TDI-GTD VS GTI-TI-TSI

  • Креатор на темата Креатор на темата najaaciiusvetuu
  • Време на започнување Време на започнување
Е, сега, ни вртежниот момент на бензинецот не е за потценување (мислам дека е 280 Нм)

ДОБАР БЕНЗИНЕЦ БАТО!!!
 
Е, сега, ни вртежниот момент на бензинецот не е за потценување (мислам дека е 280 Нм)

ДОБАР БЕНЗИНЕЦ БАТО!!!
Тоа е најсилниот 2.0Т на Ауди со 211 КС (случајно нив ги земав за пример, затоа што имаат широк избор на мотори), истиот мотор што се вградува во најновиот Голф ГТИ. Како постигнале толкав вртежен момент и тоа веќе од ниски вртежи, а без механички компресор, не знам, не сум толку “стручен“. Но, мора да се спомене и дека оваа верзија не само што не е поевтина од 2.0 ТДИ со 170 КС, туку е и поскапа за цели 4.500 евра - плус е бензинец, па повеќе троши - така да, ако освен самиот вртежен момент во игра ги вклучиме и парите, предноста оди пак на страна на дизелашите.
 
Se na se dizelot ima svoi prednosti ama ne e stvoren za temperamentno vozenje ako zemes dizel i go vozis na povisoki obrtai i na golemi brzini toj poveke od sigurno ke produva mnogu pobrzo nego li benzinecot taka sto ako patuvas cesto na podalecni relacii i si vozis normalno bez mnogu brzanje zemi si dizel ali ako si so sportski duh benzinecot e nezamenliv definitivno

--- надополнето ---



I dvojkata imase turbo dizel varijanta, i mozno e deka bil potemperamenten ako si vozel dvojka dizel so 1600 kubika ili poise, a benzinecot imal 1300 kubika

Овде можеше да се купи како нов Голф 2 бензинец од 1300 ццм и дизел (не турбо туку обичен) од 1600 ццм. Значи дизелот кој го наведувам во споредбата не беше турбо-дизел.
 
Мислам дека е потполно небитно во секојдневната употреба на автомобилите дали бензинецот има поголема моќност од дизелашот со иста работна зафатнина и дали развива поголема брзина, или какво забрзување има, и не знам зошто воопшто расправаме за тоа.

Значи, кога зборуваме за перформансите, да зборуваме за тоа што се реални потреби во возењето и за возење во рамките на реални сообраќајни правила и ограничувања. Ако ние имаме ограничување од 120 или 100 км/ч на автопат и ограничувања од 80, 60 км/ч на локалните патишта, тогаш која разлика прави дали 2.0 турбо бензинец развива моќност од некои 210 КС и брзина ел. ограничена на 250 км/ч, а 2.0 ТДИ развива “само“ 170 КС (па еве нека е и послабата верзија од 140 КС), максимална брзина од “само“ 240 км/ч, а до стотка забрзува за пола, па нека е и цела, секунда повеќе.

Да се задржиме значи на реални ситуации во возењето, а не да зборуваме за некакви тркачки перформанси кои ни служат само како некоја ментална гимнастика.

Во пракса ова би се случило: возите по некој двонасочен регионален пат, уште полошо по угорнина, и наидуавте на камион со две приколки кој се влече по патот. Треба да го претекнете - не е ова да се правите чалам, туку не е безбедно да се создаваат колони зад споро движечки товарни возила - значи реално оправдано е да претекнете што побргу. Арно ама, патот е таков да има само неколку места на кои е можно претекнување и мора да ја искористите можноста кога ќе ви се укаже. Е, овде дизелот е во предност. Зошто? Затоа што дизелот развива “страшен“ вртежен момент (тоа е онаа сила која ја влече колата и и дава забрзување, не мешајте со КС) од 350 Нм и тоа веднаш, од низок број на вртежи. Навистина, таа сила дизелот релативно бргу ја губи, и морате (пак, релативно) бргу да смените во повисок степен на пренос, но не е битно, бидејќи веќе сте го претекнале камионот.

Е, сега, ни вртежниот момент на бензинецот не е за потценување (мислам дека е 280 Нм), но е сепак помал и се постигнува при повисок број на вртежи - значи морате да смените во степен на пренос подолу од оној во кој сте возеле. Во овој контекст - друг проблем би бил доколку се најдете во ситуација каде мора бргу да забрзате за да избегнете опасна ситуација - исклучително ретко, но може да се случи. Овде дизелот пак е во предност од причини кои веќе ги спомнав.

Но, морам да напоменам и дека со воведувањето на бензинци со двојни - механички и турбо - компресори овие предности на дизелите се минимизираат во голем мера (иако не потполно). Но, сепак мислам дека трабше да ги изнесам и овие аспекти бидејќи досега во дискусијата никој не се осврна на нив. Напротив, вие постојано инсистирате на мерење на КС и крајни брзини, што реално е битно само на тркачки писти, но не и на автопат.

Останатите критериуми - потрошувачка, трошоци, бучавост итн - мислам дека се веќе обработени.

За добар дел од ова се согласувам, само да дополнам или дообјаснам, како сакате :)

TFSI имаат супер вртежен момент како што кажа самиот. Но и кај нив е од 1500-2000 обртаи па нагоре. Имав прилика да возам нов Skoda Superb 1.8TFSI со 160КС. Повлекуваше како дизел, ама многу побрзо забрзуваше и пак како што кажа ти не ја губи моќта на високи обртаи туку баш напротив.

Како и да е, да сведиме на ова: Турбо моторите се најзакон работа за реално секојдневно возење. Супер ситуација си опишал и баш таму најмногу се потребни Nm.

dieselgasshift.gif
 
Па, добро, но турбо моторите кои развиваат толку силен вртежен момент кој се приближува до оној на дизелашите, испаѓа и дека се осетно поскапи од самите дизелаши. Примерот од мојот претходен пост - јас ценовникот го погледнав дури откако го напишав постот што ми го цитираш.

Не дека сум јас сега нешто пристрасен кон дизелашите; кога би можел да бирам веројатно би одбрал некој таков бензинец - под услов да не поминувам некои екстремни километражи со него.
 
И јас ако би можел би возел TDI. Сакам Nm, но немам пари за бензин :))
 
TDCI sho e pa voa ???


ovakvi ford koristat i ne se losi al ja kaj ford postuem samo benzinec poso dizelot na ford e sube rabota !!!

--- надополнето ---

sum vozel i dizel na ford ja imam ford fiesta od 1998 so 60 konja sea e cipuvana ima i sportski filter kako i podobra oska pa ima nakaj 75 moze i vise konji al da vidite kao vlece kao 110 i vise konja da ima neverovatno nesto pre zadovolen sum a dizelot mnogu tromav mi e inace fiestata e so 60.000 pominati
 
Tesla ne trosi ama za toa ti trosis,skapa e plus strujata kako sto ripa kaj nas ke nemozes smetka da si plates :baeh:
 
Бре ама си паметен....направи пресметка.... на 160000 км трошиш 14000 евра за бензин или нафта(просек)
Со S Model ќе потрошиш 1500 евра на 160000 км.
Струјата кај нас е евтина!
На 100 км иде 38 ден. Ако тоа не е евтино не знам што е?
1kw струја(евтина) 1.6 ден 24 на 100 км. = 39,84 ден
1л. бензин 70 ден. 8 на 100 км= 560 ден
Ти доаѓа 14 пати поевтино.
Точно скапи се колите ама не заборавај дека е технологија во развој. И дека ќе поевтинат
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom