TDI-GTD VS GTI-TI-TSI

  • Креатор на темата Креатор на темата najaaciiusvetuu
  • Време на започнување Време на започнување
Бре ама си паметен....направи пресметка.... на 160000 км трошиш 14000 евра за бензин или нафта(просек)
Со S Model ќе потрошиш 1500 евра на 160000 км.
Струјата кај нас е евтина!
На 100 км иде 38 ден. Ако тоа не е евтино не знам што е?
1kw струја(евтина) 1.6 ден 24 на 100 км. = 39,84 ден
1л. бензин 70 ден. 8 на 100 км= 560 ден
Ти доаѓа 14 пати поевтино.
Точно скапи се колите ама не заборавај дека е технологија во развој. И дека ќе поевтинат

Не ќе да е таа математиката. Забораваш една основна мана/проблем на електричните возила - батеријата друже, батеријата. Како и секоја друга батерија и таа кај автомобилите не трае вечно, туку треба да се менува на одреден број изминати километри, а кога ќе дојде време за промена на батерија, прашај за цената и таа цифра вметни ја во математиката погоре...
 
Па, добро, но турбо моторите кои развиваат толку силен вртежен момент кој се приближува до оној на дизелашите, испаѓа и дека се осетно поскапи од самите дизелаши. Примерот од мојот претходен пост - јас ценовникот го погледнав дури откако го напишав постот што ми го цитираш.

Не дека сум јас сега нешто пристрасен кон дизелашите; кога би можел да бирам веројатно би одбрал некој таков бензинец - под услов да не поминувам некои екстремни километражи со него.

Немора да значи, не е така кај сите марки и модели.У глобала турбо бензинците се поефтини од турбо дизелите.

Пример:
Голф 6 ГТИ 2.0 ТСИ 211 кс кошта 23 600 евра
Голф 6 2.0 ТДИ 170 кс кошта 26 300 евра

Широко 1.4 ТСИ 160 кс 24 300 евра
Широко 2.0 ТДИ 140 кс 26 900 евра

Широко 2.0 ТСИ 211 кс 26 700 евра
Широко 2.0 ТДИ 170 кс 28 800 евра

Овде имаме разлика од околу 2500 евра +/- која што е во корист на турбо бензинците и плус 20 до 40 кс исто во корист на бензинците.
 
Не ќе да е таа математиката. Забораваш една основна мана/проблем на електричните возила - батеријата друже, батеријата. Како и секоја друга батерија и таа кај автомобилите не трае вечно, туку треба да се менува на одреден број изминати километри, а кога ќе дојде време за промена на батерија, прашај за цената и таа цифра вметни ја во математиката погоре...

Е да .... убаво кажано.... заборавив тоа... завики каква батерија.
Акумулаторите се најевтини ама кога правиме мабет за тесла тие користат како во лаптовиве само мноооооогу поголема.
Таа чини 7000 $. Се менува на 160000км
Пак иде дупло поевтино.
Е сега колите се скапи. Пример моделот с чини 50000$. Но во калифорнија и оклахома државата пола ти го палќа. Мислам вакво нешто се исплаќа каде каде за 25000$
 
Е да .... убаво кажано.... заборавив тоа... завики каква батерија.
Акумулаторите се најевтини ама кога правиме мабет за тесла тие користат како во лаптовиве само мноооооогу поголема.
Таа чини 7000 $. Се менува на 160000км
Пак иде дупло поевтино.
Е сега колите се скапи. Пример моделот с чини 50000$. Но во калифорнија и оклахома државата пола ти го палќа. Мислам вакво нешто се исплаќа каде каде за 25000$
Гладна кокошка просо сонува... дури има нафта и шеици во Дубаи и Катар, не се секирајте, електрични автомобили нема да видиме со око. Башка што Македонија наместо да спонзорира вакви возила како Америка, ќе наплаќа екстра акциза и данок бидејќи истата нема да можи да ја наплаќа на горивото.

Како и да е, остајте ги електричните автомобили настрана од темава, оваа првично беше наменета за бензин/дизел споредба.
 
Немора да значи, не е така кај сите марки и модели.У глобала турбо бензинците се поефтини од турбо дизелите.

Пример:
Голф 6 ГТИ 2.0 ТСИ 211 кс кошта 23 600 евра
Голф 6 2.0 ТДИ 170 кс кошта 26 300 евра

Широко 1.4 ТСИ 160 кс 24 300 евра
Широко 2.0 ТДИ 140 кс 26 900 евра

Широко 2.0 ТСИ 211 кс 26 700 евра
Широко 2.0 ТДИ 170 кс 28 800 евра

Овде имаме разлика од околу 2500 евра +/- која што е во корист на турбо бензинците и плус 20 до 40 кс исто во корист на бензинците.
Интересно... Веројатно некоја политика на компаниите - кај помалите возила ценовно се форсираат бензинците, а кај поголемите дизелашите. Ме мрзеше да гледам кај останатите производители, но Пасат ЦЦ 2.0ТДИ (170 КС) е веќе поевтин од Пасат ЦЦ 2.0 ТСИ.

--- надополнето ---

ПС. Ако автомобилите, наместо на нафта, почнат масовно да се движат на струја, од каде ќе се произведе таа струја?
 
Интересно... Веројатно некоја политика на компаниите - кај помалите возила ценовно се форсираат бензинците, а кај поголемите дизелашите. Ме мрзеше да гледам кај останатите производители, но Пасат ЦЦ 2.0ТДИ (170 КС) е веќе поевтин од Пасат ЦЦ 2.0 ТСИ.

--- надополнето ---

ПС. Ако автомобилите, наместо на нафта, почнат масовно да се движат на струја, од каде ќе се произведе таа струја?

Од обновливи извори Ветер, вода, сонце
 
Мислам дека, барем сега засега, тоа е преоптимистички план.
Не е преоптимистички треба само улагање во овие работи и да не се мисли на перење пари и лажење народ и се ке си дојде на свое место. Иаскрајно македонија има голем потенцијал ама има и дупло повеќе алчни политичари така да нема иднина тука.
 
И дизелот има бесна машина... ама со бензин не се мери... Имаше еден овде BMW 190 коња и чипован уше 50... не знам точно шо серија беше само знам дека беше 3,2... корнеше буквално плуг да му закачиш ќе орат... ама шо сум видел бензинци поготово југо шо ме зачудило темпо 1.1 i да лепи 170 е ненормално...
 
spored moeto skromno iskustvo., dizel ., vs ., benzin., prvo od dzhebot na toj shto mu drzhi voda., 1.godishnata pominata kilometrazga., dokazhana rabota dizelot re vo prednost ako se pominuva nad 30.000 k godishno., 2.nekoj gore gi spomna i cenite., vo start 2.500e dizelot e poskap ., aj extreme toa se 2.5 tona benzin., pa malku matematika koj kolku individualno pominuva sgodishno so ovie 2,5 t gorivo ., okolu tri godini ispagja taka nekako beshe ., znachi dizelot ushte vo start e neceli tri godini postar iako e nov., ., servis odrzhuvanje ., diskutabilno., pak benzinecot neshto poevtin., .,., kubaturata do 1600ccm samo benzinec ., e nad 1600ccm doagja vo prednost dizelot,.,............vo krajna linija site kalkulirame sgto poeftino da pomineme osven na nekoi shto ne im chue ., ., inaku vozam citroen HDI ., pominuvam okolu 35000., so normal vozenje., ne taka oktandzhiski., se vrti nekade okolu 5l na 100km zboruvam za otvoreno ., gradskata kaj nieden model ne mozhe da bide merilo., ..............a za solarnite ., ., e koga ke snema nafta togash odednash i tie ke stanat i evtini i dostapni chista ekonomska logika ., a inaku so 2500 chasa sonchevi vo godinata makedonija ko florida ., plache za solarni kelii., malku ojdov aut ama jbg., .........pozdrav oktandzhii:coffee:
 
a sto znaci na bmw tds ? turbo dizel S ?
Кај БМВ, ТД значи турбо дизел, а ТДС значи тубо дизел со интеркулер. Најверојатно С му е скратеница за Супер... или така некако.
 
Што повеќе се исплаќа ако земеш на старо кола, дизел или бензин?
Знаеме дека дизелите се потрајни ама затоа имаат и поскапи делови.
Да чујам мислења.
 
Што повеќе се исплаќа ако земеш на старо кола, дизел или бензин?
Знаеме дека дизелите се потрајни ама затоа имаат и поскапи делови.
Да чујам мислења.
Ехе тука има математика... голема. Километража годишна, пари за колата, пари за сервиси... не е баш просто џа или бу.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom