Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Helou again , decki moze nekoj ako ima iskustvo so kolava pogore da spodeli, sum zajnteresiran za kupuvanje pa sakam da znam sto bi me cekalo , ako nekoj vozel. Fala do site .
Имаме на работа еден ix35 2.0 CRDi 4wd службен, сум го возел.....можам да ти кажам од аспект на возење. Џип не е, да не се лажеме, трага нема од теренец. Примарен погон има на задни тркала. Накај терен се заглавив во првото "калче".....со 4x4 мануелно пуштено. Има општо тврда/непријатна амортизација на пат, мртви агли од позади на малите прозорчиња (рикверц камерата е океј), аеродинамичност не можеш да очекуваш од "висока кола", зошто нема. Внатре ентериерот е солиден, има некои работи ефтино изработени, како што се неквалитетни тастери од команди на волан, рачката на мењачот се излижа за кратко, кваките на вратите исто, рикнаа диодите на дел од командите кај климата и некој такви ситници.....кожата испука и покрај одржување.....сето ова за релативно брзо време 3-4 год. од салон.
Друго, мотор и останато е океј. Градска троши околу 10-11/100....отворено околу 8/100 (зависи како газиш).
Службениов е 2011, има поминато околу 210.000км.....редовни сервиси и толку, немало проблем (сем карданот што протропа, го носеа во сервис пред една година за тоа).
 
Имаме на работа еден ix35 2.0 CRDi 4wd службен, сум го возел.....можам да ти кажам од аспект на возење. Џип не е, да не се лажеме, трага нема од теренец. Примарен погон има на задни тркала. Накај терен се заглавив во првото "калче".....со 4x4 мануелно пуштено. Има општо тврда/непријатна амортизација на пат, мртви агли од позади на малите прозорчиња (рикверц камерата е океј), аеродинамичност не можеш да очекуваш од "висока кола", зошто нема. Внатре ентериерот е солиден, има некои работи ефтино изработени, како што се неквалитетни тастери од команди на волан, рачката на мењачот се излижа за кратко, кваките на вратите исто, рикнаа диодите на дел од командите кај климата и некој такви ситници.....кожата испука и покрај одржување.....сето ова за релативно брзо време 3-4 год. од салон.
Друго, мотор и останато е океј. Градска троши околу 10-11/100....отворено околу 8/100 (зависи како газиш).
Службениов е 2011, има поминато околу 210.000км.....редовни сервиси и толку, немало проблем (сем карданот што протропа, го носеа во сервис пред една година за тоа).
Fala drygar.
 
I za stage 1 remap e premnogu za bilo koja kola..zboram od 2.0 nagore ?



Не е премногу, ако моторот не е оптеретен од фабрика и е во добра состојба и добро се одржува...

Слаб мотор тешка кола, или малку кубици многу коњи...се лоши комбинации за ремап, особено кај бензин. Таквите мотори и без ремап не одат повеќе од 200 000 без сериозни проблеми.
 
Незнам дали има посебна тема, па ке пишам тука. Која е процедурата при сообракајна несрека и пополнување европски извештај? Се пополнува извештајот, се оди со двете возила во осигурувањето, се предаваат документите, извештајот, се сликаат автомобилите од нивна страна.. но што потоа? Дали и кога го добива известувањето причинителот на штетата дека е одобрено барањето и дека ке му се исплати штетата на оштетениот. Која е улогата на причинителот на штетата понатаму?
 
Незнам дали има посебна тема, па ке пишам тука. Која е процедурата при сообракајна несрека и пополнување европски извештај? Се пополнува извештајот, се оди со двете возила во осигурувањето, се предаваат документите, извештајот, се сликаат автомобилите од нивна страна.. но што потоа? Дали и кога го добива известувањето причинителот на штетата дека е одобрено барањето и дека ке му се исплати штетата на оштетениот. Која е улогата на причинителот на штетата понатаму?
Ја како шо знам ако е европски осигурувањето гу покрива штетата ама причинитело после га губе попусто кој га има при регистрирање, можда сам грешка.
 
Незнам дали има посебна тема, па ке пишам тука. Која е процедурата при сообракајна несрека и пополнување европски извештај? Се пополнува извештајот, се оди со двете возила во осигурувањето, се предаваат документите, извештајот, се сликаат автомобилите од нивна страна.. но што потоа? Дали и кога го добива известувањето причинителот на штетата дека е одобрено барањето и дека ке му се исплати штетата на оштетениот. Која е улогата на причинителот на штетата понатаму?
Па нема некоја посебна процедура.
Настанува незгодата, не ги поместувате возилата......се договарате дека ќе пристапите кон европски.
Прво ги сликате возилата......во осигурителна пожелно е да се приложат фотографии од местото на незгодата, но и не мора.
Пополнувате европски, обавезно потпис.....еден примерок за тебе, еден за другиот учесник.
Одите во осигурањето (што побрзо временски) кај виновниот за незгодата, со двете возила.
Пријавувате штета, ги местите возилата како кога била незгодата, ги фотографираат. Пополнувате на лице место во осигурителна по една изјава, оштетениот остава и број на трансакциска каде што ќе му бидат исплатени парите.
Виновниот за незгодата, повеќе нема никаква обврска.....сем да си ја поправи колата од свој џеб.
Оштетениот во незгодата може да си оди дирекно во сервис (кој соработува со осигурителни) да си ја среди колата....они ги повикуваат од осигурителна ако има потреба (ќе го упатат во сервисот дали треба нотар...за префрлањето на парите или не....како и да е, брзо оди) или доколку не ја носи колата во сервис, чека да му легнат пари на сметка према проценка од осигурително.....па троши ги како и на што сакаш.
Тоа е тоа, да не дојде до сообраќајка.....кога ќе дојде си тече постапката.
ПС На виновниот во незгодата, му се запишува малус во осигурителната полиса при (наредна) регистрација.
Која е улогата на причинителот на штетата понатаму?
После одење во осигурање, никаква обврска.....нема ништо понатаму со причинителот. Осигурителна си брка работа со оштетениот.
 
Последно уредено:
Да не знае некој продавница или отпад каде можам да најдам од оние капачките што ја покриваат дупката наменета за штрафење на шлеп-куката. За Сеат ЛЕОН се работи, 2013-2018 серија.
Преферирам да ме упатите на некој отпад (каде би нашол можеби половни делови за ЛЕОН) затоа што продавница би ме одрала и не верувам дека поефтино би поминал отколку да нарачам од странство.
 
Да не знае некој продавница или отпад каде можам да најдам од оние капачките што ја покриваат дупката наменета за штрафење на шлеп-куката. За Сеат ЛЕОН се работи, 2013-2018 серија.
Преферирам да ме упатите на некој отпад (каде би нашол можеби половни делови за ЛЕОН) затоа што продавница би ме одрала и не верувам дека поефтино би поминал отколку да нарачам од странство.
Прошетај се до кај шипурките......имаат се
 
Не е премногу, ако моторот не е оптеретен од фабрика и е во добра состојба и добро се одржува...

Слаб мотор тешка кола, или малку кубици многу коњи...се лоши комбинации за ремап, особено кај бензин. Таквите мотори и без ремап не одат повеќе од 200 000 без сериозни проблеми.
Еpa eve mojava ja vozam godina ipol i nemam golemi defekti. A prasanje za aditivite za turbina, gorivo i slicno (sonax,wurth, liq molly) koe e posolidno za koristenje ??
 
За адитивите 80 % се лага + плацебо ефект...особено тие за турбина, егр или слично...не знам како турбото или егр може да очисти со тоа што ќе ставиш 100 грама адитив во 50 литри гориво, нема логика.

Тие за гориво ако и има некој ефект трае дур е адитивот во резервар, послем готово се по старо...инаку докажан адитив за дизел е двотактол, милион пати докажно и покажано дека го прави потивок моторот и некако помазно работи плус што подмачкува делови од системот за гориво.

Се става по 100 мл. на 20 литри гориво.
 
Дечки кога пуштам и гасам долгите светла се слуша клик од кај кутијата со осигурачи од страната на совозачот. Ова сега го приметив, не знам дали претходно беше вака. Дали е нормално или да идам на електричар да провери?
 
Нормално е...ако имаш реле за долгите светла тоа клика кога пушташ гасиш. Постарите коли сите скоро имаат реле, новиве не знам.
 
За адитивите 80 % се лага + плацебо ефект...особено тие за турбина, егр или слично...не знам како турбото или егр може да очисти со тоа што ќе ставиш 100 грама адитив во 50 литри гориво, нема логика.

Тие за гориво ако и има некој ефект трае дур е адитивот во резервар, послем готово се по старо...инаку докажан адитив за дизел е двотактол, милион пати докажно и покажано дека го прави потивок моторот и некако помазно работи плус што подмачкува делови од системот за гориво.

Се става по 100 мл. на 20 литри гориво.
Знаете ли дека двотактол создава гарежи? А тие адитиви не создава туку само согорува. Инаку двотактоли е наменето за тие двотактни мотори што немаат свој систем за подмачкување е за тоа служи ,а не за прочистување егр,рурбо,дизни итн

Sent from my S20 Note Ultra 5G SM-N986U using Tapatalk
 
Хаха, баш двотактолот е правен е да се согорува и да подмачкува...а гледам мајсториве пропаднаа никој не им иде за чистење на егр и турбо повеќе, сите со адитиви чистат, стави еднаш и стакло турбото и егр :pos:
 
Имам еден проблем. Се работи за мазда 626 1.8 бензинец. Последно време нон-стоп трокира под мала и на бензин и на плин исто не можам да ја контролирам на тргни-застани. Сабаље ја возев ја изгасив, пробав да ја запалам воопшто не палеше па мораше со туркање :D И на отворено 100км/ч на 2000/2300 обртаи си трокира по малце сецка а на мала брзина енормно сецка. Можи да биди проблем маф сензор илк егр?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom