Bidikov
Server guru
Значи, реков дека официјални канали на комуникација се инфо каналот или веб страната ...
Неследењето на инфо каналот од корисниците не би можел да го коментирам ... сепак тоа е избор на корисникот, но ако веќе се направи тој избор корисникот е свесен дека истиот може да не се информира навремено за активностите на операторот ...
Идејата за некаква емаил листа на доброволна основа ми делува како применлива ....
Инаку согласно ЗЕК објавување на веб страна е задолжително во случај на вонредни состојби кои го засегаат поголемиот број на корисници, додека за редовните планирани прекини се користат други начини.
Во тој контекст - макс тв 100% информациите ги пласира преку својот инфо канал па затоа деновиве корисниците се затечени од „проблемите“ кои всушност се редовни надградби на софтверот на пристапните уреди (рутери)...
Доколку се отвори дискусија за начин и солуција за ваков систем за нотификации сигурен сум дека операторот ќе сака да ги имплементира бидејќи тоа ќе значи повеќе информирани корисници и со тоа и позадоволни ...
Закани се многу неефикасен начин и види чудо вие смеете тоа да го правите а јас не и претходно ме обвинивте дека јас сум се служел со закани за банови ... каде е тука модусот ...
П.С:
За оние кои сеуште не го сватија еве ви факти:
1) јас не сум вработен во ТК и ставовите искажани овде ми се лични мислења и ставови
2) нивото на моето техничко познавање на проблематиката (компјутерски мрежи и ИТ воопшто) ми дозволува да кажувам факти бидејќи од она што јас сум видел и практично приманил во овие 10 години ИТ експертиза, вие за цел живот нема да видите ни 10% (они што ме познаваат и случнале за мене знаат точни детали)
3) случајно сум еден од администраторите на форумов па затоа имам морална обврска да ги применувам правилата на однесување и дискусија и да мојата одлука е праведна и конечна
Затоа, не ме приморувајте да се однесувам како вселенски шериф за нешсто што најчесто е ваша кривица предизвикана од незнаење или импулсивност во одредени ситуации ...
Неследењето на инфо каналот од корисниците не би можел да го коментирам ... сепак тоа е избор на корисникот, но ако веќе се направи тој избор корисникот е свесен дека истиот може да не се информира навремено за активностите на операторот ...
Идејата за некаква емаил листа на доброволна основа ми делува како применлива ....
Инаку согласно ЗЕК објавување на веб страна е задолжително во случај на вонредни состојби кои го засегаат поголемиот број на корисници, додека за редовните планирани прекини се користат други начини.
Во тој контекст - макс тв 100% информациите ги пласира преку својот инфо канал па затоа деновиве корисниците се затечени од „проблемите“ кои всушност се редовни надградби на софтверот на пристапните уреди (рутери)...
Доколку се отвори дискусија за начин и солуција за ваков систем за нотификации сигурен сум дека операторот ќе сака да ги имплементира бидејќи тоа ќе значи повеќе информирани корисници и со тоа и позадоволни ...
Телефоните и пуштете една закана,да видиш како ќе ти го средат за 10 минути.Вака ништо не правите...
Закани се многу неефикасен начин и види чудо вие смеете тоа да го правите а јас не и претходно ме обвинивте дека јас сум се служел со закани за банови ... каде е тука модусот ...
П.С:
За оние кои сеуште не го сватија еве ви факти:
1) јас не сум вработен во ТК и ставовите искажани овде ми се лични мислења и ставови
2) нивото на моето техничко познавање на проблематиката (компјутерски мрежи и ИТ воопшто) ми дозволува да кажувам факти бидејќи од она што јас сум видел и практично приманил во овие 10 години ИТ експертиза, вие за цел живот нема да видите ни 10% (они што ме познаваат и случнале за мене знаат точни детали)
3) случајно сум еден од администраторите на форумов па затоа имам морална обврска да ги применувам правилата на однесување и дискусија и да мојата одлука е праведна и конечна

Затоа, не ме приморувајте да се однесувам како вселенски шериф за нешсто што најчесто е ваша кривица предизвикана од незнаење или импулсивност во одредени ситуации ...