго време и го заборавив :(

http://speedport.ip/ на ова мислиш? Пасвордот ти го пишува во договорот.
 
http://speedport.ip/ на ова мислиш? Пасвордот ти го пишува во договорот.

Тоа.
Ај ќе проверам во договорот, но не верувам дека ќе го прифати тој.
Тогаш имав Pirelli рутер, а пред некој месец ми го сменија со овој.

Сепак фала :)
 
Тоа.
Ај ќе проверам во договорот, но не верувам дека ќе го прифати тој.
Тогаш имав Pirelli рутер, а пред некој месец ми го сменија со овој.

Сепак фала :)

Телефонскиот број е обично пасвор, пробај и со префикс и без префикс. Заедно пишувај ги броевите, без празно место без " - ".
 
Но тој нели е за Wi-fi ?
Мене ми треба да влезам во рутерот (кога ќе ја внесам IP-адресата во browser).

Кога ми го монтираа, знам влезе со некој таков password (awm... краток и едноставен беше).
Но помина подолго време и го заборавив :(
avm
 
Колку близу бев... но сепак далеку :D
Фала
 
момци ај една консултација со вас.

Вака - имам проблем со македонски телеком. еве за што се работи

во фирмава кај што работам - во работилница (погон) едно време имавме од нив интернет уште на почеток кога пола македонија сеуште немаше интернет ако би текнува со оние првите D link ADSL модеми.. е сеа тоа функционираше што функционираше па компјутерот го преместиле каблите ги сјебале скинале и така натака.... било поминало. Е сега - пред некој ден се распрашав дали има техничка можност за да добиеме пак интернет ни рекоа може се е океј ми кажаа сме имале стар пакет што не постои до сега и рекоа ке прателе екипа да средат.... и ете бидна (ја не сум бил присутен на тој чин) - дошле дечките од телеком си го зеле стариот модем ставиле нов модем/рутер и на еден од вработените што е како одговорен таму му рекле почекај сега за 15 / 20 минути ке добиете интернет и телефон.... овој си чекал 3 саата нит интернет нит телефон нит бутур нит па да му се јави некој да праша добивте ли недобивте... идам јас после 3 4 саата се јавувам у телеком вака и вака - таа госпоѓата вика имате технички проблем кабелот е во прекин - и стварно... пошто кабелот е долг можда 50тина метра и више искинат беше на 5/6 места.. го фатив од почеток го преврзав ставам у модемот се е океј интернет ни А ни Б... кога - што да видам.. тие момците што местеле интернет нит сетирале рутер ниту јузер пишале ниту пасворд ниту па оставиле некакви податоци за интернетот - се јавувам па у телеком вака и вака викам ајде дајте јузер и пас - ми дадоа со тешки муки успеав да се конектирам...... брзината на интернетот МИ ЗЕ РИ ЈА !!! - со 56ка модем појака брзина мислам дека ке фатев! - брзина 0,4 на аплоад 0,9 на даунлоад... се јавив по незнам кој пат вака и вака викам - таа теткицата ми: да гледам дека е слаб сигналот и според овоаа грешка што ми ја дава најверојатно е проблем до инсталација односно кабли/сигнал или слично - објаснив дека е кабелот на 5 6 места преврзан ми рече може да е до тоа и сеа иде главнитот проблем... - и викам на теткицата Госпоѓо - ве молам напишете налог да помине екипа повторно и нека го замени ЦЕЛИОТ кабел што доаѓа од главна бандера па се до модемот - а таа па ми вика од таа страна ПА ТОА ЕКИПАТА НЕ ГО НАПРАВИ? - јас јвикам не го направи и како што знам тоа е ВАША должност д го направиле па макар и да го фактурирате. и се океј пиша таа теткицата дошле дечките другиот ден (и ко за беља ја па не бев таму) и на колегите им рекле КАБЕЛОТ СИ Е ВАША ДОЛЖНОСТ ДА ГО СМЕНИТЕ НИЕ НЕ СМЕ НАДЛЕЖНИ ЗА ОВА и мртви ладни си отишле..



е сеа прашањето ми е - тој кабел (телефонскиот) што оди од бандера ДАЛИ е должност да го смени телеком или е индивидуална должност односно на корисникот.. мене никако не ми е логички корисникот да менува кабел затоа што тој е краен потрошувач и треба да ги добие сите потребни работи за да има интернет - иако во случајов ние имаме интернет ИСТО ко да немаме... интернетот СЕ МАЧИ! гугл отвара 1 минута!!!! - сакам да се консултурам прво тука со вас пред да се јавам пак во телеком и да ги отерам у 300 пичке матерне.
 
момци ај една консултација со вас.

Вака - имам проблем со македонски телеком. еве за што се работи

во фирмава кај што работам - во работилница (погон) едно време имавме од нив интернет уште на почеток кога пола македонија сеуште немаше интернет ако би текнува со оние првите D link ADSL модеми.. е сеа тоа функционираше што функционираше па компјутерот го преместиле каблите ги сјебале скинале и така натака.... било поминало. Е сега - пред некој ден се распрашав дали има техничка можност за да добиеме пак интернет ни рекоа може се е океј ми кажаа сме имале стар пакет што не постои до сега и рекоа ке прателе екипа да средат.... и ете бидна (ја не сум бил присутен на тој чин) - дошле дечките од телеком си го зеле стариот модем ставиле нов модем/рутер и на еден од вработените што е како одговорен таму му рекле почекај сега за 15 / 20 минути ке добиете интернет и телефон.... овој си чекал 3 саата нит интернет нит телефон нит бутур нит па да му се јави некој да праша добивте ли недобивте... идам јас после 3 4 саата се јавувам у телеком вака и вака - таа госпоѓата вика имате технички проблем кабелот е во прекин - и стварно... пошто кабелот е долг можда 50тина метра и више искинат беше на 5/6 места.. го фатив од почеток го преврзав ставам у модемот се е океј интернет ни А ни Б... кога - што да видам.. тие момците што местеле интернет нит сетирале рутер ниту јузер пишале ниту пасворд ниту па оставиле некакви податоци за интернетот - се јавувам па у телеком вака и вака викам ајде дајте јузер и пас - ми дадоа со тешки муки успеав да се конектирам...... брзината на интернетот МИ ЗЕ РИ ЈА !!! - со 56ка модем појака брзина мислам дека ке фатев! - брзина 0,4 на аплоад 0,9 на даунлоад... се јавив по незнам кој пат вака и вака викам - таа теткицата ми: да гледам дека е слаб сигналот и според овоаа грешка што ми ја дава најверојатно е проблем до инсталација односно кабли/сигнал или слично - објаснив дека е кабелот на 5 6 места преврзан ми рече може да е до тоа и сеа иде главнитот проблем... - и викам на теткицата Госпоѓо - ве молам напишете налог да помине екипа повторно и нека го замени ЦЕЛИОТ кабел што доаѓа од главна бандера па се до модемот - а таа па ми вика од таа страна ПА ТОА ЕКИПАТА НЕ ГО НАПРАВИ? - јас јвикам не го направи и како што знам тоа е ВАША должност д го направиле па макар и да го фактурирате. и се океј пиша таа теткицата дошле дечките другиот ден (и ко за беља ја па не бев таму) и на колегите им рекле КАБЕЛОТ СИ Е ВАША ДОЛЖНОСТ ДА ГО СМЕНИТЕ НИЕ НЕ СМЕ НАДЛЕЖНИ ЗА ОВА и мртви ладни си отишле..



е сеа прашањето ми е - тој кабел (телефонскиот) што оди од бандера ДАЛИ е должност да го смени телеком или е индивидуална должност односно на корисникот.. мене никако не ми е логички корисникот да менува кабел затоа што тој е краен потрошувач и треба да ги добие сите потребни работи за да има интернет - иако во случајов ние имаме интернет ИСТО ко да немаме... интернетот СЕ МАЧИ! гугл отвара 1 минута!!!! - сакам да се консултурам прво тука со вас пред да се јавам пак во телеком и да ги отерам у 300 пичке матерне.


јас имав ужас брзина и многу дисконекции... сад га видиш, сад не... и пријавував, пријавував... и конечно по 2 недели дојдоа и го сменаа кабелот од бандера до куќа... сега е супер.... нивна одговорност е ... само инсистирај за побрзо да дојдат
 
момци ај една консултација со вас.
...
е сеа прашањето ми е - тој кабел (телефонскиот) што оди од бандера ДАЛИ е должност да го смени телеком или е индивидуална должност односно на корисникот.. мене никако не ми е логички корисникот да менува кабел затоа што тој е краен потрошувач и треба да ги добие сите потребни работи за да има интернет - иако во случајов ние имаме интернет ИСТО ко да немаме... интернетот СЕ МАЧИ! гугл отвара 1 минута!!!! - сакам да се консултурам прво тука со вас пред да се јавам пак во телеком и да ги отерам у 300 пичке матерне.


Нивна одговорност е замената на кабел. И кај мене на бакарот порано имаше проблеми, па неколкупати доаѓаа и интервенираа на бандерата. А и оптика кога приклучував, влечеа, па да не претерам едно 50-60 метри оптички кабел од најблиската разводна кутија до мојот дом (дури и оставија вишок 2-3 метра кабел, така намотан на таванот :D ) и воопшто не правеа никаков проблем.
Инсистирај, биди упорен и ќе ти го средат проблемот.
 
момци ај една консултација со вас.

Вака - имам проблем со македонски телеком. еве за што се работи

во фирмава кај што работам - во работилница (погон) едно време имавме од нив интернет уште на почеток кога пола македонија сеуште немаше интернет ако би текнува со оние првите D link ADSL модеми.. е сеа тоа функционираше што функционираше па компјутерот го преместиле каблите ги сјебале скинале и така натака.... било поминало. Е сега - пред некој ден се распрашав дали има техничка можност за да добиеме пак интернет ни рекоа може се е океј ми кажаа сме имале стар пакет што не постои до сега и рекоа ке прателе екипа да средат.... и ете бидна (ја не сум бил присутен на тој чин) - дошле дечките од телеком си го зеле стариот модем ставиле нов модем/рутер и на еден од вработените што е како одговорен таму му рекле почекај сега за 15 / 20 минути ке добиете интернет и телефон.... овој си чекал 3 саата нит интернет нит телефон нит бутур нит па да му се јави некој да праша добивте ли недобивте... идам јас после 3 4 саата се јавувам у телеком вака и вака - таа госпоѓата вика имате технички проблем кабелот е во прекин - и стварно... пошто кабелот е долг можда 50тина метра и више искинат беше на 5/6 места.. го фатив од почеток го преврзав ставам у модемот се е океј интернет ни А ни Б... кога - што да видам.. тие момците што местеле интернет нит сетирале рутер ниту јузер пишале ниту пасворд ниту па оставиле некакви податоци за интернетот - се јавувам па у телеком вака и вака викам ајде дајте јузер и пас - ми дадоа со тешки муки успеав да се конектирам...... брзината на интернетот МИ ЗЕ РИ ЈА !!! - со 56ка модем појака брзина мислам дека ке фатев! - брзина 0,4 на аплоад 0,9 на даунлоад... се јавив по незнам кој пат вака и вака викам - таа теткицата ми: да гледам дека е слаб сигналот и според овоаа грешка што ми ја дава најверојатно е проблем до инсталација односно кабли/сигнал или слично - објаснив дека е кабелот на 5 6 места преврзан ми рече може да е до тоа и сеа иде главнитот проблем... - и викам на теткицата Госпоѓо - ве молам напишете налог да помине екипа повторно и нека го замени ЦЕЛИОТ кабел што доаѓа од главна бандера па се до модемот - а таа па ми вика од таа страна ПА ТОА ЕКИПАТА НЕ ГО НАПРАВИ? - јас јвикам не го направи и како што знам тоа е ВАША должност д го направиле па макар и да го фактурирате. и се океј пиша таа теткицата дошле дечките другиот ден (и ко за беља ја па не бев таму) и на колегите им рекле КАБЕЛОТ СИ Е ВАША ДОЛЖНОСТ ДА ГО СМЕНИТЕ НИЕ НЕ СМЕ НАДЛЕЖНИ ЗА ОВА и мртви ладни си отишле..



е сеа прашањето ми е - тој кабел (телефонскиот) што оди од бандера ДАЛИ е должност да го смени телеком или е индивидуална должност односно на корисникот.. мене никако не ми е логички корисникот да менува кабел затоа што тој е краен потрошувач и треба да ги добие сите потребни работи за да има интернет - иако во случајов ние имаме интернет ИСТО ко да немаме... интернетот СЕ МАЧИ! гугл отвара 1 минута!!!! - сакам да се консултурам прво тука со вас пред да се јавам пак во телеком и да ги отерам у 300 пичке матерне.
Мене знаеш како ми го решија проблемот напишав писмен приговор добив одговор на него и со та се жалев во АЕК и за 7 дена средија се :)
 
фала ви на одговорите утре има резил да ги направам по телефон, и онака им се снима разговорот нели ради контрола на квалитетот па ке им ги спомнам и АЕК па може и да се смени нешто... во секој случај фалал ви
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom