Струмичките карневали од верски аспект

  • Креатор на темата Креатор на темата dzonyb
  • Време на започнување Време на започнување
Член од
7 октомври 2008
Мислења
6.055
Поени од реакции
6.443
Не ми е јасно како и зашто дошло до тоа карневалите да се слават во вторник иако постовите во православната црква почнуват во понеделник а со карневалите се прекршуват, што е апсолутно контрадикторно. Во вторник се слават карневали во католичките држави затоа што постовите почнуват во среда.Тоа ме наведува на мислење дека струмичките карневали влечат корени од некој католички обичаи, инаку логички тие би требале да завршуват во недела.
 
Бизнис е само. Сега ќе на средина на Мај. Дека потопло. Повеќе народ да привлече, шо пијат.
 
Кој верски аспект? Се гледа само профитот тука. Пред неколку години беше организација само поради традиција, после почнаа и карти да наплаќаат, а за време на таа вечер пивото достигнува цена и до 150 денари, само.
 
Бизнис. Нема врска со Католичката Црква во Македонија. Впрочем во Струмица, колку што знам повеќе се православни. Ако на Правосалвната Црква не и слуша гласот, или никој не ја прашува, не само во првата седмица на Великиот Пост, нека прават карневали и на Велики Петок па и на Велигден. Тие што ги организираат, лакоми по пари, ги газат вредностите на христијанството. Нека им е. Еден ден ќе нема што да прават со тие пари.
 
Бизнис. Нема врска со Католичката Црква во Македонија. Впрочем во Струмица, колку што знам повеќе се православни. Ако на Правосалвната Црква не и слуша гласот, или никој не ја прашува, не само во првата седмица на Великиот Пост, нека прават карневали и на Велики Петок па и на Велигден. Тие што ги организираат, лакоми по пари, ги газат вредностите на христијанството. Нека им е. Еден ден ќе нема што да прават со тие пари.

Да те прашам ти на 31-ви декември одиш на дочек на нова година? и што јадеш тој ден?
 
Бизнис. Нема врска со Католичката Црква во Македонија. Впрочем во Струмица, колку што знам повеќе се православни. Ако на Правосалвната Црква не и слуша гласот, или никој не ја прашува, не само во првата седмица на Великиот Пост, нека прават карневали и на Велики Петок па и на Велигден. Тие што ги организираат, лакоми по пари, ги газат вредностите на христијанството. Нека им е. Еден ден ќе нема што да прават со тие пари.

Колку што имам слушнато а незнам дали е точно таа традиција за време на комунизмот ја обновил некој Хрват а денот се совпаѓа со ној на Католичката црква затоа што тие запостуват во среда. И токму затоа што повеќето во Струмица се православци мислам дека е редно да се рамисли за дадумот затоа што навистина нема никаква смислам во сред пост да се прават циркуси. Ете и Прилеп има карневал но тој завршува во недела така да мислам дека и Струмичкиот треба да се премести. Што се однесува до бизнисот Карневал во недела би донел многу повеќе туристи. Но она што најмногу ме зачудува е пасивноста на црквата , мислам дека ако ништо друго би требале да заземат цврст став и да се обратат кон организаторите.
 
Да те прашам ти на 31-ви декември одиш на дочек на нова година? и што јадеш тој ден?

Ако мислиш дека на 7 јануари наредната година е Божиќ, тоа е по јулијанскиот календар. Но за твоја информација Католичката Црква во Македонија Божиќ го чествува по Грегоријанскиот календар, а тоа се паѓа на 25 декември.
Кога и Правосалавната Црква ќе го примене Грегоријанскиот календар, Божиќ ќе го слават на 25 декември.

--- надополнето ---

Колку што имам слушнато а незнам дали е точно таа традиција за време на комунизмот ја обновил некој Хрват а денот се совпаѓа со ној на Католичката црква затоа што тие запостуват во среда. И токму затоа што повеќето во Струмица се православци мислам дека е редно да се рамисли за дадумот затоа што навистина нема никаква смислам во сред пост да се прават циркуси. Ете и Прилеп има карневал но тој завршува во недела така да мислам дека и Струмичкиот треба да се премести. Што се однесува до бизнисот Карневал во недела би донел многу повеќе туристи. Но она што најмногу ме зачудува е пасивноста на црквата , мислам дека ако ништо друго би требале да заземат цврст став и да се обратат кон организаторите.

Карневалот во Струмица нема ВРСКА СО ХРИСТОВАТА ВЕРА, НИТУ СО КАТОЛИЧКАТА ЦРКВА, НИТУ СО ПРАВОСЛАВНАТА НИТУ СО ПРОТЕСТАНСКИТЕ.
Карневалот, односно маскирањето на луѓето започнало во време кога христијанството не било присутно, а се одржало и за време на христијанството. Целта на маскираните луѓе била истерување на лошите, зли духови. Потоа прима друга димензија. Овие маскирани луѓе, карневали, одат по домовите на верените и таму го прават истото. Времето на одржување на карневалот кое денес се практикува, не знам од кога потекнува. Приредбата сега е врзана со Православната црква. Имено со почетокот на Великиот Пост, во Православната Црква има повеќе традиции. Една од тие е и Тримери. Тримери значи, три дена христијанинот да пости само на леб и вода, и тоа еднаш дневно. Тоа е почеток на Великиот Пост. И токму на третиот ден од постот, се прават Тримерски карневал во Струмица, во чест на тримери. Тоа е светогрдие. На овој карневал нема ништо со што му се оддава слава на Бога, туку напротив, во овие денови, токму на почетокот на постот, Струмица наликува на Содом и Гомор. Мислам дека ова е доволно. Ако некој е заинтересиран повеќе, нека пише ПП.
 
Нема потреба од ПП мислам дека затоа е и темата да се отвори дебата, токму поради „Содом и Гомора„ кои се случуват во време на пост. Јас немам ништо против карневалите, напротив но имам против датата на која се случуваат. Затоа и сакам ако има некој кој е поупатен да ни одговори зошто црквата не реагирала досега кај организаторите?

Инаку Јоан што се однесува до муабетот дека Католиците слават на декември Божиќ во Македонија тоа е само делумно точно. На 25 декември слават само Католиците и Протестантите кои не се од Македонија дипломати и слично и затоа има служба во главната католичка црква во Скопје, но католиците Македонци слават исто како и православците на 7 Јануари.
Тоа го знам со 100% сигурност за Струмичката Католичка црква а мислам дека е така и во другите градови.
 
Ако мислиш дека на 7 јануари наредната година е Божиќ, тоа е по јулијанскиот календар. Но за твоја информација Католичката Црква во Македонија Божиќ го чествува по Грегоријанскиот календар, а тоа се паѓа на 25 декември.
Кога и Правосалавната Црква ќе го примене Грегоријанскиот календар, Божиќ ќе го слават на 25 декември.

Toa mnogu dobro go znam koj kalendar koga e.

Toa ne e odgovor na moeto prasanje, procitaj go uste ednas
 
Нема потреба од ПП мислам дека затоа е и темата да се отвори дебата, токму поради „Содом и Гомора„ кои се случуват во време на пост. Јас немам ништо против карневалите, напротив но имам против датата на која се случуваат. Затоа и сакам ако има некој кој е поупатен да ни одговори зошто црквата не реагирала досега кај организаторите?

Инаку Јоан што се однесува до муабетот дека Католиците слават на декември Божиќ во Македонија тоа е само делумно точно. На 25 декември слават само Католиците и Протестантите кои не се од Македонија дипломати и слично и затоа има служба во главната католичка црква во Скопје, но католиците Македонци слават исто како и православците на 7 Јануари.
Тоа го знам со 100% сигурност за Струмичката Католичка црква а мислам дека е така и во другите градови.

Во скопската бискупија празникот Рождество Христово-Божиќ се празнува на 25 декември по грегоријанскиот календар, а самата бискупија има повеќе илјади верници кои се државјани на Република Македонија. Тоа што на Божиќ доаѓа амбасадорскиот кор и државниот врв, тоа е дефилирање. Инаку ги нема во другите денови преку годината. По западен обред освен во Скопје, Католички Цркви има цркви и во Куманово, Битола, Охрид итн.

Католиците кои се од источен обред, Божиќ исто го слават на 25 декември, но по јулијанскиот календар. Католички цркви од источен обред во Македонија има во Струмица, и струмичко, валандовско, Гевгелилија и гевгелиско и Богданци и околината. Можеби нешто сум пропуштил.
 
Карневалот во Струмица нема ВРСКА СО ХРИСТОВАТА ВЕРА, НИТУ СО КАТОЛИЧКАТА ЦРКВА, НИТУ СО ПРАВОСЛАВНАТА НИТУ СО ПРОТЕСТАНСКИТЕ.
Карневалот, односно маскирањето на луѓето започнало во време кога христијанството не било присутно, а се одржало и за време на христијанството. Целта на маскираните луѓе била истерување на лошите, зли духови. Потоа прима друга димензија. Овие маскирани луѓе, карневали, одат по домовите на верените и таму го прават истото. Времето на одржување на карневалот кое денес се практикува, не знам од кога потекнува. Приредбата сега е врзана со Православната црква. Имено со почетокот на Великиот Пост, во Православната Црква има повеќе традиции. Една од тие е и Тримери. Тримери значи, три дена христијанинот да пости само на леб и вода, и тоа еднаш дневно. Тоа е почеток на Великиот Пост. И токму на третиот ден од постот, се прават Тримерски карневал во Струмица, во чест на тримери. Тоа е светогрдие. На овој карневал нема ништо со што му се оддава слава на Бога, туку напротив, во овие денови, токму на почетокот на постот, Струмица наликува на Содом и Гомор. Мислам дека ова е доволно. Ако некој е заинтересиран повеќе, нека пише ПП.

Во право си, карневалот нема никаква врска со христијанството. Ова е прастара традиција поврзана со доаѓањето на пролетта и со почетокот на плодноста повторно, после сушната зима. Маскирањето е со цел да се повикаат тие Божества и да се поканат во домаќинствата и градот за земјата да биде бериќетна, животните да родат и секако и луѓето. А сексот е во природен склоп на тоа. Јас лично не гледам ништо лошо и мислам дека треба да се чуваат вакви обичаи, па дури и да се воскреснат оние што се оставени во прашина.
 
Во право си, карневалот нема никаква врска со христијанството. Ова е прастара традиција поврзана со доаѓањето на пролетта и со почетокот на плодноста повторно, после сушната зима. Маскирањето е со цел да се повикаат тие Божества и да се поканат во домаќинствата и градот за земјата да биде бериќетна, животните да родат и секако и луѓето. А сексот е во природен склоп на тоа. Јас лично не гледам ништо лошо и мислам дека треба да се чуваат вакви обичаи, па дури и да се воскреснат оние што се оставени во прашина.

Не зборуваме за отфрлање на традиции или обичаи. Зборот е времето во кое се одржува карневалот. Ако карневалот е културна (бизнис) манифестација која нема врска со религијата, значи не изразува никакво религиозно чувство, туку се сведува на фешта, и бизнис, тогаш и времето во кој ќе се случува не е од таков карактер да мора да биде секогаш на таа дата. Имено карневалот секоја година се одржува на почетокот на Великиот Велигденски пост. Ја менува датата за да се одржи токму во времето на почетокот на Велигденскиот пост. Тогаш кога христијаните започнуват со строг пост, и кога Црквата забранува да верниците учествуват на јавни веселби, се прави Тримерски карневал. Се злоупотребува, намерно или случајно, тридневниот строг пост на леб и вода и од тоа се прави пародија. Јас сум сигурен дека Католичката црква и Православната црква од Струмица, вршеле силен притисок на градоначалникот да го промени терминот за одржување на карневалот, но некој кој не верува во Бога нема осет ни за верските чувства. Никој не е против карневалот, туку против датумот на одржување и злоупотреба на верскиот поим за тримери. Како за илустрација, сите карневали во светот завршуваат пред да започне постот, само во Струмица не е така.
 
Јоан конечно дојдовме до поентата на темата. Значи не е во прашање дали треба да се држува или не карневалот туку во прашање е датата. И мислам дека црквата и верниците треба да извршат притисок истата да се смени во недела. Македонија не е веќе комунистичка земја и затоа некој традиции и обичаи кои се одржувале во тоа време треба да се приспособат како и што доликува на една земја со доминантно христијансо население. Особено затоа што од ден на ден се повеќе луѓе постат во Македонија и нависитна е неправено кон тие луѓе да немат можност да учествуват и да ми се радуват на карневалот. А со одржување на карневалот во недела уште повеќе би се зајакнала неговата симболика. И како што реков недела еве ако веќе сакат повеќе одговара и од економски аспект. Цвсрто сум убеден дека за ова прашање треба да има поширока дебата.
 
Не зборуваме за отфрлање на традиции или обичаи. Зборот е времето во кое се одржува карневалот. Ако карневалот е културна (бизнис) манифестација која нема врска со религијата, значи не изразува никакво религиозно чувство, туку се сведува на фешта, и бизнис, тогаш и времето во кој ќе се случува не е од таков карактер да мора да биде секогаш на таа дата. Имено карневалот секоја година се одржува на почетокот на Великиот Велигденски пост. Ја менува датата за да се одржи токму во времето на почетокот на Велигденскиот пост. Тогаш кога христијаните започнуват со строг пост, и кога Црквата забранува да верниците учествуват на јавни веселби, се прави Тримерски карневал. Се злоупотребува, намерно или случајно, тридневниот строг пост на леб и вода и од тоа се прави пародија. Јас сум сигурен дека Католичката црква и Православната црква од Струмица, вршеле силен притисок на градоначалникот да го промени терминот за одржување на карневалот, но некој кој не верува во Бога нема осет ни за верските чувства. Никој не е против карневалот, туку против датумот на одржување и злоупотреба на верскиот поим за тримери. Како за илустрација, сите карневали во светот завршуваат пред да започне постот, само во Струмица не е така.

Алооо овааа е ПАААГАНСКИ ОБИЧАЈ кој се оджувал МНОООООГУУУУ АЛОООО МНОООГУ ВРЕМЕ ПРЕД ПРАВОСЛАВЈЕТО И ВАШИТЕ КАЛЕНДАРИИИ !!!
СОДОМА И ГОМОРА се случува по вашите цркви и манастири каде што се шитка дрога и се престојува во конаците за некој денар а вооедно се клецка и по некоја орсопија ако не си запознаен со нештата !!!

Кој си бе ти или Стојко или Панде или некој си таму господин господин да ни менува нас долговековна традиција ?
Какви цркви какви бакрачи да не запалам таму се, има комунистичка задруга да ви ги направам они мене притисок ќе вршиле на терминот.
Сељандуризам.



--- надополнето ---

Јоан конечно дојдовме до поентата на темата. Значи не е во прашање дали треба да се држува или не карневалот туку во прашање е датата. И мислам дека црквата и верниците треба да извршат притисок истата да се смени во недела. Македонија не е веќе комунистичка земја и затоа некој традиции и обичаи кои се одржувале во тоа време треба да се приспособат како и што доликува на една земја со доминантно христијансо население. Особено затоа што од ден на ден се повеќе луѓе постат во Македонија и нависитна е неправено кон тие луѓе да немат можност да учествуват и да ми се радуват на карневалот. А со одржување на карневалот во недела уште повеќе би се зајакнала неговата симболика. И како што реков недела еве ако веќе сакат повеќе одговара и од економски аспект. Цвсрто сум убеден дека за ова прашање треба да има поширока дебата.

Која вие бе поентата на темата ?
Тресете зелени на кило, на зелено пазарче нема толку зелени работи бре алооо у !

Кој верски аспект ?
Христијански ?
Каква недела АЛООООООООО!!!!!?????!??!?!??!?!?!
Ова е ПАГАНСКИ обичај нема што да се мешате вие ако сте христијани !!! алоооооо!!!!!!!!!!!!!!!

п.с. ВО НЕДЕЛА Е ДЕТСКИОТ КАРНЕВАЛ !!!

Момци, не ми се верува :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom