Свеќите

Во време на Христос Словените биле пагани... и многу векови по Христос словените си останале пагани. Значи нивниот ден (и збор) НЕ-ДЕЛА е превземен од пагански некој обичај а христијанскиот (Старозаветниот) Шабат (Сабота) е отфрлен ?

Книга "историја на Македонскиот народ"..од др-Александар Стојановски , д-р Иван Катарџиев д-р Данчо Зографски и д-р МИхаило Апостолски..( култура мисла Скопје 1988 година )..........
страна 30 ...цитат
"Кога во 864 година дошло до склучување мировен договор со Византија , голем дел од териториите на Македонија бил веќе завладеан од страна на Бугарите . Според одредбите на договорот , Борис се обврзал да го прими христијанството , преку Цариградската патријаршија , ЗА ДРЖАВНА РЕЛИГИЈА ."-затворен цитат
 
Sabatot si e sabota, potocno pocnuva od petok popladne. Ama kakva vrska ima toa so hristijanite?

inaku promenata e napravena na 7 mart 321 godina od strana na Konstantin Veliki so zakon (dekret) ili poim neam kako se vika toa= carot kazuva i tocka!
Toa znam ne treba da mi objasnis ali sepak fala ali moabetot bese deka Pravoslavna ima dekal na 10 te Bozji zapovedi kade sto pisuva kade se naogaat Bozjite zapovedi a ne pisuva deka sedmi den e sabota, a ako nekoj zeme i vidi vo Biblijata deka e sabota moze slobodno da gi zaprasa zs ne prasa sto e ova sega
 
Toa znam ne treba da mi objasnis ali sepak fala ali moabetot bese deka Pravoslavna ima dekal na 10 te Bozji zapovedi kade sto pisuva kade se naogaat Bozjite zapovedi a ne pisuva deka sedmi den e sabota, a ako nekoj zeme i vidi vo Biblijata deka e sabota moze slobodno da gi zaprasa zs ne prasa sto e ova sega


ШТО СЕ ЗАМАРАТЕ СО ГЛУПОСТИ

КОМУНИСТИТЕ БЕА НАЈГОЛЕМИ ВЕРНИЦИ

ОНИ ПРОБЛЕМОТ ДАЛИ САБОТА ИЛИ НЕДЕЛА ГО РЕШИЈА НАЈДОБРО

НЕ СЕ РАБОТЕШЕ НИТУ САБОТА НИТУ НЕДЕЛА.....И СИТЕ СРЕЌНИ

Е СЕА КОГА ДОЈДОВТЕ ВИЕ РЕЛИГИОЗНИТЕ ..СЕ РАБОТИ 7 ДЕНА ВО НЕДЕЛАТА

ЕБАТЕ ВЕРНИЦИТЕ ........САМО НЕСРЕЌИ НОСИТЕ
 
ШТО СЕ ЗАМАРАТЕ СО ГЛУПОСТИ

КОМУНИСТИТЕ БЕА НАЈГОЛЕМИ ВЕРНИЦИ

ОНИ ПРОБЛЕМОТ ДАЛИ САБОТА ИЛИ НЕДЕЛА ГО РЕШИЈА НАЈДОБРО

НЕ СЕ РАБОТЕШЕ НИТУ САБОТА НИТУ НЕДЕЛА.....И СИТЕ СРЕЌНИ

Е СЕА КОГА ДОЈДОВТЕ ВИЕ РЕЛИГИОЗНИТЕ ..СЕ РАБОТИ 7 ДЕНА ВО НЕДЕЛАТА

ЕБАТЕ ВЕРНИЦИТЕ ........САМО НЕСРЕЌИ НОСИТЕ
Ne poentata mi bese kolku se svesni za toa sto go pisuvaat deka vo nivniot dekal taa kniga pisuva sest dena raboti a sedmiot posveti mu ja na Bog.. a koj e sedmi ne kazuvaat a vo Svetoto Pismo pisuva.
 
oni moze sto sakaat da kazat, ama evreite ne bi go drzele sabatot da ne bil ispraven. a i za zapovedite od zakonot nema popogodni od niv da objasnat. pa sega ako nekoj ima problem so sabotata negov problem.
 
Бидејќи додека бев отсутен темава поприлично забега во оф-топици, ќе го повторам последниот коментар кој е он-топик, со надеж дека ќе ја продолжиме дискусијата на темата.

Господ дава заповед за изработување на кандила

Исход 27: 20 И заповедај им на синовите Израилски да ти носат чисто масло, исцедено од маслинка, за светење, за да гори светилникот секогаш. 21 Во скинијата на собранието пред завесата, која ќе го закрива Ковчегот на заветот, Арон и неговите синови нека го палат, да гори пред Господ од вечер до утрина. Тоа нека е вечен закон за поколенијата на синовите израилски.

Левит 24, 1 И му рече Господ на Мојсеј, велејќи: 2 „Заповедај им на синовите израилски да земат чисто маслиново масло, исцедено за светење, та светлото да гори секогаш 3 пред завесата во скинијата на собранието, а ќе го пали Арон (и синовите негови) постојано пред Господ од вечерта, дури до утрината; и тоа нека ви биде вечна наредба во родовите ваши. 4 На чист светилник распоредете ги светилата кои ќе горат постојано пред Господ;

Како што можеш да видиш (ти подвлеков со црнено) таа старозаветна заповед не се однесува на христијаните, туку на израелскиот народ и тоа ИСКЛУЧИВО на оние кои што сакаат да останат под Стариот Завет кој Бог го склучил со нив на планината Синај. Таа е вечна наредба исклучиво во рамките на Стариот Завет (завет = договор, пакт)

Додека пак во Новиот Завет кој Христос го склучи на Голгота, заветуван преку Христовата крв, завет кој овој пат не е даден само меѓу Бог и евреите, туку е завет меѓу Бог и секој човек, таа наредба не важи од две прости причини:
- Соломоновиот старозаветен храм каде што се извршувале овие наредби, повеќе не постои - ниту пак е потребен.
- Овие регулативи се дадени во склоп со многу други свештенички регулативи (Левитската книга) кои се поврзани со жртвите и приносите за грев кои дури ни православните не ги прават денес.
Впрочем и осветувањето на Саботата е ВЕЧНА заповед во рамките на Стариот Завет, а сепак православните не ја држат.

"Затоа Израелците нека ја пазат Саботата - празнувајќи ја од поколение на поколение - како ВЕЧЕН ЗАВЕТ."
(Излез 31:16)

Истото е кажано и за празникот Пасха:
"Тој ден нека ви биде спомен-ден. Славете го како празник во чест на Господа. Празнувајте го како ВЕЧЕН ЗАКОН од колено на колено."
(Левит 12:14)

Истото е кажано и за празникот Бесквасни лебови:
"Пазете го тој ден (Сабота) како празник од поколение до поколение: тоа е ВЕЧНА НАРЕДБА."
(Излез 12:17)

Зошто Maran Ata православните не ја празнуваат Саботата онака како што е заповедано во Стариот Завет кога нели, според твоето толкување, тоа е ВЕЧНА НАРЕДБА? :)

Исто така и дел од жртвените регулативи се дадени како ВЕЧНИ НАРЕДБИ во рамките на Стариот Завет (Левит 10:15, Левит 24:10)

Епа зошто Maran Ata православните селективно ги исполнуваат вечните заповеди и регулативи во Стариот Завет? Зошто едни за нив се вечни и се пренесуваат во Новиот Завет, а други пак се "вечни" и си остануваат во Стариот Завет?

Кај нас христијаните тоа не е проблем затоа што ние, согласно учењето на Светото Писмо, знаеме дека тие свештенски наредби и регулативи си се вечни но само во рамките на Стариот Завет меѓу Бог и евреите, а во Новиот Завет тие не постојат, затоа што во Новиот Завет човечкото свештенство е укинато, а свештеник и првосвештеник е ИСУС ХРИСТОС.
А нормално е кога доаѓа до промена на свештенството, да дојде до промена и на тие закони/регулативи.

"Зашто ако се промени свештенството, по неопходност станува и променува на законот"
(Евреите 7:12)

Заклучок:
Свеќи, кандила, кадилници, свештеници, животински жртви, темјани, ичичи бачичи... ништо од тоа нема во Новиот Завет т.е. во Христовата Црква.
 
таа старозаветна заповед не се однесува на христијаните, туку на израелскиот народ

Не заборавај дека израелски народ значи Божји народ, исто како што небесен Ерусалим значи Царството Божјо. Ако христијаните не ги сметаш за Божји народ, тогаш мислам дека проблемот е кај тебе.

Стариот Завет е книга која единствено има смисла доколку се гледа на неа низ Христова призма. Се што се случило во Стариот Завет било наговестување на она што требало да дојде, да се случи. Христос кога дошол на земјата како Богочовек, не дошол да го поништи законот, туку да го исполни, така што Заветот добива ново светло, преобразено. Стариот Завед бил само сенка на Новиот.

Матеј 5:17 Немојте да мислите дека сум дошол да го поништам Законот или Пророците; не сум дошол да ги поништам, туку да ги исполнам. 18 Зашто, вистина, ви велам дури постојат небото и земјата нема да се измени, додека не се исполни се.

Секоја заповед која Бог ја дал во Стариот Завет не е бесмислена, туку има смисла само во Христа.

Зошто Maran Ata православните не ја празнуваат Саботата онака како што е заповедано во Стариот Завет кога нели, според твоето толкување, тоа е ВЕЧНА НАРЕДБА?
"Затоа Израелците нека ја пазат Саботата - празнувајќи ја од поколение на поколение - како ВЕЧЕН ЗАВЕТ."
(Излез 31:16)


Заповедта за прзнување на саботата е една од 10-те Божји заповеди, а Бог тие заповеди не ги поништил, туку дури и нагласил дека треба да се почитуваат (Лука 18:20). Tие десет Божји заповеди и ден денеска се дел од христијанството, без ралика на деноминацијата. Десетте Божји заповеди се дадени откако Мојсеј ги изведе евреите од египетското ропство. Бидејќи, како што реков, секоја случка во Библијата е наговестување на Христос, така било и со избавувањето од ропството. Египетското ропство го претставува нашето робување на гревот и на страстите, за што требаше да дојде Некој како Мојсеј за ние да Го послушаме и да се избавиме од гревот.

Дела Апостолски3:22 Мојсеј им беше рекол на татковците: ,Господ Бог ваш од браќата ваши ќе ви издигне Пророк како мене; Него послушајте го за се што ќе ви рече!‘

Значи, избавувањето од Египет, било праобраз на Христовиот откуп, нашето избавување.
Фараонот и неговата војска ги претставуваат страстите и гревовите кои одат по нас, нивното давење во морето е нашето крштение, оставајќи го стариот човек и воскреснувајќи како нов, преобразен човек во Христа, а преминот преку морето од едната страна на другата, го претставува нашиот премин од ропството (светот) во ветената земја (Небесниот Ерусалим, Царството Божјо). Во заповедта за празнување на саботата се вели дека тоа треба да се прави затоа што Бог во шест дена го создал светот, а седмиот отпочинал. Во Новиот Завет оваа состојба е преобразена. Христос работел денес, утре и на третиот ден завршил, односно во првиот ден од седмицата - недела, воскреснал до мртвите.

Лука13:32 И им рече: „Одете и кажете и на таа лисица: еве, истерувам демони и исцелувам уште денес и утре - а на третиот ден ќе завршам;


Заповедта за тој ден да се посвети на Господа останува и понатаму валидна, и точно во денот во кој Христос отпочинал со воскресението, односно, ја завршил целата задача која требаше да ја исполни – избавување на човечкиот род од гревот и смртта.

Истото е кажано и за празникот Пасха:
"Тој ден нека ви биде спомен-ден. Славете го како празник во чест на Господа. Празнувајте го како ВЕЧЕН ЗАКОН од колено на колено."
(Левит 12:14)
"Пазете го тој ден (Сабота) како празник од поколение до поколение: тоа е ВЕЧНА НАРЕДБА."
(Излез 12:17)


Велигден е Новата Пасха која ја прославуваат Православните Христијани. Пасхата, како што е кажано во Стариот Завет, се вршела со јагнешко месо на кое не требало коска да му биде прекршена, а со неговата крв се попрскувале домовите на верните, за да ги одмине истребувачот . Токму таа Пасха е праобраз на Новата Пасха. Јагенто Божјо е Христос Кој се закла за нас и не освети со Својата Крв за да не одмине смртта, и коска Негова не беше прекршена.
Јован1:29 На другиот ден Го виде Јован Исус како доаѓа кај него и рече: „Еве Го Јагнето Божјо, Кое ги зеде гревовите на светот врз Себе! 36 И штом Го виде Исус како оди, рече: „Еве Го Јагнето Божјо!”
Затоа за Велигден пееме: Да воскресне Бог и да се распрснат Неговите непријатели. Пасха света денес ни се покажа. Пасха нова света, Пасха таинствена. Пасха непорочна, Пасха велика, Пасха на верните. Пасха што ни ги отвора рајските двери.


А еве дел и од пасхалните песнопенија. Вистинска убавина! :)



http://au.youtube.com/watch?v=6YeDMnUKRdE


http://au.youtube.com/watch?v=Jdv2cw9Kjhk


Исто така и дел од жртвените регулативи се дадени како ВЕЧНИ НАРЕДБИ во рамките на Стариот Завет (Левит 10:15, Левит 24:10)

И таа заповед е преобразена со Христовото распнување и воскресение, односно, Христос е Тој Кој сето Свое тело Го принел за нас, оставајќи ни ја Светата Причест – Неговите Крв и Тело, кои се актуелизираат на секоја Света Божествена Литургија, принесувајќи ги даровите и изговарајќи „Твои од Твоите, Тебе Ти принесуваме, за сите и за се“, вршејќи го тоа во Негов спомен до крајот (и не знам што врска има стихот Левит 24:10 со муабетов).

И за крај, свеќите се надворешна форма на израз на верата и се средство за воздигнување на нашиот ум и срце кон Бога, потсеќајќи не пламенот, од една страна какви треба да ни бидат делата – светли, а од друга страна, потстувајќи не на адскиот пламен. Тие не се безусловно потребни, но тоа не значи дека се штетни сами по себе и дека се забранети.
 
Свеќите се питома форма на пљачкање на народот. Ем опљачкан, ем окуражен.
 
2 denari malku sreka a 10 den. golema sreka :) oti poveke vreme gori,ke go prasas popot zs ja palam svekava? da mu go osvetli patot na svetecot veli,i zabeguvas po svetci a Isus nigde go nema? bas toj sto treba da go vikaat svet ne go vikaat a drugite site svetci
 
2 denari malku sreka a 10 den. golema sreka :) oti poveke vreme gori,ke go prasas popot zs ja palam svekava? da mu go osvetli patot na svetecot veli,i zabeguvas po svetci a Isus nigde go nema? bas toj sto treba da go vikaat svet ne go vikaat a drugite site svetci
Sakaat da ja zamenat zrtvata na Isus so edna sveka.
 
Mараната, е многу си ми смешна и контрадикторна.
Прво тврдиш дека старозаветните заповеди се вечни одредби и демек тие се наследуваат и во Новиот Завет, за одма потоа самата да даваш докази како тие заповеди биле само една слика на Новозаветните случувања :)
Прво тврдиш дека не се промениле во Новиот Завет, а потоа даваш конкретни примери како тие се промениле :)
Прво ни даваш пример како Пасхалното Јагне било само една предслика на Христовата жртва и као тврдиш дека и другите жртвени регулативи ја претставувале Христовата жртва за потоа да речеш: "Ама ова пу пу не важи за кандилата и кадењето пред Старозаветниот жртвеник кој е во нераскинлива врска со жртвите" :) Ма дај ти се молам, јас мислев дека разговарам со возрасен човек, а не со некое дете што се замрси во пајажина па сега пробува со фаќање кривини да излезе од неа.

Наместо да се правиш паметна, дозволи Чорбаџија да ти објасни една есенцијална библиска вистина:
Во Стариот Завет има над 600 старозаветни заповеди и регулативи како дел од заветот/пактот меѓу Бог и евреите. Дел од нив се однесувале на свештеничкиот ред, дел од нив биле државни регулативи, а дел од нив биле морални, етички и хигиенски заповеди и регулативи.
Моралните закони се наследени во Новиот Завет.
Државните регулативи исто така си остануваат во Старозаветниот Израел.
Човечкото свештенство е укинато во Новиот Завет, па оттаму сите свештенички заповеди си остануваат вечни ама само во рамките на Стариот Завет, но нема ни трага од нив во Новиот Завет каде што свештеник и првосвештеник е Христос и само Христос.
Стариот Завет беше склучен под човечко свештенство по редот на Арон, а Новиот Завет е утврден под Божјо свештенство т.е. под закрилата на Христос по редот на Мелхиседек. Штом доаѓа до промена на свештенството, по неопходност доаѓа и промена на законот (свештенички). Сега ќе ти приложам и библкиски доказ за ова и се надевам дека откако ќе го прочиташ овој стих нема повеќе да тераш инает и ќе признаеш дека кадилниците, кадењата, крвните жртви и приноси си остануваат во Стариот и само во Стариот Завет и никако не смеат да се пренесуваат во Новиот Завет:

"Имено, кога се променува свештенството, неопходно се променува и Законот."
(Евреите 7:12, Светото Писмо)
 
Чорба дете, пак ќе ти кажам, заради таквите твои авто-прозиволни толкувања на Библијата, атеистите се соблазнуваат и не веруваат, затоа што многу си контрадикторен сам на себе и целата Библија ја правиш да изгледа контрадикторна, а друга, и тоа далеку побитна разбота, е тоа што си рационалист, што не оди заедно со верата во Христа. Јасно ти кажав, заповедта како заповед си стои вечна, а со Христовото доаѓање на земјата во тело, тие заповеди се преобразуваат, се исполнуваат, но не се поништуваат.

Матеј 5:17 Немојте да мислите дека сум дошол да го поништам Законот или Пророците; не сум дошол да ги поништам, туку да ги исполнам. 18 Зашто, вистина, ви велам дури постојат небото и земјата нема да се измени, додека не се исполни се.

Римјаните 3: 31 И така, го нарушуваме ли Законот преку верата? Никако, туку уште го утврдуваме.

Исаија 42:21 На Господа му било угодно заради правдата Своја да го возвеличи и прослави законот.

Римјаните 13:10 Љубовта е исполнување на законот

Римјаните 7:12 Така значи, Законот е свет, и заповедта света, справедлива и добра.

Римјаните 8:7 Бидејќи телесното мудрување е непријателство против Бога, на законот Божји тоа не му се покорува, ниту, пак, може

Псалм 19:7 Господовиот Закон е совршен, ја крепи душата

1 Јованово 5:3 Бидејќи љубовта кон Бога се состои во тоа: да ги пазиме заповедите Негови. А Неговите заповеди не се тешки

Јован 15:10 Јас ги запазив заповедите на Мојот Отец.

Сега дај толкување на твојот стих, и дај толкување на овие стихови јас што ги пишав, оти инаку излегува дека ти си паметниот, а Господ е...
И за свештенството мислам дека досега правевме муабет, тоа е преобразено - пастирство, и наместо принесување на крвни жртви, во Новиот Завет се принесува Телото и Крвта Христови - Причеста. Преобразено, но не и поништено, сфати го тоа веќе еднаш.

Интересно лукавствуваш, се заплетка сам во пајажина тврдејќи дека ние не славиме Пасха. Сега мене ме интересира - зошто вие не ја славите Пасхата? Како тоа велиш дека си „изворен“ христијанин, а не си свесен дека Христос е Новата Пасха?

п.с. така ќе се посрамуваш секој пат кога не си прочитал за православното христијанство како што треба, а си дошол да ми оправаш криви дрини, мисслејќи дека ако многу мудруваш и пишеш повеќе збора, нешто си каажал.

Уживај во Пасхалните Песнопенија:smir:
 
Бидејќи додека бев отсутен темава поприлично забега во оф-топици, ќе го повторам последниот коментар кој е он-топик, со надеж дека ќе ја продолжиме дискусијата на темата.



Како што можеш да видиш (ти подвлеков со црнено) таа старозаветна заповед не се однесува на христијаните, туку на израелскиот народ и тоа ИСКЛУЧИВО на оние кои што сакаат да останат под Стариот Завет кој Бог го склучил со нив на планината Синај. Таа е вечна наредба исклучиво во рамките на Стариот Завет (завет = договор, пакт)

Додека пак во Новиот Завет кој Христос го склучи на Голгота, заветуван преку Христовата крв, завет кој овој пат не е даден само меѓу Бог и евреите, туку е завет меѓу Бог и секој човек, таа наредба не важи од две прости причини:
- Соломоновиот старозаветен храм каде што се извршувале овие наредби, повеќе не постои - ниту пак е потребен.
- Овие регулативи се дадени во склоп со многу други свештенички регулативи (Левитската книга) кои се поврзани со жртвите и приносите за грев кои дури ни православните не ги прават денес.
Впрочем и осветувањето на Саботата е ВЕЧНА заповед во рамките на Стариот Завет, а сепак православните не ја држат.

"Затоа Израелците нека ја пазат Саботата - празнувајќи ја од поколение на поколение - како ВЕЧЕН ЗАВЕТ."
(Излез 31:16)

Истото е кажано и за празникот Пасха:
"Тој ден нека ви биде спомен-ден. Славете го како празник во чест на Господа. Празнувајте го како ВЕЧЕН ЗАКОН од колено на колено."
(Левит 12:14)

Истото е кажано и за празникот Бесквасни лебови:
"Пазете го тој ден (Сабота) како празник од поколение до поколение: тоа е ВЕЧНА НАРЕДБА."
(Излез 12:17)

Зошто Maran Ata православните не ја празнуваат Саботата онака како што е заповедано во Стариот Завет кога нели, според твоето толкување, тоа е ВЕЧНА НАРЕДБА? :)

Исто така и дел од жртвените регулативи се дадени како ВЕЧНИ НАРЕДБИ во рамките на Стариот Завет (Левит 10:15, Левит 24:10)

Епа зошто Maran Ata православните селективно ги исполнуваат вечните заповеди и регулативи во Стариот Завет? Зошто едни за нив се вечни и се пренесуваат во Новиот Завет, а други пак се "вечни" и си остануваат во Стариот Завет?

Кај нас христијаните тоа не е проблем затоа што ние, согласно учењето на Светото Писмо, знаеме дека тие свештенски наредби и регулативи си се вечни но само во рамките на Стариот Завет меѓу Бог и евреите, а во Новиот Завет тие не постојат, затоа што во Новиот Завет човечкото свештенство е укинато, а свештеник и првосвештеник е ИСУС ХРИСТОС.
А нормално е кога доаѓа до промена на свештенството, да дојде до промена и на тие закони/регулативи.

"Зашто ако се промени свештенството, по неопходност станува и променува на законот"
(Евреите 7:12)

Заклучок:
Свеќи, кандила, кадилници, свештеници, животински жртви, темјани, ичичи бачичи... ништо од тоа нема во Новиот Завет т.е. во Христовата Црква.

Заклучок: од каде заклучи дека православните принесуваат крвни/животински жртви?
Заклучок: она кое го нема во Новиот Завет, го има на друго место.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom