Телеком ADSL и OPTIC интернет - генерална дискусија (новости, прашања, проблеми)

  • Креатор на темата Креатор на темата vmx
  • Време на започнување Време на започнување
интермеци тапа нешто или до мене е?
 
Тапа, тапа... голема латенција кон надвор..
 
имам адсл нет и ми пања кога ми звони тел что може да биде
 
Најдобро да се јавите на бесплатниот телефон за поддршка од Т-Хоум 0800 12345
 
имам пробано и со друг сплитер џабе

Отприлика, можеш да ми кажеш колкава е должината на кабелот што доаѓа од бандерата па се до сплитерот ?
 
Отприлика, можеш да ми кажеш колкава е должината на кабелот што доаѓа од бандерата па се до сплитерот ?
20-на метри,овој проблем го немав претходно
 
Абе другар имаше ваков проблем. Се јави таму го дупеа месец дена демек ќе дојдат ваму таму. И после јавуење и ги прашува како да го раскине договорот и одма пратија екипа и сега се е ок. Така да само жустро :vozbud:
 
20-на метри,овој проблем го немав претходно

Јас знам дека доколку должината на тој кабел е над 10 метри, тогаш се јавуват проблеми како често "паѓање" на интернетот при ѕвонење на телефонот... Најдобро би било да се јавиш на 0800 12345 па тие да преземат соодветни мерки.
 
Нешто проблеми во моментов со отварање на сајтови да не имате сите? :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom