Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Dali bi bilo losho da stavam nekakov aditiv vo masloto da ne go menuvam ...posto neznam dali predhodno ima.tureno .da ne go menam za dzabe masloto :)
Не ти препорачувам адитив за масло во моторот ,можеш за во гориво . За адитиви се ставаат во стари и нови генерации коли само ако е над 200,000км поминати без разлика какви адитиви . Адитиви за масло за тие што трошат масло или капе масло , а за гориво за тие што трошат гориво над нормалата односно ги чисти дизните,турбото итн (демек)

Sent from my SM-N986U using Tapatalk
 
Dekci malku mi pocnaa da mi strakaat podizacite na ventili nasabajle dali bi se sredilo ako samo smenam maslo? Ili nema nisto da promeni. Momentalno e masloto 10w40 i sakam da stavam 5w40. Voedno koe maslo bi go preporacale kako marka. Inaku se raboti za golf mk4 1.9 tdi 81kw 2001 god. Ako ima nekoj iskustvo ili sovet naka spodeli . Blagodaram
 
ме интересира како оди тоа во врска со кубици, коњи, њутн метри, цилиндри...
заинтересиран сум за автомобил (опел мокка 1.2, 100 коња турбо бензин, 3 цилиндри) и тојота јарис кросс (1.5 125 коња турбо бензин, 3 цилиндри). Па дали е подобро да има повење коњи или пак кубици, дали се битни цилиндрите, во кои ситуации е полошо како што викаат побрзо паѓа моторот и слично. Или пак доколку некој има искуство со овие модели
 
ме интересира како оди тоа во врска со кубици, коњи, њутн метри, цилиндри...
заинтересиран сум за автомобил (опел мокка 1.2, 100 коња турбо бензин, 3 цилиндри) и тојота јарис кросс (1.5 125 коња турбо бензин, 3 цилиндри). Па дали е подобро да има повење коњи или пак кубици, дали се битни цилиндрите, во кои ситуации е полошо како што викаат побрзо паѓа моторот и слично. Или пак доколку некој има искуство со овие модели
Барај со 4 клипа и не форсиран мотор како овие два што немаат долготрајност
И на двата се сигурно нов тип мотори со коморно вбризгување и не трпат плин

Растеретен мотор барај повеќе кубика некој
 
ме интересира како оди тоа во врска со кубици, коњи, њутн метри, цилиндри...
заинтересиран сум за автомобил (опел мокка 1.2, 100 коња турбо бензин, 3 цилиндри) и тојота јарис кросс (1.5 125 коња турбо бензин, 3 цилиндри). Па дали е подобро да има повење коњи или пак кубици, дали се битни цилиндрите, во кои ситуации е полошо како што викаат побрзо паѓа моторот и слично. Или пак доколку некој има искуство со овие модели


Колку повеќе кубици а помалку коњи има моторот, толку повеќе трае...и обратно. Е сеа си има и фалични мотори од фабрика излезени кој и така не одат многу...

Тежината на колата исто игра голема улога, 1.2 моторче е таман за кола со 900 кила, за некоја со 1300 кг, малку потешко дека ќе трае.

На модерна кола воопшто не помислувај за плин, само нервози ќе имаш дури и ако го уградиш. На новите коли нема ни 1 кило вишок материјал во моторот, се е доведено до максимум оптеретување со минимум користење на материјал. Се штеди на се, порано колите имаа некоја резерва на материјал, некои мотори трпеа многу малтретирање со ремапи и сл. и пак тераа по 300 - 400 к километра.

Денес пробај на модерен мотор ремап+малтретирање клиповите ќе излезат низ картер за 10 000 км ако и толку.
 
Ме интересира во што е проблемот кај Golf 5 1.9 TDI, на незагреан мотор многу време му треба на парното да почне да дува топол воздух?
Кај други автомобили, палиш мотор, пушташ парно и за две минути почнува да дува топол воздух.
Во што е финтата?
 
Ме интересира во што е проблемот кај Golf 5 1.9 TDI, на незагреан мотор многу време му треба на парното да почне да дува топол воздух?
Кај други автомобили, палиш мотор, пушташ парно и за две минути почнува да дува топол воздух.
Во што е финтата?
Парното дува топол воздух кога ќе крене температура антифризот. Ниедна кола што седела преку ноќ на ладно нема одсабајле да загрее и да дува топол воздух од парното за 2 минути.
Ова ти што го збориш е можно само кај автомобили што имаат webasto (греење со нафта) тоа одма би требало да затопли.
 
Ме интересира во што е проблемот кај Golf 5 1.9 TDI, на незагреан мотор многу време му треба на парното да почне да дува топол воздух?
Кај други автомобили, палиш мотор, пушташ парно и за две минути почнува да дува топол воздух.
Во што е финтата?
Kaj vektra B skoda fabia, skoda felicia, golf 3, golf 4, bmw 318d 2001... Za 5 min duva toplo. Paarno imat nesto nevideno. Kaj ponovite koli kako kajtebe na golf 5,eve i kajmene na vectra c, mu treba dolgo vreme da zagrej. Istoto bese i na seat leon 1.9 tdi 105ks 2006. 10km dizvozis togas da zagrej.
 
Друштво, ме интересира мислење за киа моторите 1.6 бензин и 1.7 и 2.0 дизел за на sportage како се понашаат, кварови, одржување...
 
Ме интересира во што е проблемот кај Golf 5 1.9 TDI, на незагреан мотор многу време му треба на парното да почне да дува топол воздух?
Кај други автомобили, палиш мотор, пушташ парно и за две минути почнува да дува топол воздух.
Во што е финтата?


Дизел нема шанса да почне одма да дува топло, иако некој имаат електрични греачи и дуваат топло за побрзо. Ако треба пола саат да го возиш за да почне да дува топло термостатот тие отиден. До кај 10 мин. нормално е.
 
Dekci malku mi pocnaa da mi strakaat podizacite na ventili nasabajle dali bi se sredilo ako samo smenam maslo? Ili nema nisto da promeni. Momentalno e masloto 10w40 i sakam da stavam 5w40. Voedno koe maslo bi go preporacale kako marka. Inaku se raboti za golf mk4 1.9 tdi 81kw 2001 god. Ako ima nekoj iskustvo ili sovet naka spodeli . Blagodaram
Ќе ставаш 5-40 тоа е фул синтетично за тди Арал или Гастрол зависи што ви одговара цената

Sent from my SM-N986U using Tapatalk
 
Ме интересира во што е проблемот кај Golf 5 1.9 TDI, на незагреан мотор многу време му треба на парното да почне да дува топол воздух?
Кај други автомобили, палиш мотор, пушташ парно и за две минути почнува да дува топол воздух.
Во што е финтата?
Финтата е термостатот постојат рано и доцно активирање си пишува на самиот термостатот да активира на 85 или 90 степени како сакаш , но препорака според истото фабричкиот да се става тоа е прво,а како второ на моторот односно на глава на моторт на различни коли со глава на моторот изработен е со легура најчесто од никел или метали некои лесно заграваат а некои тешко загреваат па затоа некои брзо грее а некои подоцна грее и термостатот ќе активира , на мојот околу 10 минути и ќе грее парното инаку мојот е ТДИ значи околу 10 мин, сосема е нормално посебно за зимно време ,а на лето околу 5-6 минути. Трето постои обична клима и електронска клима како што е климатроник кај ВФ групацијата едното брзо грее а другиот подоцна оти така е направено фабрички, мора да има некое причина тие си знаат.

Sent from my SM-T720 using Tapatalk
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom