Споредa: Audi A4 vs. Mercedes C-class

  • Креатор на темата Креатор на темата Jack Nolan
  • Време на започнување Време на започнување

Според вас?

  • A4

    Гласови: 39 52,0%
  • C-class

    Гласови: 36 48,0%

  • Вкупно гласачи
    75
Zatoa trošat najmalku po 2-3 litra poveke,toa ti e zadna vuča. Ako taka gledaš po tvoe ondak može mercedesot da go sporeduvaš so kombe ili kamion. Poglupa rabota od zaden pogon za patničko vozilo (ako ne e za driftanje) nema. Btw ima audi so 4x4 ako na nekoj stvarno mu treba. C klasi nema so 4x4.
Мојата ц220 цди, и твојата 1.9 партизанска. Во какви сакаш услови ќе ги пробаме, градска, отворено, со 5 души, сам, ќе возиме 200, ќе возиме 40. Па ќе праме муабет дали разликата е 2-3 литри повеќе. Патем, коли носите од германија ама од носо подалеку немате видено. 4matic се вика 4х4 опцијата на Мерцедес, ама ретко кој слушнал за такво чудо (има потреба да ти кажам оти? Скапо е пер, многу поскапо од ефтините канти шо ги влечкате). Ги вградуваат во Е класата (210) и Ц класата (203). Имав “партизанска“ а4 со 110 кс, не гледам ниту еден сегмент во што е тој мотор толку поарен/понапреден од 220-ката во мерцедесот. Башка ти си единствениот поборник за TDI не-комон реил технологија. На сите треба да ви е јасно дека сме потрошувачко општество, колите ги прат да трат 5-6 години и да се сменат со нови. А секој треба да си е свесен дека за дизел да возиш треба
1. да прајш голема километража
2. да си свесен дека сервисите се скапи, и ако купуваш возило за долгорочно возење... кога тогаш нешто ќе се заеби. Не ти дава тебе никој возило кое било 40.000 евра ново за 4.000 притоа да е неизвозено, не се секирај.
Добро размислување:
Јас за 7к земав Лансер од 2009-та година, со кожен волан, мењач, автоматска клима и хендс-фри систем. Троши просек 8 во градска некаде, со 66,000 километри. За истите пари можев да бркам мерцедеси со 200,000 минимум.

Знам дека не е ова темата, ама да си искажам искуство и совет - на старо според мене подобро е бензинец, освен ако не зимаш дизел од познат.
Како и да е, колите се делат на Мерцедес и сите останати, мојот глас оди за Ц класа.
 
Eden prijatel ima vito cdi od 2003 so 240.000km realni,uvezen e pred 4-5 godini,sam si go donese od Germanija. Mu riknaa diznite 2400 evra mu tražat za popravka. Comon rail ne e za nasevo gorivo,i vo Slovenija i Hrvatska seriski zaribuvaat i diznite i motorite ako ne se smenat diznite na vreme kaj site CR,od reno do mercedes pa i VW. Nema imun CR motor na ova.
I jas bev zapalen da si kupam a6 od 2003-4 ama poso gi nema so obicna bos pumpa nekam da se zamaram. Nema podobar motor od 1.9tdi 90 konja. Gabe debata dali e ili ne e taka. Koj sakas majstor prasaj go koj e najdobar dizel motor na site vreminja ke go dobieš istiot odgovor.
Toa deka kolite se delat na mercedes i ostali vazese do 95,sega se delat na TDi i ostali.
Patem 4matic ima samo benzinci i toa od 2003 nagore,ne znam zaso e taka ama siguren sum 100% deka C klasi so dizel motor nema 4x4. VW i audi quatrovci tdi ima uste od 90tite godini.
ps
Tvoeto c220cdi kosta 6000+ evra,ja za kola ne davam poveke od 3000.
 
Eden prijatel ima vito cdi od 2003 so 240.000km realni,uvezen e pred 4-5 godini,sam si go donese od Germanija. Mu riknaa diznite 2400 evra mu tražat za popravka. Comon rail ne e za nasevo gorivo,i vo Slovenija i Hrvatska seriski zaribuvaat i diznite i motorite ako ne se smenat diznite na vreme kaj site CR,od reno do mercedes pa i VW. Nema imun CR motor na ova.
I jas bev zapalen da si kupam a6 od 2003-4 ama poso gi nema so obicna bos pumpa nekam da se zamaram. Nema podobar motor od 1.9tdi 90 konja. Gabe debata dali e ili ne e taka. Koj sakas majstor prasaj go koj e najdobar dizel motor na site vreminja ke go dobieš istiot odgovor.
Toa deka kolite se delat na mercedes i ostali vazese do 95,sega se delat na TDi i ostali.
Patem 4matic ima samo benzinci i toa od 2003 nagore,ne znam zaso e taka ama siguren sum 100% deka C klasi so dizel motor nema 4x4. VW i audi quatrovci tdi ima uste od 90tite godini.
ps
Tvoeto c220cdi kosta 6000+ evra,ja za kola ne davam poveke od 3000.
Eден пријател има А6, му скрши брегаста, клипница и го дупна блоко. И? Ај да си ги мериме кој има поголем дефек.

1) Дизните рикаат на неквалитетно гориво, тоа е факт. Познавам Пасат од 2011 на 40.000 км му закочи дизна. Затоа во Мкд системот за гориво не подлежи на гаранција, а и
доста кажав погоре во точка 2. Ако се плашиш од сервиси, купи си бензин. Џабе ми расправаш тука те вака те така. За 10 години ретки ке бидат не комон реил моторите, исто како што денес се ретки атмосферците дизели. И? Ќе се помириш дека треба да возиш CDI или ќе кукаш? А кога тогаш и нашето гориво ќе се подобри, да го ебам... можда касниме 20 години, кај и да е до 2020 ќе не биди...

2) Никаде не спомнавме кое возило колку кошта. Прајме муабет за потрошувачка. Јас се кладам дека 220 CDi ем е многу подобар во перформанси од твојата партизанска, ем ќе истроши исто колку твоето, на отворено ако ги возиме 140+ можи и поекономичен да излези CDi-то. 3 литри разлика, нема теоретска шанса.

3) Имало и секогаш има дебати кое е најдоброто, мада мерц, бмв и ваг секогаш се во врвот.
 
Немам многу искуство со мерцедесите некако пензионерски коли ми гледале, така да А4 дефинитивно(y)
 
Eден пријател има А6, му скрши брегаста, клипница и го дупна блоко. И? Ај да си ги мериме кој има поголем дефек.

1) Дизните рикаат на неквалитетно гориво, тоа е факт. Познавам Пасат од 2011 на 40.000 км му закочи дизна. Затоа во Мкд системот за гориво не подлежи на гаранција, а и
доста кажав погоре во точка 2. Ако се плашиш од сервиси, купи си бензин. Џабе ми расправаш тука те вака те така. За 10 години ретки ке бидат не комон реил моторите, исто како што денес се ретки атмосферците дизели. И? Ќе се помириш дека треба да возиш CDI или ќе кукаш? А кога тогаш и нашето гориво ќе се подобри, да го ебам... можда касниме 20 години, кај и да е до 2020 ќе не биди...

2) Никаде не спомнавме кое возило колку кошта. Прајме муабет за потрошувачка. Јас се кладам дека 220 CDi ем е многу подобар во перформанси од твојата партизанска, ем ќе истроши исто колку твоето, на отворено ако ги возиме 140+ можи и поекономичен да излези CDi-то. 3 литри разлика, нема теоретска шанса.

3) Имало и секогаш има дебати кое е најдоброто, мада мерц, бмв и ваг секогаш се во врвот.
Prvpat slušam,nema teorije bregasta da skrši ušte pomalku blok da se dupne. Ovakvo cudo ne sum videl. Mozda kaj nekoe 2.5tdi ama takvo kupue samo idiot sto ne se razbira od koli.Sum videl probušeni i stopeni klipovi kaj CR motorite i toa kolku sakaš.
Kaj starite tdi ova ne go gledas,toa brat ne zastanuva,odi i odi,na crvena na biodizel na zejtin na staro ulje na sto sakas. I pak nema da zastane. Na CDi turi mu crvena nafta sveti petar nema da go opravi. Za potrosuvacka ti kazav,5.5l crvena na otvoreno i 8 gradska. Patem a6 e veke vo drug razred na vozilo,c klasata e so a4. Na ponovite a6 1.9tdi 97-2003 bilo koj model na mercedes od slicno godiste i C i E klasa moze samo voda da mu nosi. Meckite nemaat ni za burek.
 
Е да бе 2.5 тди не чинеле, го имав пријателе ново од 2003 до 2013 и го продадов со нешто над 190000км, а со моторот немав апсолутно никаква мака. Знаеш кај нас зошто не чинат???.....Заради импровизирано одржување!!!

П.С. Половни делови, маалски мајстори и црвена нафта....слободно демантирајте ме ако не сум во право.
 
Е да бе 2.5 тди не чинеле, го имав пријателе ново од 2003 до 2013 и го продадов со нешто над 190000км, а со моторот немав апсолутно никаква мака. Знаеш кај нас зошто не чинат???.....Заради импровизирано одржување!!!
Od 2001 nagore 2.5tdi se so 180 konja i se so PD motor.Maanata so vp44 bos pumpata od starite 150 konjski tdi e resena. Na ovie samo bregastite im se rasipuvaat i nisto drugo.
 
Предупредува тоа ама кога сама ќе ти застане и изгаси колата на сред пат има да се чешаш кај што не те чеша:eek:

:facepalm:
ти ако имаш повеќе од 12 години ја на трупче го стаам
--- надополнето: 29 април 2013 во 20:39 ---
Мојата ц220 цди, и твојата 1.9 партизанска. Во какви сакаш услови ќе ги пробаме, градска, отворено, со 5 души, сам, ќе возиме 200, ќе возиме 40. Па ќе праме муабет дали разликата е 2-3 литри повеќе. Патем, коли носите од германија ама од носо подалеку немате видено. 4matic се вика 4х4 опцијата на Мерцедес, ама ретко кој слушнал за такво чудо (има потреба да ти кажам оти? Скапо е пер, многу поскапо од ефтините канти шо ги влечкате). Ги вградуваат во Е класата (210) и Ц класата (203). Имав “партизанска“ а4 со 110 кс, не гледам ниту еден сегмент во што е тој мотор толку поарен/понапреден од 220-ката во мерцедесот. Башка ти си единствениот поборник за TDI не-комон реил технологија. На сите треба да ви е јасно дека сме потрошувачко општество, колите ги прат да трат 5-6 години и да се сменат со нови. А секој треба да си е свесен дека за дизел да возиш треба
1. да прајш голема километража
2. да си свесен дека сервисите се скапи, и ако купуваш возило за долгорочно возење... кога тогаш нешто ќе се заеби. Не ти дава тебе никој возило кое било 40.000 евра ново за 4.000 притоа да е неизвозено, не се секирај.
Добро размислување:

Како и да е, колите се делат на Мерцедес и сите останати, мојот глас оди за Ц класа.

Ке ти стиснев лајк за постот,ама коа ти ја прочитав последната реченица ме предомисли :)
 
Hmmm ..Imav Audi A4 sport 2002 1.8 T. Na okolu 140 000 gi smeniv site kaisi,jabucici,nekoi si gumi koj sto lezat na osovinata za volanot (ne se razbiram znam deka mnogu kostase) mi troses ujle, cadeshe, senzori za oxygen i sekoj mesec nov defekt bese....go prodadov i zemav Japanac....zakon....Ne sum imal Mercedes ama poveketo modeli licat onaka penizionerski :)
 
ne znam kako mercedesot lici na penzionerska kola pogotovo elegance i avangard verziite. Audivo od gospod e utepano na izgled kako zelka e ebago isto ko pasat od 98ma e. Po neinventivni dizajneri od nivnite nema ni kje ima. Site koli im go imaat toj utepan dizajn vo sekoja serija.
 
Ке ти стиснев лајк за постот,ама коа ти ја прочитав последната реченица ме предомисли :)
Во дворо имам 5 мерцедеси, од кој шо едниот е w203. Сакаш да ми кажиш дека требаше да гласам за Ауди?
 
Мерцедес. (оти нема Фиат,не за друго):P:P
 
Ех, не ми се допаѓа ентериерот на Мерцедесот, посебно инструмент-таблата, па глас за Аудито. Можеби кога би имал прилика да ги провозам, би го сменил мислењето (заден погон кај Мерцедесот итн...).
 
Ех, не ми се допаѓа ентериерот на Мерцедесот, посебно инструмент-таблата, па глас за Аудито. Можеби кога би имал прилика да ги провозам, би го сменил мислењето (заден погон кај Мерцедесот итн...).
Конкретно и мене ми смета тоа што температурата ја тргнаа во моделите 01-04, мада ја испраја грешката во понатамошните модели... Инаку, А4-ката од 2001, е ептен малку редизајниран модел на претходната 1995-2000 со освежени мотори. Мерцедесот е целосно ново возило.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom