P
Princ
Гостин
Се оправи изгледа, внатрешен проблем на телекоњ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Имам проблем со модемот... Имам speedtouch модем, кој на секој пола саат (од прилика) се гасне самиот. Си сурфам на нет, и одеднаш не можам да сурфам, а стои долу дека сум конектиран. После 20 секунди, се слуша звук од модемот (истиот звук што го испушта копчето кога го гаснам или го палам модемот) и се гасне, односно се рестартира, и се губи конекцијата. Што би можело да е? Цркнат е модемот, напојувањето?![]()
Немам друг модем. Од вчера ми прави вака... :\ Некогаш на саат време, некогаш на пола саат, некогаш на два саати... зависи. Не верувам дека ако го исклучам 5 минути ќе се среди, али ќе пробам.Имаш друг модем? Ако имаш замени го и провери. Од кога ти правивака, пробај изгаси го остави го 2-3 минути и запали го повторно, да не имало некој спој во тој момент, или постојано ти се случува?
Имам проблем со модемот... Имам speedtouch модем, кој на секој пола саат (од прилика) се гасне самиот. Си сурфам на нет, и одеднаш не можам да сурфам, а стои долу дека сум конектиран. После 20 секунди, се слуша звук од модемот (истиот звук што го испушта копчето кога го гаснам или го палам модемот) и се гасне, односно се рестартира, и се губи конекцијата. Што би можело да е? Цркнат е модемот, напојувањето?![]()
Првото немам појма што значи.И мене тој проблем ми го правеше пред некое време доста често. Онака, баш се рестартираше.
Што мислам дека помогна за да престане со тоа:
1. Ако имаш администраторски пристап до рутерот (си го хакирал, не знам таму што, да не кажуваме јавно такви работи) и си вклучил Dynamic DNS, исклучи го тоа.
2. Исклучи ја заштитата на бежичната конекција. Види дали ќе престане. Ако престане, вклучи ја заштитата. Ако продолжи пак да се рестартира, смени го типот на заштита, како беше она WEP...
Едното од овие може да ти прави проблем. Е сега, постои и трета опција, напонот на ел. енергија.
Јас знам дека доколку должината на тој кабел е над 10 метри, тогаш се јавуват проблеми како често "паѓање" на интернетот при ѕвонење на телефонот... Најдобро би било да се јавиш на 0800 12345 па тие да преземат соодветни мерки.
druze procitaj 1-2 strani nazad i jas go imam istiot problem,care da dojdat ovie od telekom,jas gi cekam da dojdatставив интернет од адсл и кога ке ми зацвони телефонот ми пања нет има ли чаре за тоа
фала што ми кажа