Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Тоа е најсилниот 2.0Т на Ауди со 211 КС (случајно нив ги земав за пример, затоа што имаат широк избор на мотори), истиот мотор што се вградува во најновиот Голф ГТИ. Како постигнале толкав вртежен момент и тоа веќе од ниски вртежи, а без механички компресор, не знам, не сум толку “стручен“. Но, мора да се спомене и дека оваа верзија не само што не е поевтина од 2.0 ТДИ со 170 КС, туку е и поскапа за цели 4.500 евра - плус е бензинец, па повеќе троши - така да, ако освен самиот вртежен момент во игра ги вклучиме и парите, предноста оди пак на страна на дизелашите.Е, сега, ни вртежниот момент на бензинецот не е за потценување (мислам дека е 280 Нм)
ДОБАР БЕНЗИНЕЦ БАТО!!!
Se na se dizelot ima svoi prednosti ama ne e stvoren za temperamentno vozenje ako zemes dizel i go vozis na povisoki obrtai i na golemi brzini toj poveke od sigurno ke produva mnogu pobrzo nego li benzinecot taka sto ako patuvas cesto na podalecni relacii i si vozis normalno bez mnogu brzanje zemi si dizel ali ako si so sportski duh benzinecot e nezamenliv definitivno
--- надополнето ---
I dvojkata imase turbo dizel varijanta, i mozno e deka bil potemperamenten ako si vozel dvojka dizel so 1600 kubika ili poise, a benzinecot imal 1300 kubika
Мислам дека е потполно небитно во секојдневната употреба на автомобилите дали бензинецот има поголема моќност од дизелашот со иста работна зафатнина и дали развива поголема брзина, или какво забрзување има, и не знам зошто воопшто расправаме за тоа.
Значи, кога зборуваме за перформансите, да зборуваме за тоа што се реални потреби во возењето и за возење во рамките на реални сообраќајни правила и ограничувања. Ако ние имаме ограничување од 120 или 100 км/ч на автопат и ограничувања од 80, 60 км/ч на локалните патишта, тогаш која разлика прави дали 2.0 турбо бензинец развива моќност од некои 210 КС и брзина ел. ограничена на 250 км/ч, а 2.0 ТДИ развива “само“ 170 КС (па еве нека е и послабата верзија од 140 КС), максимална брзина од “само“ 240 км/ч, а до стотка забрзува за пола, па нека е и цела, секунда повеќе.
Да се задржиме значи на реални ситуации во возењето, а не да зборуваме за некакви тркачки перформанси кои ни служат само како некоја ментална гимнастика.
Во пракса ова би се случило: возите по некој двонасочен регионален пат, уште полошо по угорнина, и наидуавте на камион со две приколки кој се влече по патот. Треба да го претекнете - не е ова да се правите чалам, туку не е безбедно да се создаваат колони зад споро движечки товарни возила - значи реално оправдано е да претекнете што побргу. Арно ама, патот е таков да има само неколку места на кои е можно претекнување и мора да ја искористите можноста кога ќе ви се укаже. Е, овде дизелот е во предност. Зошто? Затоа што дизелот развива “страшен“ вртежен момент (тоа е онаа сила која ја влече колата и и дава забрзување, не мешајте со КС) од 350 Нм и тоа веднаш, од низок број на вртежи. Навистина, таа сила дизелот релативно бргу ја губи, и морате (пак, релативно) бргу да смените во повисок степен на пренос, но не е битно, бидејќи веќе сте го претекнале камионот.
Е, сега, ни вртежниот момент на бензинецот не е за потценување (мислам дека е 280 Нм), но е сепак помал и се постигнува при повисок број на вртежи - значи морате да смените во степен на пренос подолу од оној во кој сте возеле. Во овој контекст - друг проблем би бил доколку се најдете во ситуација каде мора бргу да забрзате за да избегнете опасна ситуација - исклучително ретко, но може да се случи. Овде дизелот пак е во предност од причини кои веќе ги спомнав.
Но, морам да напоменам и дека со воведувањето на бензинци со двојни - механички и турбо - компресори овие предности на дизелите се минимизираат во голем мера (иако не потполно). Но, сепак мислам дека трабше да ги изнесам и овие аспекти бидејќи досега во дискусијата никој не се осврна на нив. Напротив, вие постојано инсистирате на мерење на КС и крајни брзини, што реално е битно само на тркачки писти, но не и на автопат.
Останатите критериуми - потрошувачка, трошоци, бучавост итн - мислам дека се веќе обработени.
TDCI sho e pa voa ???
TDCI sho e pa voa ???
Kaza nesto ama ustvari nisto ne kaza.ovakvi ford koristat i ne se losi al ja kaj ford postuem samo benzinec poso dizelot na ford e sube rabota !!!
Fala nekna go zemav pa me intersiraseTurbo Diesel (commonrail) Compression Ignition
Fala nekna go zemav pa me intersirase![]()